Komisja do usuwania danych gromadzonych i przetwarzanych w jednolitej ewidencji.
Dz.Urz.MON.2021.2
Akt obowiązującyDECYZJA Nr 2/MON
MINISTRA OBRONY NARODOWEJ
z dnia 8 stycznia 2021 r.
w sprawie Komisji do usuwania danych gromadzonych i przetwarzanych w jednolitej ewidencji
ZAŁĄCZNIK
PROTOKÓŁ
z czynności Komisji do usuwania danych gromadzonych i przetwarzanych w jednolitej ewidencji
..........................................................................................................
(numer ewidencyjny)(miejscowość i data sporządzenia)
Komisja do usuwania danych gromadzonych i przetwarzanych w jednolitej ewidencji w składzie:
1) ..........................................................................................................................................;
2) ..........................................................................................................................................;
3) ..........................................................................................................................................;
(dane osób wchodzących w skład Komisji - imię, nazwisko oraz stanowisko służbowe)
powołana decyzją Nr /MON Ministra Obrony Narodowej z dnia .................... 20 ....... r.
w sprawie Komisji do usuwania danych gromadzonych i przetwarzanych w jednolitej ewidencji (Dz. Urz. Min. Obr. Nar. poz.), w dniu ............................... r. usunęła z jednolitej ewidencji, o której mowa art. 49a ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1541 i 2020 oraz z 2020 r. poz. 374 i 2157), prowadzonej w informatycznym systemie ewidencji wojskowej "SEW on-line", dane osób ujętych w załączonym wykazie stanowiącym integralną część protokołu spełniające kryteria określone w art. 49a ust. 9 i 10 ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej.
1) ............................................................................;
2) ............................................................................;
3) ............................................................................;
(podpisy osób wchodzących w skład Komisji)
Załącznik do protokołu Nr ...
z dnia ................................... r.
WYKAZ OSÓB, KTÓRYCH DANE ZOSTAŁY USUNIĘTE
L.p. | Imię i nazwisko | PESEL |