Formy uwierzytelniania użytkowników systemów teleinformatycznych Policji przeznaczonych do przetwarzania informacji jawnych.
Dz.Urz.KGP.2017.61
Akt obowiązującyZARZĄDZENIE Nr 29
KOMENDANTA GŁÓWNEGO POLICJI
z dnia 11 sierpnia 2017 r.
w sprawie form uwierzytelniania użytkowników systemów teleinformatycznych Policji przeznaczonych do przetwarzania informacji jawnych
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
Ldz. .....................................................................................
(miejscowość, data)
Egz. Nr ................
Adresat:
............................................................
............................................................
Nadawca:
............................................................
............................................................
Wniosek o aktywację/dezaktywację/recertyfikację/odblokowanie1) KM
Lp. | Imię i nazwisko użytkownika - F/P/\I2) | Rodzaj czynności do wykonania3) | Nr KM4) | Identyfikator kadrowy użytkownika | Nazwa jednostki organizacyjnej | |||||||||
Numer PESEL użytkownika | ||||||||||||||
1 | ||||||||||||||
2 | ||||||||||||||
Załączniki:5)
.....................................
Uzasadnienie:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
..........................................................................
(pieczęć i podpis kierownika jednostki
lub komórki organizacyjnej)
Uwagi:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Data realizacji | Imię, nazwisko i podpis osoby realizującej wniosek |
Potwierdzam odbiór KM wraz z kodem PIN.
Jednocześnie oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem1) się z treścią zarządzenia nr ........ Komendanta Głównego Policji z dnia ....... 2017 r. w sprawie form uwierzytelniania użytkowników systemów teleinformatycznych Policji przeznaczonych do przetwarzania informacji jawnych
Nr KM | Imię, nazwisko i podpis wydającego | Data odbioru i czytelny podpis użytkownika |
_________
1) Niepotrzebne skreślić.
2) Po myślniku wstawić: "F" - w przypadku funkcjonariusza lub "P" - w przypadku pracownika lub "I" - w przypadku innej uprawnionej osoby.
3) W stawić: A - w przypadku aktywacji, D - w przypadku dezaktywacji, R - w przypadku recertyfikacji, O - w przypadku odblokowania.
4) W przypadku aktywacji KM rubrykę wypełnia inspektor ds. rejestracji, w pozostałych przypadkach - podmiot wnioskujący.
5) Numery KM.
ZAŁĄCZNIK Nr 2
Ldz. .....................................................................................
(miejscowość, data)
Egz. Nr ................
Adresat:
............................................................
Nadawca:
............................................................
Wniosek o aktywację/dezaktywację/recertyfikację/odblokowanie1) KSD
Lp. | Nr ... KSD2) | Kontener3) | Rodzaj czynności do wykonania4) | Imię i Nazwisko użytkownika -F/P/I5) | Identyfikator kadrowy użytkownika | Nazwa jednostki organizacyjnej | |||||||||||||
Numer PESEL użytkownika | |||||||||||||||||||
1 | |||||||||||||||||||
2 | |||||||||||||||||||
3 | |||||||||||||||||||
4 | |||||||||||||||||||
5 | |||||||||||||||||||
6 | |||||||||||||||||||
7 | |||||||||||||||||||
8 | |||||||||||||||||||
Załączniki:6)
Uzasadnienie:
.......................................................................................................................................................
..........................................................................
(pieczęć i podpis kierownika jednostki lub
komórki organizacyjnej Policji)
Uwagi: ..........................................................................................................................................
Data realizacji | Imię i nazwisko osoby realizującej wniosek |
Potwierdzam odbiór kodu PIN do KSD.
Jednocześnie oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem1) się z treścią zarządzenia nr ..... Komendanta Głównego Policji z dnia ........ 2017 r. w sprawie form uwierzytelniania użytkowników systemów teleinformatycznych Policji przeznaczonych do przetwarzania informacji jawnych
Imię, nazwisko i podpis wydającego | Data odbioru i czytelny podpis pobierającego użytkownika |
_________
1) Niepotrzebne skreślić.
2) W przypadku aktywacji KSD rubrykę wypełnia inspektor ds. rejestracji, w pozostałych przypadkach - podmiot wnioskujący.
3) F1do F8.
4) Wstawić: A - w przypadku aktywacji, D - w przypadku dezaktywacji, R - w przypadku recertyfikacji, O - w przypadku odblokowania.
5) Po myślniku wstawić: "F" - w przypadku funkcjonariusza, "P" - w przypadku pracownika lub "I" - w przypadku innej uprawnionej osoby.
6) Numer aktywowanej KSD
ZAŁĄCZNIK Nr 3
(miejscowość, data)
Sekcja do Spraw Obsługi Całodobowej
Wydziału Utrzymania Systemów Informatycznych Policyjnych i Krajowych
Biura Łączności i Informatyki Komendy Głównej
Policji/
Kierownik właściwej do spraw łączności i
informatyki komórki organizacyjnej
Komendy Wojewódzkiej/Stołecznej/1) Policji w
.................................................................................
Wniosek
o zablokowanie uprawnień użytkowników KM/KSD1) w trybie awaryjnym
Lp. | Imię i nazwisko użytkownika | Identyfikator kadrowy użytkownika | |||||||||||
Numer PESEL użytkownika | |||||||||||||
1 | |||||||||||||
2 | |||||||||||||
3 | |||||||||||||
4 | |||||||||||||
5 | |||||||||||||
6 | |||||||||||||
7 | |||||||||||||
8 | |||||||||||||
........................................................................................
(imię, nazwisko i podpis zgłaszającego dyżurnego
właściwej terytorialnie jednostki organizacyjnej
Policji lub użytkownika)
Uwagi:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
1) Niepotrzebne skreślić
ZAŁĄCZNIK Nr 4
(miejscowość, data)
Sekcja do Spraw Obsługi Całodobowej
Wydziału Utrzymania Systemów Informatycznych Policyjnych i Krajowych
Biura Łączności i Informatyki Komendy Głównej
Policji/
Kierownik właściwej do spraw łączności i
informatyki komórki organizacyjnej
Komendy Wojewódzkiej/Stołecznej/1) Policji w
.................................................................................
Wniosek
o oznaczenie w systemie MDM urządzenia jako utracone i przesłanie do urządzenia konfiguracji inicjującej czyszczenie danych na urządzeniu i zgłoszenie do operatora świadczącego usługi transmisji danych zablokowania karty SIM w trybie awaryjnym.
Imię, nazwisko, identyfikator kadrowy użytkownika zgłaszającego zaginięcie lub kradzież urządzenia | |
CUID SWD | |
Dokładna data i godzina utraty urządzenia |
........................................................................................
(imię, nazwisko i podpis zgłaszającego dyżurnego
właściwej terytorialnie jednostki organizacyjnej
Policji lub użytkownika)
Uwagi:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Wypełnia administrator lokalny właściwej terytorialnie komórki organizacyjnej komendy wojewódzkiej Policji lub Komendy Stołecznej Policji do spraw łączności i informatyki lub funkcjonariusz lub pracownik sekcji ds. obsługi całodobowej Wydziału Utrzymania Systemów Informatycznych Policyjnych i Krajowych Biura Łączności i Informatyki Komendy Głównej Policji:
IMEI urządzenia | |
Nr seryjny urządzenia | |
Nr karty SIM do zablokowania | |
Imię, nazwisko i podpis dokonującego oznaczenie w systemie MDM urządzenia jako utracone i przesłanie do urządzenia konfiguracji inicjującej czyszczenie danych na urządzeniu | |
Data i godzina oznaczenie w systemie MDM urządzenia jako utracone i przesłanie do urządzenia konfiguracji inicjującej czyszczenie danych na urządzeniu | |
Imię, nazwisko i podpis dokonującego zablokowania karty SIM | |
Data i godzina zablokowania karty SIM |
1) Niepotrzebne skreślić
ZAŁĄCZNIK Nr 5
Ldz. .....................................................................................
(miejscowość, data)
Egz. Nr ................
Adresat:
............................................................
Nadawca:
............................................................
Wniosek o nadanie hasła "roboczego"/zresetowanie hasła1) użytkownika MTN typu 2
Lp. | Rodzaj czynności do wykonania2) | Imię i nazwisko użytkownika - F/P/I3) | Identyfikator kadrowy użytkownika | Nazwa jednostki organizacyjnej | |||||||||
Numer PESEL użytkownika | |||||||||||||
1 | |||||||||||||
... | |||||||||||||
n | |||||||||||||
Załączniki:
Uzasadnienie:
.......................................................................................................................................................
..........................................................................
(pieczęć i podpis kierownika jednostki lub
komórki organizacyjnej Policji)
Uwagi: ..........................................................................................................................................
Data realizacji | Imię i nazwisko osoby realizującej wniosek |
Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem1) się z treścią zarządzenia nr ....... Komendanta Głównego Policji z dnia ................. 2017 r. w sprawie form uwierzytelniania użytkowników systemów teleinformatycznych Policji przeznaczonych do przetwarzania informacji jawnych
Lp. | Imię, nazwisko i podpis realizującego | Data i czytelny podpis użytkownika |
1) Niepotrzebne skreślić.
2) Wstawić: N - w przypadku nadania, Z - w przypadku zresetowania do hasła "roboczego", O - w przypadku odblokowania.
3) Po myślniku wstawić: "F" - w przypadku funkcjonariusza, "P" - w przypadku pracownika lub "I" - w przypadku innej uprawnionej osoby.
ZAŁĄCZNIK Nr 6 8
(miejscowość i data)
UPOWAŻNIENIE
Na podstawie § 4 ust. 2 zarządzenia nr 29 Komendanta Głównego Policji z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie form uwierzytelniania użytkowników systemów teleinformatycznych Policji przeznaczonych do przetwarzania informacji jawnych (Dz. Urz. KGP poz. 61 z późn. zm.) upoważniam (stopień, imię, nazwisko funkcjonariusza/ pracownika Policji*) ..................
na czas określony/nieokreślony* od .................... do ..................... do czynności zatwierdzania wniosku o aktywację/dezaktywację/recertyfikację/odblokowanie KM lub KSD.
....................................................................................
(data i podpis kierownika komórki
organizacyjnej Biura Łączności i Informatyki
Komendy Głównej Policji
spełniającej funkcje PR KGP /
właściwego administratora lokalnego)
* niepotrzebne skreślić
- zmieniony przez § 1 pkt 1 lit. a zarządzenia nr 18 z dnia 25 maja 2021 r. (Dz.Urz.KGP.2021.38) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 5 czerwca 2021 r.
- zmieniony przez § 1 pkt 2 lit. b zarządzenia nr 33 z dnia 9 marca 2022 r. (Dz.Urz.KGP.2022.136) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 12 stycznia 2022 r.