Działalność promocyjna w resorcie obrony narodowej.
Dz.Urz.MON.2019.40
Akt obowiązującyDECYZJA Nr 33/MON
MINISTRA OBRONY NARODOWEJ
z dnia 5 marca 2019 r.
w sprawie działalności promocyjnej w resorcie obrony narodowej
Ministerstwa, kierownik komórki do spraw promocji w szczególności:
A - 5% kwoty określonej w art. 21 ust. 1 pkt 68a ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1509, z późn. zm.),
B - limit stanów średniorocznych żołnierzy zawodowych Sił Zbrojnych na dany rok, określony w decyzji budżetowej.
SDP = A x C, gdzie poszczególne symbole oznaczają:
SDP - wydatki na stałą działalność promocyjną,
A - 5% kwoty określonej w art. 21 ust. 1 pkt 68a ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych,
C-limity stanów średniorocznych żołnierzy zawodowych, określonych w decyzji budżetowej na dany rok dla tych jednostek organizacyjnych oraz podległych im struktur.
charytatywnych.
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
PROPOZYCJE
PROPOZYCJE
(wpisać nazwę komórki lub jednostki organizacyjnej)
DO PLANU PRIORYTETOWYCH PRZEDSIĘWZIĘĆ PROMOCYJNYCH RESORTU OBRONY NARODOWEJ NA ROK ...............
Oznaczenie celu (nie więcej, niż 3 cele) | Miernik określający stopień realizacji celu | |||||||||||||||||
Nazwa (nie więcej, niż 5 mierników) | Wartość planowana do osiągnięcia dla każdego miernika na koniec .......... r. | |||||||||||||||||
Nazwa celu | ||||||||||||||||||
Lp. | Zadania | Termin realizacji | Koszt realizacji | Dysponent środków budżetowych | Uwagi | |||||||||||||
I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII | IX | X | XI | XII | |||||||
1. | ||||||||||||||||||
2. | ||||||||||||||||||
RAZEM |
Uzasadnienie:
Ad. 1. ...........................................................................................................................
Ad. 2. ...........................................................................................................................
................................................................................................................... | |
imię i nazwisko oraz stanowisko osoby zgłaszającej propozycje do planu |
ZAŁĄCZNIK Nr 2
...................... dn. ...................... r. | |
miejscowość i data |
................................................................................................ |
............................................................................................... |
nazwa podmiotu składającego sprawozdanie |
DZIAŁALNOŚCI PROMOCYJNEJ ZA ......... ROK
1. MERYTORYCZNA OCENA DZIAŁALNOŚCI PROMOCYJNEJ
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Syntetyczna ocena opisowa (o objętości nieprzekraczającej dwóch arkuszy formatu A4). Wskazanie najważniejszych wydarzeń, przedsięwzięć, projektów itp., z którymi związane były działania promocyjne. Charakterystyka stałej (bieżącej) działalności promocyjnej. Opis i ocena wykorzystanych kanałów, narzędzi i materiałów promocyjnych.
2. FINANSOWANIE DZIAŁALNOŚCI PROMOCYJNEJ1
Kwota planowana | Kwota wydatkowana | |
Stała działalność promocyjna2 | ||
Plan priorytetowych przedsięwzięć promocyjnych3 |
III. WNIOSKI, PROPOZYCJE
1. ...................................................................................................................................................
Wnioski płynące z działalności promocyjnej w okresie sprawozdawczym.
2. ...................................................................................................................................................
Propozycje dotyczące działalności promocyjnej w przyszłości.
............................................................................................. | |
imię i nazwisko oraz stanowisko | |
osoby składającej sprawozdanie |
_____________________
1 Część 2 sprawozdania wypełnia się za jednostki organizacyjne, dla których dysponentem środków finansowych nie jest Dyrektor Generalny Ministerstwa.
2 Dotyczy środków finansowych, o których mowa w § 11 decyzji.
3 Dotyczy środków finansowych, o których mowa w § 14-21 decyzji.
ZAŁĄCZNIK Nr 3
SPRAWOZDANIE .......................................................................................................
SPRAWOZDANIE .......................................................................................................
Z REALIZACJI PLANU PRIORYTETOWYCH PRZEDSIĘWZIĘĆ PROMOCYJNYCH RESORTU OBRONY NARODOWEJ NA ROK ..................
Oznaczenie celu | Miernik określający stopień realizacji celu | |||||||
Nazwa | Wartość planowana do osiągnięcia na koniec ..... roku | Wartość osiągnięta na koniec ..... roku | ||||||
Nazwa celu | ||||||||
Ocena stopnia realizacji celu | ||||||||
Lp. | Zadania | Termin realizacji | Koszt realizacji1 | Syntetyczna informacja nt. zrealizowanych zadań. Uwagi | ||||
Planowany | Faktyczny | |||||||
1. | ||||||||
2. | ||||||||
RAZEM |
............................................................................... | |
imię i nazwisko oraz stanowisko | |
osoby składającej sprawozdanie |
_____________________
1 Dotyczy przedsięwzięć, dla których dysponentem środków budżetowych jest podmiot inny, niż Dyrektor Generalny Ministerstwa Obrony Narodowej.
- dodany przez § 1 decyzji nr 63/MON z dnia 12 maja 2020 r. (Dz.Urz.MON.2020.79) zmieniającej nin. decyzję z dniem 14 maja 2020 r.
- zmieniony przez § 1 pkt 1 decyzji nr 46/MON z dnia 23 maja 2023 r. (Dz.Urz.MON.2023.57) zmieniającej nin. decyzję z dniem 24 maja 2023 r.