Zawiadomienie o bezpośrednim udzieleniu przez Ministerstwo Transportu i Komunikacji Norwegii zamówienia prowadzącego do zawarcia umowy o świadczenie usług publicznych, zgodnie z art. 7 ust. 3 rozporządzenia (WE) nr 1370/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczącym usług publicznych w zakresie kolejowego i drogowego transportu pasażerskiego oraz uchylającym rozporządzenia Rady (EWG) nr 1191/69 i (EWG) nr 1107/70.

Dzienniki UE

Dz.U.UE.C.2013.241.23

Akt nienormatywny
Wersja od: 22 sierpnia 2013 r.

Zawiadomienie o bezpośrednim udzieleniu przez Ministerstwo Transportu i Komunikacji Norwegii zamówienia prowadzącego do zawarcia umowy o świadczenie usług publicznych, zgodnie z art. 7 ust. 3 rozporządzenia (WE) nr 1370/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczącym usług publicznych w zakresie kolejowego i drogowego transportu pasażerskiego oraz uchylającym rozporządzenia Rady (EWG) nr 1191/69 i (EWG) nr 1107/70

(2013/C 241/09)

(Dz.U.UE C z dnia 22 sierpnia 2013 r.)

1.
Nazwa i adres podmiotu zamawiającego:

The Norwegian Ministry of Transport and Communications

Department of Public and Rail Transport

PO Box 8010 Dep

0030 Oslo

NORWAY

2.
Okres obowiązywania umowy o świadczenie usług publicznych:

Od grudnia 2012 r. do grudnia 2017 r. Ministerstwo Transportu i Komunikacji Norwegii ma możliwość przedłużenia kontraktu na okres 3 + 2 lat.

3.
Opis usług transportu pasażerskiego, jakie mają być świadczone:

Usługa międzynarodowego kolejowego transportu pasażerskiego na odcinku Oslo-Karlstad-(Sztokholm) o częstotliwości dwóch przejazdów w obie strony dziennie. Równa się to około 355 000 pociągokilometrów rocznie (Karlstad-Oslo).

4.
Opis parametrów rekompensaty finansowej:

Ministerstwo Transportu i Komunikacji Norwegii płaci wykonawcy stałą roczną kwotę nie zawierającą podatku VAT. W 2013 r. kwota ta wynosi 4,5 mln SEK, natomiast w każdym roku w okresie 2014-2017 - 4 mln SEK.

5.
Cele w zakresie jakości, takie jak punktualność i niezawodność oraz stosowane premie i kary pieniężne:

Zastosowanie mają zasady i regulacje wykonawcy odnoszące się do transportu i sprzedaży biletów. Norma w zakresie punktualności wynosi 90 % + 15 minut. Standard w zakresie niezawodności wynosi co najmniej 98 %. W innych kwestiach, które nie są oddzielnie uregulowane w umowie, wykonawca stosuje takie same ogólne wymogi jakości, jak w przypadku podobnych wykonywanych przez niego usług transportowych.

6.
Warunki związane z istotnymi aktywami:

Brak.

© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.