Sprostowanie do rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2021/646 z dnia 19 kwietnia 2021 r. ustanawiającego zasady stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/2144 w odniesieniu do jednolitych procedur i specyfikacji technicznych w zakresie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do ich systemów awaryjnego utrzymywania pojazdu na pasie ruchu (ELKS)
Dzienniki UE
Dz.U.UE.L.2021.145.42
Akt jednorazowy Wersja od: 28 kwietnia 2021 r.
Sprostowanie do rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2021/646 z dnia 19 kwietnia 2021 r. ustanawiającego zasady stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/2144 w odniesieniu do jednolitych procedur i specyfikacji technicznych w zakresie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do ich systemów awaryjnego utrzymywania pojazdu na pasie ruchu (ELKS)
(Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 133 z dnia 20 kwietnia 2021 r.)
(Dz.U.UE L z dnia 28 kwietnia 2021 r.)
Strona 40, załącznik I, część 2, Specyfikacje techniczne, pkt 3.6.2, Utrzymywanie na pasie ruchu, tabela:
zamiast: | "Nr | Opis scenariusza |
1. | Przekroczenie linii ciągłej po prawej stronie pojazdu | |
2. | Przekroczenie linii ciągłej po lewej stronie pojazdu " |