Zgłoszenie zamiaru koncentracji (Sprawa M.10233 - Clearlake/TA Associates/Charlesbank/Ivanti) - Sprawa, która może kwalifikować się do rozpatrzenia w ramach procedury uproszczonej.

Dzienniki UE

Dz.U.UE.C.2021.149.8

Akt nienormatywny
Wersja od: 27 kwietnia 2021 r.

Zgłoszenie zamiaru koncentracji
(Sprawa M.10233 - Clearlake/TA Associates/Charlesbank/Ivanti)

Sprawa, która może kwalifikować się do rozpatrzenia w ramach procedury uproszczonej

(Tekst mający znaczenie dla EOG)

(2021/C 149/04)

(Dz.U.UE C z dnia 27 kwietnia 2021 r.)

1.
W dniu 14 kwietnia 2021 r., zgodnie z art. 4 rozporządzenia Rady (WE) nr 139/2004 1 , Komisja otrzymała zgłoszenie planowanej koncentracji.

Zgłoszenie to dotyczy następujących przedsiębiorstw:

Clearlake Capital Group L.P. ("Clearlake", Stany Zjednoczone),
TA Associates Management, L.P. ("TA Associates", Stany Zjednoczone),
Charlesbank Capital Partners, LLP ("Charlesbank") (Stany Zjednoczone),
Ivanti Software, Inc. ("Ivanti", Stany Zjednoczone), kontrolowanego obecnie przez Clearlake oraz TA Associates.

Przedsiębiorstwa Clearlake, TA Associates i Charlesbank przejmują, w rozumieniu art. 3 ust. 1 lit. b) oraz art. 3 ust. 4 rozporządzenia w sprawie kontroli łączenia przedsiębiorstw, wspólną kontrolę nad przedsiębiorstwem Ivanti. Koncentracja dokonywana jest w drodze zakupu udziałów/akcji.

2.
Przedmiotem działalności gospodarczej przedsiębiorstw biorących udział w koncentracji jest:
w przypadku przedsiębiorstwa Clearlake: przedsiębiorstwo działające w sektorze inwestycji prywatnych, dysponujące portfelem spółek prowadzących działalność w zakresie oprogramowania i usług opartych na technologii, energii i przemysłu oraz produktów/usług dla konsumentów;
w przypadku przedsiębiorstwa TA Associates: przedsiębiorstwo działające w sektorze inwestycji na niepublicznym rynku kapitałowym, dysponujące portfelem spółek prowadzących działalność w wybranych branżach, w tym branżach usług świadczonych dla przedsiębiorstw, konsumentów, usług finansowych, opieki zdrowotnej oraz technologii;
w przypadku przedsiębiorstwa Charlesbank: przedsiębiorstwo działające w sektorze inwestycji na niepublicznym rynku kapitałowym, dysponujące portfelem spółek prowadzących działalność w zakresie usług dla przedsiębiorstw, konsumentów, opieki zdrowotnej, infrastruktury przemysłowej i technologicznej oraz infrastruktury technologicznej;
w przypadku przedsiębiorstwa Ivanti: Ivanti oferuje platformy oprogramowania dla wewnętrznych działów informatycznych przedsiębiorstw, która pozwala na zarządzanie użytkownikami, a także oprogramowanie i rozwiązania w zakresie mobilności przemysłowej. Oferta firmy Ivanti umożliwia działowi informatycznemu danej organizacji śledzenie i rejestrowanie problemów informatycznych, a także śledzenie zakończenia/rozwiązania takich problemów.
3.
Po wstępnej analizie Komisja uznała, że zgłoszona transakcja może wchodzić w zakres rozporządzenia w sprawie kontroli łączenia przedsiębiorstw. Jednocześnie Komisja zastrzega sobie prawo do podjęcia ostatecznej decyzji w tej kwestii.

Należy zauważyć, iż zgodnie z zawiadomieniem Komisji w sprawie uproszczonej procedury rozpatrywania niektórych koncentracji na podstawie rozporządzenia Rady (WE) nr 139/2004 2  sprawa ta może kwalifikować się do rozpatrzenia w ramach procedury określonej w tym zawiadomieniu.

4.
Komisja zwraca się do zainteresowanych osób trzecich o zgłaszanie ewentualnych uwag na temat planowanej koncentracji.

Komisja musi otrzymać takie uwagi w nieprzekraczalnym terminie dziesięciu dni od daty niniejszej publikacji. Należy zawsze podawać następujący numer referencyjny:

M.10233 - Clearlake/TA Associates/Charlesbank/Ivanti

Uwagi można przesyłać do Komisji pocztą, pocztą elektroniczną lub faksem. Należy stosować następujące dane kontaktowe:

Email: COMP-MERGER-REGISTRY@ec.europa.eu

Faks +32 22964301

Adres pocztowy:

European Commission

Directorate-General for Competition

Merger Registry

1049 Bruxelles/Brussel

BELGIQUE/BELGIË

1 Dz.U. L 24 z 29.1.2004, s. 1 ("rozporządzenie w sprawie kontroli łączenia przedsiębiorstw").
2 Dz.U. C 366 z 14.12.2013, s. 5.

© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.