Nadanie statutu Zakładowi Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Zielonej Górze.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.MSWiA.2001.11.37

Akt utracił moc
Wersja od: 18 października 2010 r.

ZARZĄDZENIE NR 23
MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI
z dnia 2 października 2001 r.
w sprawie nadania statutu Zakładowi Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Zielonej Górze.

Na podstawie art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 91, poz. 408, z 1992 r. Nr 63 , poz. 315, z 1994 r. Nr 121, poz. 591, z 1995 r. Nr 138, poz. 682, z 1996 r. Nr 24, poz. 110, z 1997 r. Nr 104, poz. 661, Nr 121, poz. 769 i Nr 158, poz. 1041, z 1998 r. Nr 106, poz. 668, Nr 117, poz. 756 i Nr 162, poz. 1115, z 1999 r. Nr 28, poz. 255 i 256 i Nr 84, poz. 935, z 2000 r. Nr 3, poz. 28, Nr 12, poz. 136, Nr 43, poz. 489, Nr 84, poz. 948, Nr 114, poz. 1193 i Nr 120, poz. 1268 oraz z 2001 r. Nr 5, poz. 45 i Nr 88, poz. 961) zarządza się co następuje:
§  1.
Samodzielnemu publicznemu Zespołowi Zakładów Opieki Zdrowotnej Zarządu Służby Zdrowia Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Zielonej Górze nadaje się nazwę: "Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Zielonej Górze".
§  2.
Zakładowi Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Zielonej Górze nadaje się statut stanowiący załącznik do zarządzenia.
§  3.
Traci moc zarządzenie Nr 58 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 2 czerwca 1998 r. w sprawie nadania statutu samodzielnemu publicznemu Zespołowi Zakładów Opieki Zdrowotnej Zarządu Służby Zdrowia Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Zielonej Górze (Dz. Urz. MSWiA Nr 6, poz. 79 i z 1999 r. Nr 7, poz. 76).
§  4.
Zarządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.

ZAŁĄCZNIK

STATUT

Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Zielonej Górze

Rozdział  I

NAZWA, SIEDZIBA, OBSZAR DZIAŁANIA

§  1.
Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Zielonej Górze, zwany dalej "Zakładem", jest samodzielnym publicznym zakładem opieki zdrowotnej.
§  2.
Siedzibą Zakładu jest Zielona Góra, ul. Wazów 42.
§  3.
Obszar działania Zakładu obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej.
§  4.
1.
Zakład uzyskał osobowość prawną dnia 1.10.1998 roku - z chwilą wpisania do rejestru publicznych zakładów opieki zdrowotnej prowadzonego przez sąd rejestrowy - Sąd Rejonowy w Zielonej Górze.
2.
Organem założycielskim Zakładu jest Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji.
§  5. 1
Zakład działa w szczególności na podstawie:
1)
ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 14, poz. 89, z późn. zm.), zwanej dalej "ustawą";
2)
rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 marca 2008 r. w sprawie zakładów opieki zdrowotnej utworzonych przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych (Dz. U. Nr 58, poz. 355), zwanego dalej "rozporządzeniem";
3)
ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1223 i Nr 165, poz. 1316 oraz z 2010 r. Nr 47, poz. 278), zwanej dalej "ustawą o rachunkowości";
4)
ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 oraz z 2010 r. Nr 28, poz. 146), zwanej dalej "ustawą o finansach publicznych";
5)
ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 164, poz. 1027, z późn. zm.), zwanej dalej "ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej";
6)
postanowień niniejszego statutu.

Rozdział  II

CELE, ZADANIA, RODZAJE I ZAKRES UDZIELANYCH ŚWIADCZEŃ

§  6.
Zakład jest powołany do realizowania świadczeń zdrowotnych poprzez organizowanie i prowadzenie w szczególności działalności profilaktyczno-leczniczej w zakresie podstawowej i specjalistycznej opieki zdrowotnej w formie opieki stacjonarnej, ambulatoryjnej i doraźnych świadczeń zdrowotnych.
§  7.
Do zadań Zakładu należy:
1)
udzielanie stacjonarnych świadczeń zdrowotnych w oddziałach szpitala Zakładu i ambulatoryjnych zgodnie ze strukturą organizacyjną określoną w załączniku do niniejszego Statutu,
2)
wykonywanie doraźnych świadczeń zdrowotnych w zakresie:
a)
wizyt domowych,
b)
udzielania pomocy medycznej poszkodowanym w wypadkach, zdarzeniach losowych i zagrożeniach nadzwyczajnych,
3)
prowadzenie i rozwijanie działań w zakresie ratownictwa medycznego, przedszpitalnego i szpitalnego, zabezpieczającego pomoc medyczną poszkodowanym,
4)
medyczne zabezpieczenie działań służb podległych Ministrowi Spraw Wewnętrznych i Administracji,
5)
wykonywanie zadań wynikających z zadań służby medycyny pracy,
6)
prowadzenie działalności w zakresie orzecznictwa lekarskiego, zgodnie z odrębnymi przepisami,
7)
obrót środkami farmaceutycznymi i materiałami medycznymi we własnych aptekach oraz zaopatrywanie komórek organizacyjnych Zakładu w leki, materiały i sprzęt medyczny,
8)
prowadzenie działalności w zakresie kształtowania postaw i zachowań prozdrowotnych, prewencji i profilaktyki schorzeń,
9)
organizowanie i prowadzenie szkoleń, a także dokształcanie pracowników zatrudnionych w Zakładzie,
10) 2
medyczne zabezpieczenie wykonywanych przez Ministra Spraw Wewnętrznych 1 Administracji zadań obronnych zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2004 r. Nr 241, poz. 2416, z późn. zm.),
11) 3
prowadzenie w ramach posiadanych komórek organizacyjnych działalności na rzecz osób niepełnosprawnych.
§  8. 4
Zakład może prowadzić działalność gospodarczą, inną niż określona w § 7, po uzyskaniu zgody Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.
§  9.
1. 5
Zakład udziela świadczeń zdrowotnych:
1) 6
stacjonarnych w zakresie: chorób wewnętrznych, kardiologicznym, rehabilitacji neurologicznej i ogólnoustrojowej, diabetologicznym, gastroenterologicznym, zaburzeń nerwicowych,
2)
specjalistycznych w zakresie: alergologii, diabetologii, endokrynologii, gastroenterologii, hematologii, kardiologii, chorób naczyń, nefrologii, medycyny pracy, badań profilaktycznych, dermatologii, neurologii, onkologii, gruźlicy i chorób płuc, reumatologii, rehabilitacji, medycyny sportowej, leczenia stopy cukrzycowej, ginekologiczno-położniczym, chirurgii ogólnej, chirurgii naczyniowej, chirurgii urazowo-ortopedycznej, okulistyki, otolaryngologii, urologii, zdrowia psychicznego, psychologii, logopedii, leczenia nerwic, chirurgii onkologicznej,
3)
doraźnych w zakresie działania Izby Przyjęć.
2.
Zakład udziela świadczeń zdrowotnych na zasadach określonych w ustawie, w przepisach odrębnych lub w umowach cywilnoprawnych zawieranych z publicznymi i niepublicznymi dysponentami środków finansowych oraz z osobami fizycznymi.
3.
Zakład może zawierać umowy w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych z:
1) 7
niepublicznym zakładem opieki zdrowotnej, w zakresie zadań określonych w statucie tego zakładu, po uzyskaniu zgody Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji,
2) 8
osobą wykonującą zawód medyczny w ramach indywidualnej praktyki lub indywidualnej specjalistycznej praktyki zgodnie z ustawą z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. z 2008 r. Nr 136, poz. 857),
3) 9
grupową praktyką lekarską i grupową praktyką pielęgniarek i położnych prowadzących działalność zgodnie z ustawą z dnia 5 lipca 1996 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. z 2001 r. Nr 57, poz. 602, z późn. zm.),
4)
osobą legitymującą się nabyciem fachowych kwalifikacji do udzielania świadczeń zdrowotnych w określonym zakresie lub w określonej dziedzinie medycyny, która dysponuje lokalem oraz aparaturą i sprzętem medycznym, odpowiadającymi wymaganiom przewidzianym dla zakładów opieki zdrowotnej, oraz spełnia warunki określone w przepisach o działalności gospodarczej.
4. 10
Zakład zobowiązany jest informować Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji o zawarciu umów w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych z podmiotami, o których mowa w ust. 3 pkt. 2, 3 i 4.
§  10.
Wykonując swoje zadania Zakład współpracuje z innymi zakładami opieki zdrowotnej utworzonymi przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz innymi publicznymi i niepublicznymi zakładami opieki zdrowotnej, placówkami naukowo-badawczymi, organizacjami społecznymi, stowarzyszeniami i fundacjami jak również innymi podmiotami posiadającymi osobowość prawną i osobami fizycznymi.

Rozdział  III

STRUKTURA ORGANIZACYJNA, ORGANY I ZARZĄDZANIE ZAKŁADEM

§  11.
Strukturę organizacyjną Zakładu - wykaz komórek organizacyjnych udzielających świadczeń zdrowotnych określa załącznik do statutu.
§  12.
1.
Zakładem kieruje i reprezentuje go na zewnątrz dyrektor Zakładu.
2.
Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji nawiązuje z dyrektorem Zakładu stosunek pracy na podstawie umowy o pracę lub powołania albo zawiera z nim umowę cywilnoprawną o zarządzanie Zakładem.
3.
Dyrektor Zakładu wykonuje swoje zadania przy pomocy: zastępców dyrektora, głównego księgowego, naczelnej pielęgniarki i kierowników podległych im komórek organizacyjnych.
4.
Zastępcy dyrektora i główny księgowy mogą zostać zatrudnieni po zatwierdzeniu kandydatur przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.
5.
Na stanowiska:
1)
ordynatora,
2)
naczelnej pielęgniarki,
3)
przełożonej pielęgniarek,
4)
pielęgniarki oddziałowej

przeprowadza się konkurs na zasadach i w trybie określonym w rozporządzeniu.

6.
Dyrektor Zakładu dokonuje czynności z zakresu prawa pracy wobec osób zatrudnionych w Zakładzie oraz określa szczegółowy zakres obowiązków na poszczególnych stanowiskach pracy.
7.
Dyrektor Zakładu samodzielnie podejmuje decyzje dotyczące funkcjonowania Zakładu i ponosi za nie odpowiedzialność.
8.
Przy podejmowaniu decyzji dyrektor Zakładu korzysta z opinii właściwych organów w trybie i na zasadach określonych w odrębnych przepisach.
9.
Zastępcy dyrektora oraz pełnomocnicy Zakładu działają w granicach ich umocowania.
10.
Pełnomocników ustanawia i odwołuje dyrektor Zakładu. Udzielenie pełnomocnictwa, z zastrzeżeniem ust. 11, wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
11.
Udzielenie pełnomocnictwa przez dyrektora, który zarządza Zakładem na podstawie umowy cywilnoprawnej następuje z zachowaniem formy aktu notarialnego.
§  12a. 11
1.
Dyrektor Zakładu wydaje akty wewnętrzne dotyczące funkcjonowania Zakładu w formie: zarządzeń lub decyzji.
2.
Akty wewnętrzne, o których mowa w ust. 1, podlegają ewidencji, w repertorium, ujmującej:
a)
oznaczenie aktu, datę wydania oraz tytuł,
b)
numer/rok,
c)
datę wejścia w życie,
d)
imię i nazwisko podpisującego akt.
§  13.
1.
Przy Zakładzie działa rada społeczna powoływana na zasadach określonych w rozporządzeniu.
2.
Kadencja rady społecznej trwa 4 lata.
3.
W skład rady społecznej wchodzą:
1)
jako przewodniczący - przedstawiciel Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji,
2)
jako członkowie:
a) 12
przedstawiciel Państwowej Straży Pożarnej,
b)
przedstawiciel Policji,
c)
przedstawiciel Straży Granicznej,
d)
przedstawiciel Służby Więziennej.
§  14.
1.
Sposób zwoływania posiedzeń rady społecznej, tryb pracy i podejmowania uchwał określa regulamin rady społecznej.
2.
Regulamin działalności rady społecznej, o którym mowa w ust. 1, zatwierdza Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji.
§  15.
Do zadań rady społecznej należy:
1)
przedstawianie Ministrowi Spraw Wewnętrznych i Administracji wniosków i opinii w sprawach:
a)
zmiany lub rozwiązania umowy o udzielenie zamówienia na świadczenia zdrowotne,
b) 13
zbycia, oddania w dzierżawę, najem, użytkowanie lub użyczenie aktywów trwałych oraz zakupu lub przyjęcia darowizny aparatury i sprzętu medycznego,
c)
związanych z przekształceniem lub likwidacją Zakładu, jego przebudową, rozszerzeniem lub ograniczeniem działalności i innych związanych ze zmianami w statucie,
d) 14
przyznawania dyrektorowi Zakładu nagród pieniężnych na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 września 2001 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu przyznawania nagrody rocznej osobom kierującym niektórymi podmiotami prawnymi oraz wzoru wniosku o przyznanie nagrody rocznej (Dz. U. Nr 114, poz. 1226 oraz z 2007 r. Nr 241, poz. 1769),
2)
przedstawianie Ministrowi Spraw Wewnętrznych i Administracji, na jego wniosek, opinii w sprawie rozwiązania stosunku pracy lub umowy cywilnoprawnej o zarządzanie Zakładem z dyrektorem Zespołu,
3)
przedstawianie dyrektorowi Zakładu wniosków i opinii w sprawach:
a)
planu finansowego i inwestycyjnego,
b)
rocznego sprawozdania z realizacji planu inwestycyjnego i finansowego,
c)
kredytów bankowych lub dotacji,
d)
podziału zysku,
4)
uchwalanie regulaminu swojej działalności oraz przedkładanie regulaminu do zatwierdzenia Ministrowi Spraw Wewnętrznych i Administracji,
5)
zatwierdzanie regulaminu porządkowego Zakładu, określającego organizację i porządek procesu udzielania świadczeń zdrowotnych w Zakładzie,
6)
dokonywanie okresowych analiz skarg i wniosków wnoszonych przez osoby korzystające ze świadczeń Zakładu, z wyłączeniem spraw podlegających nadzorowi medycznemu,
7) 15
przedstawianie wniosków Ministrowi Spraw Wewnętrznych i Administracji jako organowi finansującemu, w ustawowo określonym zakresie działalność Zakładu,
8)
wykonywanie innych zadań określonych w ustawie i statucie Zakładu.
§  16.
Od uchwały rady społecznej dyrektorowi Zespołu przysługuje odwołanie do Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.
§  17.
Spory wynikłe miedzy dyrektorem Zespołu a radą społeczną rozstrzyga Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji.

Rozdział  IV

GOSPODARKA FINANSOWA

§  18.
Zakład prowadzi gospodarkę finansową w formie samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej, pokrywającego z posiadanych środków i uzyskiwanych przychodów koszty działalności i zobowiązania, na zasadach określonych w ustawie oraz na podstawie obowiązujących przepisów prawa finansowego, a w zakresie rachunkowości na zasadach określonych w ustawie o rachunkowości.
§  19. 16
1.
Podstawą gospodarki finansowej Zakładu jest plan finansowy ustalany przez dyrektora Zakładu.
2.
Plan finansowy opiniuje rada społeczna.
3.
Plan finansowy oraz roczne sprawozdanie z realizacji planu finansowego zatwierdza Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji.
4. 17
Minister Spraw Wewnętrznych i Administracjii wybiera biegłego rewidenta do przeprowadzenia badania rocznego sprawozdania z realizacji planu finansowego.
5. 18
Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji zatwierdza propozycję dyrektora Zakładu dotyczącą podziału zysku oraz sposobu pokrycia straty.
6. 19
Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji może pozbawić Zakład składników przydzielonego lub nabytego mienia w przypadku połączenia lub podziału albo przekształcenia Zakładu, przeprowadzanych na zasadach określonych w ustawie, rozporządzeniu oraz ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603, z późn. zm.).
7.
Zakład pokrywa we własnym zakresie ujemny wynik finansowy.
8. 20
W przypadku likwidacji Zakładu o przeznaczeniu jego majątku decyduje Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji.
§  20.
Zakład jest utrzymywany z wpływów pochodzących z realizacji umów o wykonywanie świadczeń zdrowotnych, zawieranych z publicznymi i niepublicznymi dysponentami środków finansowych na ochronę zdrowia oraz z osobami fizycznymi.
§  21.
1.
Zakład może uzyskiwać środki finansowe:
1)
z odpłatnych świadczeń zdrowotnych udzielanych w szczególności na zlecenie:
a) 21
Ministera Spraw Wewnętrznych i Administracji lub innych organów uprawnionych na podstawie odrębnych przepisów,
b)
osób objętych ubezpieczeniem innym niż ubezpieczenie społeczne,
c)
instytucji ubezpieczeniowych,
d)
zakładów pracy, organizacji społecznych i innych instytucji,
e)
innych zakładów opieki zdrowotnej,
f)
osób fizycznych nie objętych ubezpieczeniem lub za świadczenie nie przysługujące w ramach ubezpieczenia,
2)
z wydzielonej działalności gospodarczej innej niż wymieniona w pkt. 1,
3)
z darowizn, zapisów, spadków.
2.
Środki finansowe, o których mowa w ust. 1 Zakład może uzyskiwać także na realizację zadań i programów zdrowotnych.
3.
Zakład może przyjąć darowiznę aparatury i sprzętu medycznego na zasadach określonych przez organ założycielski.
§  22. 22
1. 23
Zakład może otrzymywać dotacje budżetowe przyznawane przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji bądź za pośrednictwem organu założycielskiego.
2.
Dotacje budżetowe, o których mowa w ust. 1, Zakład może także otrzymywać z innych źródeł, o ile to wynika z odrębnych przepisów.
3.
Dotacje budżetowe Zakład może otrzymywać na:
1)
realizację zadań w zakresie zapobiegania chorobom i urazom lub innych programów zdrowotnych oraz promocję zdrowia,
2)
pokrycie kosztów kształcenia i podnoszenia kwalifikacji osób wykonujących zawody medyczne,
3)
remonty, inwestycje, w tym zakup aparatury i sprzętu medycznego,
4)
cele szczególne, określone w przepisach odrębnych,
§  23. 24
Zakład obowiązany jest uzyskać zgodę Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w szczególności na:
1)
zbycie, wydzierżawienie, wynajęcie, oddanie w użytkowanie oraz użyczenie aktywów trwałych Zakładu,
2)
zmiany związane z rozszerzeniem lub ograniczeniem działalności Zakładu,
3)
zaciągnięcie kredytu lub pożyczki,
4)
nabycie na rzecz Zakładu aktywów trwałych o łącznej wartości przekraczającej w danym roku kalendarzowym 10% planu finansowego dochodów Zakładu,
5)
zawieranie umów zlecenia na czas dłuższy niż 3 miesiące oraz umów zlecenia i umów o dzieło, których wartość przekracza 50.000 zł, z wyłączeniem umów w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych zawieranych z podmiotami, o których mowa w § 9 ust. 3 pkt 2-4.
§  24. 25
Zakład dokonuje zakupu lub przyjęcia darowizny aparatury i sprzętu medycznego po uzyskaniu zgody Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.
§  25. 26
Zakład dokonuje amortyzacji aktywów trwałych zgodnie z ogólnymi zasadami określonymi w odrębnych przepisach.
§  26.
1.
Zakład podlega przepisom ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000 r. Nr 54, poz. 654 i Nr 60, poz. 703).
2.
Wolne od podatku są dochody Zakładu w części przeznaczonej na cel statutowy, którym jest działalność w zakresie ochrony zdrowia.
3. 27
Zakład obowiązany jest do prowadzenia ewidencji rachunkowej w sposób zapewniający określenie wysokości dochodu (straty), podstawy opodatkowania i wysokości należnego podatku za rok podatkowy, a także do uwzględnienia w ewidencji aktywów trwałych informacji niezbędnych do obliczenia wysokości odpisów amortyzacyjnych.
§  27.
Zakład winien zawrzeć umowę o ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz stosowne ubezpieczenia majątkowe przekazanego w użytkowanie majątku Skarbu Państwa.

ZAŁĄCZNIK 28

I.Szpital:

1. Izba Przyjęć.

2. Oddziały:

1) Chorób Wewnętrznych:

a) Pododdział Diabetologiczny,

b) Pododdział Gastroenterologiczny;

2) Kardiologii;

3) Rehabilitacji Neurologicznej;

4) Rehabilitacji Ogólnoustrojowej;

5) Diabetologii;

6) Dzienny Zaburzeń Nerwicowych.

3. Apteka Szpitalna.

4. Sterylizatornia.

II. Przychodnia w Zielonej Górze:

1. Podstawowa Opieka Zdrowotna:

1) Poradnia Lekarza Podstawowej Opieki Zdrowotnej;

2) Gabinet Pielęgniarki Środowiskowo-Rodzinnej;

3) Gabinet Położnej Środowiskowo-Rodzinnej;

4) Punkt Szczepień;

5) Gabinet Zabiegowy.

2. Poradnia Medycyny Pracy.

3. Poradnia Badań Profilaktycznych.

4. Poradnie Specjalistyczne:

1) Alergologiczna;

2) Diabetologiczna;

3) Endokrynologiczna;

4) Gastroenterologiczna;

5) Hematologiczna;

6) Kardiologiczna;

7) Chorób Naczyń;

8) Nefrologiczna;

9) Dermatologiczna;

10) Gruźlicy i Chorób Płuc;

11) Reumatologiczna;

12) Rehabilitacyjna;

13) Medycyny Sportowej;

14) Leczenia Stopy Cukrzycowej;

15) Ginekologiczno-Położnicza;

16) Chirurgii Ogólnej;

17) Chirurgii Naczyniowej;

18) Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej;

19) Otolaryngologiczna;

20) Urologiczna;

21) Zdrowia Psychicznego;

22) Psychologiczna;

23) Logopedyczna;

24) Leczenia Nerwic.

5. Zakład Rehabilitacji.

6. Ośrodek Rehabilitacji Dziennej.

7. Pracownie Diagnostyczne:

1) Zakład Diagnostyki Laboratoryjnej;

2) Punkt Pobrań Materiałów do Badań;

3) Pracownia Badań Elektrokardiograficznych;

4) Pracownia Badań Endoskopowych Przewodu Pokarmowego.

8. Inne komórki Działalności Medycznej:

1) Apteka Otwarta;

2) Pracownia Psychologiczna;

3) Wojewódzka Komisja Lekarska Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji;

4) Zespół Transportu Sanitarnego.

III. Przychodnia w Gorzowie Wielkopolskim:

1. Podstawowa Opieka Zdrowotna:

1) Poradnia Lekarza Podstawowej Opieki Zdrowotnej;

2) Gabinet Pielęgniarki Środowiskowo-Rodzinnej;

3) Gabinet Położnej Środowiskowo-Rodzinnej;

4) Punkt Szczepień;

5) Gabinet Zabiegowy.

2. Poradnie Specjalistyczne:

1) Alergologiczna;

2) Endokrynologiczna;

3) Nefrologiczna;

4) Neurologiczna;

5) Onkologiczna;

6) Gruźlicy i Chorób Płuc;

7) Rehabilitacyjna;

8) Ginekologiczno-Położnicza;

9) Chirurgii Ogólnej;

10) Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej;

11) Okulistyczna;

12) Otolaryngologiczna;

13) Urologiczna;

14) Chirurgii Onkologicznej;

15) Zdrowia Psychicznego;

16) Stomatologiczna.

3. Poradnia Badań Profilaktycznych.

4. Zakład Rehabilitacji.

5. Zakład Diagnostyki Obrazowej.

6. Ośrodek Rehabilitacji Dziennej.

7. Punkt Pobrań Materiałów do Badań.

8. Zespół Transportu Sanitarnego.

IV. Ambulatorium w Międzyrzeczu - Podstawowa Opieka Zdrowotna:

1) Poradnia Lekarza Podstawowej Opieki Zdrowotnej;

2) Gabinet Pielęgniarki Środowiskowo-Rodzinnej;

3) Gabinet Położnej Środowiskowo-Rodzinnej;

4) Punkt Szczepień;

5) Gabinet Zabiegowy.

1 Załącznik § 5:

- zmieniony przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 68 z dnia 16 października 2008 r. (Dz.Urz.MSWiA.08.14.70) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 17 listopada 2008 r.

- zmieniony przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 14 z dnia 15 czerwca 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.7.32) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 31 sierpnia 2010 r.

2 Załącznik § 7 pkt 10 zmieniony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 14 z dnia 15 czerwca 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.7.32) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 31 sierpnia 2010 r.
3 Załącznik § 7 pkt 11 dodany przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 68 z dnia 16 października 2008 r. (Dz.Urz.MSWiA.08.14.70) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 17 listopada 2008 r.
4 Załącznik § 8 zmieniony przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 33 z dnia 6 października 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.11.55) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 18 października 2010 r.
5 Załącznik § 9 ust. 1:

- zmieniony przez § 1 pkt 3 lit. a) zarządzenia nr 68 z dnia 16 października 2008 r. (Dz.Urz.MSWiA.08.14.70) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 17 listopada 2008 r.

- zmieniony przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 14 z dnia 15 czerwca 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.7.32) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 31 sierpnia 2010 r.

6 Załącznik § 9 ust. 1 pkt 1 zmieniony przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 33 z dnia 6 października 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.11.55) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 18 października 2010 r.
7 Załącznik § 9 ust. 3 pkt 1 zmieniony przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 33 z dnia 6 października 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.11.55) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 18 października 2010 r.
8 Załącznik § 9 ust. 3 pkt 2 zmieniony przez § 1 pkt 3 lit. b) zarządzenia nr 68 z dnia 16 października 2008 r. (Dz.Urz.MSWiA.08.14.70) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 17 listopada 2008 r.
9 Załącznik § 9 ust. 3 pkt 3 zmieniony przez § 1 pkt 3 lit. b) zarządzenia nr 68 z dnia 16 października 2008 r. (Dz.Urz.MSWiA.08.14.70) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 17 listopada 2008 r.
10 Załącznik § 9 ust. 4 zmieniony przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 33 z dnia 6 października 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.11.55) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 18 października 2010 r.
11 Załącznik § 12a dodany przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 68 z dnia 16 października 2008 r. (Dz.Urz.MSWiA.08.14.70) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 17 listopada 2008 r.
12 Załącznik § 13 ust. 3 pkt 2 lit. a) zmieniona przez pkt 3 lit. a) obwieszczenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 lipca 2005 r. o sprostowaniu błędów (Dz.Urz.MSWiA.05.13.49).
13 Załącznik § 15 pkt 1 lit. b):

- zmieniona przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 14 z dnia 15 czerwca 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.7.32) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 31 sierpnia 2010 r.

- zmieniona przez § 1 pkt 2 lit. a) zarządzenia nr 33 z dnia 6 października 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.11.55) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 18 października 2010 r.

14 Załącznik § 15 pkt 1 lit. d):

- zmieniona przez pkt 3 lit. b) obwieszczenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 lipca 2005 r. o sprostowaniu błędów (Dz.Urz.MSWiA.05.13.49).

- zmieniona przez § 1 pkt 5 zarządzenia nr 68 z dnia 16 października 2008 r. (Dz.Urz.MSWiA.08.14.70) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 17 listopada 2008 r.

15 Załącznik § 15 pkt 7 zmieniony przez § 1 pkt 2 lit. b) zarządzenia nr 33 z dnia 6 października 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.11.55) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 18 października 2010 r.
16 Załącznik § 19 zmieniony przez § 1 pkt 5 zarządzenia nr 14 z dnia 15 czerwca 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.7.32) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 31 sierpnia 2010 r.
17 Załącznik § 19 ust. 4 zmieniony przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 33 z dnia 6 października 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.11.55) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 18 października 2010 r.
18 Załącznik § 19 ust. 5 zmieniony przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 33 z dnia 6 października 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.11.55) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 18 października 2010 r.
19 Załącznik § 19 ust. 6 zmieniony przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 33 z dnia 6 października 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.11.55) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 18 października 2010 r.
20 Załącznik § 19 ust. 8 zmieniony przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 33 z dnia 6 października 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.11.55) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 18 października 2010 r.
21 Załącznik § 21 ust. 1 pkt 1 lit. a) zmieniona przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 33 z dnia 6 października 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.11.55) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 18 października 2010 r.
22 Załącznik § 22 zmieniony przez § 1 pkt 6 zarządzenia nr 14 z dnia 15 czerwca 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.7.32) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 31 sierpnia 2010 r.
23 Załącznik § 22 ust. 1 zmieniony przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 33 z dnia 6 października 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.11.55) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 18 października 2010 r.
24 Załącznik § 23:

- zmieniony przez § 1 pkt 6 zarządzenia nr 14 z dnia 15 czerwca 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.7.32) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 31 sierpnia 2010 r.

- zdanie wstępne zmienione przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 33 z dnia 6 października 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.11.55) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 18 października 2010 r.

25 Załącznik § 24 zmieniony przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 33 z dnia 6 października 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.11.55) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 18 października 2010 r.
26 Załącznik § 25 zmieniony przez § 1 pkt 7 zarządzenia nr 14 z dnia 15 czerwca 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.7.32) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 31 sierpnia 2010 r.
27 Załącznik § 26 ust. 3 zmieniony przez § 1 pkt 8 zarządzenia nr 14 z dnia 15 czerwca 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.7.32) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 31 sierpnia 2010 r.
28 Załącznik:

- zmieniony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 6 z dnia 27 lutego 2004 r. (Dz.Urz.MSWiA.04.2.5) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 27 lutego 2004 r.

- zmieniony przez § 1 zarządzenia nr 36 z dnia 12 sierpnia 2005 r. (Dz.Urz.MSWiA.05.13.46) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 23 września 2005 r.

- zmieniony przez § 1 pkt 7 zarządzenia nr 68 z dnia 16 października 2008 r. (Dz.Urz.MSWiA.08.14.70) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 17 listopada 2008 r.

- zmieniony przez § 1 pkt 9 zarządzenia nr 14 z dnia 15 czerwca 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.7.32) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 31 sierpnia 2010 r.

- zmieniony przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 33 z dnia 6 października 2010 r. (Dz.Urz.MSWiA.10.11.55) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 18 października 2010 r.