Sprostowanie do regulaminu nr 10 Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ) - Jednolite przepisy dotyczące homologacji pojazdów w odniesieniu do kompatybilności elektromagnetycznej
Dzienniki UE
Dz.U.UE.L.2012.257.22
Akt jednorazowy Wersja od: 24 marca 1998 r.
Sprostowanie do regulaminu nr 10 Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ) - Jednolite przepisy dotyczące homologacji pojazdów w odniesieniu do kompatybilności elektromagnetycznej
(Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 254 z dnia 20 września 2012 r.)
(Dz.U.UE L z dnia 25 września 2012 r.)
W załączniku 15 dodaje się pkt 5, 5.1, 5.1.1 i 5.1.2 w brzmieniu:
"5. USTALENIE WYMAGANEGO POZIOMU BADANIA
5.1. Metodyka badania
5.1.1. W celu ustanowienia wymogów w zakresie poziomu badania należy zastosować metodę badania zgodną z normą IEC 61000-4-4 (wydanie drugie z 2004 r.).
5.1.2. Etap badania
Pojazd należy umieścić na płaszczyźnie podłoża. Do przewodów prądu przemiennego/stałego pojazdu należy doprowadzić serie szybkich elektrycznych stanów przejściowych/zaburzeń impulsowych (EFT/B) o sygnałach współbieżnych przy zastosowaniu sieci sprzęgająco-odsprzęgającej, jak przedstawiono na rysunku w dodatku do niniejszego załącznika.
W sprawozdaniu z badania należy odnotować konfigurację badania."