Obowiązki sprawozdawcze w zakresie realizacji zamówień rządowych.
Dzienniki resortowe
Dz.Urz.GUS.1990.1.3
Akt utracił moc Wersja od: 1 stycznia 1990 r.
ZARZĄDZENIE Nr 4
PREZESA GŁÓWNEGO URZĘDU STATYSTYCZNEGO
z dnia 29 stycznia 1990 r.
w sprawie obowiązków sprawozdawczych w zakresie realizacji zamówień rządowych
(znak: PP-020-1)
Na podstawie art. 16 ust. 2 i 3 w związku z art. 8 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 26 lutego 1982 r. o statystyce państwowej (tekst jednolity Dz. U. z 1989 r. Nr 40, poz. 221) zarządza się, co następuje:
§ 1.
Znosi się obowiązek sporządzania i przekazywania danych statystycznych na dotychczas obowiązujących formularzach sprawozdań: 1)
I-08 - sprawozdanie z realizacji inwestycji objętych zamówieniami rządowymi, 2)
P-04 - sprawozdanie o realizacji dostaw surowców, materiałów, wyrobów i usług remontowo-budowlanych objętych zamówieniami rządowymi.§ 2.
Ustala się obowiązek sporządzania i przekazywani danych statystycznych o realizacji materiałów i wyrobów objętych zamówieniami rządowymi na formularzu oznaczonym symbolem P-04, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zarządzenia.§ 3.
Obowiązek, o którym mowa w § 1, dotyczy wykonawców zamówień rządowych realizujących dostawy na potrzeby kraju materiałów i wyrobów objętych listą podaną w załączniku nr 2 do zarządzenia.§ 4.
Podmioty zobowiązane przekazują sprawozdanie z danymi statystycznymi od początku roku do końca każdego kwartału do Centrum Informatyki Statystycznej w Warszawie - w terminie do dnia 7 kwietnia, 7 lipca, 7 października i 7 stycznia.§ 5.
Tracą moc: 1)
zarządzenie nr 19 Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z dnia 16 kwietnia 1984 r. w sprawie obowiązków sprawozdawczych z realizacji inwestycji objętych zamówieniami rządowymi, 2)
zarządzenie nr 84 Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z dnia 11 grudnia 1987 r. w sprawie obowiązków sprawozdawczych w zakresie kwartalnej sprawozdawczości statystycznej z realizacji dostaw materiałów, wyrobów i usług remontowo-budowlanych objętych zamówieniami rządowymi (Dz. Urz. GUS Nr 11, poz. 71), 3)
zarządzenie nr 2 Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z dnia 13 stycznia 1989 r. zmieniające zarządzenie w sprawie obowiązków sprawozdawczych z realizacji inwestycji objętych zamówieniami rządowymi, 4)
zarządzenie nr 12 Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z dnia 16 lutego 1989 r. zmieniające zarządzenie w sprawie obowiązków sprawozdawczych w zakresie kwartalnej sprawozdawczości statystycznej z realizacji dostaw materiałów, wyrobów i usług remontowo-budowlanych objętych zamówieniami rządowymi (Dz. Urz. GUS Nr 3, poz. 9).§ 6.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia i obowiązuje począwszy od danych statystycznych za okres od 1 stycznia 1990 r...................................................
Notka Redakcji Systemu Informacji Prawnej LEX
Grafiki zostały zamieszczone wyłącznie w Internecie. Obejrzenie grafik podczas pracy z programem Lex wymaga dostępu do Internetu.
..................................................
ZAŁĄCZNIK Nr 1
P-04
P-04
Sprawozdanie z realizacji dostaw materiałów i wyrobów objętych zamówieniami rządowymi za okres od początku roku do końca ...... kwartału 1990 roku
OBJAŚNIENIA DO FORMULARZA P-04
1.
Jednostki sprawozdawcze produkujące materiały i wyroby objęte zamówieniami rządowymi podają w sprawozdaniu wyłącznie dane dotyczące dostaw na potrzeby kraju, realizowanych w ramach zawartych umów.2.
Numer pozycji, nazwę wyrobu, symbol wyrobów i jednostkę miary należy podać według listy materiałów i wyrobów objętych zamówieniami rządowymi w 1990 r. stanowiącej załącznik nr 2 do zarządzenia nr 4 Prezesa GUS z dnia 29 stycznia 1990 r. Dane należy wykazywać w grupowaniu i kolejności z ww. listą.3.
W rubr. 5 należy podawać wielkości dostaw wynikające z sumy zawartych w ciągu roku umów. Rubrykę tę należy każdorazowo wypełniać podając aktualne dane niezależnie od tego, czy w danym kwartale zostały wprowadzone zmiany dotyczące wielkości zawartych umów czy też nie.4.
W rubr. 6 należy podać na podstawie faktur dane dotyczące zrealizowanych dostaw w okresie od początku roku do końca kwartału. Dane dotyczące dostaw powinny obejmować wyłącznie dostawy realizowane w ramach zamówień rządowych.5.
Dla wyrobów wykazywanych w wartościowej jednostce miary (001 tys. zł) dane wynikające z zawartych w ciągu roku umów (rubr. 5) i dostaw realizowanych (rubr. 6) należy podawać w stałych cenach roku 1984.ZAŁĄCZNIK Nr 2
Lista materiałów i wyrobów objętych zamówieniami rządowymi w 1990 r.
Nr. pozycji | Nazwa wyrobu | Symbol SWW | Jednostka miary | |||
oznaczenie | ||||||
literowe | cyfrowe | |||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | ||
I. Zamówienia organizowane i nadzorowane przez Ministra Rynku Wewnętrznego | ||||||
0100 | Wyroby dziewiarskie dla dzieci do lat 11 | 2013, 2014 | tys. szt | 023 | ||
z tego: | ||||||
0110 | ubiory z dzianin dla dzieci do lat 11 | 2013-1 | tys. szt | 023 | ||
2013-2 | ||||||
2013-3 | ||||||
0111 | w tym dla dzieci do lat 2 | 2013-1 | tys. szt | 023 | ||
0120 | bielizna osobista z dzianin dla dzieci do lat 11 | 2014-1 | tys. szt | 023 | ||
2014-2 | ||||||
2014-3 | ||||||
0121 | w tym dla dzieci do lat 2 | 2014-1 | tys. szt | 023 | ||
0200 | Wyroby pończosznicze | 2019 | tys. szt | 023 | ||
z tego: | ||||||
0210 | dla dzieci do lat 11 | 2019-1 | tys. szt | 023 | ||
2019-2 | ||||||
2019-3 | ||||||
0211 | w tym rajtuzy grube. | x | tys. szt | 023 | ||
0220 | rajtuzy grube dla młodzieży i dorosłych | x | tys. szt | 023 | ||
0300 | Wyroby odzieżowe dla dzieci do lat 11 | 2112, 2113, 2114 | tys. szt | 023 | ||
z tego: | ||||||
0310 | okrycia z tkanin | 2112-1 | tys. szt | 023 | ||
2112-2 | ||||||
2112-3 | ||||||
0311 | w tym dla dzieci do lat 2 | 2112-1 | tys. szt | 023 | ||
0320 | ubiory z tkanin | 2113-1 | tys. szt | 023 | ||
2113-2 | ||||||
2113-3 | ||||||
0321 | w tym dla dzieci do lat 2 | 2113-1 | tys. szt | 023 | ||
0330 | bielizna osobista z tkanin | 2114-1 | tys. szt | 023 | ||
2114-2 | ||||||
2114-3 | ||||||
0331 | w tym dla dzieci do lat 2 | 2114-1 | tys. szt | 023 | ||
0400 | Przędza bawełniana i bawełnopodobna | 1913, 1914, 1915 | t | 034 | ||
0500 | Przędza wełniana i wełnopodobna czesankowa (z włóczką) | 1923, 1929-1 | t | 034 | ||
0600 | Obuwie z cholewką skórzane i z tworzyw sztucznych dla dzieci do lat 15 | 2221, 2222, 2225, 2226 | tys. par | 027 | ||
0700 | Odzież, rękawice i obuwie ochronne | x | x | x | ||
w tym: | ||||||
0710 | odzież ochronna | 2185 (bez 2185-91, 2185-92) | tys. szt | 023 | ||
0720 | rękawice ochronne | 2185-91 | tys. par | 027 | ||
2185-92 | ||||||
0730 | obuwie ochronne | 1375-5 | tys. par | 027 | ||
2221-5 | ||||||
2222-5 | ||||||
2224-5 | ||||||
2226-5 | ||||||
0800 | Odzież, rękawice i obuwie robocze | x | x | x | ||
w tym: | ||||||
0810 | odzież robocza | 2014-86 | tys. szt | 023 | ||
2014-95 | ||||||
2014-97 | ||||||
2184 (bez 2184-91) | ||||||
Odzież, rękawice i 'obuwie robocze (dok.) | ||||||
0820 | rękawice robocze | 1374-51 | tys. par | 027 | ||
2016-53 | ||||||
2016-54 | ||||||
2184-91 | ||||||
2273-4 | ||||||
2273-5 | ||||||
0830 | obuwie robocze | 1375-3 | tys. par | 027 | ||
1375-4 | ||||||
2221-4 | ||||||
2222-4 | ||||||
2224-4 | ||||||
2226-4 | ||||||
2226-9 | ||||||
0900 | Proszki i granulki do prania | 1322-4 | t | 034 | ||
1000 | Mydła toaletowe, półtoaletowe, specjalne | 1322-1 | t | 034 | ||
1322-6 | ||||||
1324-6 | ||||||
1010 | w tym mydła toaletowe i specjalne w kawałkach | 1322-62 | t | 034 | ||
1100 | Pasta do zębów | 1324-1 | t | 034 | ||
1200 | Wyroby hutnicze dla produkcji środków technicznych dla rolnictwa i gospodarki żywnościowej | x | x | x | ||
w tym: | ||||||
1210 | walcówka | 0455-4 | t | 034 | ||
1220 | wyroby bruzdowe | 0451, 0453 0454, 0455 | t | 034 | ||
1230 | rury stalowe | 046 | km | 043 | ||
1240 | blachy ocynkowane | 0472-1 | t | 034 | ||
0472-5 | ||||||
1250 | pręty ciągnione, szlifowane, polerowane | 0476 | t | 034 | ||
1260 | blachy walcowane na gorąco 2-6 mm | 0457 | t | 034 | ||
1270 | blachy walcowane na zimno | 0471 | t | 034 | ||
II. Zamówienia organizowane i nadzorowane przez Ministra Edukacji Narodowej | ||||||
1300 | Podręczniki szkolne i akademickie | x | tys. egz. | 159 | ||
III. Zamówienia organizowane i nadzorowane przez Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej | ||||||
1400 | Wyroby farmaceutyczne i produkty zielarskie | 134 | tys. zł | 011 | ||
135 | ||||||
(bez 1355 i 1346-1) | ||||||
z tego: | ||||||
1410 | leki dla ludzi | x | tys. zł | 011 | ||
1420 | substancje i komponenty | x | tys. zł | 011 | ||
1430 | preparaty weterynaryjne | x | tys. zł | 011 | ||
1500 | Wyroby medyczne i sanitarne | 1346-1 | tys. zł | 011 | ||
1374-511 | ||||||
1376 | ||||||
1829-42 | ||||||
1917-58 | ||||||
2025 | ||||||
1600 | Aparatura, wyposażenie, sprzęt medyczny oraz sprzęt laboratoryjny | suma danych z poz. 1610 | tys. zł | 011 | ||
1620 | ||||||
1630 | ||||||
z tego: | ||||||
1610 | wyroby z zakresu przemysłu elektromaszynowego | 0943-4 | tys. zł | 011 | ||
0943-5 | ||||||
0948-12 | ||||||
0944-4 | ||||||
0945-2 | ||||||
0952 | ||||||
097 | ||||||
0658 | ||||||
1346-519 | ||||||
0751-5 | ||||||
1620 | wyroby przemysłu chemicznego | 1335-321 | tys. zł | 011 | ||
1335-322 | ||||||
1369-7 | ||||||
1332 | ||||||
1630 | wyroby przemysłu mineralnego | 1521 | tys. zł | 011 | ||
1522 | ||||||
1526 | ||||||
1529-81 | ||||||
1433-2 | ||||||
1700 | Wyroby do korekcji i ochrony wzroku | 0965 | szt | 020 | ||
1800 | Wyroby ortopedyczne, rehabilitacyjne i protetyczne | 2885 | tys. zł | 011 | ||
1900 | Produkty odżywcze dla dzieci: | x | x | x | ||
1910 | mleko w proszku dla niemowląt | 2353-21 | t | 034 | ||
1920 | laktowity | 2353-3 | t | 034 | ||
1930 | bebika | 2525-7 | t | 034 | ||
1940 | Bobo-Frut | 2464-83 | t | 034 | ||
1950 | Bobo-Vita | 2529-13 | t | 034 | ||
1960 | kleiki, kaszki zbożowe | 2525-32 | t | 034 | ||
2000 | Pieluchy z tetry | 2181-12 | tys. szt | 023 | ||
2100 | Butelki dla niemowląt | 1526-33 | tys. szt | 023 |
Uwaga. Dane dla wyrobów w jednostkach miary tys. zł (011) należy podawać w cenach 1984 r.