Sprostowanie do rozporządzenia Komisji (UE) nr 379/2014 z dnia 7 kwietnia 2014 r. zmieniającego rozporządzenie (UE) nr 965/2012 ustanawiające wymagania techniczne i procedury administracyjne odnoszące się do operacji lotniczych zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 216/2008

Dzienniki UE

Dz.U.UE.L.2017.145.26/2

Akt jednorazowy
Wersja od: 27 kwietnia 2014 r.

Sprostowanie do rozporządzenia Komisji (UE) nr 379/2014 z dnia 7 kwietnia 2014 r. zmieniającego rozporządzenie (UE) nr 965/2012 ustanawiające wymagania techniczne i procedury administracyjne odnoszące się do operacji lotniczych zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 216/2008

(Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 123 z dnia 24 kwietnia 2014 r.)

(Dz.U.UE L z dnia 8 czerwca 2017 r.)

1.
Strona 8, załącznik I pkt 2 lit. k) - załącznik II sekcja 3 część ARO.GEN.350 lit. c):

zamiast: "c) Właściwy organ stwierdza nieprawidłowości poziomu 2 w przypadku wykrycia znaczących niezgodności ze stosownymi wymaganiami rozporządzenia (WE) nr 216/2008 i jego przepisów wykonawczych, procedurami i instrukcjami organizacji, warunkami zatwierdzenia, certyfikatu lub zezwolenia na operacje specjalistyczne, bądź z treścią zgłoszenia, które mogą obniżać ogólne bezpieczeństwo lub zagrażać bezpieczeństwu lotu.",

powinno być: "c) Właściwy organ stwierdza nieprawidłowości poziomu 2 w przypadku wykrycia jakichkolwiek niezgodności ze stosownymi wymaganiami rozporządzenia (WE) nr 216/2008 i jego przepisów wykonawczych, procedurami i instrukcjami organizacji, warunkami zatwierdzenia, certyfikatu lub zezwolenia na operacje specjalistyczne, bądź z treścią zgłoszenia, które mogą obniżać ogólne bezpieczeństwo lub zagrażać bezpieczeństwu lotu.".

2.
Strona 13, załącznik I pkt 3 lit. t) - załącznik III podczęść SPO część ORO.SPO.100 lit. c) pkt 2:

zamiast: "2) w przypadku gdy bierze statek powietrzny zarejestrowany w państwie trzecim w leasing z załogą:",

powinno być: "2) w przypadku gdy bierze statek powietrzny zarejestrowany w państwie trzecim w leasing bez załogi:".

© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.