Sprostowanie do rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2016/1825 z dnia 6 września 2016 r. w sprawie zmiany rozporządzenia wykonawczego (UE) nr 901/2014 w odniesieniu do wymogów administracyjnych dotyczących homologacji i nadzoru rynku pojazdów dwu- lub trójkołowych oraz czterokołowców
Dzienniki UE
Dz.U.UE.L.2017.23.122/1
Akt jednorazowy Wersja od: 16 października 2016 r.
Sprostowanie do rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2016/1825 z dnia 6 września 2016 r. w sprawie zmiany rozporządzenia wykonawczego (UE) nr 901/2014 w odniesieniu do wymogów administracyjnych dotyczących homologacji i nadzoru rynku pojazdów dwu- lub trójkołowych oraz czterokołowców
(Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 279 z dnia 15 października 2016 r.)
(Dz.U.UE L z dnia 28 stycznia 2017 r.)
Strona 79, załącznik, pkt 3 lit. c) zastępujący pkt 5 dodatku 1 do załącznika V do rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) nr 901/2014 otrzymuje brzmienie:
"c) w dodatku 1 pkt 5 otrzymuje brzmienie:
»5. Przykład w odniesieniu do motocykla L3e-A3 wraz z dodatkowymi informacjami dotyczącymi przekształconego pojazdu (CV), motocykla L3e-A2 na zewnątrz wyraźnie zaznaczonego prostokąta. W tym przypadku w celu tymczasowej i odwracalnej zmiany zatwierdzonej przez producenta w odniesieniu do pierwszego zarejestrowanego motocykla L3e-A3w celu zarejestrowania go na poziomie krajowym po przekształceniu go w konfigurację L3e-A2 o obniżonej mocy (np. dla operatorów pojazdów z prawem jazdy kategorii A2):
MOTORUDOLPH |
L3e-A3 |
e4*168/2013*2691 |
JRM00DBP008002211 |
84 dB(A) - 4 250 min- 1 |
max 352 kg |
L3e-A2 |
e4*168/2013*2692 |
83 dB(A) - 3 750 min- 1 |
35 kW«" |