Sprawozdanie z zarządzania budżetem i finansami za rok 2013.

Dzienniki UE

Dz.U.UE.C.2014.162.1

Akt nienormatywny
Wersja od: 27 maja 2014 r.

SPRAWOZDANIE Z ZARZĄDZANIA BUDŻETEM I FINANSAMI ZA ROK 2013

(2014/C 162/01)

(Dz.U.UE C z dnia 27 maja 2014 r.)

SPIS TREŚCI

WSTĘP

DOCHODY

Należności ustalone za rok 2013 oraz należności przeniesione z roku 2012

DOCHODY PRZEZNACZONE NA OKREŚLONY CEL

WYDATKI W CIĄGU ROKU

Ostateczne dostępne środki, zobowiązania i płatności z wyszczególnieniem tytułów

Przesunięcia budżetowe

Tytuł 1 - Osoby pracujące dla instytucji

Tytuł 2 - Budynki, meble, wyposażenie i różne wydatki operacyjne

ŚRODKI PRZENIESIONE Z ROKU 2012

Załączniki

ZAŁĄCZNIK I Szacowane dochody, należności ustalone i należności przeniesione

ZAŁĄCZNIK II Dochody przeznaczone na określony cel za rok budżetowy i dochody przeznaczone na określony cel przeniesione

ZAŁĄCZNIK III Zmiany stanu środków za rok budżetowy

ZAŁĄCZNIK IV Wykorzystanie środków za rok budżetowy

ZAŁĄCZNIK V Wykorzystanie środków przeniesionych z roku 2012

WSTĘP

Misja Europejskiego Trybunału Obrachunkowego
Europejski Trybunał Obrachunkowy jest instytucją UE powołaną na mocy Traktatu w celu sprawowania kontroli nad finansami Unii. Jako zewnętrzny kontroler UE przyczynia się do poprawy zarządzania finansami UE i odgrywa rolę niezależnego strażnika interesów finansowych obywateli Unii Europejskiej.
Trybunał prowadzi prace kontrolne, na podstawie których ocenia proces poboru i wydatkowania środków finansowych UE. Bada on, czy operacje finansowe zostały właściwie zarejestrowane i wykazane, legalnie i prawidłowo przeprowadzone oraz czy zarządzano nimi w sposób zapewniający oszczędność, wydajność oraz skuteczność. Trybunał przedstawia wyniki przeprowadzonych kontroli w klarownych, stosownych i obiektywnych sprawozdaniach. Wydaje on także opinie w kwestiach dotyczących zarządzania finansami.
Trybunał działa na rzecz rozliczalności i przejrzystości oraz wspiera Parlament Europejski i Radę w nadzorowaniu wykonania budżetu UE, zwłaszcza podczas procedury udzielania absolutorium. Trybunał stawia sobie za cel, aby być skutecznie działającą organizacją, która odgrywa zasadniczą rolę w zakresie przemian w dziedzinie kontroli i administracji publicznej.
1.
W sprawozdaniu z zarządzania budżetem i finansami Trybunału za rok 2013 omówiono w skrócie wykonanie budżetu oraz wyjaśniono kwestie, które miały istotne znaczenie dla działań podjętych w ciągu roku budżetowego.
2.
W załącznikach do niniejszego sprawozdania (załączniki I-V) przedstawiono szczegółowy obraz sytuacji z wyszczególnieniem pozycji budżetowych.

DOCHODY

Należności ustalone za rok 2013 oraz należności przeniesione z roku 2012

3.
Należności ustalone za rok budżetowy 2013 wyniosły 17.327.816 euro (tabela 1). Przy uwzględnieniu środków przeniesionych z poprzedniego roku budżetowego (1.310 euro) (tabela 2) całkowita kwota ustalonych należności wyniosła 17.329.126 euro.

Tabela 1

Należności ustalone za rok 2013

(w EUR)
TytułSzacowane dochody za 2013 r.Należności ustalone za 2013 r.Środki odzyskane ogółem za 2013 r.% ogółem
4 - Dochody pochodzące od osób pracujących dla instytucji19.970.00017.183.42117.183.421100,00
5 - Dochody z działalności administracyjnej instytucji0124.899111.87489,57
9 - Różne dochody200.00019.49619.496100,00
Ogółem20.170.00017.327.81617.314.79199,92

Tabela 2

Należności przeniesione z 2012 r.

(w EUR)
TytułNależności przeniesioneKorektyOgółemŚrodki odzyskane ogółem% ogółem
4 - Dochody pochodzące od osób pracujących dla instytucji00 000,00
5 - Dochody z działalności administracyjnej instytucji866086600,00
9 - Różne dochody444044400,00
Ogółem1.31001.31000,00
4.
Należności ustalone za rok budżetowy 2013 (17.327.816 euro) stanowią 85,91 % szacowanych dochodów w wysokości 20.170.000 euro, podczas gdy w 2012 r. stanowiły one 90,56 %.
5.
Całkowita kwota dochodów odzyskanych na dzień 31 grudnia 2013 r. wyniosła 17.314.791 euro, przy czym całość tej kwoty to środki odzyskane z tytułu należności ustalonych w 2013 r. (tabela 1). Nie odzyskano żadnych środków z tytułu należności ustalonych przed tym rokiem budżetowym (tabela 2).
6.
Z 17.314.791 euro odzyskanych dochodów kwota 17.183.421 euro (99,24 %) stanowi odliczenia od wynagrodzeń członków i personelu (podatki, składki emerytalne i rentowe oraz składki na ubezpieczenie zdrowotne), a także środki pochodzące z przeniesienia uprawnień emerytalnych i rentowych przez pracowników. Inne dochody odzyskane w roku budżetowym wyniosły 131.370 euro. Dochody z tytułu odsetek bankowych wyniosły w 2013 r. w sumie 658 euro 1 . Dla porównania w roku 2012 odliczenia od wynagrodzeń członków i personelu (podatki, składki emerytalne i rentowe oraz składki na ubezpieczenie zdrowotne) wraz ze środkami pochodzącymi z przeniesienia uprawnień emerytalnych i rentowych przez pracowników stanowiły 98,70 %, a inne dochody za ten rok budżetowy wyniosły 251.505 euro, z czego dochody z tytułu odsetek bankowych - 59.396 euro.
7.
Kwota pozostająca do pobrania na koniec roku budżetowego wynosiła 14.335 euro, tj. 0,08 % należności ustalonych w ciągu roku budżetowego oraz pozostałych należności ustalonych w poprzednich latach budżetowych. W 2012 r. kwota ta wyniosła 1.310 euro, tj. 0,007 %.

DOCHODY PRZEZNACZONE NA OKREŚLONY CEL

8.
Dochody przeznaczone na określony cel obejmują przede wszystkim podróże służbowe, zwroty nadpłaty w ramach rocznego rozliczenia kosztów zużycia energii oraz zwrot podatku VAT od prywatnych rozmów telefonicznych. Informacje na temat wykorzystania dochodów przeznaczonych na określony cel zamieszczono w załączniku II.

WYDATKI W CIĄGU ROKU

Ostateczne dostępne środki, zobowiązania i płatności z wyszczególnieniem tytułów

9.
W tabeli 3 i tabeli 4 zestawiono całkowite środki dostępne za rok 2013, środki, na które zaciągnięto zobowiązania, płatności dokonane w ciągu roku oraz pozostałą kwotę przeniesioną na rok 2014.
10.
Bardziej szczegółowa analiza na poziomie rozdziałów wraz z informacjami dodatkowymi dotyczącymi poszczególnych rozdziałów lub pozycji znajduje się w tabelach 6-9.

Tabela 3

Ostateczne dostępne środki i zobowiązania według tytułów

(w EUR)
TytułOstateczne środkiŚrodki, na które zaciągnięto zobowiązania%
Tytuł 1 - Osoby pracujące dla instytucji - ogółem123.211.618113.177.29091,86
Tytuł 2 - Budynki, meble, wyposażenie i różne wydatki operacyjne - ogółem19.549.00018.733.46295,83
Tytuły 1 i 2 - ogółem142.760.618131.910.75292,40

Tabela 4

Zobowiązania i płatności według tytułów

(w EUR)
ZobowiązaniaPłatności%Środki przeniesione%
Tytuł 1 - Osoby pracujące dla instytucji - ogółem113.177.290111.430.30298,461.746.9881,54
Tytuł 2 - Budynki, meble, wyposażenie i różne wydatki operacyjne - ogółem18.733.4629.439.55550,399.293.90749,61
Tytuły 1 i 2 - ogółem131.910.752120.869.85791,6311.040.8958,37

Przesunięcia budżetowe

11.
W ciągu roku budżetowego Trybunał dokonał 33 przesunięć budżetowych na łączną kwotę 2.833.528 euro (tabela 5). Przesunięcia te miały na celu zapewnienie sprawnego funkcjonowania różnych działów Trybunału i spełnienie wszelkich związanych z tym wymogów. Efekty tych przesunięć na poziomie pozycji przedstawiono w załączniku III.

Tabela 5

Przesunięcia budżetowe w 2013 r.

(w EUR)
Rodzaj przesunięciaLiczba przesunięć w 2013 r.Łączna kwota przesuniętych środków
Pomiędzy tytułami2335.000
Pomiędzy rozdziałami4666.500
Pomiędzy artykułami1250.000
Pomiędzy pozycjami81.393.300
Pomiędzy podpozycjami18188.728
Ogółem332.833.528

Tytuł 1 - Osoby pracujące dla instytucji

12.
W tabeli 6 i tabeli 7 zestawiono ostateczne środki, zobowiązania i płatności za rok 2013 w tytule 1.

Tabela 6

Ostateczne dostępne środki i zobowiązania w tytule 1

(w EUR)
RozdziałyOstateczne środkiŚrodki, na które zaciągnięto zobowiązania%
1 0 - Członkowie instytucji14.615.33713.611.63093,13
1 2 - Urzędnicy i pracownicy tymczasowi97.772.26689.312.15791,35
1 4 - Inni pracownicy i usługi zewnętrzne4.365.7654.033.70792,39
1 6 - Inne wydatki dotyczące osób pracujących dla instytucji6.458.2506.219.79696,31
Tytuł 1 - ogółem123.211.618113.177.29091,86
13.
W 2013 r. wskaźnik wykorzystania środków w tytule 1 wyniósł 91,86 % (w 2012 r. wskaźnik ten wyniósł 95,89 %).
14.
Środki w rozdziale 1 2 ("Urzędnicy i pracownicy tymczasowi") zostały wykorzystane w 2013 r. w 91,35 % (w 2012 r. wskaźnik ten wyniósł 96,40 %). Nie wykorzystano kwoty 8.460.108,53 euro. Doszło do tego z następujących powodów:
w związku z brakiem decyzji Rady na koniec 2013 r. nie wypłacono dorocznych korekt wynagrodzeń za lata 2011 i 2012,
zgodnie z art. 65 ust. 4 zmienionego regulaminu pracowniczego w 2013 r. nie dokonano aktualizacji wysokości wynagrodzeń,
dokonano znacznych oszczędności w pozycjach "Dodatki rodzinne", "Godziny nadliczbowe", "Dodatek na zagospodarowanie i dodatek na ponowne zagospodarowanie", "Diety dzienne" oraz "Koszty przeprowadzki",
pracownicy odchodzący z Trybunału mieli stosunkowo wysoką grupę zaszeregowania, podczas gdy nowi pracownicy są rekrutowani na najniższe grupy; w międzyczasie stanowiska pozostają nieobsadzone przez kilka tygodni.
15.
Wskaźnik wykorzystania środków w rozdziale 1 4 ("Inni pracownicy i usługi zewnętrzne") osiągnął w 2013 r. poziom 92,39 %, co stanowi pewną poprawę w porównaniu z rokiem poprzednim (w 2012 r. poziom ten wyniósł 91,85 %).
16.
Wskaźnik wykorzystania środków na podróże służbowe wyniósł 94,88 % (92,37 % w 2012 r.). Trybunał podejmuje wszystkie możliwe działania, aby środki na podróże służbowe były wykorzystywane w sposób ściśle zgodny z zasadami oszczędności, wydajności i skuteczności. Choć potrzeby nie zawsze dają się dokładnie przewidzieć, Trybunał pilnuje, aby środki wykorzystywano w sposób gospodarny.

Tabela 7

Zobowiązania i płatności w tytule 1

(w EUR)
RozdziałyZobowiązaniaPłatności%Środki przeniesione%
1 0 - Członkowie instytucji13.611.63013.431.20498,67180.4261,33
1 2 - Urzędnicy i pracownicy tymczasowi89.312.15789.306.49999,995.6580,01
1 4 - Inni pracownicy i usługi zewnętrzne4.033.7073.983.63498,7650.0731,24
1 6 - Inne wydatki dotyczące osób pracujących dla instytucji6.219.7964.708.96575,711.510.83124,29
Tytuł 1 - ogółem113.177.290111.430.30298,461.746.9881,54
17.
W 2013 r. płatności wyniosły łącznie 111.430.302 euro i stanowiły 90,44 % ostatecznych środków oraz 98,46 % całkowitych zobowiązań (w 2012 r. wskaźniki te wyniosły odpowiednio 94,11 % oraz 98,14 %).
18.
Kwota zobowiązań przeniesionych automatycznie na rok 2014 zgodnie z art. 13 ust. 4 rozporządzenia finansowego wyniosła 1.746.988 euro, tj. 1,42 % ostatecznych środków oraz 1,54 % całkowitych zobowiązań (w 2012 r. wskaźniki te wyniosły odpowiednio 1,78 % oraz 1,86 %).
19.
Największa część przeniesionych środków odnoszących się do rozdziału 1 6 dotyczy podróży służbowych pracowników, a ich kwota wynosi 797.407 euro. W przypadku pewnej liczby podróży służbowych, które miały miejsce w 2013 r., nie otrzymano jeszcze wniosków o zwrot kosztów lub wnioski te otrzymano, lecz przed upływem roku budżetowego nie zostały one jeszcze do końca rozliczone. Inne kwoty - składające się na środki przeniesione w rozdziale 1 6 - w stosunku do których istniały zobowiązania prawne, lecz w roku 2013 nie otrzymano jeszcze odnośnych faktur, to: "Centrum Małego Dziecka" (296.477 euro) oraz "Doskonalenie zawodowe" (294.793 euro).

Tytuł 2 - Budynki, meble, wyposażenie i różne wydatki operacyjne

20.
W związku z ukończeniem budynku K3 wszystkie przeprowadzki odbyły się do dnia 30 kwietnia 2013 r. Przed końcem pierwszego semestru zwolniono wynajmowane budynki (K7, K8 i K9). W budynku K1 przeprowadzono pewne dodatkowe prace, takie jak modernizacja przestrzeni przy recepcji oraz nowa biblioteka.
21.
W tabeli 8 i tabeli 9 zestawiono ostateczne środki, zobowiązania i płatności za rok 2013 w tytule 2.

Tabela 8

Ostateczne dostępne środki i zobowiązania w tytule 2

(w EUR)
RozdziałyOstateczne środkiŚrodki, na które zaciągnięto zobowiązania%
2 0 - Budynki i koszty dodatkowe, w tym K37.335.5007.135.36297,27
2 0 - Budynki i koszty dodatkowe bez K34.335.5004.135.36295,38
2 1 - Informatyka, sprzęt i majątek ruchomy: zakup, wynajem i utrzymanie8.357.0008.289.01299,19
2 3 - Bieżące wydatki administracyjne563.000531.40694,39
2 5 - Posiedzenia i konferencje768.000658.03485,68
2 7 - Informacja: pozyskiwanie, archiwizacja, produkcja i rozpowszechnianie2.525.5002.119.64883,93
Tytuł 2 - Ogółem, w tym K319.549.00018.733.46295,83
Tytuł 2 - Ogółem bez K316.549.00015.733.46295,07
22.
Wskaźnik wykorzystania środków w tytule 2 w 2013 r. osiągnął 95,83 % (wobec 98,84 % w roku 2012).

Tabela 9

Zobowiązania i płatności w tytule 2

(w EUR)
RozdziałyZobowiązaniaPłatności%Środki przeniesione%
2 0 - Budynki i koszty dodatkowe, w tym K37.135.3623.255.68345,633.879.67954,37
2 0 - Budynki i koszty dodatkowe bez K34.135.3622.679.17864,791.456.18435,21
2 1 - Informatyka, sprzęt i majątek ruchomy: zakup, wynajem i utrzymanie8.289.0124.100.53949,474.188.47350,53
2 3 - Bieżące wydatki administracyjne531.406407.51376,69123.89323,31
2 5 - Posiedzenia i konferencje658.034454.92469,13203.11030,87
2 7 - Informacja: pozyskiwanie, archiwizacja, produkcja i rozpowszechnianie2.119.6481.220.89657,60898.75242,40
Tytuł 2 - Ogółem, w tym K318.733.4629.439.55550,399.293.90849,61
Tytuł 2 - Ogółem bez K315.733.4628.863.05056,336.870.41243,67
23.
W 2012 r. płatności wyniosły łącznie 9.439.555 euro i stanowiły 48,29 % ostatecznych środków oraz 50,39 % zobowiązań (w 2012 r. wskaźniki te wyniosły odpowiednio 55,89 % oraz 56,54 %). Kwota zobowiązań przeniesionych automatycznie na rok 2014 zgodnie z art. 13 ust. 4 rozporządzenia finansowego wyniosła 9.293.907 euro, tj. 47,54 % ostatecznych środków oraz 49,61 % zobowiązań (w 2012 r. wskaźniki te wyniosły odpowiednio 42,96 % oraz 43,46 %).

Projekt budowy budynku K3 i porównanie z 2012 r.

24.
W budżecie na 2013 r. zapisano ostatnią transzę finansowania w wysokości 3 mln euro z przeznaczeniem na projekt budowy budynku K3. Na tę kwotę zostały zaciągnięte zobowiązania i część środków wypłacono w 2013 r. Pozostała część środków, przeniesiona na rok 2014, zostanie przeznaczona na umowy podpisane przez kierownika projektu w imieniu Trybunału z przedsiębiorstwami budowlanymi i zostanie wykorzystana zgodnie z przekazanym władzy budżetowej w dniu 13 stycznia 2009 r. powiadomieniem na podstawie art. 203 ust. 5 rozporządzenia finansowego.
25.
Projekt budowy budynku K3 zniekształca przedstawione w pkt 23 wskaźniki wykorzystania środków i utrudnia porównanie z rokiem 2012. Aby móc lepiej porównać te wskaźniki z danymi za rok 2012, konieczne jest pominięcie efektów tego projektu. Jeżeli nie uwzględni się projektu budowy budynku K3, płatności w ramach tytułu 2 wynoszą łącznie 8.863.050 euro i stanowią 53,56 % ostatecznych środków oraz 56,33 % zobowiązań (w 2012 r. wskaźniki te wyniosły odpowiednio 62,63 % oraz 63,47 %). Kwota zobowiązań przeniesionych automatycznie na rok 2014 zgodnie z art. 13 ust. 4 rozporządzenia finansowego wyniosła 6.870.412 euro, tj. 41,52 % ostatecznych środków oraz 43,67 % zobowiązań (w 2012 r. wskaźniki te wyniosły odpowiednio 36,05 % oraz 36,53 %).
26.
Z kwoty 3.879.679 euro środków przeniesionych w rozdziale 2 0 ("Budynki i koszty dodatkowe"), 2.423.495 euro dotyczy projektu budowy budynku K3. Pozostałe istotne kwoty w rozdziale 2 0, na które zaciągnięto zobowiązania, ale na które do końca roku nie otrzymano faktur, występują w pozycjach: "Sprzątanie i utrzymanie obiektów" (459.843 euro), "Zagospodarowanie pomieszczeń służbowych" (319.769 euro) oraz "Zużycie energii" (234.989 euro).
27.
Linia budżetowa, która w największym stopniu składa się na środki w wysokości 4.188.473 euro przeniesione w rozdziale 2 1 ("Informatyka, sprzęt i majątek ruchomy: zakup, wynajem i utrzymanie"), wchodzi w zakres pozycji budżetu 2 1 0 2 ("Usługi zewnętrzne związane z eksploatacją, rozbudową oraz konserwacją oprogramowania i systemów komputerowych") i obejmuje kwotę 3.130.772 euro wynikającą z projektów, które na koniec roku nadal znajdowały się w fazie realizacji.
28.
W rozdziale 2 7 ("Informacja: pozyskiwanie, archiwizacja, produkcja i rozpowszechnianie") przeniesienia dotyczą głównie pozycji budżetu 2 7 0 0 ("Konsultacje, badania i analizy o ograniczonym charakterze"), w której przeniesiono środki w wysokości 417.021 euro tytułem usług eksperckich w dziedzinie kontroli. Podobnie jak w przeszłości, pozycja budżetu 2 7 4 0 ("Dziennik Urzędowy") oraz pozycja budżetu 2 7 4 1 ("Publikacje różne") stanowią dwie istotne pozycje środków przeniesionych na kwotę odpowiednio 150.000 euro i 243.284 euro. W przypadku pozycji 2 7 4 0 kwota obejmuje publikacje w Dzienniku Urzędowym z ostatnich miesięcy 2013 r., które zostaną zafakturowane dopiero w roku 2014 2 . W przypadku pozycji budżetu 2 7 4 1 ("Publikacje różne") środki przeniesione odnoszą się do zobowiązań prawnych, na które nie otrzymano jeszcze faktur (publikacja niektórych sprawozdań specjalnych z 2013 r.).

ŚRODKI PRZENIESIONE Z ROKU 2012

29.
W tabeli 10 przedstawiono środki przeniesione z 2012 r.

Tabela 10

Środki przeniesione z 2012 r. na 2013 r.

(w EUR)
RozdziałyŚrodki przeniesione z 2012 na 2013 r.Płatności z przeniesieńŚrodki anulowane
1 0 - Członkowie instytucji228.725120.747107.978
1 2 - Urzędnicy i pracownicy tymczasowi178.797132.79146.006
1 4 - Inni pracownicy i usługi zewnętrzne51.84542.2329.613
1 6 - Inne wydatki dotyczące osób pracujących dla instytucji1.638.8781.046.171592.707
Tytuł 1 - ogółem2.098.2451.341.941756.304
2 0 - Budynki i koszty dodatkowe, w tym K33.693.3803.378.290315.090
2 0 - Budynki i koszty dodatkowe bez K3910.882627.069283.813
2 1 - Informatyka, sprzęt i majątek ruchomy: zakup, wynajem i utrzymanie5.287.2375.192.22795.010
2 3 - Bieżące wydatki administracyjne318.132278.55739.575
2 5 - Posiedzenia i konferencje185.25286.58098.672
2 7 - Informacja: pozyskiwanie, archiwizacja, produkcja i rozpowszechnianie1.095.653832.370263.283
Tytuł 2 - Ogółem, w tym K310.579.6549.768.024811.630
Tytuł 2 - Ogółem bez K37.797.1567.016.803780.353
Tytuły 1 i 2 - Ogółem, w tym K312.677.89911.109.9651.567.934
Tytuły 1 i 2 - Ogółem bez K39.895.4018.358.7441.536.657
30.
Automatyczne przeniesienia środków (art. 13 ust. 4 rozporządzenia finansowego) z roku budżetowego 2012 na rok budżetowy 2013 na całkowitą kwotę 12.677.899 euro umożliwiły realizację płatności na kwotę 11.109.965 euro, co dało wskaźnik wykorzystania na poziomie 87,63 % (85,69 % w 2012 r.).
31.
Z kwoty 3.378.290 euro płatności ze środków przeniesionych w rozdziale 2 0, 2.751.221 euro to płatności w ramach pozycji budżetu 2 0 0 3 ("Zakup nieruchomości"), które dotyczą robót związanych z budową budynku K3, rozpoczętych w marcu 2010 r. Płatności te, objęte czwartą transzą finansowania w wysokości 3.000.000 euro - zapisaną w budżecie na 2012 r. - dotyczą umów podpisanych przez kierownika projektu (zob. pkt 24) w imieniu Trybunału z przedsiębiorstwami budowlanymi.
32.
W tym kontekście kierownik projektu zaciąga zobowiązania finansowe wobec tych przedsiębiorstw. Jednocześnie umowa zawarta między Trybunałem a kierownikiem projektu zobowiązuje Trybunał do posiadania środków finansowych, w granicach dostępnych środków budżetowych, wystarczających do pokrycia zobowiązań kierownika projektu wobec przedsiębiorstw budowlanych. Mając to na uwadze oraz aby chronić interesy finansowe Unii, Trybunał zawarł z lokalnym bankiem umowę powierniczą, dzięki czemu dysponuje środkami udostępnionymi przez władzę budżetową.
33.
Takie wykorzystanie środków jest zgodne z powiadomieniem przekazanym władzy budżetowej na podstawie art. 203 ust. 5.

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK  I

SZACOWANE DOCHODY, NALEŻNOŚCI USTALONE I NALEŻNOŚCI PRZENIESIONE

Dochody - 2013
(w EUR)
Pozycja budżetuBudżet wstępnyNależności ustalone za rok budżetowyŚrodki odzyskane za rok budżetowyŚrodki do odzyskania za rok budżetowy
Pozycja 4 0 0 0 Wpływy z podatków od uposażeń, wynagrodzeń i świadczeń na rzecz członków instytucji, urzędników i innych pracowników10.170.000,009.951.309,069.951.309,060,00
Pozycja 4 0 4 0 Wpływy ze składki tymczasowej od wynagrodzeń członków instytucji, urzędników i innych czynnie zatrudnionych pracowników1.400.000,0013.450,6413.450,640,00
ROZDZ. 4 0 - RÓŻNE PODATKI I POTRĄCENIA11.570.000,009.964.759,709.964.759,700,00
Pozycja 4 1 0 0 Składki pracowników na ubezpieczenia emerytalne i rentowe8.400.000,007.107.013,917.107.013,910,00
Pozycja 4 1 1 0 Przeniesienie lub wykup uprawnień emerytalnych i rentowych przez pracowników0,00111.646,91111.646,910,00
Pozycja 4 1 2 0 Składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe urzędników i pracowników tymczasowych na urlopach z przyczyn osobistych0,000,000,000,00
ROZDZ. 4 1 - SKŁADKI NA UBEZPIECZENIA EMERYTALNE I RENTOWE8.400.000,007.218.660,827.218.660,820,00
TYTUŁ - 4 DOCHODY POCHODZĄCE OD OSÓB PRACUJĄCYCH DLA INSTYTUCJI19.970.000,0017.183.420,5217.183.420,520,00
Pozycja 5 0 0 0 Wpływy ze sprzedaży pojazdów - Dochody przeznaczone na określony cel0,000,000,000,00
Pozycja 5 0 0 1 Wpływy ze sprzedaży innego majątku ruchomego - Dochody przeznaczone na określony cel0,000,000,000,00
Pozycja 5 0 2 0 Wpływy ze sprzedaży publikacji, druków i filmów - Dochody przeznaczone na określony cel0,000,000,000,00
ROZDZ. 5 0 - WPŁYWY ZE SPRZEDAŻY MAJĄTKU RUCHOMEGO (DOSTAWA TOWARÓW)

I NIERUCHOMOŚCI

0,000,000,000,00
Pozycja 5 2 0 0 Dochody z inwestycji lub udzielonych pożyczek, odsetek bankowych i innych odsetek na rachunkach instytucji0,00657,61657,610,00
ROZDZ. 5 2 - DOCHODY Z INWESTYCJI LUB UDZIELONYCH POŻYCZEK, ODSETEK

BANKOWYCH I INNYCH ODSETEK

0,00657,61657,610,00
Pozycja 5 7 0 0 Dochody pochodzące ze zwrotów kwot wypłaconych omyłkowo - Dochody przeznaczone na określony cel0,00124.241,26111.216,7613.024,50
ROZDZ. 5 7 - INNE SKŁADKI I ZWROTY ZWIĄZANE Z DZIAŁALNOŚCIĄ

ADMINISTRACYJNĄ INSTYTUCJI

0,00124.241,26111.216,7613.024,50
Pozycja 5 9 0 0 Inne dochody otrzymane z działalności administracyjnej0,000,000,000,00
ROZDZ. 5 9 - INNE DOCHODY OTRZYMANE Z DZIAŁALNOŚCI ADMINISTRACYJNEJ0,000,000,000,00
TYTUŁ 5 - DOCHODY Z DZIAŁALNOŚCI ADMINISTRACYJNEJ INSTYTUCJI0,00124.898,87111.874,3713.024,50
Pozycja 9 0 0 0 Różne dochody200.000,0019.496,2819.496,280,00
ROZDZ. 9 0 - RÓŻNE DOCHODY200.000,0019.496,2819.496,280,00
TYTUŁ 9 - RÓŻNE DOCHODY200.000,0019.496,2819.496,280,00
OGÓŁEM20.170.000,0017.327.815,6717.314.791,1713.024,50

Dochody przeniesione

(w EUR)
Pozycja budżetuNależności rok budżetowy n-1Zmiany przeniesione z roku n-1Ogółem środki przeniesione z roku n-1Środki odzyskane za rok budżetowy n-1Środki do odzyskania
Pozycja 4 0 0 0 Wpływy z podatków od uposażeń, wynagrodzeń i świadczeń na rzecz członków instytucji, urzędników i innych pracowników0,000,000,000,000,00
Pozycja 4 0 4 0 Wpływy ze składki tymczasowej od wynagrodzeń członków instytucji, urzędników i innych czynnie zatrudnionych pracowników0,000,000,000,000,00
ROZDZ. 4 0 - RÓŻNE PODATKI I POTRĄCENIA0,000,000,000,000,00
Pozycja 4 1 0 0 Składki pracowników na ubezpieczenia emerytalne i rentowe0,000,000,000,000,00
Pozycja 4 1 1 0 Przeniesienie lub wykup uprawnień emerytalnych i rentowych przez pracowników0,000,000,000,000,00
Pozycja 4 1 2 0 Składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe urzędników i pracowników tymczasowych na urlopach z przyczyn osobistych0,000,000,000,000,00
ROZDZ. 4 1 - SKŁADKI NA UBEZPIECZENIA EMERYTALNE I RENTOWE0,000,000,000,000,00
TYTUŁ - 4 DOCHODY POCHODZĄCE OD OSÓB PRACUJĄCYCH DLA INSTYTUCJI0,000,000,000,000,00
Pozycja 5 0 0 1 Wpływy ze sprzedaży innego majątku ruchomego - Dochody przeznaczone na określony cel0,000,000,000,000,00
ROZDZ. 5 0 - WPŁYWY ZE SPRZEDAŻY MAJĄTKU RUCHOMEGO (DOSTAWA TOWARÓW) I NIERUCHOMOŚCI0,000,000,000,000,00
Pozycja 5 2 0 0 Dochody z inwestycji lub udzielonych pożyczek, odsetek bankowych i innych odsetek na rachunkach instytucji0,000,000,000,000,00
ROZDZ. 5 2 - DOCHODY Z INWESTYCJI LUB UDZIELONYCH POŻYCZEK,

ODSETEK BANKOWYCH I INNYCH ODSETEK

0,000,000,000,000,00
Pozycja 5 7 0 0 Dochody pochodzące ze zwrotów kwot wypłaconych omyłkowo - Dochody przeznaczone na określony cel865,960,00865,960,00865,96
ROZDZ. 5 7 - INNE SKŁADKI I ZWROTY ZWIĄZANE Z DZIAŁALNOŚCIĄ

ADMINISTRACYJNĄ INSTYTUCJI

865,960,00865,960,00865,96
TYTUŁ 5 - DOCHODY Z DZIAŁALNOŚCI ADMINISTRACYJNEJ INSTYTUCJI865,960,00865,960,00865,96
Pozycja 9 0 0 0 Różne dochody444,400,00444,400,00444,40
ROZDZ. 9 0 - RÓŻNE DOCHODY444,400,00444,400,00444,40
TYTUŁ 9 - RÓŻNE DOCHODY444,400,00444,400,00444,40
OGÓŁEM1 310,360,001 310,360,001 310,36

ZAŁĄCZNIK  II

DOCHODY PRZEZNACZONE NA OKREŚLONY CEL ZA ROK BUDŻETOWY I DOCHODY PRZEZNACZONE NA OKREŚLONY CEL PRZENIESIONE

Dochody przeznaczone na określony cel
(w EUR)
WYKORZYSTANIE DOCHODÓW PRZEZNACZONYCH NA OKREŚLONY CEL W ROKU BUDŻETOWYM - Indeks 11
Pozycja budżetuDochody przeznaczone na określony celZobowiązaniaPłatności(1) - (2)(2) - (3)
1 6 1 0 Różne wydatki związane z rekrutacją personelu0,000,000,000,000,00
1 6 1 2 Doskonalenie zawodowe2.400,002.400,000,000,002.400,00
1 6 2 0 Podróże służbowe46.530,000,000,0046.530,000,00
ROZDZ. 1 6 - INNE WYDATKI DOTYCZĄCE OSÓB PRACUJĄCYCH DLA

INSTYTUCJI

48.930,002.400,000,0046.530,002.400,00
TYTUŁ 1 - OSOBY PRACUJĄCE DLA INSTYTUCJI48.930,002.400,000,0046.530,002.400,00
2 0 0 0 Czynsze685,000,000,00685,000,00
2 0 0 3 Zakup nieruchomości0,000,000,000,000,00
2 0 0 7 0 1 Zagospodarowanie pomieszczeń służbowych0,000,000,000,000,00
2 0 2 2 Sprzątanie i utrzymanie obiektów4.063,513.987,363.987,3676,150,00
2 0 2 4 Zużycie energii23.658,530,000,0023.658,530,00
2 0 2 6 Ochrona i nadzór nad budynkami3.757,201.902,151.902,151.855,050,00
2 0 2 8 Ubezpieczenia155,020,000,00155,020,00
2 0 2 9 Inne wydatki na budynki3.131,300,000,003.131,300,00
ROZDZ. 2 0 - BUDYNKI I KOSZTY DODATKOWE35.450,565.889,515.889,5129.561,050,00
2 1 0 0 Zakup, konserwacja oraz utrzymanie sprzętu0,000,000,000,000,00
2 1 0 3 Telekomunikacja11.932,170,000,0011.932,170,00
2 1 6 0 0 2 Wymiana pojazdów0,000,000,000,000,00
2 1 6 0 0 4 Utrzymanie, eksploatacja i naprawa pojazdów11.704,641.000,000,0010.704,641.000,00
ROZDZ. 2 1 - INFORMATYKA, SPRZĘT I MAJĄTEK RUCHOMY: ZAKUP, WYNAJEM I UTRZYMANIE23.636,811.000,000,0022.636,811.000,00
2 3 0 0 Materiały papiernicze, biurowe oraz jednorazowego użytku0,000,000,000,000,00
2 3 6 0 Opłaty pocztowe0,000,000,000,000,00
ROZDZ. 2 3 - BIEŻĄCE WYDATKI ADMINISTRACYJNE0,000,000,000,000,00
2 5 4 0 0 1 Posiedzenia ogółem184,42184,420,000,00184,42
ROZDZ. 2 5 - POSIEDZENIA I KONFERENCJE184,42184,420,000,00184,42
2 7 4 0 Dziennik Urzędowy1.189,760,000,001.189,760,00
2 7 4 1 0 2 Wydatki na rozprowadzanie i publikację dokumentów1.825,210,000,001.825,210,00
ROZDZ. 2 7 - INFORMACJA: POZYSKIWANIE, ARCHIWIZACJA, PRODUKCJA I ROZPOWSZECHNIANIE3.014,970,000,003.014,970,00
TYTUŁ 2 - BUDYNKI, MEBLE, WYPOSAŻENIE I RÓŻNE WYDATKI OPERACYJNE62.286,767.073,935.889,5155.212,831.184,42
OGÓŁEM111.216,769.473,935.889,51101.742,833.584,42

Dochody przeznaczone na określony cel przeniesione z poprzedniego roku

(w EUR)
WYKORZYSTANIE PRZENIESIONYCH Z POPRZEDNIEGO ROKU BUDŻETOWEGO DOCHODÓW PRZEZNACZONYCH NA OKREŚLONY CEL - Indeks 44
Pozycja budżetuDochody przeznaczone na określony celZobowiązaniaPłatności(1) - (2)(2) - (3)
1 0 4 0 Podróże służbowe1.674,860,000,001.674,860,00
ROZDZ. 1 0 - CZŁONKOWIE INSTYTUCJI1.674,860,000,001.674,860,00
1 4 0 6 0 3 Dodatkowe usługi tłumaczeniowe65,420,000,0065,420,00
ROZDZ. 1 4 - INNI PRACOWNICY I USŁUGI ZEWNĘTRZNE65,420,000,0065,420,00
1 6 1 0 Różne wydatki związane z rekrutacją personelu113,060,000,00113,060,00
1 6 1 2 Doskonalenie zawodowe626,58626,58600,000,0026,58
1 6 2 0 Podróże służbowe178.232,730,000,00178.232,730,00
ROZDZ. 1 6 - INNE WYDATKI DOTYCZĄCE OSÓB PRACUJĄCYCH DLA INSTYTUCJI178.972,37626,58600,00178.345,7926,58
TYTUŁ 1 - OSOBY PRACUJĄCE DLA INSTYTUCJI180.712,65626,58600,00180.086,0726,58
2 0 0 0 Czynsze2.430,002.430,002.430,000,000,00
2 0 0 3 Zakup nieruchomości2.391,692.391,690,000,002.391,69
2 0 0 7 0 1 Zagospodarowanie pomieszczeń służbowych10.000,009.669,53371,00330,479.298,53
2 0 2 2 Sprzątanie i utrzymanie obiektów10.873,0510.862,497.938,4910,562.924,00
2 0 2 4 Zużycie energii114.398,48114.398,48110.698,410,003.700,07
2 0 2 6 Ochrona i nadzór nad budynkami5.656,405.640,973.115,9615,432.525,01
2 0 2 8 Ubezpieczenia4.066,270,000,004.066,270,00
2 0 2 9 Inne wydatki na budynki2.595,332.514,21633,2581,121.880,96
ROZDZ. 2 0 - BUDYNKI I KOSZTY DODATKOWE152.411,22147.907,37125.187,114.503,8522.720,26
2 1 0 0 Zakup, konserwacja oraz utrzymanie sprzętu5.422,745.422,745.422,740,000,00
2 1 0 2 Usługi zewnętrzne związane z eksploatacją, rozbudową oraz konserwacją oprogramowania i systemów komputerowych0,000,000,000,000,00
2 1 0 3 Telekomunikacja33.196,1533.196,1533.025,960,00170,19
2 1 6 0 0 2 Wymiana pojazdów16.012,250,000,0016.012,250,00
2 1 6 0 0 4 Utrzymanie, eksploatacja i naprawa pojazdów8.707,898.199,984.432,16507,913.767,82
ROZDZ. 2 1 - INFORMATYKA, SPRZĘT I MAJĄTEK RUCHOMY: ZAKUP, WYNAJEM I UTRZYMANIE63.339,0346.818,8742.880,8616.520,163.938,01
2 3 0 0 Materiały papiernicze, biurowe oraz jednorazowego użytku1.682,851.682,850,000,001.682,85
2 3 6 0 Opłaty pocztowe150,000,000,00150,000,00
ROZDZ. 2 3 - BIEŻĄCE WYDATKI ADMINISTRACYJNE1.832,851.682,850,00150,001.682,85
2 5 2 0 0 2 Wydatki na przyjęcia i cele reprezentacyjne1.025,330,000,001.025,330,00
2 5 4 0 0 2 Posiedzenia, kongresy i konferencje208,98208,98201,930,007,05
2 5 7 0 Wspólna Służba Tłumaczeń Ustnych i Konferencji1.902,540,000,001.902,540,00
ROZDZ. 2 5 - POSIEDZENIA I KONFERENCJE3.136,85208,98201,932.927,877,05
2 7 4 0 Dziennik Urzędowy50.706,860,000,0050.706,860,00
ROZDZ. 2 7 - INFORMACJA: POZYSKIWANIE, ARCHIWIZACJA, PRODUKCJA I ROZPOWSZECHNIANIE50.706,860,000,0050.706,860,00
TYTUŁ 2 - BUDYNKI, MEBLE, WYPOSAŻENIE I RÓŻNE WYDATKI OPERACYJNE271.426,81196.618,07168.269,9074.808,7428.348,17
OGÓŁEM452.139,46197.244,65168.869,90254.894,8128.374,75

ZAŁĄCZNIK  III

ZMIANY STANU ŚRODKÓW ZA ROK BUDŻETOWY

(w EUR)
Pozycja budżetuBudżet wstępnyBudżet uzupełniającyPrzesunięciaŚrodki za rok budżetowyŚrodki przeniesione automatycznie z roku n-1
Pozycja 1 0 0 0 Wynagrodzenia, zwroty kosztów i świadczenia emerytalne8.669.992,000,000,008.669.992,000,00
Pozycja 1 0 0 2 Świadczenia związane z podjęciem obowiązków i zakończeniem pełnienia obowiązków224.259,000,000,00224.259,0055.561,02
Art. 1 0 0 Wynagrodzenia i inne świadczenia8.894.251,000,000,008.894.251,0055.561,02
Pozycja 1 0 2 0 Dodatki przejściowe1.736.480,000,000,001.736.480,000,00
Art. 1 0 2 Dodatki przejściowe1.736.480,000,000,001.736.480,000,00
Pozycja 1 0 3 0 Świadczenia emerytalne i rentowe3.437.561,000,000,003.437.561,000,00
Art. 1 0 3 Świadczenia emerytalne i rentowe3.437.561,000,000,003.437.561,000,00
Pozycja 1 0 4 0 Podróże służbowe308.000,000,000,00308.000,00136.508,31
Art. 1 0 4 Podróże służbowe308.000,000,000,00308.000,00136.508,31
Pozycja 1 0 6 0 Szkolenia70.000,000,0050.000,00120.000,0036.656,33
Art. 1 0 6 Szkolenia70.000,000,0050.000,00120.000,0036.656,33
Pozycja 1 0 9 0 Środki rezerwowe119.045,000,000,00119.045,000,00
Art. 1 0 9 Środki rezerwowe119.045,000,000,00119.045,000,00
ROZDZ. 1 0 - CZŁONKOWIE INSTYTUCJI14.565.337,000,0050.000,0014.615.337,00228.725,66
Pozycja 1 2 0 0 Wynagrodzenia i zwroty kosztów95.362.536,000,000,0095.362.536,000,00
Pozycja 1 2 0 2 Godziny nadliczbowe, za które pobierane jest wynagrodzenie421.829,000,0050.000,00471.829,000,00
Pozycja 1 2 0 4 Świadczenia związane z podjęciem obowiązków, przeniesieniem i zakończeniem pełnienia obowiązków1.180.087,000,00- 50.000,001.130.087,00178.796,87
Art. 1 2 0 Wynagrodzenia i inne świadczenia96.964.452,000,000,0096.964.452,00178.796,87
Pozycja 1 2 2 0 Świadczenia w przypadku odwołania ze stanowiska w interesie służby (art. 41 i 50 regulaminu pracowniczego)0,000,000,000,000,00
Art. 1 2 2 Świadczenia w przypadku wcześniejszego zakończenia stosunku pracy0,000,000,000,000,00
Pozycja 1 2 9 0 Środki rezerwowe807.814,000,000,00807.814,000,00
Art. 1 2 9 Środki rezerwowe807.814,000,000,00807.814,000,00
ROZDZ. 1 2 - URZĘDNICY I PRACOWNICY TYMCZASOWI97.772.266,000,000,0097.772.266,00178.796,87
Pozycja 1 4 0 0 Inni pracownicy2.832.900,000,00100.000,002.932.900,000,00
Pozycja 1 4 0 4 Staże i wymiany urzędników987.000,000,0030.000,001.017.000,000,00
Pozycja 1 4 0 5 Inne usługi zewnętrzne40.315,000,0010.000,0050.315,001.208,77
Pozycja 1 4 0 6 Zewnętrzne usługi językowe293.000,000,0050.000,00343.000,0050.636,11
Art. 1 4 0 Inni pracownicy i personel zewnętrzny4.153.215,000,00190.000,004.343.215,0051.844,88
Pozycja 1 4 9 0 Środki rezerwowe22.550,000,000,0022.550,000,00
Art. 1 4 9 Środki rezerwowe22.550,000,000,0022.550,000,00
ROZDZ. 1 4 - INNI PRACOWNICY I USŁUGI ZEWNĘTRZNE4.175.765,000,00190.000,004.365.765,0051.844,88
Pozycja 1 6 1 0 Różne wydatki związane z rekrutacją personelu60.250,000,000,0060.250,0012.953,93
Pozycja 1 6 1 2 Doskonalenie zawodowe705.000,000,000,00705.000,00206.872,36
Art. 1 6 1 Wydatki związane z zarządzaniem personelem765.250,000,000,00765.250,00219.826,29
Pozycja 1 6 2 0 Podróże służbowe3.700.000,000,000,003.700.000,00908.177,38
Art. 1 6 2 Podróże służbowe3.700.000,000,000,003.700.000,00908.177,38
Pozycja 1 6 3 0 Świadczenia socjalne25.000,000,000,0025.000,0011.100,00
Pozycja 1 6 3 2 Kontakty pozasłużbowe między pracownikami i inna działalność społeczna64.000,000,000,0064.000,004.000,00
Art. 1 6 3 Zapomogi na rzecz pracowników instytucji89.000,000,000,0089.000,0015.100,00
Pozycja 1 6 5 0 Służba zdrowia105.000,000,000,00105.000,0033.000,00
Pozycja 1 6 5 2 Restauracje i stołówki45.000,000,0030.000,0075.000,0067.534,44
Pozycja 1 6 5 4 Centrum Małego Dziecka (żłobek)1.654.000,000,000,001.654.000,00345.239,56
Pozycja 1 6 5 5 Wydatki PMO związane z zarządzaniem dokumentacją dotyczącą pracowników Trybunału70.000,000,000,0070.000,0050.000,00
Art. 1 6 5 Działalność dotycząca wszystkich osób pracujących dla instytucji1.874.000,000,0030.000,001.904.000,00495.774,00
ROZDZ. 1 6 - INNE WYDATKI DOTYCZĄCE OSÓB PRACUJĄCYCH DLA INSTYTUCJI6.428.250,000,0030.000,006.458.250,001.638.877,67
TYTUŁ 1 - OSOBY PRACUJĄCE DLA INSTYTUCJI122.941.618,000,00270.000,00123.211.618,002.098.245,08
Pozycja 2 0 0 0 Czynsze2.466.000,000,00- 1.809.800,00656.200,003.191,69
Pozycja 2 0 0 3 Zakup nieruchomości3.000.000,000,000,003.000.000,002.782.497,88
Pozycja 2 0 0 7 Zagospodarowanie pomieszczeń służbowych160.000,000,00392.000,00552.000,00133.565,83
Pozycja 2 0 0 8 Badania i pomoc techniczna związane z inwestycjami35.000,000,00176.300,00211.300,000,00
Art. 2 0 0 Budynki5.661.000,000,00- 1.241.500,004.419.500,002.919.255,40
Pozycja 2 0 2 2 Sprzątanie i utrzymanie obiektów1.211.000,000,00250.000,001.461.000,00364.282,92
Pozycja 2 0 2 4 Zużycie energii1.099.000,000,000,001.099.000,00317.048,63
Pozycja 2 0 2 6 Ochrona i nadzór nad budynkami204.000,000,000,00204.000,0063.968,68
Pozycja 2 0 2 8 Ubezpieczenia66.000,000,000,0066.000,0010.082,22
Pozycja 2 0 2 9 Inne wydatki na budynki86.000,000,000,0086.000,0018.741,84
Art. 2 0 2 Koszty związane z budynkami2.666.000,000,00250.000,002.916.000,00774.124,29
ROZDZ. 2 0 - BUDYNKI I KOSZTY DODATKOWE8.327.000,000,00- 991.500,007.335.500,003.693.379,69
Pozycja 2 1 0 0 Zakup, konserwacja i utrzymanie sprzętu i oprogramowania komputerowego2.236.000,000,00- 300.000,001.936.000,001.250.627,01
Pozycja 2 1 0 2 Usługi zewnętrzne związane z eksploatacją, rozbudową oraz konserwacją oprogramowania i systemów komputerowych4.122.000,000,00678.000,004.800.000,003.614.244,00
Pozycja 2 1 0 3 Telekomunikacja839.000,000,00- 378.000,00461.000,00118.938,54
Art. 2 1 0 Wyposażenie, koszty eksploatacyjne oraz usługi związane z informatyką i telekomunikacją7.197.000,000,000,007.197.000,004.983.809,55
Pozycja 2 1 2 0 Meble109.000,000,00315.000,00424.000,00199.166,97
Art. 2 1 2 Meble109.000,000,00315.000,00424.000,00199.166,97
Pozycja 2 1 4 0 Wyposażenie i instalacje techniczne150.000,000,0015.000,00165.000,0059.143,82
Art. 2 1 4 Wyposażenie i instalacje techniczne150.000,000,0015.000,00165.000,0059.143,82
Pozycja 2 1 6 0 Pojazdy571.000,000,000,00571.000,0045.116,85
Art. 2 1 6 Pojazdy571.000,000,000,00571.000,0045.116,85
ROZDZ. 2 1 - INFORMATYKA, SPRZĘT I MAJĄTEK RUCHOMY: ZAKUP, WYNAJEM I UTRZYMANIE8.027.000,000,00330.000,008.357.000,005.287.237,19
Pozycja 2 3 0 0 Materiały papiernicze, biurowe oraz jednorazowego użytku150.000,000,000,00150.000,0065.144,77
Art. 2 3 0 Materiały papiernicze, biurowe oraz jednorazowego użytku150.000,000,000,00150.000,0065.144,77
Pozycja 2 3 1 0 Obciążenia finansowe20.000,000,000,0020.000,004.974,60
Art. 2 3 1 Obciążenia finansowe20.000,000,000,0020.000,004.974,60
Pozycja 2 3 2 0 Koszty prawne30.000,000,000,0030.000,0098.553,00
Art. 2 3 2 Koszty prawne i odszkodowania30.000,000,000,0030.000,0098.553,00
Pozycja 2 3 6 0 Opłaty pocztowe50.000,000,000,0050.000,0017.456,11
Art. 2 3 6 Opłaty pocztowe50.000,000,000,0050.000,0017.456,11
Pozycja 2 3 8 0 Inne wydatki administracyjne163.000,000,00150.000,00313.000,00132.003,53
Art. 2 3 8 Inne wydatki administracyjne163.000,000,00150.000,00313.000,00132.003,53
ROZDZ. 2 3 - BIEŻĄCE WYDATKI ADMINISTRACYJNE413.000,000,00150.000,00563.000,00318.132,01
Pozycja 2 5 2 0 Wydatki na przyjęcia i cele reprezentacyjne234.000,000,000,00234.000,00104.892,68
Art. 2 5 2 Wydatki na przyjęcia i cele reprezentacyjne234.000,000,000,00234.000,00104.892,68
Pozycja 2 5 4 0 Posiedzenia, kongresy i konferencje142.000,000,000,00142.000,009.365,87
Art. 2 5 4 Posiedzenia, kongresy i konferencje142.000,000,000,00142.000,009.365,87
Pozycja 2 5 6 0 Wydatki na cele informacyjne oraz udział w imprezach i akcjach o charakterze publicznym17.000,000,000,0017.000,006.968,36
Art. 2 5 6 Wydatki na cele informacyjne oraz udział w imprezach i akcjach o charakterze publicznym17.000,000,000,0017.000,006.968,36
Pozycja 2 5 7 0 Wspólna Służba Tłumaczeń Ustnych i Konferencji375.000,000,000,00375.000,0064.025,14
Art. 2 5 7 Wspólna Służba Tłumaczeń Ustnych i Konferencji375.000,000,000,00375.000,0064.025,14
ROZDZ. 2 5 - POSIEDZENIA I KONFERENCJE768.000,000,000,00768.000,00185.252,05
Pozycja 2 7 0 0 Konsultacje, badania i analizy o ograniczonym charakterze480.000,000,00180.000,00660.000,00230.487,20
Art. 2 7 0 Konsultacje, badania i analizy o ograniczonym charakterze480.000,000,00180.000,00660.000,00230.487,20
Pozycja 2 7 2 0 Wydatki na dokumentację, bibliotekę oraz archiwizację304.000,000,000,00304.000,00142.727,87
Art. 2 7 2 Wydatki na dokumentację, bibliotekę oraz archiwizację304.000,000,000,00304.000,00142.727,87
Pozycja 2 7 4 0 Dziennik Urzędowy670.000,000,00- 87.000,00583.000,00343.193,04
Pozycja 2 7 4 1 Publikacje różne830.000,000,00148.500,00978.500,00379.245,11
Art. 2 7 4 Produkcja i rozpowszechnianie1.500.000,000,0061.500,001.561.500,00722.438,15
ROZDZ. 2 7 - INFORMACJA: POZYSKIWANIE, ARCHIWIZACJA, PRODUKCJA I ROZPOWSZECHNIANIE2.284.000,000,00241.500,002.525.500,001.095.653,22
TYTUŁ 2 - BUDYNKI, MEBLE, WYPOSAŻENIE I RÓŻNE WYDATKI OPERACYJNE19.819.000,000,00- 270.000,0019.549.000,0010.579.654,16
1 0. 0 Środki rezerwowe0,000,000,000,000,00
ROZDZ. 1 0 0 - ŚRODKI REZERWOWE0,000,000,000,000,00
TYTUŁ 10 - INNE WYDATKI0,000,000,000,000,00
OGÓŁEM142.760.618,000,000,00142.760.618,0012.677.899,24

ZAŁĄCZNIK  IV

WYKORZYSTANIE ŚRODKÓW ZA ROK BUDŻETOWY

(w EUR)
Pozycja budżetuŚrodki za rok budżetowyZobowiązaniaPłatnościZobowiązania pozostające do spłatyŚrodki przeniesione automatycznie na rok budżetowy n+1Środki przeniesione na mocy decyzji na rok budżetowy n+1Środki anulowane
Pozycja 1 0 0 0 Wynagrodzenia, świadczenia dodatkowe i świadczenia emerytalne i rentowe8.669.992,008.440.665,258.440.665,250,000,000,00229.326,75
Pozycja 1 0 0 2 Świadczenia związane z podjęciem obowiązków i zakończeniem pełnienia obowiązków224.259,00178.686,21163.116,2115.570,0015.570,000,0045.572,79
Art. 1 0 0 Wynagrodzenia i inne świadczenia8.894.251,008.619.351,468.603.781,4615.570,0015.570,000,00274.899,54
Pozycja 1 0 2 0 Dodatki przejściowe1.736.480,001.537.184,651.537.184,650,000,000,00199.295,35
Art. 1 0 2 Dodatki przejściowe1.736.480,001.537.184,651.537.184,650,000,000,00199.295,35
Pozycja 1 0 3 0 Świadczenia emerytalne i rentowe3.437.561,003.041.385,333.041.385,330,000,000,00396.175,67
Art. 1 0 3 Świadczenia emerytalne i rentowe3.437.561,003.041.385,333.041.385,330,000,000,00396.175,67
Pozycja 1 0 4 0 Podróże służbowe308.000,00293.738,72186.659,66107.079,06107.079,060,0014.261,28
Art. 1 0 4 Podróże służbowe308.000,00293.738,72186.659,66107.079,06107.079,060,0014.261,28
Pozycja 1 0 6 0 Szkolenia120.000,00119.970,0462.192,4957.777,5557.777,550,0029,96
Art. 1 0 6 Szkolenia120.000,00119.970,0462.192,4957.777,5557.777,550,0029,96
Pozycja 1 0 9 0 Środki rezerwowe119.045,000,000,000,000,000,00119.045,00
Art. 1 0 9 Środki rezerwowe119.045,000,000,000,000,000,00119.045,00
ROZDZ. 1 0 - CZŁONKOWIE INSTYTUCJI14.615.337,0013.611.630,2013.431.203,59180.426,61180.426,610,001.003.706,80
Pozycja 1 2 0 0 Wynagrodzenia i świadczenia95.362.536,0088.253.986,7288.253.986,720,000,000,007.108.549,28
Pozycja 1 2 0 2 Godziny nadliczbowe, za które pobierane jest wynagrodzenie471.829,00418.335,23418.335,230,000,000,0053.493,77
Pozycja 1 2 0 4 Świadczenia związane z podjęciem obowiązków, przeniesieniem i zakończeniem pełnienia obowiązków1.130.087,00639.835,52634.177,525.658,005.658,000,00490.251,48
Art. 1 2 0 Wynagrodzenia i inne świadczenia96.964.452,0089.312.157,4789.306.499,475.658,005.658,000,007.652.294,53
Pozycja 1 2 2 0 Świadczenia w przypadku odwołania ze stanowiska w interesie służby (art. 41 i 50 regulaminu pracowniczego)0,000,000,000,000,000,000,00
Art. 1 2 2 Świadczenia w przypadku wcześniejszego zakończenia stosunku pracy0,000,000,000,000,000,000,00
Pozycja 1 2 9 0 Środki rezerwowe807.814,000,000,000,000,000,00807.814,00
Art. 1 2 9 Środki rezerwowe807.814,000,000,000,000,000,00807.814,00
ROZDZ. 1 2 - URZĘDNICY I PRACOWNICY TYMCZASOWI97.772.266,0089.312.157,4789.306.499,475.658,005.658,000,008.460.108,53
Pozycja 1 4 0 0 Inni pracownicy2.932.900,002.870.627,992.870.627,990,000,000,0062.272,01
Pozycja 1 4 0 4 Staże i wymiany urzędników1.017.000,00780.193,56780.193,560,000,000,00236.806,44
Pozycja 1 4 0 5 Inne usługi zewnętrzne50.315,0045.885,0439.099,536.785,516.785,510,004.429,96
Pozycja 1 4 0 6 Zewnętrzne usługi językowe343.000,00337.000,00293.712,7643.287,2443.287,240,006.000,00
Art. 1 4 0 Inni pracownicy i personel zewnętrzny4.343.215,004.033.706,593.983.633,8450.072,7550.072,750,00309.508,41
Pozycja 1 4 9 0 Środki rezerwowe22.550,000,000,000,000,000,0022.550,00
Art. 1 4 9 Środki rezerwowe22.550,000,000,000,000,000,0022.550,00
ROZDZ. 1 4 - INNI PRACOWNICY I USŁUGI ZEWNĘTRZNE4.365.765,004.033.706,593.983.633,8450.072,7550.072,750,00332.058,41
Pozycja 1 6 1 0 Różne wydatki związane z rekrutacją personelu60.250,0059.350,0049.555,409.794,609.794,600,00900,00
Pozycja 1 6 1 2 Doskonalenie zawodowe705.000,00704.991,09410.197,66294.793,43294.793,430,008,91
Art. 1 6 1 Wydatki związane z zarządzaniem personelem765.250,00764.341,09459.753,06304.588,03304.588,030,00908,91
Pozycja 1 6 2 0 Podróże służbowe3.700.000,003.510.584,732.713.178,03797.406,70797.406,700,00189.415,27
Art. 1 6 2 Podróże służbowe3.700.000,003.510.584,732.713.178,03797.406,70797.406,700,00189.415,27
Pozycja 1 6 3 0 Świadczenia socjalne25.000,0025.000,0018.938,436.061,576.061,570,000,00
Pozycja 1 6 3 2 Kontakty pozasłużbowe między pracownikami i inna działalność społeczna64.000,0058.984,1258.184,12800,00800,000,005.015,88
Art. 1 6 3 Zapomogi na rzecz pracowników instytucji89.000,0083.984,1277.122,556.861,576.861,570,005.015,88
Pozycja 1 6 5 0 Służba zdrowia105.000,0063.222,4143.873,0819.349,3319.349,330,0041.777,59
Pozycja 1 6 5 2 Restauracje i stołówki75.000,0073.663,8357.515,6116.148,2216.148,220,001.336,17
Pozycja 1 6 5 4 Centrum Małego Dziecka (żłobek)1.654.000,001.654.000,001.357.523,19296.476,81296.476,810,000,00
Pozycja 1 6 5 5 Wydatki PMO związane z zarządzaniem dokumentacją dotyczącą pracowników Trybunału70.000,0070.000,000,0070.000,0070.000,000,000,00
Art. 1 6 5 Działalność dotycząca wszystkich osób pracujących dla instytucji1.904.000,001.860.886,241.458.911,88401.974,36401.974,360,0043.113,76
ROZDZ. 1 6 - INNE WYDATKI DOTYCZĄCE OSÓB PRACUJĄCYCH DLA INSTYTUCJI6.458.250,006.219.796,184.708.965,521.510.830,661.510.830,660,00238.453,82
TYTUŁ 1 - OSOBY PRACUJĄCE DLA INSTYTUCJI123.211.618,00113.177.290,44111.430.302,421.746.988,021.746.988,020,0010.034.327,56
Pozycja 2 0 0 0 Czynsze656.200,00655.811,19477.951,22177.859,97177.859,970,00388,81
Pozycja 2 0 0 3 Zakup nieruchomości3.000.000,003.000.000,00576.504,572.423.495,432.423.495,430,000,00
Pozycja 2 0 0 7 Zagospodarowanie pomieszczeń służbowych552.000,00547.088,36227.319,12319.769,24319.769,240,004.911,64
Pozycja 2 0 0 8 Badania i pomoc techniczna związane z inwestycjami211.300,00210.803,1927.911,65182.891,54182.891,540,00496,81
Art. 2 0 0 Budynki4.419.500,004.413.702,741.309.686,563.104.016,183.104.016,180,005.797,26
Pozycja 2 0 2 2 Sprzątanie i utrzymanie obiektów1.461.000,001.460.517,381.000.674,68459.842,70459.842,700,00482,62
Pozycja 2 0 2 4 Zużycie energii1.099.000,00950.000,00715.011,26234.988,74234.988,740,00149.000,00
Pozycja 2 0 2 6 Ochrona i nadzór nad budynkami204.000,00178.188,81126.444,0651.744,7551.744,750,0025.811,19
Pozycja 2 0 2 8 Ubezpieczenia66.000,0057.830,9156.437,591.393,321.393,320,008.169,09
Pozycja 2 0 2 9 Inne wydatki na budynki86.000,0075.122,2847.428,6427.693,6427.693,640,0010.877,72
Art. 2 0 2 Koszty związane z budynkami2.916.000,002.721.659,381.945.996,23775.663,15775.663,150,00194.340,62
ROZDZ. 2 0 - BUDYNKI I KOSZTY DODATKOWE7.335.500,007.135.362,123.255.682,793.879.679,333.879.679,330,00200.137,88
Pozycja 2 1 0 0 Zakup, konserwacja i utrzymanie sprzętu i oprogramowania komputerowego1.936.000,001.935.988,241.349.831,12586.157,12586.157,120,0011,76
Pozycja 2 1 0 2 Usługi zewnętrzne związane z eksploatacją, rozbudową oraz konserwacją oprogramowania i systemów komputerowych4.800.000,004.797.627,981.666.855,583.130.772,403.130.772,400,002.372,02
Pozycja 2 1 0 3 Telekomunikacja461.000,00461.000,00308.823,86152.176,14152.176,140,000,00
Art. 2 1 0 Wyposażenie, koszty eksploatacyjne oraz usługi związane z informatyką i telekomunikacją7.197.000,007.194.616,223.325.510,563.869.105,663.869.105,660,002.383,78
Pozycja 2 1 2 0 Meble424.000,00421.121,55176.144,09244.977,46244.977,460,002.878,45
Art. 2 1 2 Meble424.000,00421.121,55176.144,09244.977,46244.977,460,002.878,45
Pozycja 2 1 4 0 Wyposażenie i instalacje techniczne165.000,00135.893,5883.675,7552.217,8352.217,830,0029.106,42
Art. 2 1 4 Wyposażenie i instalacje techniczne165.000,00135.893,5883.675,7552.217,8352.217,830,0029.106,42
Pozycja 2 1 6 0 Pojazdy571.000,00537.380,87515.208,9322.171,9422.171,940,0033.619,13
Art. 2 1 6 Pojazdy571.000,00537.380,87515.208,9322.171,9422.171,940,0033.619,13
ROZDZ. 2 1 - INFORMATYKA, SPRZĘT I MAJĄTEK RUCHOMY: ZAKUP, WYNAJEM I UTRZYMANIE8.357.000,008.289.012,224.100.539,334.188.472,894.188.472,890,0067.987,78
Pozycja 2 3 0 0 Materiały papiernicze, biurowe oraz jednorazowego użytku150.000,00127.991,4467.022,2160.969,2360.969,230,0022.008,56
Art. 2 3 0 Materiały papiernicze, biurowe oraz jednorazowego użytku150.000,00127.991,4467.022,2160.969,2360.969,230,0022.008,56
Pozycja 2 3 1 0 Obciążenia finansowe20.000,0020.000,0015.020,404.979,604.979,600,000,00
Art. 2 3 1 Obciążenia finansowe20.000,0020.000,0015.020,404.979,604.979,600,000,00
Pozycja 2 3 2 0 Koszty prawne30.000,0030.000,0017.042,0512.957,9512.957,950,000,00
Art. 2 3 2 Koszty prawne i odszkodowania30.000,0030.000,0017.042,0512.957,9512.957,950,000,00
Pozycja 2 3 6 0 Opłaty pocztowe50.000,0046.419,7421.345,4025.074,3425.074,340,003.580,26
Art. 2 3 6 Opłaty pocztowe50.000,0046.419,7421.345,4025.074,3425.074,340,003.580,26
Pozycja 2 3 8 0 Inne wydatki administracyjne313.000,00306.994,93287.083,5119.911,4219.911,420,006.005,07
Art. 2 3 8 Inne wydatki administracyjne313.000,00306.994,93287.083,5119.911,4219.911,420,006.005,07
ROZDZ. 2 3 - BIEŻĄCE WYDATKI ADMINISTRACYJNE563.000,00531.406,11407.513,57123.892,54123.892,540,0031.593,89
Pozycja 2 5 2 0 Wydatki na przyjęcia i cele reprezentacyjne234.000,00231.897,39150.728,7981.168,6081.168,600,002.102,61
Art. 2 5 2 Wydatki na przyjęcia i cele reprezentacyjne234.000,00231.897,39150.728,7981.168,6081.168,600,002.102,61
Pozycja 2 5 4 0 Posiedzenia, kongresy i konferencje142.000,00109.141,3299.116,8910.024,4310.024,430,0032.858,68
Art. 2 5 4 Posiedzenia, kongresy i konferencje142.000,00109.141,3299.116,8910.024,4310.024,430,0032.858,68
Pozycja 2 5 6 0 Wydatki na cele informacyjne oraz udział w imprezach i akcjach o charakterze publicznym17.000,0016.995,156.507,2010.487,9510.487,950,004,85
Art. 2 5 6 Wydatki na cele informacyjne oraz udział w imprezach i akcjach o charakterze publicznym17.000,0016.995,156.507,2010.487,9510.487,950,004,85
Pozycja 2 5 7 0 Wspólna Służba Tłumaczeń Ustnych i Konferencji375.000,00300.000,00198.570,72101.429,28101.429,280,0075.000,00
Art. 2 5 7 Wspólna Służba Tłumaczeń Ustnych i Konferencji375.000,00300.000,00198.570,72101.429,28101.429,280,0075.000,00
ROZDZ. 2 5 - POSIEDZENIA I KONFERENCJE768.000,00658.033,86454.923,60203.110,26203.110,260,00109.966,14
Pozycja 2 7 0 0 Konsultacje, badania i analizy o ograniczonym charakterze660.000,00459.401,8642.381,12417.020,74417.020,740,00200.598,14
Art. 2 7 0 Konsultacje, badania i analizy o ograniczonym charakterze660.000,00459.401,8642.381,12417.020,74417.020,740,00200.598,14
Pozycja 2 7 2 0 Wydatki na dokumentację, bibliotekę oraz archiwizację304.000,00304.000,00215.552,4888.447,5288.447,520,000,00
Art. 2 7 2 Wydatki na dokumentację, bibliotekę oraz archiwizację304.000,00304.000,00215.552,4888.447,5288.447,520,000,00
Pozycja 2 7 4 0 Dziennik Urzędowy583.000,00466.000,00316.000,00150.000,00150.000,000,00117.000,00
Pozycja 2 7 4 1 Publikacje różne978.500,00890.246,16646.962,20243.283,96243.283,960,0088.253,84
Art. 2 7 4 Produkcja i rozpowszechnianie1.561.500,001.356.246,16962.962,20393.283,96393.283,960,00205.253,84
ROZDZ. 2 7 - INFORMACJA: POZYSKIWANIE, ARCHIWIZACJA, PRODUKCJA I ROZPOWSZECHNIANIE2.525.500,002.119.648,021.220.895,80898.752,22898.752,220,00405.851,98
TYTUŁ 2 - BUDYNKI, MEBLE, WYPOSAŻENIE I RÓŻNE WYDATKI OPERACYJNE19.549.000,0018.733.462,339.439.555,099.293.907,249.293.907,240,00815.537,67
OGÓŁEM142.760.618,00131.910.752,77120.869.857,5111.040.895,2611.040.895,260,0010.849.865,23

ZAŁĄCZNIK  V

WYKORZYSTANIE ŚRODKÓW PRZENIESIONYCH Z ROKU 2012

(w EUR)
Pozycja budżetuŚrodki przeniesione automatycznieŚrodki anulowaneŚrodki przeniesione na mocy decyzji
Środki przeniesione automatyczniePłatności z przeniesionych środków
Pozycja 1 0 0 2 Świadczenia związane z podjęciem obowiązków i zakończeniem pełnienia obowiązków55.561,0226.076,9129.484,110,00
Art. 1 0 0 Wynagrodzenia i inne świadczenia55.561,0226.076,9129.484,110,00
Pozycja 1 0 4 0 Podróże służbowe136.508,3158.014,0078.494,310,00
Art. 1 0 4 Podróże służbowe136.508,3158.014,0078.494,310,00
Pozycja 1 0 6 0 Szkolenia36.656,3336.656,330,000,00
Art. 1 0 6 Szkolenia36.656,3336.656,330,000,00
ROZDZ. 1 0 - CZŁONKOWIE INSTYTUCJI228.725,66120.747,24107.978,420,00
Pozycja 1 2 0 0 Wynagrodzenia i świadczenia0,000,000,000,00
Pozycja 1 2 0 4 Świadczenia związane z podjęciem obowiązków, przeniesieniem i zakończeniem pełnienia obowiązków178.796,87132.790,8846.005,990,00
Art. 1 2 0 Wynagrodzenia i inne świadczenia178.796,87132.790,8846.005,990,00
ROZDZ. 1 2 - URZĘDNICY I PRACOWNICY TYMCZASOWI178.796,87132.790,8846.005,990,00
Pozycja 1 4 0 5 Inne usługi zewnętrzne1.208,77744,19464,580,00
Pozycja 1 4 0 6 Zewnętrzne usługi językowe50.636,1141.488,069.148,050,00
Art. 1 4 0 Inni pracownicy i personel zewnętrzny51.844,8842.232,259.612,630,00
ROZDZ. 1 4 - INNI PRACOWNICY I USŁUGI ZEWNĘTRZNE51.844,8842.232,259.612,630,00
Pozycja 1 6 1 0 Różne wydatki związane z rekrutacją personelu12.953,934.769,548.184,390,00
Pozycja 1 6 1 2 Doskonalenie zawodowe206.872,36200.310,466.561,900,00
Art. 1 6 1 Wydatki związane z zarządzaniem personelem219.826,29205.080,0014.746,290,00
Pozycja 1 6 2 0 Podróże służbowe908.177,38519.947,33388.230,050,00
Art. 1 6 2 Podróże służbowe908.177,38519.947,33388.230,050,00
Pozycja 1 6 3 0 Świadczenia socjalne11.100,009.481,931.618,070,00
Pozycja 1 6 3 2 Kontakty pozasłużbowe między pracownikami i inna działalność społeczna4.000,000,004.000,000,00
Art. 1 6 3 Zapomogi na rzecz pracowników instytucji15.100,009.481,935.618,070,00
Pozycja 1 6 5 0 Służba zdrowia33.000,008.585,5824.414,420,00
Pozycja 1 6 5 2 Restauracje i stołówki67.534,4467.386,04148,400,00
Pozycja 1 6 5 4 Centrum Małego Dziecka (żłobek)345.239,56199.380,13145.859,430,00
Pozycja 1 6 5 5 Wydatki PMO związane z zarządzaniem dokumentacją dotyczącą pracowników Trybunału50.000,0036.309,8813.690,120,00
Art. 1 6 5 Działalność dotycząca wszystkich osób pracujących dla instytucji495.774,00311.661,63184.112,370,00
ROZDZ. 1 6 - INNE WYDATKI DOTYCZĄCE OSÓB PRACUJĄCYCH DLA INSTYTUCJI1.638.877,671.046.170,89592.706,780,00
TYTUŁ 1 - OSOBY PRACUJĄCE DLA INSTYTUCJI2.098.245,081.341.941,26756.303,820,00
Pozycja 2 0 0 0 Czynsze3.191,690,003.191,690,00
Pozycja 2 0 0 3 Zakup nieruchomości2.782.497,882.751.220,5231.277,360,00
Pozycja 2 0 0 7 Zagospodarowanie pomieszczeń służbowych133.565,83133.565,830,000,00
Pozycja 2 0 0 8 Badania i pomoc techniczna związane z inwestycjami0,000,000,000,00
Art. 2 0 0 Budynki2.919.255,402.884.786,3534.469,050,00
Pozycja 2 0 2 2 Sprzątanie i utrzymanie obiektów364.282,92301.309,2062.973,720,00
Pozycja 2 0 2 4 Zużycie energii317.048,63138.903,79178.144,840,00
Pozycja 2 0 2 6 Ochrona i nadzór nad budynkami63.968,6842.716,4521.252,230,00
Pozycja 2 0 2 8 Ubezpieczenia10.082,22792,269.289,960,00
Pozycja 2 0 2 9 Inne wydatki na budynki18.741,849.782,308.959,540,00
Art. 2 0 2 Koszty związane z budynkami774.124,29493.504,00280.620,290,00
ROZDZ. 2 0 - BUDYNKI I KOSZTY DODATKOWE3.693.379,693.378.290,35315.089,340,00
Pozycja 2 1 0 0 Zakup, konserwacja i utrzymanie sprzętu i oprogramowania komputerowego1.250.627,011.246.372,454.254,560,00
Pozycja 2 1 0 2 Usługi zewnętrzne związane z eksploatacją, rozbudową oraz konserwacją oprogramowania i systemów komputerowych3.614.244,003.575.053,5539.190,450,00
Pozycja 2 1 0 3 Telekomunikacja118.938,54113.411,835.526,710,00
Art. 2 1 0 Wyposażenie, koszty eksploatacyjne oraz usługi związane z informatyką i telekomunikacją4.983.809,554.934.837,8348.971,720,00
Pozycja 2 1 2 0 Meble199.166,97199.166,970,000,00
Art. 2 1 2 Meble199.166,97199.166,970,000,00
Pozycja 2 1 4 0 Wyposażenie i instalacje techniczne59.143,8251.708,707.435,120,00
Art. 2 1 4 Wyposażenie i instalacje techniczne59.143,8251.708,707.435,120,00
Pozycja 2 1 6 0 Pojazdy45.116,856.512,9138.603,940,00
Art. 2 1 6 Pojazdy45.116,856.512,9138.603,940,00
ROZDZ. 2 1 - INFORMATYKA, SPRZĘT I MAJĄTEK RUCHOMY: ZAKUP, WYNAJEM I UTRZYMANIE5.287.237,195.192.226,4195.010,780,00
Pozycja 2 3 0 0 Materiały papiernicze, biurowe oraz jednorazowego użytku65.144,7752.291,5612.853,210,00
Art. 2 3 0 Materiały papiernicze, biurowe oraz jednorazowego użytku65.144,7752.291,5612.853,210,00
Pozycja 2 3 1 0 Obciążenia finansowe4.974,600,004.974,600,00
Art. 2 3 1 Obciążenia finansowe4.974,600,004.974,600,00
Pozycja 2 3 2 0 Koszty prawne98.553,0087.054,4711.498,530,00
Art. 2 3 2 Koszty prawne i odszkodowania98.553,0087.054,4711.498,530,00
Pozycja 2 3 6 0 Opłaty pocztowe17.456,1110.881,346.574,770,00
Art. 2 3 6 Opłaty pocztowe17.456,1110.881,346.574,770,00
Pozycja 2 3 8 0 Inne wydatki administracyjne132.003,53128.330,003.673,530,00
Art. 2 3 8 Inne wydatki administracyjne132.003,53128.330,003.673,530,00
ROZDZ. 2 3 - BIEŻĄCE WYDATKI ADMINISTRACYJNE318.132,01278.557,3739.574,640,00
Pozycja 2 5 2 0 Wydatki na przyjęcia i cele reprezentacyjne104.892,6834.732,5870.160,100,00
Art. 2 5 2 Wydatki na przyjęcia i cele reprezentacyjne104.892,6834.732,5870.160,100,00
Pozycja 2 5 4 0 Posiedzenia, kongresy i konferencje9.365,875.773,613.592,260,00
Art. 2 5 4 Posiedzenia, kongresy i konferencje9.365,875.773,613.592,260,00
Pozycja 2 5 6 0 Wydatki na cele informacyjne oraz udział w imprezach i akcjach o charakterze publicznym6.968,366.468,36500,000,00
Art. 2 5 6 Wydatki na cele informacyjne oraz udział w imprezach i akcjach o charakterze publicznym6.968,366.468,36500,000,00
Pozycja 2 5 7 0 Wspólna Służba Tłumaczeń Ustnych i Konferencji64.025,1439.605,7724.419,370,00
Art. 2 5 7 Wspólna Służba Tłumaczeń Ustnych i Konferencji64.025,1439.605,7724.419,370,00
ROZDZ. 2 5 - POSIEDZENIA I KONFERENCJE185.252,0586.580,3298.671,730,00
Pozycja 2 7 0 0 Konsultacje, badania i analizy o ograniczonym charakterze230.487,20218.922,5011.564,700,00
Art. 2 7 0 Konsultacje, badania i analizy o ograniczonym charakterze230.487,20218.922,5011.564,700,00
Pozycja 2 7 2 0 Wydatki na dokumentację, bibliotekę oraz archiwizację142.727,87141.006,781.721,090,00
Art. 2 7 2 Wydatki na dokumentację, bibliotekę oraz archiwizację142.727,87141.006,781.721,090,00
Pozycja 2 7 4 0 Dziennik Urzędowy343.193,04184.053,25159.139,790,00
Pozycja 2 7 4 1 Publikacje różne379.245,11288.387,0690.858,050,00
Art. 2 7 4 Produkcja i rozpowszechnianie722.438,15472.440,31249.997,840,00
ROZDZ. 2 7 - INFORMACJA: POZYSKIWANIE, ARCHIWIZACJA, PRODUKCJA I ROZPOWSZECHNIANIE1.095.653,22832.369,59263.283,630,00
TYTUŁ 2 - BUDYNKI, MEBLE, WYPOSAŻENIE I RÓŻNE WYDATKI OPERACYJNE10.579.654,169.768.024,04811.630,120,00
OGÓŁEM12.677.899,2411.109.965,301.567.933,940,00
1 Głównie na rachunku powierniczym.
2 Środki te obejmują koszty publikacji sprawozdania rocznego, sprawozdań specjalnych, specjalnych sprawozdań rocznych, sprawozdania niezależnego biegłego rewidenta oraz inne powiązane koszty związane np. z dystrybucją.

© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.