Organizacja w Komendzie Głównej Straży Granicznej postępowań o udzielanie zamówień, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Dz.Urz.KGSG.2010.13.66
Akt utracił mocDECYZJA Nr 249
KOMENDANTA GŁÓWNEGO STRAŻY GRANICZNEJ
z dnia 28 grudnia 2010 r.
w sprawie organizacji w Komendzie Głównej Straży Granicznej postępowań o udzielanie zamówień, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1 7
............................................................................... | Warszawa, dnia .......................... r. |
(komórka organizacyjna Komendy Głównej Straży Granicznej) |
AKCEPTUJĘ | |
.................................... |
o udzielenie zamówienia
dotyczącego: ......................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................
(wpisać nazwę przedmiotu zamówienia)
Pozycja zamówienia w planie/projekcie planu * rzeczowo - finansowego Komendy Głównej Straży Granicznej ..............................................................................................................................
Inne warunki dotyczące zamówienia: .............................................................................................
.............................................................................................................................................................
Źródło finansowania zamówienia ....................................................................................................
(źródło finansowania oraz jeżeli jest stosowana grupa i pozycja klasyfikacji budżetowej)
Rozpoznanie rynku potencjalnych wykonawców**:
Lp. | Nazwa i adres firmy | Zamawiana ilość | j.m. | Cena netto [zł] | Cena brutto [zł] | Wartość brutto [zł] | Sposób ustalenia ceny |
1. | |||||||
2. | |||||||
3. |
Proponowany wykonawca: ..............................................................................................................
Uzasadnienie wyboru: ......................................................................................................................
.............................................................................................................................................................
Wartość zamówienia, bez podatku od towarów i usług, wynosi ........................ PLN, co stanowi równowartość kwoty ....................................... EURO, obliczonej zgodnie z § 1 ust. 3 decyzji.
Potwierdzam dokonanie wstępnej oceny celowości wydatkowania środków publicznych na powyższy zakup.
Do wniosku załączam: ......................................................................................................................
UZGODNIONO: | ............................................ |
Główny Księgowy KGSG | (stanowisko, stopień, imię i nazwisko osoby sporządzającej wniosek oraz podpis) |
.................................. | |
(Pieczęć i podpis) |
* niepotrzebne skreślić
** w przypadku wielu potencjalnych wykonawców lub wielu pozycji przedmiotu zamówienia tabelę można ująć w załączniku do wniosku.
Wykonał i sporządził .........................
ZAŁĄCZNIK Nr 2 8
Rejestr zamówień, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych
Rejestr zamówień, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych
...................................................................................................
(strona wewnętrzna - lewa)
Przedmiot zamówienia | Pozycja klasyfikacji budżetowej, z której ma być finansowane zamówienie | kod CPV* | Numer wniosku o udzielenie zamówienia | Numer formularza zamówienia albo numer umowy** | Wartość netto zamówienia w PLN*** | Wartość brutto zamówienia w PLN*** | Wartość netto zamówienia w EURO*** | Data przyjęcia zamówienia do realizacji albo zawarcia umowy | Dane wykonawcy (nazwa i adres) | Termin, w którym zamówienie ma być wykonane |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
(strona zewnętrzna - prawa)
Wykonano zamówienie | Kary umowne | Uwagi | ||
na kwotę w zł | w terminie | należne w zł | otrzymane w zł | |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
* CPV - z dokładnością do pięciu pierwszych cyfr,
** numer umowy nadany w rejestrze umów prowadzonym w Biurze Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej,
*** wartość zamówienia wskazana w formularzu zamówienia albo umowie.
ZAŁĄCZNIK Nr 3
Adres wysyłkowy, pod który należy dostarczyć przedmiot zamówienia | ||
Zamawiający | ................................. | Wykonawca |
Komenda Główna | ................................. | ............................. |
Straży Granicznej | ............................. | |
Al. Niepodległości 100 | ............................. | |
02-514 Warszawa | ............................. | |
NIP: 521-29-21-032 | ............................. | |
REGON: 013008431 | (Nazwa i adres wykonawcy) | |
Warunki płatności | ||
.......... dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT |
ZAMÓWIENIE | |
Nr ......../..... z dnia ........ |
L.p. | Nazwa przedmiotu zamówienia | cena jedn. netto | ilość | Wartość brutto |
RAZEM |
Powyższa wartość obejmuje pełne koszty związane z realizacją zamówienia.
Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia:
1. ................................................................................................................................................
2. ................................................................................................................................................
3. ................................................................................................................................................
4. ................................................................................................................................................
............................................................................
(pieczęć i podpis kierownika lub jego zastępcy)
Proszę o potwierdzenie otrzymania zamówienia i odesłanie na nr faksu ......................................
Wszelkie pytania i uwagi proszę kierować do ................................. nr tel. ..................................
ZAŁĄCZNIK Nr 4
ARKUSZ REALIZACJI UMOWY
UMOWA NR .................. Z DNIA ......................
1. WARTOŚĆ UMOWY: .......................................................................................................
(grupa, pozycja analityczna wydatków i kwota)
2. ZAANGAŻOWANIE WYDATKÓW:
- 20....r. .............................................................................................................................
(grupa, pozycja analityczna wydatków i kwota)
- 20....r. .............................................................................................................................
(grupa, pozycja analityczna wydatków i kwota)
- 20....r. .............................................................................................................................
(grupa, pozycja analityczna wydatków i kwota)
- kolejne lata ....................................................................................................................
(grupa, pozycja analityczna wydatków i kwota)
3. TERMIN REALIZACJI UMOWY ...................................................................................
(ostatni dzień realizacji umowy)
4. PODPIS OSOBY ODPOWIEDZIALNEJ ZA DOKONANIE ZAKUPU:
.......................................................................................................................................................
(data i podpis kierownika lub jego zastępcy)
Strona Nr 2
REALIZACJA PŁATNOŚCI ZA WYKONANIE UMOWY:
L.P. | NR FAKTURY | DATA WYSTAWIENIA FAKTURY | WARTOŚĆ BRUTTO | ŁĄCZNE DOTYCHCZASOWE PŁATNOŚCI | POZOSTAŁO | DATA ZAPŁATY (przy płatnościach częściowych należy wskazać datę i kwotę) |
- zmieniony przez § 1 pkt 1 decyzji nr 54 z dnia 26 marca 2013 r. (Dz.Urz.KGSG.13.21) zmieniającej nin. decyzję z dniem 1 kwietnia 2013 r.
- zmieniony przez § 1 pkt 1 decyzji nr 64 z dnia 14 marca 2019 r. (Dz.Urz.KGSG.2019.10) zmieniającej nin. decyzję z dniem 23 marca 2019 r.
- zmieniony przez § 1 pkt 3 decyzji nr 54 z dnia 26 marca 2013 r. (Dz.Urz.KGSG.13.21) zmieniającej nin. decyzję z dniem 1 kwietnia 2013 r.
- zmieniony przez § 1 pkt 2 decyzji nr 64 z dnia 14 marca 2019 r. (Dz.Urz.KGSG.2019.10) zmieniającej nin. decyzję z dniem 23 marca 2019 r.