Sprostowanie do regulaminu nr 10 Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ) - Jednolite przepisy dotyczące homologacji pojazdów w odniesieniu do kompatybilności elektromagnetycznej

Dzienniki UE

Dz.U.UE.L.2012.257.22

Akt jednorazowy
Wersja od: 24 marca 1998 r.

Sprostowanie do regulaminu nr 10 Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ) - Jednolite przepisy dotyczące homologacji pojazdów w odniesieniu do kompatybilności elektromagnetycznej

(Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 254 z dnia 20 września 2012 r.)

(Dz.U.UE L z dnia 25 września 2012 r.)

W załączniku 15 dodaje się pkt 5, 5.1, 5.1.1 i 5.1.2 w brzmieniu:

"5. USTALENIE WYMAGANEGO POZIOMU BADANIA

5.1. Metodyka badania

5.1.1. W celu ustanowienia wymogów w zakresie poziomu badania należy zastosować metodę badania zgodną z normą IEC 61000-4-4 (wydanie drugie z 2004 r.).

5.1.2. Etap badania

Pojazd należy umieścić na płaszczyźnie podłoża. Do przewodów prądu przemiennego/stałego pojazdu należy doprowadzić serie szybkich elektrycznych stanów przejściowych/zaburzeń impulsowych (EFT/B) o sygnałach współbieżnych przy zastosowaniu sieci sprzęgająco-odsprzęgającej, jak przedstawiono na rysunku w dodatku do niniejszego załącznika.

W sprawozdaniu z badania należy odnotować konfigurację badania."

© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.