Niszczenie tablic rejestracyjnych pojazdów Centralnego Biura Antykorupcyjnego.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.CBA.2008.1.16

Akt utracił moc
Wersja od: 26 października 2010 r.

DECYZJA Nr 10/08
SZEFA CENTRALNEGO BIURA ANTYKORUPCYJNEGO
z dnia 22 lutego 2008 r.
w sprawie niszczenia tablic rejestracyjnych pojazdów Centralnego Biura Antykorupcyjnego

.................................................

Notka Redakcji Systemu Informacji Prawnej LEX

Zmiany nin. decyzji, wprowadzone przez § 16 decyzji nr 201/10 z dnia 22 października 2010 r. zmieniającej nin. decyzję (Dz.Urz.CBA.10.2.87), nie zostały naniesione na tekst, gdyż data wejścia w życie tych zmian jest późniejsza od daty utraty mocy przez nin. decyzję.

.................................................

Na podstawie § 1 statutu Centralnego Biura Antykorupcyjnego, stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 32 Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 marca 2007 r. w sprawie nadania statutu Centralnemu Biuru Antykorupcyjnemu (M. P. Nr 21, poz. 244), postanawia się, co następuje:

§  1.
1.
Decyzja określa tryb i sposób niszczenia tablic rejestracyjnych pojazdów Centralnego Biura Antykorupcyjnego, zwanego dalej "CBA".
2.
Ilekroć w decyzji jest mowa o tablicach rejestracyjnych - rozumie się przez to tablice rejestracyjne wraz ze znakiem legalizacyjnym.
§  2.
1.
Niszczeniu podlegają tablice rejestracyjne:
a)
pojazdów wycofanych z eksploatacji, w szczególności w związku ze zbyciem lub likwidacją - w przypadku pojazdów rejestrowanych wewnętrznie w CBA;
b)
pojazdów przerejestrowanych na podstawie decyzji Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego nr 38/07 z dnia 11 października 2007 r. w sprawie zasad i trybu rejestracji pojazdów Centralnego Biura Antykorupcyjnego (Dz. Urz. CBA z 2007 r. Nr 2, poz. 58);
c)
zużyte.
2.
Tablice rejestracyjne podlegają zniszczeniu niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności, o których mowa w ust. 1.
§  3.
1.
Niszczenia tablic rejestracyjnych dokonuje komisja składająca się z trzech pracowników lub funkcjonariuszy Departamentu Logistyki CBA, w tym co najmniej dwóch pracowników lub funkcjonariuszy Wydziału Transportu Departamentu Logistyki CBA.
2.
Skład komisji, o której mowa w ust. 1, wyznacza każdorazowo Dyrektor Departamentu Logistyki CBA.
§  4.
1.
Niszczenia tablic rejestracyjnych dokonuje się przy użyciu niszczarki, która powinna ścinać tablicę rejestracyjną na ścinki o maksymalnej szerokości 50 mm.
2.
Z komisyjnego zniszczenia tablic rejestracyjnych sporządza się protokół zniszczenia, którego wzór określa załącznik do niniejszej decyzji.
3.
Komisja sporządza protokół zniszczenia w jednym egzemplarzu, który przechowuje się w Departamencie Logistyki CBA.
§  5.
Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.

ZAŁĄCZNIK 

WZÓR

PROTOKÓŁ ZNISZCZENIA TABLIC REJESTRACYJNYCH NR .....

Komisja w składzie:

- ...................................................

- ...................................................

- ...................................................

w dniu .................

dokonała zniszczenia niżej wymienionych tablic

rejestracyjnych:

Lp.NumerLiczba tablicPrzyczyna zniszczeniaUwagi

Podpisy członków komisji:

1. ....................

2. ....................

3. ....................