"Zasady korzystania ze służbowych samochodów osobowych w urzędach górniczych".
Dz.Urz.WUG.2003.1.2
Akt utracił mocDECYZJA Nr 8
PREZESA WYŻSZEGO URZĘDU GÓRNICZEGO
z dnia 21 marca 2003 r.
w sprawie "Zasad korzystania ze służbowych samochodów osobowych w urzędach górniczych"
ZAŁĄCZNIK
ZASADY KORZYSTANIA ZE SŁUŻBOWYCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH W URZĘDACH GÓRNICZYCH
ZASADY KORZYSTANIA ZE SŁUŻBOWYCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH W URZĘDACH GÓRNICZYCH
Rozdział 1
Postanowienia ogólne
Postanowienia ogólne
Rozdział 2
Dyżurny służbowy samochód osobowy w Wyższym Urzędzie Górniczym
Dyżurny służbowy samochód osobowy w Wyższym Urzędzie Górniczym
Rozdział 3
Zamawianie służbowego samochodu osobowego w Wyższym Urzędzie Górniczym
Zamawianie służbowego samochodu osobowego w Wyższym Urzędzie Górniczym
Rozdział 4
Dokumentacja eksploatacyjna oraz rozliczenie paliwa
Dokumentacja eksploatacyjna oraz rozliczenie paliwa
Rozdział 5
Parkowanie i garażowanie służbowych samochodów osobowych
Parkowanie i garażowanie służbowych samochodów osobowych
Notka Wydawnictwa Prawniczego "Lex"
Grafiki zostały zamieszczone wyłącznie w Internecie. Obejrzenie grafik podczas pracy z programem Lex wymaga dostępu do Internetu.
..................................................
Załącznik Nr 1
ZAMÓWIENIE NA SŁUŻBOWY SAMOCHÓD OSOBOWY
ZAMÓWIENIE NA SŁUŻBOWY SAMOCHÓD OSOBOWY
Katowice, dnia ................
Biuro Administracyjno-Budżetowe
w miejscu
ZAMÓWIENIE
Departament/Biuro*) ................................... zamawia
samochód służbowy (z kierowcą/bez kierowcy*)) na dzień ........
od godz. ...................... do godz. ......................
z miejscowości ................................................
do miejscowości ...............................................
w sprawie .................................... oraz z powrotem.
Dysponentem samochodu/uprawnionym do kierowania*) będzie ......
............................................................. .
Pozostali pasażerowie:
1) .......................................;
2) .......................................;
3) ...................................... .
Podpis zamawiającego
..........................
*) zbędne skreślić