Sprostowanie do dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/47/UE z dnia 3 kwietnia 2014 r. w sprawie drogowej kontroli technicznej dotyczącej zdatności do ruchu drogowego pojazdów użytkowych poruszających się w Unii oraz uchylającej dyrektywę 2000/30/WE

Dzienniki UE

Dz.U.UE.L.2019.219.77

Akt jednorazowy
Wersja od: 19 maja 2014 r.

Sprostowanie do dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/47/UE z dnia 3 kwietnia 2014 r. w sprawie drogowej kontroli technicznej dotyczącej zdatności do ruchu drogowego pojazdów użytkowych poruszających się w Unii oraz uchylającej dyrektywę 2000/30/WE

(Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 127 z dnia 29 kwietnia 2014 r.)

(Dz.U.UE L z dnia 22 sierpnia 2019 r.)

1.
Strona 169, załącznik II pkt 3, tabela:

zamiast:

"4.1.2. UstawienieKontrola wzrokowa i sprawdzenie działania.a) Rażąco złe ustawienie świateł drogowych i mijania.X"
b) Nieprawidłowe mocowanie źródła światła.

powinno być:

"4.1.2. UstawienieKontrola wzrokowa i sprawdzenie działania.a) Rażąco złe ustawienie świateł drogowych i mijania.X
b) Nieprawidłowe mocowanie źródła światła.X"
2.
Strona 193, załącznik II, sekcja 3 "Zakres i metody badania, ocena usterek pojazdu", tabela, pozycja 8.2.2.2 "Zadymienie spalin", kolumna "Kryteria uznania stanu technicznego za niezadowalający", lit. b):

zamiast: "0,7 m- 1(10)"

powinno być: "0,7 m- 1(8)".

3.
Strona 199, załącznik II, sekcja 3 "Zakres i metody badania, ocena usterek pojazdu" skreśla się przypis 10 na końcu tabeli.

© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.