Decyzja wykonawcza 2020/859 wyłączająca z finansowania Unii Europejskiej niektóre wydatki poniesione przez państwa członkowskie z tytułu Europejskiego Funduszu Rolniczego Gwarancji (EFRG) oraz Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW) (Jedynie teksty w językach angielskim, bułgarskim, chorwackim, czeskim, duńskim, francuskim, greckim, hiszpańskim, litewskim, niderlandzkim, niemieckim, polskim, rumuńskim, słowackim, słoweńskim i włoskim są autentyczne)
Dz.U.UE.L.2020.195.59
Akt obowiązującyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2020/859
z dnia 16 czerwca 2020 r.
wyłączająca z finansowania Unii Europejskiej niektóre wydatki poniesione przez państwa członkowskie z tytułu Europejskiego Funduszu Rolniczego Gwarancji (EFRG) oraz Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW)
(Jedynie teksty w językach angielskim, bułgarskim, chorwackim, czeskim, duńskim, francuskim, greckim, hiszpańskim, litewskim, niderlandzkim, niemieckim, polskim, rumuńskim, słowackim, słoweńskim i włoskim są autentyczne)
(Dz.U.UE L z dnia 19 czerwca 2020 r.)
KOMISJA EUROPEJSKA,
uwzględniając Traktat o funkcjonowaniu Unii Europejskiej,
uwzględniając rozporządzenie (UE) nr 1306/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. w sprawie finansowania wspólnej polityki rolnej, zarządzania nią i monitorowania jej oraz uchylające rozporządzenia Rady (EWG) nr 352/78, (WE) nr 165/94, (WE) nr 2799/98, (WE) nr 814/2000, (WE) nr 1290/2005 i (WE) nr 485/2008 1 , w szczególności jego art. 52, w związku z art. 131 Umowy o wystąpieniu Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej z Unii Europejskiej i Europejskiej Wspólnoty Energii Atomowej,
po konsultacji z Komitetem ds. Funduszy Rolniczych,
a także mając na uwadze, co następuje:
(1) Zgodnie z art. 52 rozporządzenia (UE) nr 1306/2013 Komisja dokonuje niezbędnych weryfikacji, informuje państwa członkowskie o wynikach tych weryfikacji, zapoznaje się z uwagami zgłoszonymi przez państwa członkowskie, zwołuje dwustronne rozmowy w celu wypracowania porozumienia z danymi państwami członkowskimi i oficjalnie informuje je o swoich wnioskach.
(2) Państwa członkowskie miały możliwość złożenia wniosku o rozpoczęcie procedury pojednawczej. W niektórych przypadkach możliwość ta została wykorzystana, a Komisja przeanalizowała sprawozdania sporządzone po zakończeniu tej procedury.
(3) Zgodnie z rozporządzeniem (UE) nr 1306/2013 finansowane mogą być jedynie wydatki rolne dokonane zgodnie z prawem Unii.
(4) Przeprowadzone weryfikacje, wyniki rozmów dwustronnych i procedury pojednawcze wykazały, że część wydatków zadeklarowanych przez państwa członkowskie nie spełnia tego wymogu i nie może być zatem finansowana w ramach EFRG ani EFRROW.
(5) Należy wskazać, które kwoty nie zostały uznane za kwalifikujące się do zwrotu w ramach EFRG i EFRROW. Kwoty te nie dotyczą wydatków poniesionych wcześniej niż dwadzieścia cztery miesiące przed pisemnym powiadomieniem państw członkowskich przez Komisję o wynikach weryfikacji.
(6) Kwoty wyłączone z finansowania unijnego na podstawie niniejszej decyzji powinny również uwzględniać wszelkie zmniejszenia i zawieszenia zgodnie z art. 41 rozporządzenia (UE) nr 1306/2013 z uwagi na fakt, że takie zmniejszenia lub zawieszenia mają charakter tymczasowy, bez uszczerbku dla decyzji podjętych na podstawie art. 51 lub 52 tego rozporządzenia.
(7) Jeśli chodzi o przypadki objęte niniejszą decyzją, Komisja przedstawiła państwom członkowskim w sprawozdaniu zbiorczym szacunkowe kwoty do wyłączenia z uwagi na ich niezgodność z prawem Unii 2 .
(8) Niniejsza decyzja nie przesądza o skutkach finansowych wynikających dla Komisji z wyroków Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej w sprawach będących w toku w dniu 31 marca 2020 r.,
PRZYJMUJE NINIEJSZĄ DECYZJĘ:
Kwoty określone w załączniku, odnoszące się do wydatków poniesionych przez akredytowane agencje płatnicze państw członkowskich, zadeklarowane z tytułu EFRG lub EFRROW, wyłącza się z finansowania unijnego.
Niniejsza decyzja skierowana jest do Królestwa Belgii, Republiki Bułgarii, Republiki Czeskiej, Królestwa Danii, Republiki Federalnej Niemiec, Irlandii, Republiki Greckiej, Królestwa Hiszpanii, Republiki Francuskiej, Republiki Chorwacji, Republiki Włoskiej, Republiki Cypryjskiej, Republiki Litewskiej, Królestwa Niderlandów, Rzeczypospolitej Polskiej, Rumunii, Republiki Słowenii, Republiki Słowackiej oraz Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej.
W imieniu Komisji | |
Janusz WOJCIECHOWSKI | |
Członek Komisji |
ZAŁĄCZNIK
Pozycja budżetu: 05040501
Państwo członkowskie | Środek pomocy | Rok budżetowy | Powód | Rodzaj | Korekta % | Waluta | Kwota | Odliczenia | Skutki finansowe |
DE | Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - zarządzanie ryzykiem | 2016 | Zwrot kosztów związanych z KF opublikowaną w decyzji ad hoc nr 62 | JEDNORAZOWA | EUR | 150 000,00 | 0,00 | 150 000,00 | |
Ogółem DE: | EUR | 150 000,00 | 0,00 | 150 000,00 | |||||
Waluta | Kwota | Odliczenia | Skutki finansowe | |
EUR | 150 000,00 | 0,00 | 150 000,00 |
Pozycja budżetu: 05046001
Państwo członkowskie | Środek pomocy | Rok budżetowy | Powód | Rodzaj | Korekta % | Waluta | Kwota | Odliczenia | Skutki finansowe |
CZ | Rozwój obszarów wiejskich, środki EFRROW objęte ZSZiK | 2017 | Zwrot w następstwie orzeczenia w sprawie T-509/18 | ZRYCZAŁ- TOWANA | 5,00 % | EUR | 144 617,10 | 0,00 | 144 617,10 |
Rozwój obszarów wiejskich, środki EFRROW objęte ZSZiK | 2018 | Zwrot w następstwie orzeczenia w sprawie T-509/18 | ZRYCZAŁ- TOWANA | 5,00 % | EUR | 6 499,55 | 0,00 | 6 499,55 | |
Rozwój obszarów wiejskich, środki EFRROW objęte ZSZiK | 2017 | Zwrot w następstwie orzeczenia w sprawie T-8/20 | ZRYCZAŁ- TOWANA | 5,00 % | EUR | 14 191,54 | 0,00 | 14 191,54 | |
Rozwój obszarów wiejskich, środki EFRROW objęte ZSZiK | 2018 | Zwrot w następstwie orzeczenia w sprawie T-8/20 | ZRYCZAŁ- TOWANA | 5,00 % | EUR | 15 511,62 | 0,00 | 15 511,62 | |
Rozwój obszarów wiejskich, środki EFRROW objęte ZSZiK | 2019 | Zwrot w następstwie orzeczenia w sprawie T-8/20 | ZRYCZAŁ- TOWANA | 5,00 % | EUR | 5 405,86 | 0,00 | 5 405,86 | |
Ogółem CZ: | EUR | 186 225,67 | 0,00 | 186 225,67 | |||||
DE | Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - zarządzanie ryzykiem | 2017 | Zwrot kosztów związanych z KF opublikowaną w decyzji ad hoc nr 62 | JEDNORA ZOWA | EUR | 53 750,00 | 0,00 | 53 750,00 | |
Ogółem DE: | EUR | 53 750,00 | 0,00 | 53 750,00 | |||||
Waluta | Kwota | Odliczenia | Skutki finansowe | |
EUR | 239 975,67 | 0,00 | 239 975,67 |
Pozycja budżetu: 05070107
Państwo człon kowskie | Środek pomocy | Rok budżetowy | Powód | Rodzaj | Korekta % | Waluta | Kwota | Odliczenia | Skutki finansowe |
BE | Nieprawidłowości | 2012 | Zwrot w następstwie orzeczenia w sprawie T- 287/16RENV | JEDNORA- ZOWA | EUR | 9 601 619,00 | 0,00 | 9 601 619,00 | |
Ogółem BE: | EUR | 9 601 619,00 | 0,00 | 9 601 619,00 | |||||
BG | Rozliczanie rachunków - rozliczanie finansowe | 2018 | Błędy w EFRG i zwrot w związku z podwójnym odzyskaniem środków | JEDNORA- ZOWA | EUR | 238 474,09 | 0,00 | 238 474,09 | |
Ogółem BG: | EUR | 238 474,09 | 0,00 | 238 474,09 | |||||
GR | Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2010 | Zwrot w następstwie orzeczenia w sprawie C-252/18P | ZRYCZAŁ- TOWANA | 25,00 % | EUR | 85 534 291,54 | 10 905 970,63 | 74 628 320,91 |
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2011 | Zwrot w następstwie orzeczenia w sprawie C-252/18P | ZRYCZAŁ TOWANA | 25,00 % | EUR | 96 766 888,08 | 0,00 | 96 766 888,08 | |
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2012 | Zwrot w następstwie orzeczenia w sprawie C-252/18P | ZRYCZAŁ- TOWANA | 25,00 % | EUR | 97 222 743,23 | 0,00 | 97 222 743,23 | |
Ogółem GR: | EUR | 279 523 922,85 | 10 905 970,63 | 268 617 952,22 | |||||
Waluta | Kwota | Odliczenia | Skutki finansowe | |
EUR | 289 364 015,94 | 10 905 970,63 | 278 458 045,31 |
Pozycja budżetu: 6701
Państwo członkowskie | Środek pomocy | Rok budżetowy | Powód | Rodzaj | Korekta % | Waluta | Kwota | Odliczenia | Skutki finansowe |
BG | Certyfikacja | 2017 | Nieprzestrzeganie terminów płatności w odniesieniu do programu "Owoce w szkole" - populacja EFRG nieobjęta ZSZiK | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 101 055,76 | 0,00 | - 101 055,76 | |
Ogółem BG: | EUR | - 101 055,76 | 0,00 | - 101 055,76 | |||||
CY | Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2019 | Płatność z tytułu zazieleniania - rok składania wniosków 2018 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 1 589,93 | 0,00 | - 1 589,93 | |
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2017 | Płatność z tytułu zazieleniania / Przeprowadzanie kontroli na miejscu o odpowiedniej jakości, Prawidłowe obliczanie pomocy, w tym zmniejszeń i kar administracyjnych - rok składania wniosków 2016 / Przeprowadzanie wystarczającej liczby kontroli na miejscu Lata składania wniosków 2015-2016 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 78 945,58 | 0,00 | - 78 945,58 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2018 | Płatność z tytułu zazieleniania / Przeprowadzanie kontroli na miejscu o odpowiedniej jakości, Prawidłowe obliczanie pomocy, w tym zmniejszeń i kar administracyjnych - rok składania wniosków 2017 / Przeprowadzanie wystarczającej liczby kontroli na miejscu | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 39 360,36 | 0,00 | - 39 360,36 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2019 | SAPS 2018 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 1 529,16 | 0,00 | - 1 529,16 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2017 | SAPS / Przeprowadzanie kontroli na miejscu o odpowiedniej jakości, Prawidłowe obliczanie pomocy, w tym zmniejszeń i kar administracyjnych - rok składania wniosków 2016 - odzyskane środki za lata składania wnio- sków2012-2016 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 163 717,35 | 0,00 | - 163 717,35 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2018 | SAPS / Prawidłowe obliczanie pomocy, w tym zmniejszeń i kar administracyjnych - rok składania wniosków 2017 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 8 895,31 | 0,00 | - 8 895,31 | ||
Dobrowolne wsparcie związane z produkcją - w oparciu o obszar | 2017 | Dobrowolne wsparcie związane z produkcją / Przeprowadzanie kontroli na miejscu o odpowiedniej jakości - Ukierunkowanie analizy ryzyka na rolników stwarzających największe ryzyko - rok składania wniosków 2016 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 53 690,80 | 0,00 | - 53 690,80 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2019 | Program dla młodych rolników - rok składania wniosków 2018 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 67,36 | 0,00 | - 67,36 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2017 | Program dla młodych rolników / Przeprowadzanie kontroli na miejscu o odpowiedniej jakości, Prawidłowe obliczanie pomocy, w tym zmniejszeń i kar administracyjnych - lata składania wniosków 2015-2016 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 5 957,20 | 0,00 | - 5 957,20 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2018 | Program dla młodych rolników / Przeprowadzanie kontroli na miejscu o odpowiedniej jakości, Prawidłowe obliczanie pomocy, w tym zmniejszeń i kar administracyjnych - rok składania wniosków 2017 | JEDNORA ZOWA | EUR | - 3 254,37 | 0,00 | - 3 254,37 | ||
Ogółem CY: | EUR | - 357 007,42 | 0,00 | - 357 007,42 | |||||
DE | Rozliczanie rachunków - rozliczanie finansowe | 2018 | Różnice w uzgodnieniach długów - EFRG | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 4 146,65 | 0,00 | - 4 146,65 | |
Rozliczanie rachunków - rozliczanie finansowe | 2018 | Poszczególne błędy w EFRG | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 11 417,87 | 0,00 | - 11 417,87 | ||
Rozliczanie rachunków - rozliczanie finansowe | 2018 | Poszczególne błędy w EFRG | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 37 171,51 | 0,00 | - 37 171,51 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2016 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE03 - rok składania wniosków 2015 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 237 834,00 | 0,00 | - 237 834,00 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2017 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE03 - rok składania wniosków 2016 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 199 169,67 | 0,00 | - 199 169,67 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2018 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE03 - rok składania wniosków 2017 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 230 772,68 | 0,00 | - 230 772,68 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2016 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE04 - rok składania wniosków 2015 | JEDNORA- ZOWA | EUR | -1 922 065,48 | 0,00 | -1 922 065,48 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2017 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE04 - rok składania wniosków 2016 | JEDNORA- ZOWA | EUR | -1 875 440,40 | 0,00 | -1 875 440,40 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2018 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE04 - rok składania wniosków 2017 | JEDNORA- ZOWA | EUR | -2 062 847,13 | 0,00 | -2 062 847,13 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2016 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE07 - rok składania wniosków 2015 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 623 115,28 | 0,00 | - 623 115,28 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2017 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE07 - rok składania wniosków 2016 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 307 953,88 | 0,00 | - 307 953,88 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2018 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE07 - rok składania wniosków 2017 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 265 285,50 | 0,00 | - 265 285,50 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2016 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE11 - rok składania wniosków 2015 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 265 671,21 | 0,00 | - 265 671,21 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2017 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE11 - rok składania wniosków 2016 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 191 654,52 | 0,00 | - 191 654,52 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2018 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE11 - rok składania wniosków 2017 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 145 382,85 | 0,00 | - 145 382,85 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2016 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE12 - rok składania wniosków 2015 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 169 907,04 | 0,00 | - 169 907,04 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2017 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE12 - rok składania wniosków 2016 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 145 885,59 | 0,00 | - 145 885,59 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2018 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE12 - rok składania wniosków 2017 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 210 445,12 | 0,00 | - 210 445,12 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2016 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE15 - rok składania wniosków 2015 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 698 756,67 | 0,00 | - 698 756,67 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2017 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE15 - rok składania wniosków 2016 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 594 052,90 | 0,00 | - 594 052,90 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2018 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE15 - rok składania wniosków 2017 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 772 251,64 | 0,00 | - 772 251,64 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2016 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE17 - rok składania wniosków 2015 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 78 901,22 | 0,00 | - 78 901,22 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2017 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE17 - rok składania wniosków 2016 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 80 472,43 | 0,00 | - 80 472,43 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2018 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE17 - rok składania wniosków 2017 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 123 593,45 | 0,00 | - 123 593,45 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2016 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE18 - rok składania wniosków 2015 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 38 315,22 | 0,00 | - 38 315,22 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2017 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE18 - rok składania wniosków 2016 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 32 740,70 | 0,00 | - 32 740,70 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2018 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE18 - rok składania wniosków 2017 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 91 094,37 | 0,00 | - 91 094,37 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2016 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE19 - rok składania wniosków 2015 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 476 321,83 | 0,00 | - 476 321,83 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2017 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE19 - rok składania wniosków 2016 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 419 481,87 | 0,00 | - 419 481,87 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2018 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE19 - rok składania wniosków 2017 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 625 786,66 | 0,00 | - 625 786,66 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2016 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE20 - rok składania wniosków 2015 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 51 576,26 | 0,00 | - 51 576,26 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2017 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE20 - rok składania wniosków 2016 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 68 342,32 | 0,00 | - 68 342,32 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2018 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE20 - rok składania wniosków 2017 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 21 311,13 | 0,00 | - 21 311,13 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2016 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE21 - rok składania wniosków 2015 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 175 037,41 | 0,00 | - 175 037,41 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2017 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE21 - rok składania wniosków 2016 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 81 608,02 | 0,00 | - 81 608,02 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2018 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE21 - rok składania wniosków 2017 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 70 608,02 | 0,00 | - 70 608,02 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2016 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE23 - rok składania wniosków 2015 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 298 783,54 | 0,00 | - 298 783,54 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2017 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE23 - rok składania wniosków 2016 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 263 146,73 | 0,00 | - 263 146,73 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2018 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE23 - rok składania wniosków 2017 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 340 159,42 | 0,00 | - 340 159,42 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2016 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE26 - rok składania wniosków 2015 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 986 326,13 | 0,00 | - 986 326,13 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2017 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE26 - rok składania wniosków 2016 | JEDNORA- ZOWA | EUR | -1 007 155,07 | 0,00 | -1 007 155,07 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2018 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - grunty orne z okrywą zieloną - DE26 - rok składania wniosków 2017 | JEDNORA- ZOWA | EUR | -1 390 814,84 | 0,00 | -1 390 814,84 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2016 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - rok siewu - DE03 - rok składania wniosków 2015 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 2 010,17 | 0,00 | - 2 010,17 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2017 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - rok siewu - DE03 - rok składania wniosków 2016 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 36 900,10 | 0,00 | - 36 900,10 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2018 | Nieprawidłowe określenie trwałych użytków zielonych - rok siewu - DE03 - rok składania wniosków 2017 | JEDNORA ZOWA | EUR | - 70 969,46 | 0,00 | - 70 969,46 | ||
Ogółem DE: | EUR | -17 802 683,96 | 0,00 | -17 802 683,96 | |||||
DK | Rozliczanie rachunków - rozliczanie finansowe | 2018 | Błędy w EFRG | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 15 710,15 | 0,00 | - 15 710,15 | |
Ogółem DK: | EUR | - 15 710,15 | 0,00 | - 15 710,15 | |||||
ES | Wino - inwestycje | 2016 | Brak kontroli racjonalności kosztów inwestycji 2016 | ZRYCZAŁ- TOWANA | 5,00 % | EUR | - 60 287,43 | 0,00 | - 60 287,43 |
Wino - inwestycje | 2017 | Brak kontroli racjonalności kosztów inwestycji 2017 | ZRYCZAŁ- TOWANA | 5,00 % | EUR | - 46 018,71 | - 14 713,79 | - 31 304,92 | |
Wino - inwestycje | 2018 | Brak kontroli racjonalności kosztów inwestycji 2018 | ZRYCZAŁ- TOWANA | 5,00 % | EUR | - 14 789,48 | 0,00 | - 14 789,48 | |
Wino - inwestycje | 2016 | Działania opłacone, ale nie- zatwierdzone | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 94 864,95 | 0,00 | - 94 864,95 | ||
Wino - inwestycje | 2017 | Działania opłacone, ale nie- zatwierdzone | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 51 221,90 | - 818,87 | - 50 403,03 | ||
Rozliczanie rachunków - rozliczanie finansowe | 2017 | Błędy w EFRG i EFRROW | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 417,16 | 0,00 | - 417,16 | ||
Rozliczanie rachunków - rozliczanie finansowe | 2018 | Błędy w EFRG i EFRROW | JEDNORA ZOWA | EUR | - 785 899,42 | 0,00 | - 785 899,42 | ||
Certyfikacja | 2017 | Istotne błędy wykryte przez JC, populacje EFRG objęte ZSZiK | SZACUNKOWE OBLICZENIE KWOT | EUR | - 50 588,85 | - 202,07 | - 50 386,78 | ||
Certyfikacja | 2017 | Istotne błędy wykryte przez JC, populacje EFRG nieobjęte ZSZiK | SZACUNKOWE OBLICZENIE KWOT | EUR | -1 186 869,74 | - 40,46 | -1 186 829,28 | ||
Ogółem ES: | EUR | -2 290 957,64 | - 15 775,19 | -2 275 182,45 | |||||
FR | Rozliczanie rachunków - rozliczanie finansowe | 2017 | Błędy "Structurations de l'élevage" (strukturyzacja hodowli) Błędy "Aides aux réseaux de référence" (pomoc dla sieci referencyjnych) Długi Pomoc w odniesieniu do produkcji bananów | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 99 395,58 | 0,00 | - 99 395,58 | |
Certyfikacja | 2017 | Znany błąd w odniesieniu do opóźnień w płatnościach (z wyjątkiem programów dystrybucji mleka i owoców w szkole i ogólnej promocji) | JEDNORA- ZOWA | EUR | -12 816 419,70 | - 47 234,63 | -12 769 185,07 | ||
Certyfikacja | 2016 | Znany błąd w odniesieniu do opóźnień w płatnościach - program "Owoce w szkole" | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 825 143,89 | - 15 376,27 | - 809 767,62 | ||
Rozliczanie rachunków - rozliczanie finansowe | 2018 | Znane błędy w EFRG | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 91 787,23 | - 675,88 | - 91 111,35 | ||
Certyfikacja | 2017 | Znane błędy w populacji EFRG nieobjętej ZSZiK | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 695 695,49 | - 5 159,98 | - 690 535,51 | ||
Certyfikacja | 2017 | Znane błędy w odniesieniu do opóźnień w płatnościach (wyłącznie program dystrybucji mleka w szkole i ogólna promocja) | JEDNORA- ZOWA | EUR | -1 736 528,82 | 0,00 | -1 736 528,82 | ||
Certyfikacja | 2017 | Znane błędy w należnościach | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 83 825,14 | 0,00 | - 83 825,14 | ||
Certyfikacja | 2017 | Najbardziej prawdopodobny poziom błędu - populacja EFRG nieobjęta ZSZiK | JEDNORA- ZOWA | EUR | -7 947 694,73 | - 31 464,66 | -7 916 230,07 | ||
Ogółem FR: | EUR | -24 296 490,58 | - 99 911,42 | -24 196 579,16 | |||||
GB | Rozliczanie rachunków - rozliczanie finansowe | 2018 | CEB/2019/050/GB - Błędy wykryte przez jednostkę certyfikującą w EFRG i EFRROW | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 160 580,94 | - 7,11 | - 160 573,83 | |
Certyfikacja | 2016 | CEB/2019/050/GB - Nieprzestrzeganie terminów płatności - rok składania wniosków 2015 | JEDNORA- ZOWA | EUR | -7 340 707,35 | -7 340 707,35 | 0,00 | ||
Certyfikacja | 2017 | Błędy finansowe w badaniu bezpośrednim - EFRG | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 8 366,25 | 0,00 | - 8 366,25 | ||
Rozliczanie rachunków - rozliczanie finansowe | 2017 | Zmniejszenia wynikające z nieprzestrzegania terminów płatności | JEDNORA- ZOWA | EUR | -27 947 326,00 | -27 947 326,00 | 0,00 | ||
Certyfikacja | 2017 | Zmniejszenia wynikające z nieprzestrzegania terminów płatności (2) | JEDNORA- ZOWA | EUR | -1 474 766,26 | -1 474 766,26 | 0,00 | ||
Ogółem GB: | EUR | -36 931 746,80 | -36 762 806,72 | - 168 940,08 | |||||
HR | Rozliczanie rachunków - rozliczanie finansowe | 2018 | Błędy finansowe - populacja EFRG objęta ZSZiK | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 286,82 | 0,00 | - 286,82 | |
Rozliczanie rachunków - rozliczanie finansowe | 2018 | Błędy finansowe wykryte przez jednostkę certyfikującą - populacja EFRG nieobjęta ZSZiK | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 1 342,65 | 0,00 | - 1 342,65 | ||
Ogółem HR: | EUR | - 1 629,47 | 0,00 | - 1 629,47 | |||||
IE | Rozliczanie rachunków - rozliczanie finansowe | 2018 | Długi EFRG | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 370 634,10 | 0,00 | - 370 634,10 | |
Rozliczanie rachunków - rozliczanie finansowe | 2018 | Zwrot P-STO | JEDNORA- ZOWA | EUR | 38,20 | 0,00 | 38,20 | ||
OGÓŁEM IE: | EUR | - 370 595,90 | 0,00 | - 370 595,90 | |||||
NL | Rozliczanie rachunków - rozliczanie finansowe | 2018 | Błędy znane i losowe w EFRG i EFRROW | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 24 654,23 | 0,00 | - 24 654,23 | |
Ogółem NL: | EUR | - 24 654,23 | 0,00 | - 24 654,23 | |||||
PL | Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2018 | Płatność z tytułu zazieleniania / Klasyfikacja gruntów, Różnica w pokryciu terenu, Rozróżnienie na zboża jare i ozime - rok składania wniosków 2017 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 336 496,14 | 0,00 | - 336 496,14 | |
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2019 | Płatność z tytułu zazieleniania / Klasyfikacja gruntów, Różnica w pokryciu terenu, Rozróżnienie na zboża jare i ozime - rok składania wniosków 2018 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 282 691,64 | 0,00 | - 282 691,64 | ||
Ogółem PL: | EUR | - 619 187,78 | 0,00 | - 619 187,78 | |||||
RO | Dobrowolne wsparcie związane z produkcją | 2018 | Rok składania wniosków 2016 Dobrowolne wsparcie związane z produkcją - wszystkie środki obszarowe - nieprawidłowe obliczenie płatności/sankcji | JEDNORA- ZOWA | EUR | -2 259 429,31 | 0,00 | -2 259 429,31 | |
Dobrowolne wsparcie związane z produkcją | 2018 | Rok składania wniosków 2017 Dobrowolne wsparcie związane z produkcją - wszystkie środki obszarowe - nieprawidłowe obliczenie płatności/sankcji | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 469 759,19 | 0,00 | - 469 759,19 | ||
Zwrot pomocy bezpośredniej w związku z dyscypliną finansową | 2018 | Dyscyplina finansowa - lata składania wniosków 2015- 2016 | ZRYCZAŁ- TOWANA | 2,00 % | EUR | - 325 847,93 | 0,00 | - 325 847,93 | |
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2017 | Zwiększenie kontroli na miejscu - zazielenianie - 32 016 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 35 284,55 | 0,00 | - 35 284,55 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2017 | Zwiększenie kontroli na miejscu - SAPS 2016 | JEDNORA- ZOWA | EUR | -1 395 906,41 | 0,00 | -1 395 906,41 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2016 | Zwiększenie kontroli na miejscu - SAPS system dla małych gospodarstw 2015 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 87 863,60 | 0,00 | - 87 863,60 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2017 | Zwiększenie kontroli na miejscu - SAPS system dla małych gospodarstw 2016 | JEDNORA- ZOWA | EUR | -1 470 037,99 | 0,00 | -1 470 037,99 | ||
Dobrowolne wsparcie związane z produkcją | 2016 | Zwiększenie kontroli na miejscu - Dobrowolne wsparcie związane z produkcją 2015 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 24 183,58 | 0,00 | - 24 183,58 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2016 | Zwiększenie kontroli na miejscu - Program dla młodych rolników 2015 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 13 817,99 | 0,00 | - 13 817,99 | ||
Dobrowolne wsparcie związane z produkcją | 2016 | Znany błąd JC - Dobrowolne wsparcie związane z produkcją M12 rok składania wniosków 2015 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 263 877,30 | 0,00 | - 263 877,30 | ||
Dobrowolne wsparcie związane z produkcją | 2017 | Znany błąd JC - Dobrowolne wsparcie związane z produkcją M12 rok składania wniosków 2016 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 222 049,28 | 0,00 | - 222 049,28 | ||
Dobrowolne wsparcie związane z produkcją | 2018 | Znany błąd JC - Dobrowolne wsparcie związane z produkcją M12 rok składania wniosków 2017 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 77 146,10 | 0,00 | - 77 146,10 | ||
Dobrowolne wsparcie związane z produkcją | 2017 | Znane błędy - populacja objęta ZSZiK z wyłączeniem dobrowolnego wsparcia związanego z produkcją M12 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 16 250,94 | 0,00 | - 16 250,94 | ||
Program "Owoce w szkole" (statystyki kontroli) | 2017 | Znane błędy - populacja nieobjęta ZSZiK | JEDNORA ZOWA | EUR | - 8,86 | 0,00 | - 8,86 | ||
Dobrowolne wsparcie związane z produkcją | 2016 | Opóźnienie w aktualizacji LPIS 2015 - obszar objęty dobrowolnym wsparciem związanym z produkcją | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 61 035,03 | 0,00 | - 61 035,03 | ||
Dobrowolne wsparcie związane z produkcją - w oparciu o obszar | 2017 | Opóźnienie w aktualizacji LPIS 2016 - obszar objęty dobrowolnym wsparciem związanym z produkcją | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 21 577,04 | 0,00 | - 21 577,04 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2016 | Brak właściwej identyfikacji gruntów ugorowanych i użytków zielonych 2015 | ZRYCZAŁ- TOWANA | 2,00 % | EUR | -5 523 352,04 | 0,00 | -5 523 352,04 | |
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2017 | Brak właściwej identyfikacji gruntów ugorowanych i użytków zielonych 2016 | ZRYCZAŁ- TOWANA | 2,00 % | EUR | -6 134 457,64 | 0,00 | -6 134 457,64 | |
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2016 | Opóźnienie w aktualizacji LPIS 2015, w tym nieodzyskanie środków za poprzednie lata | JEDNORA- ZOWA | EUR | -16 623 278,26 | 0,00 | -16 623 278,26 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2017 | Aktualizacja LPIS pod koniec 2016 r., w tym nieodzyskanie środków za poprzednie lata | JEDNORA- ZOWA | EUR | -17 040 111,37 | 0,00 | -17 040 111,37 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2016 | Jakość kontroli na miejscu 2015 Kontrola zazieleniania | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 72 476,29 | 0,00 | - 72 476,29 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2016 | Jakość kontroli na miejscu 2015 Kwalifikowalność działek i brak granic geoprzestrzennych | JEDNORA- ZOWA | EUR | -6 536 442,75 | 0,00 | -6 536 442,75 | ||
Dobrowolne wsparcie związane z produkcją | 2016 | Jakość kontroli na miejscu 2015 Kwalifikowalność działek i brak granic geoprzestrzennych - obszar objęty dobrowolnym wsparciem związanym z produkcją | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 101 260,35 | 0,00 | - 101 260,35 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2017 | Jakość kontroli na miejscu 2016 Kontrola zazieleniania | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 40 058,24 | 0,00 | - 40 058,24 | ||
Pomoc bezpośrednia niezwiązana z produkcją | 2017 | Jakość kontroli na miejscu 2016 Kwalifikowalność działek i brak granic geoprzestrzen- nych | JEDNORA- ZOWA | EUR | -11 725 707,01 | 0,00 | -11 725 707,01 | ||
Dobrowolne wsparcie związane z produkcją - w oparciu o obszar | 2017 | Jakość kontroli na miejscu 2016 Kwalifikowalność działek i brak granic geoprzestrzen- nych - obszar objęty dobrowolnym wsparciem związanym z produkcją | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 773 248,39 | 0,00 | - 773 248,39 | ||
Ogółem RO: | EUR | -71 314 467,44 | 0,00 | -71 314 467,44 | |||||
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2017 | Zasada wzajemnej zgodności: Ograniczony zakres SMR 2 - rok składania wniosków 2016 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 1 109,54 | 0,00 | - 1 109,54 | |
Zasada wzajemnej zgodności | 2018 | Zasada wzajemnej zgodności: Ograniczony zakres SMR 2 - rok składania wniosków 2017 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 419,96 | 0,00 | - 419,96 | ||
Zasada wzajemnej zgodności | 2019 | Zasada wzajemnej zgodności: Ograniczony zakres SMR 2 - rok składania wniosków 2018 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 193,78 | 0,00 | - 193,78 | ||
Ogółem SI: | EUR | - 1 723,28 | 0,00 | - 1 723,28 | |||||
SK | Certyfikacja | 2017 | Błąd w EFRG | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 15 850,61 | 0,00 | - 15 850,61 | |
Ogółem SK: | EUR | - 15 850,61 | 0,00 | - 15 850,61 | |||||
Waluta | Kwota | Odliczenia | Skutki finansowe | |
EUR | -154 143 761,02 | -36 878 493,33 | -117 265 267,69 |
Pozycja budżetu: 6711
Państwo członkowskie | Środek pomocy | Rok budżetowy | Powód | Rodzaj | Korekta % | Waluta | Kwota | Odliczenia | Skutki finansowe |
BG | Certyfikacja | 2017 | Korekta finansowa, populacja EFRROW objęta ZSZiK, w odniesieniu do najbardziej prawdopodobnego poziomu błędu - rok budżetowy 2017 | SZACUNKOWE OBLICZENIE KWOT | EUR | - 826 962,26 | - 141 780,04 | - 685 182,22 | |
Rozliczanie rachunków - rozliczanie finansowe | 2016 | Błędy w EFRG i EFRROW | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 4 750,20 | - 75,67 | - 4 674,53 | ||
Rozliczanie rachunków - rozliczanie finansowe | 2018 | Błędy w EFRG i EFRROW | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 3 326,42 | - 10,04 | - 3 316,38 | ||
Certyfikacja | 2017 | Korekta finansowa w odniesieniu do najbardziej prawdopodobnego poziomu błędu - populacja EFRROW nieobjęta ZSZiK - rok budżetowy 2017 | SZACUNKOWE OBLICZENIE KWOT | EUR | -1 288 760,47 | 0,00 | -1 288 760,47 | ||
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - inwestycje - beneficjenci prywatni | 2016 | M121 - racjonalność kosztów (komitet oceniający 10 %) | ZRYCZAŁ- TOWANA | 10,00 % | EUR | - 49 000,39 | 0,00 | - 49 000,39 | |
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - inwestycje - beneficjenci prywatni | 2016 | M121 - racjonalność kosztów (bezpośredni zakup 5 %) | ZRYCZAŁ- TOWANA | 10,00 % | EUR | - 87,74 | 0,00 | - 87,74 | |
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - inwestycje - beneficjenci prywatni | 2016 | M123 - racjonalność kosztów (komitet oceniający 15 %) | ZRYCZAŁ- TOWANA | 15,00 % | EUR | - 77 487,59 | 0,00 | - 77 487,59 | |
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - inwestycje - beneficjenci prywatni | 2016 | M123 - racjonalność kosztów (bezpośredni zakup 5 %) | ZRYCZAŁ- TOWANA | 5,00 % | EUR | - 405,20 | 0,00 | - 405,20 | |
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - środki objęte wsparciem ryczałtowym | 2016 | M311 - racjonalność kosztów (bezpośredni zakup 5 %) | ZRYCZAŁ- TOWANA | 5,00 % | EUR | - 130,50 | 0,00 | - 130,50 | |
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - środki objęte wsparciem ryczałtowym | 2016 | M312 - racjonalność kosztów (komitet oceniający 10 %) | ZRYCZAŁ- TOWANA | 10,00 % | EUR | - 13 347,56 | 0,00 | - 13 347,56 | |
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - środki objęte wsparciem ryczałtowym | 2016 | M312 - racjonalność kosztów (bezpośredni zakup 5 %) | ZRYCZAŁ- TOWANA | 5,00 % | EUR | - 1 679,09 | 0,00 | - 1 679,09 | |
Ogółem BG: | EUR | -2 265 937,42 | - 141 865,75 | -2 124 071,67 | |||||
CY | Rozwój obszarów wiejskich, środki EFRROW objęte ZSZiK | 2017 | EFRROW / Prawidłowe procedury w celu zapewnienia wszczęcia odzyskiwania nienależnych płatności, w tym kary administracyjne w wyniku aktualizacji lPiS - lata składania wniosków 2012- 2017 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 862,71 | 0,00 | - 862,71 | |
Ogółem CY: | EUR | - 862,71 | 0,00 | - 862,71 | |||||
DE | Rozliczanie rachunków - rozliczanie finansowe | 2018 | Różnice w uzgadnianiu długów - EFRROW | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 5 609,48 | 0,00 | - 5 609,48 | |
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - inwestycje - beneficjenci publiczni | 2018 | Rozliczanie finansowe za 2018 r. - Błędy w próbach | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 2 068,95 | 0,00 | - 2 068,95 | ||
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - zarządzanie ryzykiem | 2018 | Rozliczanie finansowe za 2018 r. - Błędy w próbach | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 36 675,19 | 0,00 | - 36 675,19 | ||
Rozliczanie rachunków - rozliczanie finansowe | 2018 | Poszczególne błędy w EFR- ROW | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 41 861,90 | 0,00 | - 41 861,90 | ||
Rozliczanie rachunków - rozliczanie finansowe | 2018 | Poszczególne błędy w EFR- ROW | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 43 440,35 | 0,00 | - 43 440,35 | ||
Ogółem DE: | EUR | - 129 655,87 | 0,00 | - 129 655,87 | |||||
DK | Rozliczanie rachunków - rozliczanie finansowe | 2018 | Najbardziej prawdopodobny poziom błędu w przypadku EFRROW powyżej progu istotności | SZACUNKOWE OBLICZENIE KWOT | EUR | - 104 531,21 | - 1 466,19 | - 103 065,02 | |
Ogółem DK: | EUR | - 104 531,21 | - 1 466,19 | - 103 065,02 | |||||
ES | Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - inwestycje - beneficjenci prywatni | 2016 | Korekta 5 % w odniesieniu do M4.2 - Niedociągnięcia w kluczowym mechanizmie kontroli "Odpowiednia ocena racjonalności kosztów" | ZRYCZAŁ- TOWANA | 5,00 % | EUR | - 114 165,67 | - 664,42 | - 113 501,25 |
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - inwestycje - beneficjenci prywatni | 2017 | Korekta 5 % w odniesieniu do M4.2 - Niedociągnięcia w kluczowym mechanizmie kontroli "Odpowiednia ocena racjonalności kosztów" | ZRYCZAŁ- TOWANA | 5,00 % | EUR | - 131 669,04 | - 448,30 | - 131 220,74 | |
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - inwestycje - beneficjenci prywatni | 2018 | Korekta 5 % w odniesieniu do M4.2 - Niedociągnięcia w kluczowym mechanizmie kontroli "Odpowiednia ocena racjonalności kosztów" | ZRYCZAŁ- TOWANA | 5,00 % | EUR | - 311 351,53 | 0,00 | - 311 351,53 | |
Rozliczanie rachunków - rozliczanie finansowe | 2018 | Błędy w EFRG i EFRROW | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 455,90 | 0,00 | - 455,90 | ||
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - LEADER | 2016 | Nieprawidłowe kwoty - indywidualny beneficjent objęty kontrolą w ramach DAS PF/7915/2016 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 210 283,49 | 0,00 | - 210 283,49 | ||
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - działania w zakresie leśnictwa | 2017 | Brak kluczowego mechanizmu kontroli "Weryfikacja zgodności procedur udzielania zamówień publicznych z przepisami krajowymi i unijnymi" w ES07 (Kastylia-La Mancha) | ZRYCZAŁ- TOWANA | 10,00 % | EUR | - 311 018,95 | - 5 552,12 | - 305 466,83 | |
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - działania w zakresie leśnictwa | 2018 | Brak kluczowego mechanizmu kontroli "Weryfikacja zgodności procedur udzielania zamówień publicznych z przepisami krajowymi i unijnymi" w ES07 (Kastylia-La Mancha) | ZRYCZAŁ- TOWANA | 10,00 % | EUR | - 153 806,87 | - 11,66 | - 153 795,21 | |
Ogółem ES: | EUR | -1 232 751,45 | - 6 676,50 | -1 226 074,95 | |||||
FR | Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - inwestycje - beneficjenci prywatni | 2015 | Wydatki niekwalifikowalne - działanie 121 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 146 174,07 | - 14 617,41 | - 131 556,66 | |
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - inwestycje - beneficjenci prywatni | 2015 | Wydatki niekwalifikowalne - działanie 123 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 23 282,54 | - 2 328,25 | - 20 954,29 | ||
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - inwestycje - beneficjenci publiczni | 2016 | Wydatki niekwalifikowalne - działanie 321 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 110 534,88 | - 3 583,62 | - 106 951,26 | ||
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - LEADER | 2015 | Wydatki niekwalifikowalne - działanie 413 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 2 942,49 | 0,00 | - 2 942,49 | ||
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - środki objęte wsparciem ryczałtowym | 2016 | Wydatki niekwalifikowalne - działanie 6.1 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 163 632,00 | 0,00 | - 163 632,00 | ||
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - środki objęte wsparciem ryczałtowym | 2017 | Wydatki niekwalifikowalne - działanie 6.1 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 607 432,00 | 0,00 | - 607 432,00 | ||
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - środki objęte wsparciem ryczałtowym | 2018 | Wydatki niekwalifikowalne - działanie 6.1 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 98 152,00 | 0,00 | - 98 152,00 | ||
Rozwój obszarów wiejskich, środki EFRROW objęte ZSZiK | 2018 | Działanie 10: opóźnione kontrole na miejscu przeprowadzone w odniesieniu do lat składania wniosków 2015, 2016 i 2017 | ZRYCZAŁ- TOWANA | 5,00 % | EUR | - 299 473,78 | 0,00 | - 299 473,78 | |
Rozwój obszarów wiejskich, środki EFRROW objęte ZSZiK | 2019 | Działanie 10: opóźnione kontrole na miejscu przeprowadzone w odniesieniu do lat składania wniosków 2015, 2016 i 2017 | ZRYCZAŁ- TOWANA | 5,00 % | EUR | - 515 633,29 | 0,00 | - 515 633,29 | |
Rozwój obszarów wiejskich, środki EFRROW objęte ZSZiK | 2018 | Działanie 11: opóźnione kontrole na miejscu przeprowadzone w odniesieniu do lat składania wniosków 2015, 2016 i 2017 | ZRYCZAŁ- TOWANA | 2,00 % | EUR | - 96 090,11 | 0,00 | - 96 090,11 | |
Rozwój obszarów wiejskich, środki EFRROW objęte ZSZiK | 2019 | Działanie 11: opóźnione kontrole na miejscu przeprowadzone w odniesieniu do lat składania wniosków 2015, 2016 i 2017 | ZRYCZAŁ- TOWANA | 2,00 % | EUR | - 198 587,81 | 0,00 | - 198 587,81 | |
Rozwój obszarów wiejskich, środki EFRROW objęte ZSZiK | 2017 | Działanie 13: opóźnione kontrole na miejscu przeprowadzone w odniesieniu do lat składania wniosków 2015 i 2016 | ZRYCZAŁ- TOWANA | 5,00 % | EUR | -3 154 170,92 | 0,00 | -3 154 170,92 | |
Rozwój obszarów wiejskich, środki EFRROW objęte ZSZiK | 2018 | Działanie 13: opóźnione kontrole na miejscu przeprowadzone w odniesieniu do lat składania wniosków 2015 i 2016 | ZRYCZAŁ- TOWANA | 5,00 % | EUR | - 89 844,07 | 0,00 | - 89 844,07 | |
Ogółem FR: | EUR | -5 505 949,96 | - 20 529,28 | -5 485 420,68 | |||||
GB | Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - inwestycje - beneficjenci prywatni | 2016 | Brak pomocniczego mechanizmu kontroli "Odpowiednia ścieżka audytu". | ZRYCZAŁ- TOWANA | 2,00 % | EUR | - 1 001,86 | 0,00 | - 1 001,86 |
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - inwestycje - beneficjenci prywatni | 2017 | Brak pomocniczego mechanizmu kontroli "Odpowiednia ścieżka audytu". | ZRYCZAŁ- TOWANA | 2,00 % | EUR | - 88 362,78 | 0,00 | - 88 362,78 | |
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - inwestycje - beneficjenci prywatni | 2018 | Brak pomocniczego mechanizmu kontroli "Odpowiednia ścieżka audytu". | ZRYCZAŁ- TOWANA | 2,00 % | EUR | - 96 261,44 | 0,00 | - 96 261,44 | |
Rozliczanie rachunków - rozliczanie finansowe | 2018 | CEB/2019/050/GB - Błędy wykryte przez jednostkę certyfikującą w EFRG i EFRROW | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 101,25 | 0,00 | - 101,25 | ||
Certyfikacja | 2017 | Błędy finansowe w badaniu bezpośrednim - EFRROW | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 246,27 | 0,00 | - 246,27 | ||
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - inwestycje - beneficjenci prywatni | 2017 | Niedociągnięcia w kluczowym mechanizmie kontroli "Wizyty na miejscu przeprowadzane w odniesieniu do wszystkich działań inwestycyjnych w celu sprawdzenia realizacji inwestycji" - M4.2 | ZRYCZAŁ- TOWANA | 5,00 % | EUR | - 11 918,50 | 0,00 | - 11 918,50 | |
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - inwestycje - beneficjenci prywatni | 2018 | Niedociągnięcia w kluczowym mechanizmie kontroli "Wizyty na miejscu przeprowadzane w odniesieniu do wszystkich działań inwestycyjnych w celu sprawdzenia realizacji inwestycji" - M4.2 | ZRYCZAŁ- TOWANA | 5,00 % | EUR | - 15 638,80 | 0,00 | - 15 638,80 | |
Ogółem GB: | EUR | - 213 530,90 | 0,00 | - 213 530,90 | |||||
HR | Rozliczanie rachunków - rozliczanie finansowe | 2018 | Błędy finansowe wykryte przez jednostkę certyfikującą - populacja EFRroW objęta ZSZiK | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 1 135,66 | 0,00 | - 1 135,66 | |
Rozliczanie rachunków - rozliczanie finansowe | 2018 | Sankcje wieloletnie EFRROW 14-20 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 401 708,13 | 0,00 | - 401 708,13 | ||
Ogółem HR: | EUR | - 402 843,79 | 0,00 | - 402 843,79 | |||||
IE | Rozliczanie rachunków - rozliczanie finansowe | 2018 | Zadłużenie EFRROW 2007- 2013 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 277 576,99 | 0,00 | - 277 576,99 | |
Rozliczanie rachunków - rozliczanie finansowe | 2018 | Zadłużenie EFRROW 2014- 2020 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 8 996,70 | 0,00 | - 8 996,70 | ||
OGÓŁEM IE: | EUR | - 286 573,69 | 0,00 | - 286 573,69 | |||||
IT | Rozwój obszarów wiejskich, środki EFRROW objęte ZSZiK | 2017 | M10: jakość kontroli na miejscu - rok składania wniosków 2016 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 19 222,47 | - 208,22 | - 19 014,25 | |
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - inwestycje - beneficjenci prywatni | 2016 | M125 i M04.3: niewłaściwa weryfikacja procedury udzielania zamówień publicznych - lata budżetowe 2015, 2016 i 2017 | ZRYCZAŁ- TOWANA | 5,00 % | EUR | - 25 169,29 | 0,00 | - 25 169,29 | |
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - inwestycje - beneficjenci prywatni | 2017 | M125 i M04.3: niewłaściwa weryfikacja procedury udzielania zamówień publicznych - lata budżetowe 2015, 2016 i 2017 | ZRYCZAŁ- TOWANA | 5,00 % | EUR | - 5 526,30 | 0,00 | - 5 526,30 | |
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - inwestycje - beneficjenci prywatni | 2015 | M125 i M04.3: wydatki niezgodne z przepisami w związku z art. 48 ust. 3 rozporządzenia 809/2014 - lata budżetowe 2015 i 2016 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 153 741,22 | 0,00 | - 153 741,22 | ||
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - inwestycje - beneficjenci prywatni | 2016 | M125 i M04.3: wydatki niezgodne z przepisami w związku z art. 48 ust. 3 rozporządzenia 809/2014 - lata budżetowe 2015 i 2016 | JEDNORA- ZOWA | EUR | -3 414 818,82 | 0,00 | -3 414 818,82 | ||
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - działania w zakresie leśnictwa | 2016 | M221 i M08.1: odpowiednie kontrole podwójnego finansowania - lata składania wniosków 2016 i 2017 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 1 574,90 | 0,00 | - 1 574,90 | ||
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - działania w zakresie leśnictwa | 2017 | M221 i M08.1: odpowiednie kontrole podwójnego finansowania - lata składania wniosków 2016 i 2017 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 1 681,47 | 0,00 | - 1 681,47 | ||
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - działania w zakresie leśnictwa | 2015 | M221, M226, M227 i M08: wydatki niezgodne z przepisami w związku z art. 48 ust. 3 rozporządzenia 809/2014 - lata budżetowe 2015 i 2016 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 3 544,00 | 0,00 | - 3 544,00 | ||
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - działania w zakresie leśnictwa | 2016 | M221, M226, M227 i M08: wydatki niezgodne z przepisami w związku z art. 48 ust. 3 rozporządzenia 809/2014 - lata budżetowe 2015 i 2016 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 357 155,54 | 0,00 | - 357 155,54 | ||
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - działania w zakresie leśnictwa | 2016 | M226, M227 i M08: niewłaściwa weryfikacja procedury udzielania zamówień publicznych - lata budżetowe 2015, 2016 i 2017 | ZRYCZAŁ- TOWANA | 5,00 % | EUR | - 19 513,74 | 0,00 | - 19 513,74 | |
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - działania w zakresie leśnictwa | 2017 | M226, M227 i M08: niewłaściwa weryfikacja procedury udzielania zamówień publicznych - lata budżetowe 2015, 2016 i 2017 | ZRYCZAŁ- TOWANA | 5,00 % | EUR | 57,23 | 0,00 | 57,23 | |
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - inwestycje - beneficjenci publiczni | 2015 | M321 i M07: wydatki nie- kwalifikowalne rok budżetowy 2016 i wydatki niezgodne z przepisami w związku z art. 48 ust. 3 rozporządzenia 809/2014 - lata budżetowe 2015 i 2016 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 701,64 | 0,00 | - 701,64 | ||
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - inwestycje - beneficjenci publiczni | 2016 | M321 i M07: wydatki nie- kwalifikowalne rok budżetowy 2016 i wydatki niezgodne z przepisami w związku z art. 48 ust. 3 rozporządzenia 809/2014 - lata budżetowe 2015 i 2016 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 564 100,95 | 0,00 | - 564 100,95 | ||
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - inwestycje - beneficjenci publiczni | 2015 | M321, M511, M07 i M20: niewłaściwa weryfikacja procedury udzielania zamówień publicznych - lata budżetowe 2015, 2016 i 2017 | ZRYCZAŁ- TOWANA | 5,00 % | EUR | - 90,68 | 0,00 | - 90,68 | |
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - inwestycje - beneficjenci publiczni | 2016 | M321, M511, M07 i M20: niewłaściwa weryfikacja procedury udzielania zamówień publicznych - lata budżetowe 2015, 2016 i 2017 | ZRYCZAŁ- TOWANA | 5,00 % | EUR | - 85 711,13 | 0,00 | - 85 711,13 | |
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - inwestycje - beneficjenci publiczni | 2017 | M321, M511, M07 i M20: niewłaściwa weryfikacja procedury udzielania zamówień publicznych - lata budżetowe 2015, 2016 i 2017 | ZRYCZAŁ- TOWANA | 5,00 % | EUR | - 15 014,50 | - 3 252,70 | - 11 761,80 | |
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - inwestycje - beneficjenci publiczni | 2016 | M323: wydatki niezgodne z przepisami w związku z art. 48 ust. 3 rozporządzenia 809/2014 - rok budżetowy 2016 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 252 947,07 | 0,00 | - 252 947,07 | ||
Ogółem IT: | EUR | -4 920 456,49 | - 3 460,92 | -4 916 995,57 | |||||
LT | Rozwój obszarów wiejskich, EFRROW oś 1 - środki objęte wsparciem ryczałtowym | 2014 | Niedociągnięcia w kluczowych mechanizmach kontroli | ZRYCZAŁ- TOWANA | 5,00 % | EUR | - 652 972,01 | 0,00 | - 652 972,01 |
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - środki objęte wsparciem ryczałtowym | 2015 | Niedociągnięcia w kluczowych mechanizmach kontroli | ZRYCZAŁ- TOWANA | 5,00 % | EUR | - 286 123,01 | 0,00 | - 286 123,01 | |
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - środki objęte wsparciem ryczałtowym | 2016 | Niedociągnięcia w kluczowych mechanizmach kontroli | ZRYCZAŁ- TOWANA | 5,00 % | EUR | - 555 235,88 | 0,00 | - 555 235,88 | |
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - środki objęte wsparciem ryczałtowym | 2017 | Niedociągnięcia w kluczowych mechanizmach kontroli | ZRYCZAŁ- TOWANA | 5,00 % | EUR | - 378 398,96 | 0,00 | - 378 398,96 | |
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - środki objęte wsparciem ryczałtowym | 2018 | Niedociągnięcia w kluczowych mechanizmach kontroli | ZRYCZAŁ- TOWANA | 5,00 % | EUR | - 313 718,11 | 0,00 | - 313 718,11 | |
Ogółem LT: | EUR | -2 186 447,97 | 0,00 | -2 186 447,97 | |||||
NL | Rozliczanie rachunków - rozliczanie finansowe | 2018 | Błędy znane i losowe w EFRG i EFRROW | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 221 311,13 | 0,00 | - 221 311,13 | |
Ogółem NL: | EUR | - 221 311,13 | 0,00 | - 221 311,13 | |||||
PL | Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - działania w zakresie leśnictwa | 2016 | Podwójne finansowanie: zalesianie i zazielenianie - rok budżetowy 2016 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 233 152,21 | 0,00 | - 233 152,21 | |
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - działania w zakresie leśnictwa | 2017 | Podwójne finansowanie: zalesianie i zazielenianie - rok budżetowy 2017 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 194 053,40 | 0,00 | - 194 053,40 | ||
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - działania w zakresie leśnictwa | 2018 | Podwójne finansowanie: zalesianie i zazielenianie - rok budżetowy 2018 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 181 226,84 | 0,00 | - 181 226,84 | ||
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - działania w zakresie leśnictwa | 2019 | Podwójne finansowanie: zalesianie i zazielenianie - rok budżetowy 2019 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 175 948,01 | 0,00 | - 175 948,01 | ||
Ogółem PL: | EUR | - 784 380,46 | 0,00 | - 784 380,46 | |||||
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2017 | Zasada wzajemnej zgodności: Ograniczony zakres SMR 2 - rok składania wniosków 2016 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 471,95 | 0,00 | - 471,95 | |
Zasada wzajemnej zgodności | 2018 | Zasada wzajemnej zgodności: ograniczony zakres SMR 2 - rok składania wniosków 2017 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 393,82 | 0,00 | - 393,82 | ||
Zasada wzajemnej zgodności | 2019 | Zasada wzajemnej zgodności: ograniczony zakres SMR 2 - rok składania wniosków 2018 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 101,56 | 0,00 | - 101,56 | ||
Rozwój obszarów wiejskich, środki EFRROW objęte ZSZiK | 2017 | Środki rozwoju obszarów wiejskich objęte ZSZiK: częściowe kontrole na miejscu ograniczone do jednego działania w zakresie dobrostanu zwierząt (M14) - rok składania wniosków 2016 | ZRYCZAŁ- TOWANA | 5,00 % | EUR | - 457,61 | 0,00 | - 457,61 | |
Rozwój obszarów wiejskich, środki EFRROW objęte ZSZiK | 2018 | Środki rozwoju obszarów wiejskich objęte ZSZiK: częściowe kontrole na miejscu ograniczone do jednego działania w zakresie dobrostanu zwierząt (M14) - rok składania wniosków 2017 | ZRYCZAŁ- TOWANA | 5,00 % | EUR | - 54,58 | 0,00 | - 54,58 | |
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - działania w zakresie leśnictwa | 2017 | Środki rozwoju obszarów wiejskich nieobjęte ZSZiK: niekwalifikowalne koszty VAT dla działania w zakresie leśnictwa M8 - lata budżetowe 2017 i 2018 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 19 284,16 | 0,00 | - 19 284,16 | ||
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - działania w zakresie leśnictwa | 2018 | Środki rozwoju obszarów wiejskich nieobjęte ZSZiK: niekwalifikowalne koszty VAT dla działania w zakresie leśnictwa M8 - lata budżetowe 2017 i 2018 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 8 923,69 | 0,00 | - 8 923,69 | ||
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - działania w zakresie leśnictwa | 2019 | Środki rozwoju obszarów wiejskich nieobjęte ZSZiK: niekwalifikowalne koszty VAT dla działania w zakresie leśnictwa M8 - rok budżetowy 2019 | JEDNORA- ZOWA | EUR | - 875,87 | 0,00 | - 875,87 | ||
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - inwestycje - beneficjenci prywatni | 2017 | Środki rozwoju obszarów wiejskich nieobjęte ZSZiK: brak wizyt na miejscu w odniesieniu do działania inwestycyjnego M4 - lata budżeto- we2017 i 2018 | ZRYCZAŁ- TOWANA | 3,00 % | EUR | - 34 726,75 | 0,00 | - 34 726,75 | |
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - inwestycje - beneficjenci prywatni | 2018 | Środki rozwoju obszarów wiejskich nieobjęte ZSZiK: brak wizyt na miejscu w odniesieniu do działania inwestycyjnego M4 - lata budżetowe 2017 i 2018 | ZRYCZAŁ- TOWANA | 3,00 % | EUR | - 187 868,37 | 0,00 | - 187 868,37 | |
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - inwestycje - beneficjenci prywatni | 2019 | Środki rozwoju obszarów wiejskich nieobjęte ZSZiK: brak wizyt na miejscu w odniesieniu do działania inwestycyjnego M4 - rok budżetowy 2019 | ZRYCZAŁ- TOWANA | 3,00 % | EUR | - 45 012,90 | 0,00 | - 45 012,90 | |
Rozwój obszarów wiejskich - EFRROW - LEADER | 2019 | Środki rozwoju obszarów wiejskich nieobjęte ZSZiK: brak wizyt na miejscu w odniesieniu do działania LEADER M19 - rok budżetowy 2019 | ZRYCZAŁ- TOWANA | 3,00 % | EUR | - 531,37 | 0,00 | - 531,37 | |
Ogółem SI: | EUR | - 298 702,63 | 0,00 | - 298 702,63 | |||||
SK | Certyfikacja | 2017 | Najbardziej prawdopodobny poziom błędu w populacji EFRROW objętej ZSZiK | SZACUNKOWE OBLICZENIE KWOT | EUR | - 261 153,88 | - 57 650,01 | - 203 503,87 | |
Certyfikacja | 2017 | Najbardziej prawdopodobny poziom błędu w populacji EFRROW nieobjętej ZSZiK | SZACUNKOWE OBLICZENIE KWOT | EUR | - 733 450,69 | - 2 727,51 | - 730 723,18 | ||
Ogółem SK: | EUR | - 994 604,57 | - 60 377,52 | - 934 227,05 | |||||
Waluta | Kwota | Odliczenia | Skutki finansowe | |
EUR | -19 548 540,25 | - 234 376,16 | -19 314 164,09 |
© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.