Decyzja 2005/13 zmieniająca załącznik XIII (Transport) do Porozumienia EOG

Dzienniki UE

Dz.U.UE.L.2005.161.31

Akt jednorazowy
Wersja od: 9 lutego 2005 r.

DECYZJA WSPÓLNEGO KOMITETU EOG NR 13/2005
z dnia 8 lutego 2005 r.
zmieniająca załącznik XIII (Transport) do Porozumienia EOG

WSPÓLNY KOMITET EOG,

uwzględniając Porozumienie o Europejskim Obszarze Gospodarczym, zmienione przez Protokół dostosowujący Porozumienie o Europejskim Obszarze Gospodarczym, zwane dalej "Porozumieniem", w szczególności jego art. 98,

a także mając na uwadze, co następuje:

(1) Załącznik XIII do Porozumienia został zmieniony decyzją Wspólnego Komitetu EOG nr 179/2004 z dnia 9 grudnia 2004 r.(1).

(2) Do Porozumienia należy włączyć decyzję Komisji 2004/446/WE z dnia 29 kwietnia 2004 r. określającą podstawowe parametry hałasu, wagonów towarowych i aplikacji telematycznych dla specyfikacji technicznych w zakresie interoperacyjności w przewozie towarów, o których mowa w dyrektywie 2001/16/WE(2), z poprawkami wprowadzonymi w Dz.U. L 193 z 1.6.2004, str. 1.

(3) Do Porozumienia należy włączyć decyzję Komisji 2004/447/WE z dnia 29 kwietnia 2004 r. zmieniającą załącznik A do decyzji 2002/731/WE z dnia 30 maja 2002 r. i ustanawiającą podstawowe właściwości systemu Klasy A (ERTMS) podsystemu wydawania dyspozycji i kontroli oraz sterowania ruchem transeuropejskiej sieci kolei konwencjonalnych, o którym mowa w dyrektywie 2001/16/WE Parlamentu Europejskiego i Rady(3) z poprawkami wprowadzonymi w Dz.U. L 193 z 1.6.2004, str. 53.

PRZYJMUJE NINIEJSZĄ DECYZJĘ:

Artykuł  1

Załącznik XIII do Porozumienia otrzymuje następujące brzmienie:

1. Po pkt 37d (dyrektywa 2001/16/WE Parlamentu Europejskiego i Rady) dodaje się punkt w brzmieniu:

"37e 32004 D 0446: Decyzja Komisji 2004/446/WE z dnia 29 kwietnia 2004 r. określająca podstawowe parametry hałasu, wagonów towarowych i aplikacji telematycznych dla specyfikacji technicznych w zakresie interoperacyjności w przewozie towarów, o których mowa w dyrektywie 2001/16/WE (Dz.U. L 155 z 30.4.2004, str. 1), z poprawkami wprowadzonymi w Dz.U. L 193 z 1.6.2004, str. 1".

2. W pkt 37 ab (decyzja Komisji 2002/731/WE) dodaje się, co następuje:

", zmieniony:

- 32004 D 0447: decyzją Komisji 2004/447/WE z dnia 29 kwietnia 2004 r. (Dz.U. L 155 z 30.4.2004, str. 65), z poprawkami wprowadzonymi przez Dz.U. L 193 z 1.6.2004, str. 53".

3. Po pkt 37e (decyzja Komisji 2004/446/WE) dodaje się punkt w brzmieniu:

"37f. 32004 D 0447: Decyzja Komisji 2004/447/WE z dnia 29 kwietnia 2004 r. zmieniająca załącznik A do decyzji 2002/731/WE z dnia 30 maja 2002 r. i ustanawiająca podstawowe właściwości systemu Klasy A (ERTMS) podsystemu wydawania dyspozycji i kontroli oraz sterowania ruchem transeuropejskiej sieci kolei konwencjonalnych, o którym mowa w dyrektywie 2001/16/WE Parlamentu Europejskiego i Rady (Dz.U. L 155 z 30.4.2004, str. 65), z poprawkami wprowadzonymi w Dz.U. L 193 z 1.6.2004, str. 53".

Artykuł  2

Teksty decyzji 2004/446/WE z poprawkami wprowadzonymi w Dz.U. L 193 z 1.6.2004, str. 1 oraz 2004/447/WE z poprawkami wprowadzonymi w Dz.U. L 193 z 1.6.2004, str. 53, w językach islandzkim i norweskim, które zostaną opublikowane w Suplemencie EOG do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, są autentyczne.

Artykuł  3

Niniejsza decyzja wchodzi w życie z dniem 9 lutego 2005 r. pod warunkiem dokonania wszystkich określonych w art. 103 ust. 1 Porozumienia notyfikacji Wspólnego Komitetu EOG(*).

Artykuł  4

Niniejsza decyzja jest opublikowana w Sekcji EOG oraz w Suplemencie EOG do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej.

Sporządzono w Brukseli, dnia 8 lutego 2005 r.
W imieniu Wspólnego Komitetu EOG
Przewodniczący
Richard WRIGHT

______

(1) Dz.U. L 133 z 26.5.2005, str. 37.

(2) Dz.U. L 155 z 30.4.2004, str. 1.

(3) Dz.U. L 155 z 30.4.2004, str. 65.

(*) Nie wskazano wymogów konstytucyjnych.

© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.