Sprostowanie do rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2016/1825 z dnia 6 września 2016 r. w sprawie zmiany rozporządzenia wykonawczego (UE) nr 901/2014 w odniesieniu do wymogów administracyjnych dotyczących homologacji i nadzoru rynku pojazdów dwu- lub trójkołowych oraz czterokołowców

Dzienniki UE

Dz.U.UE.L.2017.23.122/1

Akt jednorazowy
Wersja od: 16 października 2016 r.

Sprostowanie do rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2016/1825 z dnia 6 września 2016 r. w sprawie zmiany rozporządzenia wykonawczego (UE) nr 901/2014 w odniesieniu do wymogów administracyjnych dotyczących homologacji i nadzoru rynku pojazdów dwu- lub trójkołowych oraz czterokołowców

(Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 279 z dnia 15 października 2016 r.)

(Dz.U.UE L z dnia 28 stycznia 2017 r.)

Strona 79, załącznik, pkt 3 lit. c) zastępujący pkt 5 dodatku 1 do załącznika V do rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) nr 901/2014 otrzymuje brzmienie:

"c) w dodatku 1 pkt 5 otrzymuje brzmienie:

»5. Przykład w odniesieniu do motocykla L3e-A3 wraz z dodatkowymi informacjami dotyczącymi przekształconego pojazdu (CV), motocykla L3e-A2 na zewnątrz wyraźnie zaznaczonego prostokąta. W tym przypadku w celu tymczasowej i odwracalnej zmiany zatwierdzonej przez producenta w odniesieniu do pierwszego zarejestrowanego motocykla L3e-A3w celu zarejestrowania go na poziomie krajowym po przekształceniu go w konfigurację L3e-A2 o obniżonej mocy (np. dla operatorów pojazdów z prawem jazdy kategorii A2):

MOTORUDOLPH
L3e-A3
e4*168/2013*2691
JRM00DBP008002211
84 dB(A) - 4 250 min- 1
max 352 kg
L3e-A2
e4*168/2013*2692
83 dB(A) - 3 750 min- 1
35 kW«"

© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.