Dyrektywa zdatności Nr SP-0001-2022-A dotycząca duraluminiowych łopat wirnika nośnego produkcji firm Aviation Artur Trendak oraz Cellier Aviation zabudowanych na wiatrakowcach.
Dz.Urz.ULC.2022.16
Akt obowiązującyOGŁOSZENIE Nr 10
PREZESA URZĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO
z dnia 30 marca 2022 r.
w sprawie Dyrektywy zdatności Nr SP-0001-2022-A dotyczącej duraluminiowych łopat wirnika nośnego produkcji firm Aviation Artur Trendak oraz Cellier Aviation zabudowanych na wiatrakowcach
decyzję administracyjną Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego z dnia 28 marca 2022 r. znak: LTT- 3.5342.2.2022.ULC.2 w sprawie wydania Dyrektywy zdatności Nr SP-0001-2022-A dotyczącą duraluminiowych łopat wirnika nośnego produkcji firm Aviation Artur Trendak oraz Cellier Aviation zabudowanych na wiatrakowcach, stanowiącą załącznik do ogłoszenia.
DECYZJA
Na podstawie art. 47 ustawy z dnia 3 lipca 2002 r.- Prawo lotnicze (Dz. U. z 2020 r. poz. 1970 oraz z 2021 r. poz. 784, 847 i 1898) oraz art. 104 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735), dalej jako "kpa" niniejszym informujemy, że Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego w drodze decyzji administracyjnej wydaje zgodnie z wymaganiami Załącznika 8 do Konwencji [tzw. Konwencji chicagowskiej], o której mowa w art. 3 ust. 2 Ustawy Prawo lotnicze:
Dyrektywę zdatności Nr SP-0001-2022-A
dotyczącą duraluminiowych łopat wirnika nośnego produkcji firm Aviation Artur Trendak oraz Cellier Aviation zabudowanych na wiatrakowcach