Zobowiązania z tytułu wykonywania usług publicznych w stosunku do regularnych usług lotniczych na terenie Francji.
Dz.U.UE.C.2004.299.15
Akt nienormatywny(2004/C 299/08)
(Dz.U.UE C z dnia 4 grudnia 2004 r.)
Minimalna częstotliwość
Usługi muszą być wykonywane przez cały rok i obejmować przynajmniej trzy loty w dwie strony w dniach od poniedziałku do piątku poza dniami wolnymi od pracy, jak również jeden lot w dwie strony w niedziele.
Lot w środku dnia może być anulowany maksymalnie przez 10 tygodni w roku.
Usługi muszą być wykonywane bez międzylądowania między Annecy a Paryżem (Orly).
Flota
Usługi należy wykonywać przy wykorzystaniu samolotów z kabiną ciśnieniową o liczbie miejsc nie mniejszej niż 40.
Harmonogram lotów
Harmonogram lotów w ciągu tygodnia pracy powinien umożliwiać pasażerom podróżującym w celach służbowych podróż w dwie strony w ciągu jednego dnia z możliwością pozostania w miejscu przeznaczenia (zarówno w Annecy, jak i w Paryżu) przynajmniej przez osiem godzin.
Polityka handlowa
Loty muszą być sprzedawane przynajmniej za pośrednictwem komputerowego systemu rezerwacji miejsc.
Ciągłość usług
Z wyjątkiem okoliczności siły wyższej, w ciągu roku liczba lotów odwołanych z winy przewoźnika nie może przekroczyć 3 % liczby planowanych lotów. Ponadto przewoźnik może zawiesić świadczenie usług wyłącznie za uprzednim sześciomiesięcznym zawiadomieniem.
Wspólnotowi przewoźnicy wiedzą, że prowadzenie działalności bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu wykonywania usług publicznych może skutkować karami administracyjnymi i/lub sankcjami prawnymi
© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.