Nadanie statutu państwowej jednostce budżetowej - Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.MSWiA.2016.6

Akt utracił moc
Wersja od: 15 października 2019 r.

ZARZĄDZENIE Nr 5
MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI 1
z dnia 16 lutego 2016 r.
w sprawie nadania statutu państwowej jednostce budżetowej - Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji

Na podstawie art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 885, z późn. zm.) zarządza się, co następuje:
§  1. 
Państwowej jednostce budżetowej - Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji nadaje się statut, stanowiący załącznik do zarządzenia.
§  2. 
Traci moc zarządzenie nr 5 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 2 marca 2015 r. w sprawie nadania statutu państwowej jednostce budżetowej - Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych (Dz. Urz. Min. Spraw Wew. poz. 5).
§  3. 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

ZAŁĄCZNIK 2  

STATUT

Państwowej Jednostki Budżetowej - Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji

§  1. 
1. 
Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, zwane dalej "Centrum", jest jednostką organizacyjną nadzorowaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.
2. 
Siedziba Centrum znajduje się w mieście stołecznym Warszawa.
3. 
Do zadań Centrum należy:
1)
personalizacja:
a)
dowodów osobistych,
b)
dokumentów paszportowych, z wyłączeniem paszportów tymczasowych,
c) 3
 legitymacji służbowych dla funkcjonariuszy Policji oraz Służby Ochrony Państwa,
d) 4
 (uchylona),
e)
dokumentów wydawanych cudzoziemcom na podstawie odrębnych przepisów, w tym w szczególności:
dokumentów podróży przewidzianych w Konwencji Genewskiej,
dokumentów potwierdzających prawo stałego pobytu obywateli Unii Europejskiej,
Kart Polaka,
kart pobytu,
kart pobytu członka rodziny obywatela Unii Europejskiej,
kart stałego pobytu członka rodziny obywatela Unii Europejskiej,
polskich dokumentów podróży cudzoziemca,
polskich dokumentów tożsamości cudzoziemca,
dokumentu "zgoda na pobyt tolerowany",
tymczasowych zaświadczeń tożsamości cudzoziemca wydawanych przez Szefa Urzędu do Spraw Cudzoziemców,
zezwoleń na przekraczanie granicy w ramach małego ruchu granicznego,
f) 5
 innych dokumentów zleconych Centrum do personalizacji na podstawie przepisów aktów prawnych powszechnie obowiązujących, wewnętrznych aktów prawnych Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji lub Dyrektora Generalnego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz porozumień zawartych za zgodą Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji;
2)
utrzymywanie, eksploatacja, budowa i rozwój:
a)
systemów produkcyjnych dedykowanych dla dokumentów, o których mowa w pkt 1,
b)
systemów teleinformatycznych wykorzystywanych do komunikacji z organami, dla których są personalizowane dokumenty, o których mowa w pkt 1, z wyłączeniem dowodów osobistych;
3)
przekazywanie danych z rejestru Powszechnego Elektronicznego Systemu Ewidencji Ludności, zwanego dalej "rejestrem PESEL", na wniosek zainteresowanego podmiotu na podstawie art. 46 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 i 3 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności;
4)
zgłaszanie niezgodności danych zawartych w rejestrze PESEL, stwierdzonych w związku z realizacją wniosków o udostępnienie danych osobowych, zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności;
5)
utrzymywanie, eksploatacja, budowa i rozwój techniczny Paszportowego Systemu Informacyjnego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, z wyłączeniem zakresu zadań realizowanych przez Departament Teleinformatyki Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji;
6)
współpraca z Ministrem Spraw Zagranicznych w zakresie wdrożenia, rozwoju i funkcjonowania Paszportowego Systemu Obsługi Obywatela (PS20) w polskich urzędach konsularnych;
7) 6
 utworzenie, utrzymanie, eksploatacja i rozwój Oddziału Zamiejscowego Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
§  2. 
W skład Centrum wchodzą:
1)
Kierownictwo Centrum:
a)
Dyrektor,
b)
Zastępca Dyrektora,
c)
Główny Księgowy;
2)
Wydział Personalizacji i Dystrybucji Dokumentów;
3) 7
 Wydział Rozwoju i Eksploatacji Systemów Teleinformatycznych;
4)
Wydział Udostępniania Danych;
5)
Wydział Administracyjno-Gospodarczy;
6)
Wydział Finansowo-Księgowy;
7)
Wydział Ochrony Informacji Niejawnych;
8) 8
 (uchylony);
9) 9
 Zespół Planowania i Kontroli;
10)
Zespół Obsługi Kadrowej i Szkoleń;
11)
Zespół Stanowisk Samodzielnych.
§  3. 
1. 
Dyrektora Centrum oraz jego zastępcę powołuje i odwołuje Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji.
2. 
Powołanie i odwołanie Zastępcy Dyrektora Centrum następuje na wniosek Dyrektora Centrum.
3. 
W uzasadnionych przypadkach, w szczególności gdy wskutek długotrwałej niezdolności do pracy lub innych przypadków losowych Dyrektor Centrum nie może pełnić swojej funkcji, powołanie lub odwołanie Zastępcy Dyrektora może nastąpić bez wniosku, o którym mowa w ust. 2.
§  4. 
1. 
Centrum kieruje Dyrektor.
2. 
Dyrektor Centrum może upoważnić pracowników Centrum do podejmowania w jego imieniu decyzji w określonych przez niego sprawach.
3.  10
 Podczas nieobecności Dyrektora lub w razie nieobsadzenia stanowiska Dyrektora, pracą Centrum kieruje Zastępca Dyrektora. Podczas nieobecności Dyrektora i Zastępcy Dyrektora pracą Centrum kieruje inny upoważniony przez Dyrektora lub Zastępcę Dyrektora pracownik Centrum. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji może upoważnić pracownika Centrum do działania w określonym zakresie.
4. 
Dyrektor może wydawać decyzje i wytyczne w sprawach związanych z zakresem działania Centrum.
5. 
Dyrektor Centrum może powoływać zespoły o charakterze stałym lub doraźnym w celu realizacji określonych zadań.
§  5. 
1. 
Do zadań Dyrektora Centrum należy w szczególności:
1)
kierowanie Centrum, planowanie, organizowanie i koordynowanie oraz nadzór nad wykonywaniem zadań przez komórki organizacyjne i podległe stanowiska służbowe;
2)
wypełnianie obowiązków dysponenta środków budżetu państwa trzeciego stopnia, podległego dysponentowi części;
3)
realizowanie zadań kierownika państwowej jednostki budżetowej wynikających z przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości;
4)
realizowanie zadań kierownika zamawiającego wynikających z przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych;
5)
prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych w zakresie zadań Centrum, o których mowa w § 1 ust. 3;
6)
prowadzenie polityki kadrowej Centrum oraz nadzór nad przestrzeganiem przez podległych pracowników dyscypliny pracy;
7)
podejmowanie działań na rzecz rozwoju jednostki, podnoszenia kwalifikacji pracowników, zapewnienia wyposażenia technicznego oraz właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;
8)
nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
2. 
Dyrektor reprezentuje Centrum na zewnątrz w sprawach dotyczących zakresu jego działania, a także na podstawie upoważnień i pełnomocnictw udzielonych przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji lub Dyrektora Generalnego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
3. 
Dyrektor Centrum określa w regulaminie organizacyjnym:
1)
zakres zadań Zastępcy Dyrektora Centrum;
2)
podział kompetencji pomiędzy Dyrektorem a Zastępcą Dyrektora Centrum;
3)
szczegółową strukturę organizacyjną i szczegółowy zakres działania poszczególnych komórek organizacyjnych Centrum.
§  6. 
Do zadań Głównego Księgowego Centrum należy w szczególności:
1)
prowadzenie rachunkowości jednostki;
2)
wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
3)
sprawowanie nadzoru i kontroli nad prowadzeniem ksiąg rachunkowych przez Wydział Finansowo-Księgowy zgodnie z obowiązującymi przepisami;
4)
sprawowanie nadzoru i koordynowanie prac związanych ze sporządzaniem analiz i sprawozdawczości z wykorzystania środków będących w dyspozycji Centrum;
5)
sprawowanie nadzoru i koordynowanie prac związanych z opracowywaniem planów finansowych dochodów i wydatków budżetowych Centrum, ich korekt oraz kontrola ich realizacji;
6)
sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad Wydziałem Finansowo-Księgowym.
§  7. 
Do zakresu działania Wydziału Personalizacji i Dystrybucji Dokumentów należy:
1)
weryfikacja ilościowa i jakościowa blankietów dokumentów;
2)
personalizacja dokumentów;
3) 11
 weryfikacja ilościowa i jakościowa spersonalizowanych dokumentów, w tym ich warstwy graficznej i elektronicznej;
4)
prowadzenie ewidencji rozliczeniowej spersonalizowanych dokumentów oraz dokumentów wybrakowanych w trakcie procesu personalizacji;
5)
sporządzanie protokołów dystrybucyjnych dokumentów oraz dokonywanie protokolarnych zwrotów do magazynu Centrum dokumentów wybrakowanych w procesie personalizacji;
6) 12
 spedycja spersonalizowanych dokumentów do właściwych organów lub podmiotów za pomocą m.in. właściwych jednostek organizacyjnych Poczty Specjalnej Policji i Poczty Specjalnej Straży Granicznej;
7) 13
 realizacja zadań związanych z rozwojem parku maszynowego, nadzorem i wsparciem jego serwisu, w tym uczestnictwo we wdrażaniu nowych urządzeń związanych z procesem personalizacji i dystrybucji dokumentów;
8) 14
 udział w pracach związanych z rozwojem systemów teleinformatycznych zapewniających funkcjonowanie systemów produkcyjnych dedykowanych dla realizacji zadania, o którym mowa w § 1 ust. 3 pkt 1.
§  8.  15
 Do zakresu działania Wydziału Rozwoju i Eksploatacji Systemów Teleinformatycznych należy:
1)
przygotowywanie i kierowanie w postaci elektronicznej danych do procesu personalizacji dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 3 pkt 1 oraz archiwizacja przetwarzanych danych technicznych dotyczących przebiegu procesu personalizacji;
2)
administrowanie urządzeniami, systemami i sieciami teleinformatycznymi służącymi do procesu personalizacji dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 3 pkt 1, oraz w zakresie infrastruktury biurowej Centrum;
3)
realizacja zadań związanych ze wsparciem merytorycznym użytkowników, budową, eksploatacją i utrzymaniem w sprawności technicznej i funkcjonalnej urządzeń oraz systemów teleinformatycznych zapewniających funkcjonowanie systemów produkcyjnych dedykowanych dla dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 3 pkt 1, oraz systemów teleinformatycznych wykorzystywanych do komunikacji z organami, dla których są personalizowane dokumenty wymienione w § 1 ust. 3 pkt 1, z wyłączeniem dowodów osobistych;
4)
realizacja zadań związanych ze wsparciem merytorycznym użytkowników, budową, rozwojem, eksploatacją i utrzymaniem w sprawności technicznej i funkcjonalnej urządzeń oraz systemów teleinformatycznych zapewniających funkcjonowanie systemów biurowych będących w posiadaniu Centrum;
5)
realizacja zadań związanych ze wsparciem merytorycznym użytkowników, rozwojem, eksploatacją i utrzymywaniem w sprawności technicznej i funkcjonalnej urządzeń oraz systemów teleinformatycznych zapewniających funkcjonowanie Paszportowego Systemu Informacyjnego, z wyłączeniem zakresu zadań realizowanych przez Departament Teleinformatyki Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji;
6)
realizacja zadań związanych z wdrożeniem, rozwojem i funkcjonowaniem Paszportowego Systemu Obsługi Obywatela (PS20) w polskich urzędach konsularnych;
6a) 16
 realizacja zadań związanych z rozwojem systemów teleinformatycznych zapewniających funkcjonowanie systemów produkcyjnych dedykowanych dla dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 3 pkt 1 oraz nadzór nad wprowadzonymi rozwiązaniami;
7)
wdrażanie nowych rozwiązań, systemów i sieci teleinformatycznych niezbędnych do realizacji zadań Centrum;
8)
określanie parametrów funkcjonalnych i użytkowych urządzeń, systemów i sieci teleinformatycznych wymaganych dla zapewnienia prawidłowej realizacji zadań Centrum.
§  9. 
Do zakresu działania Wydziału Udostępniania Danych należy:
1)
realizacja czynności materialno-technicznych związanych z przekazywaniem danych z rejestru PESEL na wniosek zainteresowanego podmiotu na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności;
2)
realizacja czynności materialno-technicznych związanych z przekazywaniem danych z rejestru PESEL na wniosek zainteresowanego podmiotu na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 1 i 3 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności;
3)
zgłaszanie niezgodności danych zawartych w rejestrze PESEL, stwierdzonych w związku z realizacją wniosków o udostępnienie danych osobowych, zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności;
4)
formalno-prawna ocena wniosków o udostępnienie danych oraz przygotowywanie i kierowanie korespondencji do podmiotów zainteresowanych;
5)
przekazywanie wniosków, które zgodnie z obowiązującymi przepisami nie należą do właściwości Centrum.
§  10. 
Do zakresu działania Wydziału Administracyjno-Gospodarczego należy:
1)
realizacja zadań w zakresie logistyki i obsługi administracyjnej Centrum;
2)
gospodarowanie mieniem, prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych, wyposażenia oraz gospodarki magazynowej;
3)
przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych związanych z zadaniami Centrum;
4)
zakup blankietów dokumentów i blankietów wzorcowych dokumentów przewidzianych do personalizacji i dystrybucji przez Centrum;
5)
zakup blankietów paszportów tymczasowych i naklejek personalizacyjnych dla potrzeb organów paszportowych w kraju oraz polskich placówek konsularnych;
6)
prowadzenie archiwum zakładowego Centrum oraz prowadzenie archiwum dokumentacji wytworzonej w Centrum w związku z obsługą wniosków o udostępnianie danych z rejestru PESEL;
7)
realizacja zadań dotyczących nieruchomości będącej w dyspozycji Centrum, w szczególności polegająca na zarządzaniu nieruchomością, prowadzeniu remontów oraz eksploatacji nieruchomości;
8) 17
 przygotowanie i realizacja działań promocyjnych i informacyjnych w zakresie zadań Centrum, o których mowa w § 1 ust. 3.
§  11. 
Do zakresu działania Wydziału Finansowo-Księgowego należy:
1)
realizacja zadań związanych z wykonywaniem przez Dyrektora Centrum funkcji dysponenta środków budżetu państwa trzeciego stopnia, podległego dysponentowi części oraz bieżąca obsługa finansowo-księgowa Centrum;
2)
sporządzanie planu finansowego, dokonywanie bieżących korekt w planie oraz prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i finansowej w sposób umożliwiający terminowe przekazywanie informacji ekonomicznych.
§  12. 
Do zakresu działania Wydziału Ochrony Informacji Niejawnych należy:
1)
zapewnienie ochrony informacji niejawnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
2)
planowanie i koordynacja działań oraz nadzór nad realizacją zadań obronnych Centrum.
§  13.  18
 (uchylony).
§  14.  19
 Do zakresu działania Zespołu Planowania i Kontroli należy:
1)
weryfikacja blankietów dokumentów pod względem zgodności z obowiązującymi wzorami dokumentów, kierowanie ich do personalizacji oraz brakowanie dokumentów posiadających wady fabryczne;
2)
kontrola ilości i jakości przed i po personalizacji dokumentów, w tym ich warstwy graficznej i elektronicznej;
3)
nadzór nad funkcjonowaniem procesów produkcyjnych;
4)
optymalizacja i kontrola jakości procesu personalizacji;
5)
planowanie i monitorowanie zapasów magazynowych dla zapewnienia ciągłości procesu personalizacji;
6)
planowanie i współpraca w zakresie badań blankietów dokumentów;
7)
monitorowanie współczesnych kierunków rozwoju technik i technologii personalizacji dokumentów oraz stosowanych w nich zabezpieczeń;
8)
udział w pracach związanych z budową i zabezpieczeniami dokumentów personalizowanych w Centrum;
9)
koordynacja działań związanych z utworzeniem i rozwojem Oddziału Zamiejscowego Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji;
10)
koordynacja działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy;
11)
podejmowanie działań mających na celu zapewnienie w szczególności:
a)
efektywności i skuteczności przepływu informacji,
b)
zarządzania ryzykiem;
12)
planowanie procesu personalizacji i dystrybucji dokumentów;
13)
prowadzenie spraw z zakresu współpracy międzynarodowej Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
§  15. 
Do zakresu działania Zespołu Obsługi Kadrowej i Szkoleń należy:
1)
prowadzenie rejestru pracowników oraz dokumentacji związanej ze szkoleniem pracowników, rozliczaniem wykorzystanych urlopów oraz ewidencji czasu pracy i dyscypliny pracy;
2)
sporządzanie umów o pracę oraz świadectw pracy;
3)
współpraca z Wydziałem Finansowo-Księgowym w zakresie zmian kadrowych mających wpływ na wysokość wynagrodzenia;
4)
opracowanie polityki szkoleniowej jednostki.
§  16.  20
 W skład Zespołu Stanowisk Samodzielnych wchodzą:
1)
radcowie prawni, których zadaniem jest obsługa prawna Centrum;
2)
audytor wewnętrzny, który realizuje zadania mające na celu uzyskiwanie obiektywnych i niezależnych ocen funkcjonowania Centrum;
3)
inspektor do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy, który wykonuje specjalistyczne oceny i analizy zagrożeń w obszarach mających wpływ na bezpieczeństwo pracy oraz prowadzi szkolenia z zakresu BHP;
4)
inspektor do spraw przeciwpożarowych, który wykonuje specjalistyczne oceny i analizy zagrożeń w obszarach mających wpływ na ochronę przeciwpożarową oraz prowadzi szkolenia z ochrony przeciwpożarowej;
5)
inspektor ochrony danych, który:
a)
wykonuje zadania określone w przepisach rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w tym w szczególności zadania związane z nadzorem nad bezpieczeństwem danych osobowych przetwarzanych w systemach produkcyjnych dedykowanych dla dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 3 pkt 1, innych systemach informatycznych i aplikacjach funkcjonujących w Centrum w zakresie przetwarzania i ochrony danych osobowych,
b)
współpracuje i pełni funkcję punktu kontaktowego z organem nadzorczym w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych oraz z inspektorem ochrony danych baz danych i rejestrów danych osobowych poszukiwanych przy pomocy aplikacji Źródło,
c)
przeprowadza ocenę skutków planowanych operacji przetwarzania dla ochrony danych osobowych,
d)
przeprowadza analizę stosowanych przez Centrum techniczno-organizacyjnych środków ochrony, bezpieczeństwa fizycznego oraz informatycznego związanych z przetwarzaniem danych osobowych.
§  17.  21
 Do zakresu działania Oddziału Zamiejscowego Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji należy wsparcie Centrum w wykonywaniu zadań, o których mowa w § 1 ust. 3 pkt 1-6.
1 Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji kieruje działem administracji rządowej - sprawy wewnętrzne, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 listopada 2015 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz. U. poz. 1897 i 2088).
2 Załącznik zmieniony przez § 1 zarządzenia nr 47 z dnia 20 listopada 2017 r. (Dz.Urz.MSWiA.2017.65) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 1 grudnia 2017 r.
3 Załącznik § 1 ust. 3 pkt 1 lit. c zmieniona przez § 1 zarządzenia nr 15 z dnia 17 kwietnia 2018 r. (Dz.Urz.MSWiA.2018.17) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 19 kwietnia 2018 r.
4 Załącznik § 1 ust. 3 pkt 1 lit. d uchylona przez § 1 pkt 1 lit. a zarządzenia nr 57 z dnia 13 września 2018 r. (Dz.Urz.MSWiA.2018.67) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 14 września 2018 r.
5 Załącznik § 1 ust. 3 pkt 1 lit. f zmieniona przez § 1 pkt 1 lit. b zarządzenia nr 57 z dnia 13 września 2018 r. (Dz.Urz.MSWiA.2018.67) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 14 września 2018 r.
6 Załącznik § 1 ust. 3 pkt 7 zmieniony przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 21 z dnia 27 września 2019 r. (Dz.Urz.MSWiA.2019.41) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 15 października 2019 r.
7 Załącznik § 2 pkt 3 zmieniony przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 63 z dnia 21 grudnia 2018 r. (Dz.Urz.MSWiA.2018.75) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 1 stycznia 2019 r.
8 Załącznik § 2 pkt 8 uchylony przez § 1 pkt 2 lit. a zarządzenia nr 21 z dnia 27 września 2019 r. (Dz.Urz.MSWiA.2019.41) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 15 października 2019 r.
9 Załącznik § 2 pkt 9 zmieniony przez § 1 pkt 2 lit. b zarządzenia nr 21 z dnia 27 września 2019 r. (Dz.Urz.MSWiA.2019.41) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 15 października 2019 r.
10 Załącznik § 4 ust. 3 zmieniony przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 21 z dnia 27 września 2019 r. (Dz.Urz.MSWiA.2019.41) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 15 października 2019 r.
11 Załącznik § 7 pkt 3 zmieniony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 63 z dnia 21 grudnia 2018 r. (Dz.Urz.MSWiA.2018.75) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 1 stycznia 2019 r.
12 Załącznik § 7 pkt 6 zmieniony przez § 1 pkt 4 lit. a zarządzenia nr 21 z dnia 27 września 2019 r. (Dz.Urz.MSWiA.2019.41) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 15 października 2019 r.
13 Załącznik § 7 pkt 7 dodany przez § 1 pkt 4 lit. b zarządzenia nr 21 z dnia 27 września 2019 r. (Dz.Urz.MSWiA.2019.41) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 15 października 2019 r.
14 Załącznik § 7 pkt 8 dodany przez § 1 pkt 4 lit. b zarządzenia nr 21 z dnia 27 września 2019 r. (Dz.Urz.MSWiA.2019.41) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 15 października 2019 r.
15 Załącznik § 8 zdanie wstępne zmienione przez § 1 pkt 3 lit. a zarządzenia nr 63 z dnia 21 grudnia 2018 r. (Dz.Urz.MSWiA.2018.75) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 1 stycznia 2019 r.
16 Załącznik § 8 pkt 6a dodany przez § 1 pkt 3 lit. b zarządzenia nr 63 z dnia 21 grudnia 2018 r. (Dz.Urz.MSWiA.2018.75) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 1 stycznia 2019 r.
17 Załącznik § 10 pkt 8 dodany przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 63 z dnia 21 grudnia 2018 r. (Dz.Urz.MSWiA.2018.75) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 1 stycznia 2019 r.
18 Załącznik § 13 uchylony przez § 1 pkt 5 zarządzenia nr 21 z dnia 27 września 2019 r. (Dz.Urz.MSWiA.2019.41) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 15 października 2019 r.
19 Załącznik § 14 zmieniony przez § 1 pkt 6 zarządzenia nr 21 z dnia 27 września 2019 r. (Dz.Urz.MSWiA.2019.41) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 15 października 2019 r.
20 Załącznik § 16 zmieniony przez § 1 pkt 7 zarządzenia nr 63 z dnia 21 grudnia 2018 r. (Dz.Urz.MSWiA.2018.75) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 1 stycznia 2019 r.
21 Załącznik § 17 zmieniony przez § 1 pkt 7 zarządzenia nr 21 z dnia 27 września 2019 r. (Dz.Urz.MSWiA.2019.41) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 15 października 2019 r.