Sprostowanie do rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2020/469 z dnia 14 lutego 2020 r. zmieniającego rozporządzenie (UE) nr 923/2012, rozporządzenie (UE) nr 139/2014 i rozporządzenie (UE) 2017/373 w odniesieniu do wymogów dotyczących zarządzania ruchem lotniczym/służb żeglugi powietrznej, projektowania struktur przestrzeni powietrznej i jakości danych, bezpieczeństwa drogi startowej oraz uchylającego rozporządzenie nr 73/2010
Dzienniki UE
Dz.U.UE.L.2020.106.14
Akt jednorazowy Wersja od: 6 kwietnia 2020 r.
Sprostowanie do rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2020/469 z dnia 14 lutego 2020 r. zmieniającego rozporządzenie (UE) nr 923/2012, rozporządzenie (UE) nr 139/2014 i rozporządzenie (UE) 2017/373 w odniesieniu do wymogów dotyczących zarządzania ruchem lotniczym/służb żeglugi powietrznej, projektowania struktur przestrzeni powietrznej i jakości danych, bezpieczeństwa drogi startowej oraz uchylającego rozporządzenie nr 73/2010
(Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 104 z dnia 3 kwietnia 2020 r.)
(Dz.U.UE L z dnia 6 kwietnia 2020 r.)
Strona 112, w załączniku III pkt 4 lit. a) ppkt (ii), w zmianach do pkt ATS.OR.405 w załączniku IV do rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/373:
zamiast: "ATS.OR.405 Użytkowanie i dostępność kanału awaryjnego VHF
a) Jak określono w art. 3d, kanał awaryjny VHF (121 500 MHz), jest wykorzystywany wyłącznie do celów awaryjnych obejmujących:",
powinno być: "ATS.OR.405 Użytkowanie i dostępność częstotliwości w niebezpieczeństwie VHF
a) Jak określono w art. 3d, częstotliwość w niebezpieczeństwie VHF (121,500 MHz), jest wykorzystywana wyłącznie do celów awaryjnych obejmujących:".