Rozporządzenie delegowane 482/2014 zmieniające rozporządzenie delegowane (UE) nr 114/2013 w odniesieniu do średniego indywidualnego poziomu emisji CO2 producenta Great Wall Motor Company Limited w 2010 r.

Dzienniki UE

Dz.U.UE.L.2014.138.51

Akt jednorazowy
Wersja od: 13 maja 2014 r.

ROZPORZĄDZENIE DELEGOWANE KOMISJI (UE) NR 482/2014
z dnia 4 marca 2014 r.
zmieniające rozporządzenie delegowane (UE) nr 114/2013 w odniesieniu do średniego indywidualnego poziomu emisji CO2 producenta Great Wall Motor Company Limited w 2010 r.

KOMISJA EUROPEJSKA,

uwzględniając Traktat o funkcjonowaniu Unii Europejskiej,

uwzględniając rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 510/2011 z dnia 11 maja 2011 r. określające normy emisji dla nowych lekkich samochodów dostawczych w ramach zintegrowanego podejścia Unii na rzecz zmniejszenia emisji CO2 z lekkich pojazdów dostawczych 1 , w szczególności jego art. 11 ust. 7,

a także mając na uwadze, co następuje:

(1) Producent lekkich samochodów dostawczych, Great Wall Motor Company Limited, poinformował Komisję, że jego średni indywidualny poziom emisji CO2 w 2010 r. określony dla tego producenta w rozporządzeniu delegowanym Komisji (UE) nr 114/2013 2 jest nieprawidłowy. Producent przedstawił szczegółowe dowody wskazujące, że średni indywidualny poziom emisji CO2 w 2010 r. był znacznie wyższy niż wartość podana w tym rozporządzeniu.

(2) Komisja zbadała dowody przedstawione przez Great Wall Motor Company Limited i uważa, że należy skorygować tę wartość.

(3) Należy zatem odpowiednio zmienić rozporządzenie delegowane (UE) nr 114/2013,

PRZYJMUJE NINIEJSZE ROZPORZĄDZENIE:

Artykuł  1

W wykazie w załączniku III do rozporządzenia (UE) nr 114/2013, wpis w drugiej kolumnie w pozycji "Średni poziom emisji [g/km]" dla marki Great Wall zastępuje się liczbą "225,00".

Artykuł  2

Niniejsze rozporządzenie wchodzi w życie dwudziestego dnia po jego opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

Niniejsze rozporządzenie wiąże w całości i jest bezpośrednio stosowane we wszystkich państwach członkowskich.

Sporządzono w Brukseli dnia 4 marca 2014 r.

W imieniu Komisji
José Manuel BARROSO
Przewodniczący
1 Dz.U. L 145 z 31.5.2011, s. 1.
2 Rozporządzenie delegowane Komisji (UE) nr 114/2013 z dnia 6 listopada 2012 r. uzupełniające rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 510/2011 w odniesieniu do zasad dotyczących wniosków o odstępstwo od indywidualnych docelowych poziomów emisji CO2 dla nowych lekkich samochodów dostawczych (Dz.U. L 38 z 9.2.2013, s. 1).

© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.