Rozporządzenie 2016/527 zmieniające rozporządzenie (UE) nr 454/2011 w sprawie technicznej specyfikacji interoperacyjności odnoszącej się do podsystemu "Aplikacje telematyczne dla przewozów pasażerskich" transeuropejskiego systemu kolei

Dzienniki UE

Dz.U.UE.L.2016.88.26

Akt jednorazowy
Wersja od: 5 kwietnia 2016 r.

ROZPORZĄDZENIE KOMISJI (UE) 2016/527
z dnia 4 kwietnia 2016 r.
zmieniające rozporządzenie (UE) nr 454/2011 w sprawie technicznej specyfikacji interoperacyjności odnoszącej się do podsystemu "Aplikacje telematyczne dla przewozów pasażerskich" transeuropejskiego systemu kolei
(Tekst mający znaczenie dla EOG)

KOMISJA EUROPEJSKA,

uwzględniając Traktat o funkcjonowaniu Unii Europejskiej,

uwzględniając dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/57/WE z dnia 17 czerwca 2008 r. w sprawie interoperacyjności systemu kolei we Wspólnocie (przekształcenie) 1 , w szczególności jej art. 6 ust. 1,

a także mając na uwadze, co następuje:

(1) Zgodnie z art. 3 ust. 1 rozporządzenia Komisji (UE) nr 454/2011 2 Europejska Agencja Kolejowa wdrożyła proces zarządzania zmianami w odniesieniu do dokumentów technicznych, o których mowa w załączniku III do tego rozporządzenia. Wskutek powyższego w dniu 29 kwietnia 2015 r. agencja przedłożyła zalecenie dotyczące aktualizacji załącznika III, aby uwzględnić w nim odwołania do dokumentów technicznych zmienionych zgodnie ze wspomnianym procesem.

(2) Należy zatem odpowiednio zmienić rozporządzenie (UE) nr 454/2011.

(3) Środki przewidziane w niniejszym rozporządzeniu są zgodne z opinią komitetu, o którym mowa w art. 29 ust. 1 dyrektywy 2008/57/WE,

PRZYJMUJE NINIEJSZE ROZPORZĄDZENIE:

Artykuł  1

Załącznik III do rozporządzenia (UE) nr 454/2011 zastępuje się tekstem załącznika do niniejszego rozporządzenia.

Artykuł  2

Niniejsze rozporządzenie wchodzi w życie dwudziestego dnia po jego opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

Niniejsze rozporządzenie wiąże w całości i jest bezpośrednio stosowane we wszystkich państwach członkowskich.

Sporządzono w Brukseli dnia 4 kwietnia 2016 r.

W imieniu Komisji
Jean-Claude JUNCKER
Przewodniczący

ZAŁĄCZNIK

"ZAŁĄCZNIK III

Wykaz dokumentów technicznych wymienionych w niniejszej TSI
Oznaczenie referencyjneOkreślenie
B.1. (V1.2)Komputerowe tworzenie oraz wymiana danych dotyczących taryf przeznaczonych do celów sprzedaży międzynarodowej lub zagranicznej - bilety NRT
B.2. (V1.2)Komputerowe tworzenie oraz wymiana danych dotyczących taryf przeznaczonych do celów sprzedaży międzynarodowej lub zagranicznej - bilety zawierające obowiązkową rezerwację miejsca (IRT)
B.3. (V1.2)Komputerowe tworzenie oraz wymiana danych przeznaczonych do celów sprzedaży międzynarodowej lub zagranicznej - oferty specjalne
B.4. (V1.3)Wskazówki dotyczące wdrażania w przypadku komunikatów EDIFACT obejmujących wymianę danych dotyczących rozkładu jazdy
B.5. (V1.3)Elektroniczna rezerwacja miejsc siedzących i miejsc do leżenia oraz elektroniczne tworzenie dokumentów podróży - wymiana komunikatów
B.6. (V1.2)Elektroniczna rezerwacja miejsc siedzących i miejsc do leżenia oraz elektroniczne tworzenie dokumentów przewozowych (normy RCT2)
B.7. (V1.2)Międzynarodowy bilet kolejowy do samodzielnego wydrukowania
B.8. (V1.2)Znormalizowane kodowanie numeryczne na potrzeby przedsiębiorstw kolejowych, zarządców infrastruktury i innych przedsiębiorstw zaangażowanych w łańcuchy przewozów kolejowych
B.9. (V1.2)Znormalizowane kodowanie numeryczne lokalizacji
B.10. (V1.3)Elektroniczna rezerwacja pomocy dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się - wymiana komunikatów
B.30. (V1.2)Schemat - katalog komunikatów/zestawów danych niezbędnych do komunikacji przedsiębiorstw kolejowych i zarządców infrastruktury w odniesieniu do TSI TAP"
1 Dz.U. L 191 z 18.7.2008, s. 1.
2 Dz.U. L 123 z 12.5.2011, s. 11.

© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.