Rozporządzenie delegowane 1047/2013 zmieniające rozporządzenie delegowane Komisji (UE) nr 114/2013 w celu skorygowania średniego indywidualnego poziomu emisji CO2 producenta Piaggio w 2010 r.
Dz.U.UE.L.2013.285.1
Akt jednorazowyROZPORZĄDZENIE DELEGOWANE KOMISJI (UE) NR 1047/2013
z dnia 21 sierpnia 2013 r.
zmieniające rozporządzenie delegowane Komisji (UE) nr 114/2013 w celu skorygowania średniego indywidualnego poziomu emisji CO2 producenta Piaggio w 2010 r.
(Tekst mający znaczenie dla EOG)
uwzględniając Traktat o funkcjonowaniu Unii Europejskiej,
uwzględniając rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 510/2011 z dnia 11 maja 2011 r. określające normy emisji dla nowych lekkich samochodów dostawczych w ramach zintegrowanego podejścia Unii na rzecz zmniejszenia emisji CO2 z lekkich pojazdów dostawczych 1 , w szczególności jego art. 11 ust. 7,
(1) Producent lekkich samochodów dostawczych Piaggio poinformował Komisję, że średni indywidualny poziom emisji CO2 w 2010 r. określony dla tego producenta w rozporządzeniu delegowanym Komisji (UE) nr 114/2013 z dnia 6 listopada 2012 r. uzupełniającym rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 510/2011 w odniesieniu do zasad dotyczących wniosków o odstępstwo od indywidualnych docelowych poziomów emisji CO2 dla nowych lekkich samochodów dostawczych 2 jest nieprawidłowy. Producent przedstawił szczegółowe dowody wskazujące, że średni indywidualny poziom emisji CO2 w 2010 r. był znacznie wyższy niż wartość podana w tym rozporządzeniu.
(2) Komisja zbadała dowody przedstawione przez Piaggio i uważa, że należy skorygować tę wartość.
(3) Należy zatem odpowiednio zmienić rozporządzenie delegowane (UE) nr 114/2013,
PRZYJMUJE NINIEJSZE ROZPORZĄDZENIE:
Sporządzono w Brukseli dnia 21 sierpnia 2013 r.
W imieniu Komisji | |
José Manuel BARROSO | |
Przewodniczący |