Sprostowanie do rozporządzenia Komisji (UE) nr 1301/2014 z dnia 18 listopada 2014 r. w sprawie technicznych specyfikacji interoperacyjności podsystemu "Energia" systemu kolei w Unii

Dzienniki UE

Dz.U.UE.L.2015.13.13

Akt jednorazowy
Wersja od: 1 stycznia 2015 r.

Sprostowanie do rozporządzenia Komisji (UE) nr 1301/2014 z dnia 18 listopada 2014 r. w sprawie technicznych specyfikacji interoperacyjności podsystemu "Energia" systemu kolei w Unii

(Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 356 z dnia 12 grudnia 2014 r.)

(Dz.U.UE L z dnia 20 stycznia 2015 r.)

Strona 222, załącznik, dodatek D - Specyfikacja skrajni pantografu, pkt D.1.4 - Obliczenie maksymalnego poprzecznego odchylenia przewodu jezdnego:

zamiast: "dl = bw,c + bw + b' h,mec",

powinno być: "dl = bw,c + bw - b' h,mec".

© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.