Komisja konkursowa do przeprowadzenia konkursu na kandydata na stanowisko zastępcy dyrektora do spraw szkoły średniej w Szkole Europejskiej w Luksemburgu (Luksemburg II).
Dz.Urz.MEiN.2023.3
Akt obowiązującyZARZĄDZENIE
MINISTRA EDUKACJI I NAUKI
z dnia 18 stycznia 2023 r.
w sprawie komisji konkursowej do przeprowadzenia konkursu na kandydata na stanowisko zastępcy dyrektora do spraw szkoły średniej w Szkole Europejskiej w Luksemburgu (Luksemburg II)
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
Ogłoszenie o konkursie
MINISTER EDUKACJI I NAUKI
ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko
zastępcy dyrektora do spraw szkoły średniej
w Szkole Europejskiej w Luksemburgu (Luksemburg II)
Konkurs jest organizowany w związku z ogłoszonym przez Sekretarza Generalnego Szkół Europejskich postępowaniem rekrutacyjnym na stanowisko zastępcy dyrektora do spraw szkoły średniej w Szkole Europejskiej w Luksemburgu (Luksemburg II). Kandydaci wyłonieni w konkursie zostaną zgłoszeni do postępowania rekrutacyjnego organizowanego przez Sekretarza Generalnego Szkół Europejskich. Planowany termin postępowania rekrutacyjnego w Brukseli to luty - marzec 2023 r.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku zastępcy dyrektora do spraw szkoły średniej w Szkole Europejskiej w Luksemburgu (Luksemburg II): kierowanie od dnia 1 września 2023 r. szkołą średnią w Szkole Europejskiej w Luksemburgu (Luksemburg II).
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia łącznie następujące wymagania:
- przed przystąpieniem do konkursu;
Wymagania dodatkowe związane z stanowiskiem zastępcy dyrektora do spraw szkoły średniej w Szkole Europejskiej w Luksemburgu (Luksemburg II):
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
Oświadczenie, o którym mowa w pkt 11, składa się na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do zarządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 18 stycznia 2023 r. w sprawie komisji konkursowej do przeprowadzenia konkursu na kandydata na stanowisko zastępcy dyrektora do spraw szkoły średniej w Szkole Europejskiej w Luksemburgu (Luksemburg II) (Dz. Urz. MEiN poz. 3).
Oferty należy przesyłać w terminie do dnia 30 stycznia 2023 r. (liczy się data wpływu) na adres: Ministerstwo Edukacji i Nauki, Departament Współpracy Międzynarodowej, ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa, z dopiskiem na kopercie "Konkurs na kandydata na stanowisko zastępcy dyrektora do spraw szkoły średniej Luksemburg II".
Kandydaci zakwalifikowani do konkursu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu konkursu - przewidywany termin rozmów kwalifikacyjnych: 3 lutego 2023 r. W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej kandydat jest obowiązany do przedstawienia, nie dłuższej niż 7-minutowej, prezentacji przygotowanej w języku polskim w programie do tworzenia prezentacji multimedialnych, zawierającej elementy autoprezentacji i wizję organizacji pracy na stanowisku zastępcy dyrektora do spraw szkoły średniej w Szkole Europejskiej w Luksemburgu (Luksemburg II).
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (+48) 22 3474 886.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 i Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2), zwanego dalej "RODO". Każdy kandydat przystępujący do konkursu podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w konkursie.
ZAŁĄCZNIK Nr 2
....................................
(miejscowość, data)
Oświadczenie
Ja, niżej podpisana/podpisany *...................................................................................................,
(imię i nazwisko)
zamieszkała/zamieszkały* w ........................................................................................................
(adres zamieszkania) oświadczam, że:
..................................................................
(czytelny podpis)
*Niepotrzebne skreślić.