Pilotażowy program rozliczania zużycia materiałów pędnych w wyznaczonych jednostkach organizacyjnych Policji.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.KGP.2009.5.27

Akt utracił moc
Wersja od: 10 lipca 2009 r.

DECYZJA Nr 135
KOMENDANTA GŁÓWNEGO POLICJI
z dnia 31 marca 2009 r.
w sprawie pilotażowego programu rozliczania zużycia materiałów pędnych w wyznaczonych jednostkach organizacyjnych Policji

Na podstawie § 6 zarządzenia nr 1144 Komendanta Głównego Policji z dnia 2 listopada 2004 r. w sprawie metod i form wykonywania w Policji zadań w zakresie legislacji, pomocy prawnej i informacji prawnej (Dz. Urz. KGP z 2004 r. Nr 21, poz. 131, z 2006 r. Nr 4, poz. 10 oraz z 2007 r. Nr 13, poz. 101) postanawia się, co następuje:
§  1.
1.
Programem pilotażowym rozliczania zużycia materiałów pędnych przez sprzęt transportowy, zwanym dalej "programem pilotażowym", obejmuje się:
1)
komendy wojewódzkie Policji w:
a)
Białymstoku,
b)
Gdańsku,
c)
Kielcach,
d)
Lublinie,
e)
Łodzi,
f)
Opolu;
2)
jednostki organizacyjne Policji funkcjonujące na obszarze działania komend wojewódzkich Policji, o których mowa w pkt 1.
2. 1
Program pilotażowy realizuje się w okresie od dnia 1 kwietnia 2009 r. do dnia 31 lipca 2009 r.
§  2.
Komendanci wojewódzcy Policji w zakresie swojej właściwości terytorialnej określą zasady i sposób rozliczania zużycia materiałów pędnych w ramach programu pilotażowego oraz zasady sprawowania nadzoru w tym zakresie, uwzględniając eksploatację sprzętu transportowego bez stosowania norm zużycia paliwa, określonych w decyzji, o której mowa w § 4.
§  3.
Komendanci wojewódzcy Policji przekazują dyrektorowi Biura Logistyki Policji Komendy Głównej Policji:
1)
informację o stanie realizacji programu pilotażowego w jednostkach organizacyjnych Policji na terenie województwa - do dnia 10 każdego miesiąca następującego po miesiącu, którego informacja dotyczy;
2) 2
sprawozdanie z realizacji programu pilotażowego - do dnia 31 sierpnia 2009 r.
§  4.
W zakresie nieuregulowanym decyzją stosuje się decyzję nr 51 Komendanta Głównego Policji z dnia 8 lutego 2005 r. w sprawie gospodarowania materiałami pędnymi i smarami w Policji (Dz. Urz. KGP Nr 7, poz. 30).
§  5. 3
Decyzja wchodzi w życie z dniem 1 kwietnia 2009 r.
1 § 1 ust. 2 zmieniony przez § 1 pkt 1 decyzji nr 290 z dnia 10 lipca 2009 r. (Dz.Urz.KGP.09.9.50) zmieniającej nin. decyzję z dniem 10 lipca 2009 r.
2 § 3 pkt 2 zmieniony przez § 1 pkt 2 decyzji nr 290 z dnia 10 lipca 2009 r. (Dz.Urz.KGP.09.9.50) zmieniającej nin. decyzję z dniem 10 lipca 2009 r.
3 § 5 zmieniony przez obwieszczenie Komendanta Głównego Policji z dnia 5 czerwca 2009 r. o sprostowaniu błędu (Dz.Urz.KGP.09.8.42).