Zmiana wprowadzona przez Francję dotycząca zobowiązań z tytułu wykonywania usług publicznych w zakresie regularnych usług lotniczych między portami lotniczymi w Rennes i w Mulhouse.

Dzienniki UE

Dz.U.UE.C.2006.52.7

Akt nienormatywny
Wersja od: 2 marca 2006 r.

Zmiana wprowadzona przez Francję dotycząca zobowiązań z tytułu wykonywania usług publicznych w zakresie regularnych usług lotniczych między portami lotniczymi w Rennes i w Mulhouse

(2006/C 52/07)

(Tekst mający znaczenie dla EOG)

(Dz.U.UE C z dnia 2 marca 2006 r.)

1.
Zgodnie z przepisami art. 4 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Rady (EWG) nr 2408/92 z dnia 23 lipca 1992 r. w sprawie dostępu przewoźników lotniczych Wspólnoty do wewnątrzwspólnotowych tras lotniczych, Francja podjęła decyzję o zmianie zobowiązań z tytułu wykonywania usług publicznych w zakresie regularnych usług lotniczych między portami lotniczymi w Rennes (Saint-Jacques) i w Bâle-Mulhouse. Niniejsze zobowiązania zastępują zobowiązania opublikowane w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich C 76 z dnia 27 marca 2002 r.
2.
Zobowiązania z tytułu wykonywania usług publicznych w zakresie regularnych usług lotniczych między portami Rennes (Saint-Jacques) i w Bâle-Mulhouse są obecnie następujące:

Minimalna częstotliwość lotów

Usługi powinny być wykonywane w wymiarze przynajmniej dwóch lotów dziennie w obie strony, rano i wieczorem, od poniedziałku do piątku włącznie, oprócz dni wolnych od pracy, przez 220 dni w roku.

Usługi powinny być wykonywane bez międzylądowania między portami Rennes (Saint-Jacques) i Bâle- Mulhouse.

Flota i zdolność przewozowa

Usługi należy wykonywać przy wykorzystaniu samolotów z kabiną ciśnieniową o liczbie miejsc nie mniejszej niż 18.

Rozkład lotów

Rozkład lotów w ciągu tygodnia powinien umożliwiać pasażerom podróżującym w celach służbowych odbywanie podróży w obie strony w ciągu jednego dnia, z możliwością spędzenia przynajmniej 7 godzin na miejscu, zarówno w Bâle-Mulhouse jak i w Rennes (Saint-Jacques).

Polityka handlowa

Sprzedaż biletów lotniczych powinna odbywać się przynajmniej w jednym komputerowym systemie rezerwacji.

Ciągłość wykonywanych usług:

Z wyjątkiem przypadków działania siły wyższej, liczba lotów odwołanych z winy przewoźnika nie powinna przekraczać rocznie 3 % liczby zaplanowanych lotów. Ponadto przewoźnik może wstrzymać wykonywanie usług wyłącznie po powiadomieniu z co najmniej dwumiesięcznym wyprzedzeniem.

Przewoźników wspólnotowych informuje się, że prowadzenie działalności bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu wykonywania usług publicznych może skutkować karami administracyjnymi i/lub sankcjami karnymi.

© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.