Nadanie statutu Zakładowi Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Gdańsku.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.MSWiA.2001.11.51

Akt utracił moc
Wersja od: 2 lutego 2011 r.

ZARZĄDZENIE NR 37
MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI
z dnia 2 października 2001 r.
w sprawie nadania statutu Zakładowi Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Gdańsku.

Na podstawie art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 91, poz. 408, z 1992 r. Nr 63, poz. 315, z 1994 r. Nr 121, poz. 591, z 1995 r. Nr 138, poz. 682, z 1996 r. Nr 24, poz. 110, z 1997 r. Nr 104, poz. 661, Nr 121, poz. 769 i Nr 158, poz. 1041, z 1998 r. Nr 106, poz. 668, Nr 117, poz. 756 i Nr 162, poz. 1115, z 1999 r. Nr 28, poz. 255 i 256 i Nr 84, poz. 935, z 2000 r. Nr 3, poz. 28, Nr 12, poz. 136, Nr 43, poz. 489, Nr 84, poz. 948, Nr 114, poz. 1193 i Nr 120, poz. 1268 oraz z 2001 r. Nr 5, poz. 45 i Nr 88, poz. 961) zarządza się co następuje:
§  1.
Samodzielnemu publicznemu Zespołowi Zakładów Opieki Zdrowotnej Zarządu Służby Zdrowia Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Gdańsku, nadaje się nazwę: "Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Gdańsku".
§  2.
Zakładowi Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Gdańsku nadaje się statut stanowiący załącznik do zarządzenia.
§  3.
Traci moc zarządzenie Nr 52 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 2 czerwca 1998 r. w sprawie nadania statutu samodzielnemu publicznemu Zespołowi Zakładów Opieki Zdrowotnej Zarządu Służby Zdrowia Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Gdańsku (Dz. Urz. MSWiA Nr 6, poz. 73).
§  4.
Zarządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.

ZAŁĄCZNIK

STATUT

Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Gdańsku.

Rozdział  I

NAZWA, SIEDZIBA, OBSZAR DZIAŁANIA

§  1.
Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Gdańsku, zwany dalej "Zakładem", jest samodzielnym publicznym zakładem opieki zdrowotnej.
§  2.
Siedzibą Zakładu jest: 80-104 Gdańsk, ul. Kartuska 4/6.
§  3.
Obszar działania Zakładu obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej.
§  4.
1.
Zakład uzyskał osobowość prawną dnia: 1 października 1998 roku - z chwilą wpisania do rejestru publicznych zakładów opieki zdrowotnej prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gdańsku wydział XII Gospodarczy rejestrowy.
2.
Organem założycielskim Zakładu jest Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji.
§  5. 1
Zakład działa w szczególności na podstawie:
1)
ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 14, poz. 89), zwanej dalej "ustawą",
2)
rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 października 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad tworzenia, przekształcania, likwidacji, organizacji, zarządzania i kontroli zakładów opieki zdrowotnej utworzonych przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz. U. Nr 132, poz. 870, z 2001 r. Nr 30, poz. 350 oraz z 2003 r. Nr 141, poz. 1378), zwanego dalej "rozporządzeniem".
3)
ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694, z 2003 r. Nr 60, poz. 535, Nr 124, poz. 1152, Nr 139, poz. 1324 i Nr 229, poz. 2276, z 2004 r. Nr 96, poz. 959, Nr 145, poz. 1535, Nr 146, poz. 1546 i Nr 213, poz. 2155, z 2005 r. Nr 10, poz. 66, Nr 184, poz. 1539 i Nr 267, poz. 2252 oraz z 2006 r. Nr 157, poz. 1119 i Nr 208, poz. 1540), zwanej dalej "ustawą o rachunkowości",
4)
innych przepisów dotyczących samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej, w tym finansowych i podatkowych,
5)
postanowień niniejszego Statutu.

Rozdział  II

CELE, ZADANIA, RODZAJE I ZAKRES UDZIELANYCH ŚWIADCZEŃ

§  6.
Zakład jest powołany do realizacji świadczeń zdrowotnych poprzez organizowanie i prowadzenie w szczególności działalności profilaktyczno-leczniczej w zakresie podstawowej i specjalistycznej opieki zdrowotnej w formie opieki stacjonarnej, ambulatoryjnej i doraźnych świadczeń zdrowotnych.
§  7.
Do zadań Zakładu należy:
1)
udzielanie stacjonarnych świadczeń zdrowotnych w oddziałach szpitala Zakładu i ambulatoryjnych zgodnie ze strukturą organizacyjną określoną w załączniku do niniejszego Statutu,
2)
wykonywanie doraźnych świadczeń zdrowotnych w zakresie:
a)
wizyt domowych,
b)
udzielania pomocy medycznej poszkodowanym w wypadkach, zdarzeniach losowych i zagrożeniach nadzwyczajnych,
3)
prowadzenie i rozwijanie działań w zakresie ratownictwa medycznego, przedszpitalnego i szpitalnego, zabezpieczającego pomoc medyczną poszkodowanym,
4)
medyczne zabezpieczenie działań służb podległych Ministrowi Spraw Wewnętrznych i Administracji,
5)
wykonywanie zadań wynikających z zadań służby medycyny pracy,
6)
prowadzenie działalności w zakresie orzecznictwa lekarskiego, zgodnie z odrębnymi przepisami,
7)
obrót środkami farmaceutycznymi i materiałami medycznymi we własnych aptekach oraz zaopatrywanie komórek organizacyjnych Zakładu w leki, materiał i sprzęt medyczny,
8)
prowadzenie działalności w zakresie kształtowania postaw i zachowań prozdrowotnych, prewencji i profilaktyki schorzeń,
9)
organizowanie i prowadzenie szkoleń, a także dokształcanie pracowników zatrudnionych w Zakładzie,
10) 2
medyczne zabezpieczenie wykonywania przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zadań obronnych zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2004 r. Nr 241, poz. 2416, z późn. zm.).
§  8. 3
Zakład może prowadzić działalność gospodarczą, inną niż określona w § 7, po uzyskaniu zgody Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.
§  9.
1. 4
Zakład udziela świadczeń zdrowotnych:
1) 5
stacjonarnych w zakresie: chirurgii ogólnej, neurochirurgii, ginekologii, ortopedii, chirurgii naczyniowej, chirurgii plastycznej, chirurgii onkologicznej, chorób wewnętrznych, gastroenterologii, diabetologii, kardiologii, intensywnego nadzoru kardiologicznego, wszczepiania rozruszników, zaburzeń nerwicowych i rehabilitacji psychiatrycznej, anestezjologii i intensywnej terapii,
2) 6
specjalistycznych w zakresie: chirurgii ogólnej, otolaryngologii, urologii, chirurgii urazowo-ortopedycznej, dermatologii, kardiologii - w tym dla chorych ze stymulatorem serca, diabetologii, onkologii, okulistyki, neurologii, profilaktyki chorób piersi, pulmonologii, chirurgii plastycznej, neurochirurgii, reumatologii, zdrowia psychicznego, stomatologii, ortodoncji, protetyki stomatologicznej, gastroenterologii, alergologii, ginekologii i położnictwa, endokrynologii, rehabilitacji, psychologii, gruźlicy i chorób płuc, badań profilaktycznych, nieinwazyjnej diagnostyki kardiologicznej, rehabilitacji leczniczej oraz diagnostyki: radiologicznej, ultrasonograficznej, elektro- i echokardiologicznej, endoskopowej,
3)
doraźnych w zakresie:
a)
wizyt domowych,
b)
udzielania pomocy medycznej poszkodowanym w wypadkach, zdarzeniach losowych i zagrożeniach nadzwyczajnych.
2.
Zakład udziela świadczeń zdrowotnych na zasadach określonych w ustawie, w przepisach odrębnych lub w umowach cywilnoprawnych zawieranych z publicznymi i niepublicznymi dysponentami środków finansowych oraz z osobami fizycznymi.
3.
Zakład może zawierać umowy w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych z:
1) 7
niepublicznym zakładem opieki zdrowotnej, w zakresie zadań określonych w statucie tego zakładu, po uzyskaniu zgody Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji,
2)
osobą wykonującą zawód medyczny w ramach indywidualnej praktyki lub indywidualnej specjalistycznej praktyki na określonych w odrębnych przepisach,
3)
grupową praktyką lekarską i grupową praktyką pielęgniarek i położnych prowadzących działalność na zasadach określonych w przepisach odrębnych,
4)
osobą legitymującą się nabyciem fachowych kwalifikacji do udzielania świadczeń zdrowotnych w określonym zakresie lub w określonej dziedzinie medycyny, która dysponuje lokalem oraz aparaturą i sprzętem medycznym, odpowiadającym wymaganiom przewidzianym dla zakładów opieki zdrowotnej, oraz spełnia warunki określone w przepisach o działalności gospodarczej.
4. 8
Zakład zobowiązany jest informować Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji o zawarciu umów w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych z podmiotami, o których mowa w ust. 3 pkt 2, 3 i 4.
§  10.
Wykonując swoje zadania Zakład współpracuje z innymi zakładami opieki zdrowotnej utworzonymi przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz innymi publicznymi i niepublicznymi zakładami opieki zdrowotnej, placówkami naukowo-badawczymi, organizacjami społecznymi, stowarzyszeniami i fundacjami jak również innymi podmiotami posiadającymi osobowość prawną i osobami fizycznymi.

Rozdział  III

STRUKTURA ORGANIZACYJNA, ORGANY I ZARZĄDZANIE ZAKŁADEM

§  11.
Strukturę organizacyjną Zakładu - wykaz komórek organizacyjnych udzielających świadczeń zdrowotnych określa załącznik do statutu.
§  12.
1.
Zakładem kieruje i reprezentuje go na zewnątrz dyrektor Zakładu.
2.
Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji nawiązuje z dyrektorem Zakładu stosunek pracy na podstawie umowy o pracę lub powołania albo zawiera z nim umowę cywilnoprawną o zarządzanie Zakładem.
3.
Dyrektor Zakładu wykonuje swoje zadania przy pomocy: zastępców dyrektora, głównego księgowego, naczelnej pielęgniarki i kierowników podległych im komórek organizacyjnych.
4.
Zastępcy dyrektora i główny księgowy mogą zostać zatrudnieni po zatwierdzeniu kandydatur przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.
5.
Na stanowiska:
1)
ordynatora,
2)
naczelnej pielęgniarki,
3)
przełożonej pielęgniarek,
4)
pielęgniarki oddziałowej

przeprowadza się konkurs na zasadach i w trybie określonym w rozporządzeniu.

6.
Dyrektor Zakładu dokonuje czynności z zakresu prawa pracy wobec osób zatrudnionych w Zakładzie oraz określa szczegółowy zakres obowiązków na poszczególnych stanowiskach pracy.
7.
Dyrektor Zakładu samodzielnie podejmuje decyzje dotyczące funkcjonowania Zakładu i ponosi za nie odpowiedzialność.
8.
Przy podejmowaniu decyzji dyrektor Zakładu korzysta z opinii właściwych organów w trybie i na zasadach określonych w odrębnych przepisach.
9.
Zastępcy dyrektora oraz pełnomocnicy Zakładu działają w granicach ich umocowania.
10.
Pełnomocników ustanawia i odwołuje dyrektor Zakładu. Udzielenie pełnomocnictwa, z zastrzeżeniem ust. 11, wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
11.
Udzielenie pełnomocnictwa przez dyrektora, który zarządza Zakładem na podstawie umowy cywilnoprawnej następuje z zachowaniem aktu notarialnego.
§  12a. 9
1.
Dyrektor Zakładu wydaje akty wewnętrzne dotyczące funkcjonowania Zakładu w formie zarządzeń lub decyzji.
2.
Akty wewnętrzne, o których mowa w ust. 1, podlegają ewidencji w repertorium ujmującym:
1)
oznaczenie aktu, datę wydania oraz tytuł,
2)
numer/rok,
3)
datę wejścia w życie,
4)
imię i nazwisko podpisującego akt.
§  13.
1.
Przy Zakładzie działa rada społeczna powoływana na zasadach określonych w rozporządzeniu.
2.
Kadencja rady społecznej trwa 4 lata.
3.
W skład rady społecznej wchodzą:
1)
jako przewodniczący - przedstawiciel Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji,
2)
jako członkowie:
a) 10
przedstawiciel Państwowej Straży Pożarnej,
b)
przedstawiciel Policji,
c)
przedstawiciel Straży Granicznej,
d)
przedstawiciel Służby Więziennej.
§  14.
1.
Sposób zwoływania posiedzeń rady społecznej, tryb pracy i podejmowania uchwał określa regulamin rady społecznej.
2.
Regulamin działalności rady społecznej, o której mowa w ust. 1, zatwierdza Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji.
§  15.
Do zadań rady społecznej należy:
1)
przedstawianie Ministrowi Spraw Wewnętrznych i Administracji wniosków i opinii w sprawach:
a)
zmiany lub rozwiązania umowy o udzielenie zamówienia na świadczenia zdrowotne,
b) 11
zbycia, oddania w dzierżawę, najem, użytkowanie lub użyczenie aktywów trwałych oraz zakupu lub przyjęcia darowizny aparatury i sprzętu medycznego,
c)
związanych z przekształceniem lub likwidacją Zakładu, jako przebudową, rozszerzeniem lub ograniczeniem działalności i innych związanych ze zmianami w statucie,
d) 12
przyznawania dyrektorowi Zakładu nagród,
2)
przedstawianie Ministrowi Spraw Wewnętrznych i Administracji, na jego wniosek, opinii w sprawie rozwiązania stosunku pracy lub umowy cywilnoprawnej o zarządzanie Zakładem z dyrektorem Zakładu,
3)
przedstawianie dyrektorowi Zakładu wniosków i opinii w sprawach:
a)
planu finansowego i inwestycyjnego,
b)
rocznego sprawozdania z realizacji planu inwestycyjnego i finansowego,
c)
kredytów bankowych lub dotacji,
d)
podziału zysku,
4)
uchwalenie regulaminu swojej działalności oraz przedkładanie regulaminu do zatwierdzenia Ministrowi Spraw Wewnętrznych i Administracji,
5)
zatwierdzenie regulaminu porządkowego Zakładu, określającego organizację i porządek procesu udzielania świadczeń zdrowotnych w Zakładzie,
6)
dokonywanie okresowych analiz skarg i wniosków wnoszonych przez osoby korzystające ze świadczeń Zakładu, z wyłączeniem spraw podlegających nadzorowi medycznemu,
7) 13
przedstawianie wniosków Ministrowi Spraw Wewnętrznych i Administracji jako organowi finansującemu, w ustawowo określonym zakresie działalność Zakładu,
8)
Wykonywanie innych zadań określonych w ustawie i statucie Zakładu.
§  16.
Od uchwały rady społecznej dyrektorowi Zakładu przysługuje odwołanie do Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.
§  17.
Spory wynikłe między dyrektorem Zakładu a radą społeczną rozstrzyga Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji.

Rozdział  IV

GOSPODARKA FINANSOWA

§  18.
Zakład prowadzi gospodarkę finansową w formie samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej, pokrywającego z posiadanych środków i uzyskiwanych przychodów koszty działalności i zobowiązania, na zasadach określonych w ustawie oraz na podstawie obowiązujących przepisów prawa finansowego, a w zakresie rachunkowości na zasadach określonych w ustawie o rachunkowości.
§  19. 14
1.
Podstawą gospodarki finansowej Zakładu jest plan finansowy ustalany przez dyrektora Zakładu.
2.
Plan finansowy opiniuje rada społeczna.
3.
Plan finansowy oraz roczne sprawozdanie z realizacji planu finansowego zatwierdza Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji.
4. 15
Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji wybiera biegłego rewidenta do przeprowadzenia badania rocznego sprawozdania z realizacji planu finansowego.
5. 16
Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji zatwierdza propozycję dyrektora Zakładu dotyczącą podziału zysku oraz sposobu pokrycia straty.
6. 17
Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji może pozbawić Zakład składników przydzielonego lub nabytego mienia w przypadku połączenia lub podziału albo przekształcenia Zakładu, przeprowadzanych na zasadach określonych w ustawie, rozporządzeniu oraz ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651).
7.
Zakład pokrywa we własnym zakresie ujemny wynik finansowy.
8. 18
W przypadku likwidacji Zakładu o przeznaczeniu jego majątku decyduje Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji.
§  20.
Zakład jest utrzymywany z wpływów pochodzących z realizacji umów o wykonywanie świadczeń zdrowotnych, zawieranych z publicznymi i niepublicznymi dysponentami środków finansowych na ochronę zdrowia oraz z osobami fizycznymi.
§  21. 19
1.
Zakład może uzyskiwać środki finansowe z:
1)
odpłatnych świadczeń zdrowotnych udzielanych na podstawie umowy, chyba że przepisy odrębne stanowią inaczej,
2)
wydzielonej działalności gospodarczej, innej niż wymieniona w pkt 1, z zastrzeżeniem § 8,
3)
darowizn, zapisów, spadków.
2.
Zakład może realizować programy zdrowotne oraz uzyskiwać środki finansowe na ich realizacje, w tym na niezbędne do ich wykonania wydatki inwestycyjne lub zakup specjalistycznych wyrobów medycznych, na podstawie umowy i w zakresie w niej określonym.
3.
Świadczenia zdrowotne, o których mowa w ust. 1 pkt 1, oraz programy zdrowotne, o których mowa w ust. 2, mogą być finansowane ze środków publicznych pozostających w dyspozycji ministra właściwego do spraw zdrowia, Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz jednostki samorządu terytorialnego lub innych podmiotów, uprawnionych na podstawie odrębnych przepisów.
§  22.
1. 20
Zakład może otrzymywać dotacje budżetowe przyznawane przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji bądź za pośrednictwem organu założycielskiego.
2.
Dotacje budżetowe, o których mowa w ust. 1 Zakład, może także otrzymywać z innych źródeł, o ile to wynika z odrębnych przepisów.
3. 21
Dotacje budżetowe Zakład może otrzymywać na:
1)
realizację zadań w zakresie zapobiegania chorobom i urazom lub innych programów zdrowotnych oraz promocję zdrowia,
2)
pokrycie kosztów kształcenia i podnoszenia kwalifikacji osób wykonujących zawody medyczne,
3)
remonty, inwestycje, w tym zakup aparatury i sprzętu medycznego,
4)
cele szczególne, określone w przepisach odrębnych.
§  23. 22
Zakład obowiązany jest uzyskać zgodę Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w szczególności na:
1)
zbycie, wydzierżawienie, wynajęcie, oddanie w użytkowanie oraz użyczenie aktywów trwałych Zakładu,
2)
zmiany związane z rozszerzeniem lub ograniczeniem działalności Zakładu,
3)
zaciągnięcie kredytu lub pożyczki przez Zakład,
4)
nabycie na rzecz Zakładu aktywów trwałych o łącznej wartości przekraczającej w danym roku kalendarzowym 10% planu finansowego dochodów Zakładu,
5)
zawieranie umów zlecenia na czas dłuższy niż 3 miesiące oraz umów zlecenia lub umów o dzieło, których wartość przekracza 50.000 zł, z wyłączeniem umów w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych zawieranych z podmiotami, o których mowa w § 9 ust. 3 pkt 2-4.
§  24. 23
Zakład dokonuje zakupu lub przyjęcia darowizny aparatury i sprzętu medycznego po uzyskaniu zgody Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.
§  25. 24
Zakład dokonuje amortyzacji aktywów trwałych zgodnie z ogólnymi zasadami określonymi w odrębnych przepisach.
§  26.
1.
Zakład podlega przepisom ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000 r. Nr 54. poz. 654 i Nr 60, poz. 703).
2.
Wolne od podatku są dochody Zakładu w części przeznaczonej na cel statutowy, którym jest działalność w zakresie ochrony zdrowia.
3. 25
Zakład obowiązany jest do prowadzenia ewidencji rachunkowej w sposób zapewniający określenie wysokości dochodu (straty), podstawy opodatkowania i wysokości należnego podatku za rok podatkowy, a także do uwzględnienia w ewidencji aktywów trwałych informacji niezbędnych do obliczenia wysokości odpisów amortyzacyjnych.
§  27.
Zakład winien zawrzeć umowę o ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz stosowne ubezpieczenia majątkowe przekazanego w użytkowanie majątku Skarbu Państwa.

ZAŁĄCZNIK 26

1. SZPITAL

1)
Oddziały:
a)
Izba Przyjęć z Oddziałem Pomocy Doraźnej i Ratownictwa Medycznego,
b)
Oddział Chirurgii Ogólnej z Pododdziałami:

– neurochirurgii,

– ginekologii,

– ortopedii,

– chirurgii naczyniowej,

– chirurgii plastycznej,

– chirurgii onkologicznej,

c)
Oddział Chorób Wewnętrznych z Pododdziałami:

– gastroenterologii,

– diabetologii,

d)
Oddział Kardiologii z Pododdziałami:

– Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego,

– Wszczepiania Rozruszników,

e)
Oddział Dzienny Zaburzeń Nerwicowych i Rehabilitacji Psychiatrycznej,
f)
Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii;
2)
Blok Operacyjny;
3)
Pracownie:
a)
Stomatologiczna z Protetyką i Ortodoncją,
b)
Endoskopii,
c)
Rehabilitacji Leczniczej,
d)
Nieinwazyjnej Diagnostyki Kardiologicznej,
e)
Psychologiczna;
4)
Inne komórki organizacyjne:
a)
Wojewódzka Komisja Lekarska Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji,
b)
Okręgowa Komisja Lekarska Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji,
c)
Centralna Sterylizacja,
d)
Apteka Szpitalna,
e)
Zakład Radiologii z Pracownią USG i Pracownią Mammograficzną,
f)
Pracownia EEG,
g)
Pracownia Bronchofiberoskopowa,
h)
Dział Fizjoterapii,
i)
Dział Masażu Leczniczego.
2.
PRZYCHODNIA w GDAŃSKU, ul. Kartuska 4/6.
1)
Podstawowa Opieka Zdrowotna w Przychodni:
a)
Lekarze Podstawowej Opieki Zdrowotnej,
b)
Poradnia (gabinet) Pielęgniarki Środowiskowej,
c)
Poradnia (gabinet) Położnej Środowiskowej,
d)
Zespół Transportu Sanitarnego;
2)
Poradnia Medycyny Pracy;
3)
Poradnie specjalistyczne:
a)
Chirurgii Ogólnej,
b)
Otolaryngologiczna,
c)
Urologiczna,
d)
Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej,
e)
Dermatologiczna,
f)
Kardiologiczna,
g)
Diabetologiczna,
h)
Onkologiczna,
i)
Okulistyczna,
j)
Neurologiczna,
k)
Profilaktyki Chorób Piersi,
l)
Pulmonologiczna,
m)
Chirurgii Plastycznej,
n)
Neurochirurgiczna,
o)
Reumatologiczna,
p)
Zdrowia Psychicznego,
q)
Stomatologiczna,
r)
Ortodoncji,
s)
Protetyki Stomatologicznej,
t)
Gastroenterologiczna,
u)
Alergologiczna,
v)
Ginekologiczno-Położnicza,
w)
Endokrynologiczna,
x)
Rehabilitacyjna,
y)
Psychologiczna,
z)
Gruźlicy i Chorób Płuc,
za)
Dla chorych ze stymulatorem serca,
zb)
Badań Profilaktycznych;
4)
Gabinet Zabiegowy;
5)
Gabinet EKG.
1 Załącznik § 5 zmieniony przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 41 z dnia 9 maja 2007 r. (Dz.Urz.MSWiA.07.6.24) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 28 czerwca 2007 r.
2 Załącznik § 7 pkt 10 zmieniony przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 24 z dnia 7 lipca 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.9.43) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 31 sierpnia 2010 r.
3 Załącznik § 8 zmieniony przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 3 z dnia 17 stycznia 2011 r. (Dz.Urz.MSWiA.11.2.11) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 2 lutego 2011 r.
4 Załącznik § 9 ust. 1 zmieniony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 41 z dnia 9 maja 2007 r. (Dz.Urz.MSWiA.07.6.24) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 28 czerwca 2007 r.
5 Załącznik § 9 ust. 1 pkt 1:

- zmieniony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 24 z dnia 7 lipca 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.9.43) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 31 sierpnia 2010 r.

- zmieniony przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 3 z dnia 17 stycznia 2011 r. (Dz.Urz.MSWiA.11.2.11) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 2 lutego 2011 r.

6 Załącznik § 9 ust. 1 pkt 2 zmieniony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 24 z dnia 7 lipca 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.9.43) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 31 sierpnia 2010 r.
7 Załącznik § 9 ust. 3 pkt 1 zmieniony przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 3 z dnia 17 stycznia 2011 r. (Dz.Urz.MSWiA.11.2.11) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 2 lutego 2011 r.
8 Załącznik § 9 ust. 4 zmieniony przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 3 z dnia 17 stycznia 2011 r. (Dz.Urz.MSWiA.11.2.11) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 2 lutego 2011 r.
9 Załącznik § 12a dodany przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 24 z dnia 7 lipca 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.9.43) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 31 sierpnia 2010 r.
10 Załącznik § 13 ust. 3 pkt 2 lit. a) zmieniona przez pkt 10 lit. a) obwieszczenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 lipca 2005 r. o sprostowaniu błędów (Dz.Urz.MSWiA.05.13.49).
11 Załącznik § 15 pkt 1 lit. b):

- zmieniona przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 24 z dnia 7 lipca 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.9.43) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 31 sierpnia 2010 r.

- zmieniona przez § 1 pkt 2 lit. a) zarządzenia nr 3 z dnia 17 stycznia 2011 r. (Dz.Urz.MSWiA.11.2.11) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 2 lutego 2011 r.

12 Załącznik § 15 pkt 1 lit. d) zmieniona przez pkt 10 lit. b) obwieszczenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 lipca 2005 r. o sprostowaniu błędów (Dz.Urz.MSWiA.05.13.49).
13 Załącznik § 15 pkt 7 zmieniony przez § 1 pkt 2 lit. b) zarządzenia nr 3 z dnia 17 stycznia 2011 r. (Dz.Urz.MSWiA.11.2.11) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 2 lutego 2011 r.
14 Załącznik § 19 zmieniony przez § 1 pkt 5 zarządzenia nr 24 z dnia 7 lipca 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.9.43) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 31 sierpnia 2010 r.
15 Załącznik § 19 ust. 4 zmieniony przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 3 z dnia 17 stycznia 2011 r. (Dz.Urz.MSWiA.11.2.11) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 2 lutego 2011 r.
16 Załącznik § 19 ust. 5 zmieniony przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 3 z dnia 17 stycznia 2011 r. (Dz.Urz.MSWiA.11.2.11) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 2 lutego 2011 r.
17 Załącznik § 19 ust. 6 zmieniony przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 3 z dnia 17 stycznia 2011 r. (Dz.Urz.MSWiA.11.2.11) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 2 lutego 2011 r.
18 Załącznik § 19 ust. 8 zmieniony przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 3 z dnia 17 stycznia 2011 r. (Dz.Urz.MSWiA.11.2.11) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 2 lutego 2011 r.
19 Załącznik § 21 zmieniony przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 3 z dnia 17 stycznia 2011 r. (Dz.Urz.MSWiA.11.2.11) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 2 lutego 2011 r.
20 Załącznik § 22 ust. 1 zmieniony przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 3 z dnia 17 stycznia 2011 r. (Dz.Urz.MSWiA.11.2.11) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 2 lutego 2011 r.
21 Załącznik § 22 ust. 3 zmieniony przez § 1 pkt 6 zarządzenia nr 24 z dnia 7 lipca 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.9.43) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 31 sierpnia 2010 r.
22 Załącznik § 23:

- zmieniony przez § 1 pkt 7 zarządzenia nr 24 z dnia 7 lipca 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.9.43) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 31 sierpnia 2010 r.

- zdanie wstępne zmienione przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 3 z dnia 17 stycznia 2011 r. (Dz.Urz.MSWiA.11.2.11) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 2 lutego 2011 r.

23 Załącznik § 24 zmieniony przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 3 z dnia 17 stycznia 2011 r. (Dz.Urz.MSWiA.11.2.11) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 2 lutego 2011 r.
24 Załącznik § 25 zmieniony przez § 1 pkt 8 zarządzenia nr 24 z dnia 7 lipca 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.9.43) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 31 sierpnia 2010 r.
25 Załącznik § 26 ust. 3 zmieniony przez § 1 pkt 9 zarządzenia nr 24 z dnia 7 lipca 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.9.43) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 31 sierpnia 2010 r.
26 Załącznik:

- zmieniony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 15 z dnia 21 sierpnia 2002 r. (Dz.Urz.MSWiA.02.6.17) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 12 września 2002 r.

- zmieniony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 5 z dnia 13 lutego 2003 r. (Dz.Urz.MSWiA.03.2.6) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 22 marca 2003 r.

- zmieniony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 3 z dnia 19 lutego 2004 r. (Dz.Urz.MSWiA.04.2.3) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 19 lutego 2004 r.

- zmieniony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 15 z dnia 20 kwietnia 2005 r. (Dz.Urz.MSWiA.05.6.22) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 21 czerwca 2005 r.

- zmieniony przez § 1 zarządzenia nr 5 z dnia 2 lutego 2006 r. (Dz.Urz.MSWiA.06.4.16) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 5 kwietnia 2006 r.

- zmieniony przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 41 z dnia 9 maja 2007 r. (Dz.Urz.MSWiA.07.6.24) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 28 czerwca 2007 r.

- zmieniony przez § 1 pkt 10 zarządzenia nr 24 z dnia 7 lipca 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.9.43) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 31 sierpnia 2010 r.

- zmieniony przez § 1 pkt 5 zarządzenia nr 3 z dnia 17 stycznia 2011 r. (Dz.Urz.MSWiA.11.2.11) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 2 lutego 2011 r.