Organizacja w Komendzie Głównej Straży Granicznej postępowań o udzielanie zamówień, o których mowa w art. 131b ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Dz.Urz.KGSG.2016.66
Akt utracił mocDECYZJA Nr 169
KOMENDANTA GŁÓWNEGO STRAŻY GRANICZNEJ
z dnia 14 lipca 2016 r.
w sprawie organizacji w Komendzie Głównej Straży Granicznej postępowań o udzielanie zamówień, o których mowa w art. 131b ustawy - Prawo zamówień publicznych
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
Strona Nr 1
................................................................ Warszawa, dnia ................... r.
(komórka organizacyjna
Komendy Głównej Straży Granicznej)
AKCEPTUJĘ
......................................
o udzielenie zamówienia
dotyczącego: ...........................................................................................................................
...........................................................................................................................
(wpisać nazwę przedmiotu zamówienia wraz z kodem określonym we Wspólnym Słowniku Zamówień)
Pozycja zamówienia w planie/prowizorium planu* zamówień publicznych Komendy Głównej Straży Granicznej ............................................................................................................
Inne warunki dotyczące zamówienia:
.....................................................................................................................
..................................................................................................................... Źródło finansowania zamówienia ....................................................................................
(źródło finansowania oraz jeżeli jest stosowana grupa i pozycja klasyfikacji budżetowej)
Łączna wartość zamówień tego samego rodzaju udzielonych oraz zaakceptowanych do udzielenia w 20.... roku wynosi: ..................................... netto PLN tj. ............................ EURO.
Rozpoznanie rynku potencjalnych wykonawców**:
Lp. | Nazwa i adres firmy | Zamawiana ilość | j.m. | Cena netto [zł] | Cena brutto [zł] | Wartość brutto [zł] | Sposób ustalenia ceny |
1. | |||||||
2. | |||||||
3. |
Proponowany wykonawca:
...............................................................................................................................
Uzasadnienie wyboru: ..................................................................................................................
Strona Nr 2
Wartość zamówienia, bez podatku od towarów i usług, wynosi ............................ PLN, co stanowi równowartość kwoty ........................................ EURO, obliczonej zgodnie z § 1 ust. 3 decyzji.
Potwierdzam dokonanie wstępnej oceny celowości wydatkowania środków publicznych na powyższy zakup.
Do wniosku załączam: .................................................................................................
...................................................................
UZGODNIONO: (stanowisko, stopień, imię i nazwisko osoby
sporządzającej wniosek oraz podpis)
Główny Księgowy
Komendy Głównej Straży Granicznej
.........................................
(Pieczęć i podpis)
Nadzór merytoryczny
......................................
(Pieczęć i podpis)
* niepotrzebne skreślić
** w przypadku wielu potencjalnych wykonawców tabelę można ująć w załączniku do wniosku.
Wykonał i sporządził: ..........................................................................................
ZAŁĄCZNIK Nr 2
(strona wewnętrzna - lewa)
Przedmiot zamówienia | Pozycja klasyfikacji budżetowej, z której ma być finansowane zamówienie | kod CPV* | Numer wniosku o udzielenie zamówienia | Numer umowy** | Wartość netto zamówienia w PLN*** | Wartość brutto zamówienia w PLN*** | Wartość netto zamówienia w EURO*** | Data zawarcia umowy | Dane wykonawcy (nazwa i adres) | Termin, w którym zamówienie ma być wykonane |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
(strona zewnętrzna - prawa)
Wykonano zamówienie | Kary umowne | Uwagi | ||
na kwotę w zł | w terminie | należne w zł | otrzymane w zł | |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
* CPV - z dokładnością do pięciu pierwszych cyfr,
** numer umowy nadany w rejestrze umów prowadzonym w Biurze Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej,
*** wartość zamówienia wskazana w umowie
ZAŁĄCZNIK Nr 3
Strona Nr 1
UMOWA NR ................ Z DNIA ...................
1. WARTOŚĆ UMOWY:...................................................................................................
(grupa, pozycja analityczna wydatków i kwota)
2. ZAANGAŻOWANIE WYDATKÓW:
- 20......r. ...............................................................................................
(grupa, pozycja analityczna wydatków i kwota)
- 20......r. ...............................................................................................
(grupa, pozycja analityczna wydatków i kwota)
- 20......r. ...............................................................................................
(grupa, pozycja analityczna wydatków i kwota)
- kolejne lata.........................................................................................
(grupa, pozycja analityczna wydatków i kwota)
3. TERMIN REALIZACJI UMOWY ..............................................................................
(ostatni dzień realizacji umowy)
4 PODPIS OSOBY ODPOWIEDZIALNEJ ZA DOKONANIE ZAKUPU:
...............................................................................................................................
(data i podpis kierownika lub jego zastępcy)
Strona Nr 2
REALIZACJA PŁATNOŚCI ZA WYKONANIE UMOWY:
L.P. | NR FAKTURY | DATA WYSTAWIENIA FAKTURY | WARTOŚĆ BRUTTO | ŁĄCZNE DOTYCHCZASOWE PŁATNOŚCI | POZOSTAŁO | DATA ZAPŁATY (przy płatnościach częściowych należy wskazać datę i kwotę) |