Organizacja zamówień publicznych prowadzonych w Komendzie Głównej Straży Granicznej.
Dz.Urz.KGSG.2004.7.40
Akt utracił mocWYTYCZNE Nr 66
KOMENDANTA GŁÓWNEGO STRAŻY GRANICZNEJ
z dnia 30 czerwca 2004 r.
w sprawie organizacji zamówień publicznych prowadzonych w Komendzie Głównej Straży Granicznej
– SIWZ, na podstawie danych uzyskanych od Kierownika oraz projektu przedstawionego przez komisję,
– wniosków i ogłoszeń kierowanych do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, a także ogłoszeń kierowanych do Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich oraz Komisji Europejskiej, na podstawie propozycji komisji,
– protokołu postępowania o udzielenie zamówienia, oraz
– innej korespondencji wymaganej w prowadzonym postępowaniu,
Samodzielna Sekcja Obsługi Finansowej Biura zobowiązana jest do przyjmowania i zwrotu:
Przepisy końcowe
ZAŁĄCZNIKI
Notka Wydawnictwa Prawniczego "Lex"
Grafiki zostały zamieszczone wyłącznie w Internecie. Obejrzenie grafik podczas pracy z programem Lex wymaga dostępu do Internetu.
..................................................
ZAŁĄCZNIK Nr 1
WZÓR PLANU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH KOMENDY GŁÓWNEJ STRAŻY GRANICZNEJ NA ...... R.
WZÓR PLANU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH KOMENDY GŁÓWNEJ STRAŻY GRANICZNEJ NA ...... R.
ZAŁĄCZNIK Nr 2
WZÓR PROJEKTU PLANU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH KOMENDY GŁÓWNEJ STRAŻY GRANICZNEJ NA ...... R.
WZÓR PROJEKTU PLANU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH KOMENDY GŁÓWNEJ STRAŻY GRANICZNEJ NA ...... R.
ZAŁĄCZNIK Nr 3 11
AKCEPTUJĘ
AKCEPTUJĘ
ZASTĘPCA DYREKTORA BIURA FINANSÓW
KOMENDY GŁÓWNEJ STRAŻY GRANICZNEJ
WNIOSEK
Zwracam się z wnioskiem o wszczęcie postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego: ................
...............................................................
...............................................................
...............................................................
(wpisać nazwę przedmiotu zamówienia wraz z kodem określonym
we Wspólnym Słowniku Zamówień)
Wartość zamówienia, bez podatku od towarów i usług, wynosi ....
................ PLN, co stanowi równowartość kwoty ...........
.................EURO, obliczonej zgodnie z § 1 ust. 2
wytycznych.
Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia, wynosi ......................... PLN.
Zakup opłacany będzie ze środków
centralnych/decentralnych/inwestycyjnych/specjalnych/(*)
Planowana usługa, dostawa, roboty budowlane (*) została/nie
została zatwierdzona w planie zamówień publicznych Komendy
Głównej Straży Granicznej na rok ................... w pozycji
nr ............... z terminem realizacji zamówienia ..........
Potrzebę dokonania ww. zakupu uzasadniam (**): ............
..............................................................
..............................................................
Potwierdzam dokonanie wstępnej oceny celowości wydatkowania
środków publicznych na powyższy zakup.
Do prac komisji powołanej na okoliczność przeprowadzenia ww.
postępowania deleguję następujące osoby:
1. .................................
2. .................................
3. .................................
Załączniki (zgodnie z § 3 pkt 4 wytycznych):
1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
2) opis sposobu i podstawy obliczenia wartości zamówienia,
3) informacje dotyczące rozpoznania rynku potencjalnych
wykonawców,
4) warunki umowy lub projekt umowy,
5) proponowane kryteria wyboru oferty wraz z ich znaczeniem,
6) inne istotne informacje dotyczące postępowania i warunków
zamówienia.
Uzgodniono z:
Główny Księgowy Budżetu KGSG Kierownik:
............................... .....................
(stopień, imię i nazwisko) (st. służb., stopień,
imię i nazwisko)
Uwaga: (*) niepotrzebne skreślić,
(**) w przypadku, gdy przedmiot zamówienia nie został
uwzględniony w planie zamówień publicznych.
ZAŁĄCZNIK Nr 4
REJESTR POSTĘPOWAŃ O ZAMÓWIENIA PUBLICZNE PROWADZONYCH W KOMENDZIE GŁÓWNEJ STRAŻY GRANICZNEJ W ......... ROKU
REJESTR POSTĘPOWAŃ O ZAMÓWIENIA PUBLICZNE PROWADZONYCH W KOMENDZIE GŁÓWNEJ STRAŻY GRANICZNEJ W ......... ROKU
Lp. | Data wpłynięcia wniosku | Numer sprawy | Nazwa przedmiotu zamówienia | Wartość zamówienia (bez VAT) | Tryb postępowania (data zatwierdzenia trybu innego niż przetarg nieograniczony i ograniczony) | Data zatwierdzenia | Numer umowy - pozycja z rejestru umów | UWAGI | |||
w PLN | w EURO | Składu komisji przetargowej | SIWZ | Protokołu postępowania | |||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
ZAŁĄCZNIK Nr 5
REJESTR UMÓW KOMENDY GŁÓWNEJ STRAŻY GRANICZNEJ
REJESTR UMÓW KOMENDY GŁÓWNEJ STRAŻY GRANICZNEJ
Lp. | Numer umowy | Data zawarcia | Dane podmiotu | Dane dotyczące umowy | UWAGI | ||
Nazwa | Adres | Nazwa przedmiotu | Wartość brutto w PLN | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
ZAŁĄCZNIK Nr 6
Warszawa, dn .........
Warszawa, dn .........
...............
Do:
.......................
.......................
.......................
WNIOSEK
o powołanie komisji przetargowej
(spr. nr .........)
W związku z wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego dotyczącego .......................................
...............................................................
...............................................................
(nazwa przedmiotu zamówienia)
ujętego/nie ujętego* w zatwierdzonym planie zamówień
publicznych pod pozycją.........(wyciąg z planu zamówień, zgoda
Komendanta Głównego SG w załączeniu), zwracam się z uprzejmą
prośbą o zatwierdzenie następującego składu komisji
przetargowej:
1. ........................ - przewodniczący
2. ........................ - sekretarz
3. ........................
4. ........................
5. ........................
Kwota, jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia, wynosi ...................... PLN.
Komisja będzie pracowała do chwili zakończenia postępowania.
WNIOSKUJĄCY
.......................
(st. służb., stopień,
imię i nazwisko)
Uwaga:
(*) niepotrzebne skreślić.
ZAŁĄCZNIK Nr 7
REGULAMIN PRACY KOMISJI PRZETARGOWEJ
REGULAMIN PRACY KOMISJI PRZETARGOWEJ
ZAŁĄCZNIK Nr 8
Warszawa, dn .........
Warszawa, dn .........
...............................
(nazwisko, stanowisko służbowe,
data, podpis)
Do:
.......................
.......................
.......................
WNIOSEK
o zatwierdzenie trybu udzielenia zamówienia publicznego
(spr. nr .........)
W związku ze złożeniem wniosku .............................
(wpisać nazwę Kierownika)
o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
zwracam się z uprzejmą prośbą o wyrażenie zgody na
przeprowadzenie postępowania w trybie:
...............................................................
(wpisać tryb udzielenia zamówienia)
- podstawa prawna:
............................................................
- uzasadnienie: ............................................
Przedmiot zamówienia: .........................................
(nazwa przedmiotu zamówienia)
Rodzaj zamówienia*: [] dostawa, [] usługa, [] roboty budowlane
Wartość zamówienia, bez podatku od towarów i usług, wynosi:....
........... PLN, co stanowi ................
EURO, ustalona zgodnie z § 1 ust. 2 wytycznych.
Wykaz proponowanych wykonawców**:
...............................................................
(nazwa i adres, numer telefonu)
...............................................................
Załączniki do wniosku o tryb udzielenia zamówienia publicznego:
...............................................................
...............................................................
...............................................................
WNIOSKUJĄCY:
...........................
(imię, nazwisko, stanowisko
służbowe, data, podpis)
* - właściwe pole zaznaczyć "X",
** - podać w przypadku trybu: zapytanie o cenę, negocjacje z
ogłoszeniem, negocjacje bez ogłoszenia, zamówienie z
wolnej ręki, aukcja elektroniczna.