Sprostowanie do rozporządzenia Komisji (UE) nr 1302/2014 z dnia 18 listopada 2014 r. w sprawie technicznej specyfikacji interoperacyjności odnoszącej się do podsystemu "Tabor - lokomotywy i tabor pasażerski" systemu kolei w Unii Europejskiej

Dzienniki UE

Dz.U.UE.L.2015.10.45

Akt jednorazowy
Wersja od: 1 stycznia 2015 r.

Sprostowanie do rozporządzenia Komisji (UE) nr 1302/2014 z dnia 18 listopada 2014 r. w sprawie technicznej specyfikacji interoperacyjności odnoszącej się do podsystemu "Tabor - lokomotywy i tabor pasażerski" systemu kolei w Unii Europejskiej

(Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 356 z dnia 12 grudnia 2014 r.)

(Dz.U.UE L z dnia 16 stycznia 2015 r.)

Strona 235, załącznik 4, spis treści:

zamiast: "DODATEK A - Zderzaki i sprzęg śrubowy

DODATEK B - Zderzaki i sprzęg śrubowy

DODATEK C - Zderzaki i sprzęg śrubowy

DODATEK D - Zderzaki i sprzęg śrubowy

DODATEK E - Zderzaki i sprzęg śrubowy

DODATEK F - Zderzaki i sprzęg śrubowy

DODATEK G - Zderzaki i sprzęg śrubowy

DODATEK H - Zderzaki i sprzęg śrubowy

DODATEK I - Zderzaki i sprzęg śrubowy

DODATEK J - Zderzaki i sprzęg śrubowy,

powinno być: "DODATEK A - Zderzaki i sprzęg śrubowy

DODATEK B - Skrajnia »T« dla systemu o szerokości toru 1 520 mm

DODATEK C - Przepisy szczególne dla maszyn torowych (OTM)

DODATEK D - Pokładowy system pomiaru energii

DODATEK E - Wymiary antropometryczne maszynisty

DODATEK F - Widoczność do przodu

DODATEK G - Obsługa

DODATEK H - Ocena podsystemu »Tabor«

DODATEK I - Wykaz aspektów, dla których nie jest dostępna specyfikacja techniczna (punkty otwarte)

DODATEK J - Specyfikacje techniczne przywołane w niniejszej TSI".

© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.