Sprawozdanie z zarządzania budżetem i finansami za rok 2012.

Dzienniki UE

Dz.U.UE.C.2013.135.1

Akt nienormatywny
Wersja od: 14 maja 2013 r.

SPRAWOZDANIE Z ZARZĄDZANIA BUDŻETEM I FINANSAMI ZA ROK 2012

(2013/C 135/01)

(Dz.U.UE C z dnia 14 maja 2013 r.)

WPROWADZENIE

Misja Europejskiego Trybunału Obrachunkowego
Europejski Trybunał Obrachunkowy jest instytucją UE powołaną na mocy Traktatu w celu sprawowania kontroli nad finansami Unii. Jako zewnętrzny kontroler UE przyczynia się on do poprawy zarządzania finansami Unii i jest niezależnym strażnikiem interesów finansowych jej obywateli.
Trybunał prowadzi prace kontrolne, na podstawie których ocenia proces poboru i wydatkowania środków finansowych UE. Bada on, czy operacje finansowe zostały właściwie zarejestrowane i wykazane, legalnie i prawidłowo przeprowadzone oraz czy zarządzano nimi w sposób zapewniający oszczędność, wydajność oraz skuteczność. Trybunał przedstawia wyniki przeprowadzonych kontroli w klarownych, stosownych i obiektywnych sprawozdaniach. Wydaje on także opinie w kwestiach dotyczących zarządzania finansami.
Trybunał działa na rzecz rozliczalności i przejrzystości oraz wspiera Parlament Europejski i Radę w nadzorowaniu wykonania budżetu UE, zwłaszcza podczas procedury udzielania absolutorium. Trybunał stawia sobie za cel, aby być skutecznie działającą organizacją, która odgrywa zasadniczą rolę w zakresie przemian w dziedzinie kontroli i administracji publicznej.
1.
W sprawozdaniu z zarządzania budżetem i finansami za rok 2012 omówiono w skrócie wykonanie budżetu oraz wyjaśniono kwestie, które miały istotne znaczenie dla działań podjętych w ciągu roku budżetowego.
2.
W załącznikach do niniejszego sprawozdania (załączniki I-V) przedstawiono szczegółowy obraz sytuacji z wyszczególnieniem pozycji budżetowych.

DOCHODY

Należności ustalone za rok 2012 oraz należności przeniesione z roku 2011

3.
Należności ustalone za rok budżetowy 2012 wyniosły 19.389.332 euro (tabela 1). Przy uwzględnieniu środków przeniesionych z poprzedniego roku budżetowego (5.867 euro) (tabela 2) całkowita kwota ustalonych należności wyniosła 19.395.199 euro.

Tabela 1

Należności ustalone za rok 2012

(w EUR)
TytułSzacowane dochody za 2012 r.Należności ustalone za 2012 r.Środki odzyskane ogółem za 2012 r.% ogółem
4 - Dochody pochodzące od osób pracujących dla instytucji21 210 00019 136 96119 136 961100,00
5 - Dochody z działalności administracyjnej instytucji0221 151220 28599,61
9 - Różne dochody200 00031 22031 220100,00
Ogółem21 410 00019 389 33219 388 466100,00

Tabela 2

Należności przeniesione z 2011 r.

(w EUR)
TytułNależności przeniesioneKorektyOgółemŚrodki odzyskane ogółem% ogółem
4 - Dochody pochodzące od osób pracujących dla instytucji00000,00
5 - Dochody z działalności administracyjnej instytucji5 42305 4235 423100,00
9 - Różne dochody444044400,00
Ogółem5 86705 8675 42392,43
4.
Należności ustalone za rok budżetowy 2012 (19.389.332 euro) stanowią 90,56 % szacowanych dochodów w wysokości 21.410.000 euro, podczas gdy w 2011 r. stanowiły one 93,79 %.
5.
Całkowita kwota dochodów odzyskanych na dzień 31 grudnia 2012 r. wyniosła 19.393.899 euro, z czego 19.388.466 euro to środki odzyskane z tytułu należności ustalonych w 2012 r. (tabela 1), a 5.423 euro pochodzi z należności ustalonych przed tym rokiem budżetowym (tabela 2).
6.
Z 19.388.466 euro odzyskanych dochodów kwota 19.136.961 euro (98,70 %) stanowi odliczenia od wynagrodzeń członków i personelu (podatki, składki emerytalne i rentowe oraz składki na ubezpieczenie zdrowotne), a także środki pochodzące z przeniesienia uprawnień emerytalnych i rentowych przez pracowników. Inne dochody odzyskane w roku budżetowym wyniosły 251.505 euro. Dochody z tytułu odsetek bankowych wyniosły w 2012 r. w sumie 59.396 euro(1). Dla porównania w roku 2011 odliczenia od wynagrodzeń członków i personelu (podatki, składki emerytalne i rentowe oraz składki na ubezpieczenie zdrowotne) wraz ze środkami pochodzącymi z przeniesienia uprawnień emerytalnych i rentowych przez pracowników stanowiły 96,55 %, a inne dochody za ten rok budżetowy wyniosły 674.030 euro, z czego dochody z tytułu odsetek bankowych - 387.595 euro.
7.
Kwota pozostająca do pobrania na koniec roku budżetowego wynosiła 1.310 euro, tj. 0,007 % należności ustalonych w ciągu roku budżetowego oraz pozostałych należności ustalonych w poprzednich latach budżetowych. W 2011 r. kwota ta wyniosła 5.867 euro, tj. 0,03 %.

DOCHODY PRZEZNACZONE NA OKREŚLONY CEL

8.
Dochody przeznaczone na określony cel obejmują przede wszystkim zwroty nadpłaty w ramach rocznego rozliczenia kosztów zużycia energii, zwrot podatku VAT od prywatnych rozmów telefonicznych oraz publikacje w Dzienniku Urzędowym. Szczegółowe informacje na temat wykorzystania dochodów przeznaczonych na określony cel zamieszczono w załączniku II.

WYDATKI W CIĄGU ROKU

Ostateczne dostępne środki, zobowiązania i płatności z wyszczególnieniem tytułów

9.
W tabeli 3 i tabeli 4 zestawiono całkowite środki dostępne za rok 2012, środki, na które zaciągnięto zobowiązania, płatności dokonane w ciągu roku oraz pozostałą kwotę przeniesioną na rok 2013.
10.
Bardziej szczegółowa analiza na poziomie rozdziałów wraz z informacjami dodatkowymi dotyczącymi poszczególnych rozdziałów lub pozycji znajduje się w tabelach 6-9.

Tabela 3

Ostateczne dostępne środki i zobowiązania według tytułów

(w EUR)
TytułOstateczne środkiŚrodki, na które zaciągnięto zobowiązania%
Tytuł 1 - Osoby pracujące dla instytucji - ogółem117 848 614113 001 56695,89
Tytuł 2 - Budynki, meble, wyposażenie i różne wydatki operacyjne - ogółem24 628 00024 343 38698,84
Tytuły 1 i 2 - ogółem142 476 614137 344 95296,40

Tabela 4

Zobowiązania i płatności według tytułów

(w EUR)
ZobowiązaniaPłatności%Środki przeniesione%
Tytuł 1 - Osoby pracujące dla instytucji - ogółem113 001 566110 903 32198,142 098 2451,86
Tytuł 2 - Budynki, meble, wyposażenie i różne wydatki operacyjne - ogółem24 343 38613 763 73256,5410 579 65443,46
Tytuły 1 i 2 - ogółem137 344 952124 667 05390,7712 677 8999,23

Przesunięcia budżetowe

11.
W ciągu roku budżetowego Trybunał dokonał 33 przesunięć budżetowych na łączną kwotę 5.176.815 euro (tabela 5). Przesunięcia te miały na celu zapewnienie sprawnego funkcjonowania różnych działów Trybunału i spełnienie wszelkich związanych z tym wymogów. Efekty tych przesunięć na poziomie pozycji przedstawiono w załączniku III.

Tabela 5

Przesunięcia budżetowe w 2012 r.

(w EUR)
Rodzaj przesunięciaLiczba przesunięć w 2012 r.Łączna kwota przesuniętych środków
Pomiędzy tytułami53 887 000
Pomiędzy rozdziałami4490 000
Pomiędzy artykułami3150 000
Pomiędzy pozycjami9487 550
Pomiędzy podpozycjami12162 265
Ogółem335 176 815

Tytuł 1 - Osoby pracujące dla instytucji

12.
Najważniejsze osiągnięcia w dziedzinie zasobów ludzkich (tytuł 1) w 2012 r.: (i) utrzymanie odsetka nieobsadzonych stanowisk na niskim poziomie; (ii) udostępnienie wersji testowej nowego systemu oceny pracowników; (iii) przetworzenie całości akt osobowych do postaci cyfrowej; (iv) wprowadzenie podpisu elektronicznego i elektronicznego obiegu dokumentów w dwóch działach Dyrekcji Kadr; (v) przekazanie do PMO zadań ustalania uprawnień emerytalnych pracowników oraz zarządzania związanymi z tym dodatkami rodzinnymi; (vi) udane, przedterminowe wdrożenie systemu zarządzania szkoleniami SYSLOG oraz systemu ekształcenia Blackboard.
13.
W tabeli 6 i tabeli 7 zestawiono ostateczne środki, zobowiązania i płatności za rok 2012 w tytule 1.

Tabela 6

Ostateczne dostępne środki i zobowiązania w tytule 1

(w EUR)
RozdziałyOstateczne środkiŚrodki, na które zaciągnięto zobowiązania%
1 0 - Członkowie instytucji14 592 28313 785 44094,47
1 2 - Urzędnicy i pracownicy tymczasowi92 334 83189 015 17796,40
1 4 - Inni pracownicy i usługi zewnętrzne4 148 0003 810 12791,85
1 6 - Inne wydatki dotyczące osób pracujących dla instytucji6 773 5006 390 82294,35
Tytuł 1 - ogółem117 848 614113 001 56695,89
14.
W 2012 r. wskaźnik wykorzystania środków w tytule 1 wyniósł 95,89 % (w 2011 r. wskaźnik ten wyniósł 92,28 %).
15.
Środki w rozdziale 1 2 ("Urzędnicy i pracownicy tymczasowi") zostały wykorzystane w 2012 r. w 96,40 % (w 2011 r. wskaźnik ten wyniósł 91,83 %). Pomimo zanotowania poprawy w porównaniu z rokiem poprzednim, nie wykorzystano kwoty 3.319.653,58 euro. Doszło do tego z następujących powodów:
w związku z brakiem wyroku Trybunału Sprawiedliwości nie można było na koniec 2012 r. wypłacić dorocznej korekty wynagrodzeń za rok 2011,
w związku z brakiem decyzji Rady nie można było na koniec 2012 r. wypłacić dorocznej korekty wynagrodzeń za rok 2012,
dokonano znacznych oszczędności w kilku pozycjach, np. "dodatki rodzinne", "godziny nadliczbowe" oraz "dodatek na zagospodarowanie i dodatek na ponowne zagospodarowanie",
większość pracowników odchodzących z Trybunału ma stosunkowo wysoką grupę zaszeregowania, podczas gdy nowi pracownicy są rekrutowani niemal wyłącznie na najniższe grupy.
16.
Tegoroczny wskaźnik wykorzystania środków w rozdziale 1 4 ("Inni pracownicy i usługi zewnętrzne") jest zbliżony do ubiegłorocznego i ustabilizował się na poziomie 91,85 % (w 2011 r. wyniósł 91,89 %).
17.
Wskaźnik wykorzystania środków na podróże służbowe wyniósł 92,37 % (93,56 % w 2011 r.). Trybunał podejmuje wszystkie możliwe działania, aby środki na podróże służbowe były wykorzystywane w sposób ściśle zgodny z zasadami oszczędności, wydajności i skuteczności. Choć potrzeby nie zawsze dają się dokładnie przewidzieć, Trybunał pilnuje, aby środki wykorzystywano w sposób gospodarny.

Tabela 7

Zobowiązania i płatności w tytule 1

(w EUR)
RozdziałyZobowiązaniaPłatności%Środki przeniesione%
1 0 - Członkowie instytucji13 785 44013 556 71498,34228 7261,66
1 2 - Urzędnicy i pracownicy tymczasowi89 015 17788 836 38199,80178 7960,20
1 4 - Inni pracownicy i usługi zewnętrzne3 810 1273 758 28298,6451 8451,36
1 6 - Inne wydatki dotyczące osób pracujących dla instytucji6 390 8224 751 94474,361 638 87825,64
Tytuł 1 - ogółem113 001 566110 903 32198,142 098 2451,86
18.
W 2012 r. płatności wyniosły łącznie 110.903.321 euro i stanowiły 94,11 % ostatecznych środków oraz 98,14 % całkowitych zobowiązań (w 2011 r. wskaźniki te wyniosły odpowiednio 90,94 % oraz 98,55 %).
19.
Kwota zobowiązań przeniesionych automatycznie na rok 2013 zgodnie z art. 13 ust. 4 rozporządzenia finansowego wyniosła 2.098.245 euro, tj. 1,78 % ostatecznych środków oraz 1,86 % całkowitych zobowiązań (w 2011 r. wskaźniki te wyniosły odpowiednio 1,34 % oraz 1,45 %).
20.
Największa część przeniesionych środków odnoszących się do rozdziału 1 6 dotyczy podróży służbowych pracowników, a ich kwota wynosi 908.177 euro. W przypadku pewnej liczby podróży służbowych, które miały miejsce w 2012 r., nie otrzymano jeszcze wniosków o zwrot kosztów lub wnioski te otrzymano, lecz przed upływem roku budżetowego nie zostały one jeszcze do końca rozliczone. Inne kwoty - składające się na środki przeniesione w rozdziale 1 6 - w stosunku do których istniały zobowiązania prawne, lecz w roku 2012 nie otrzymano jeszcze odnośnych faktur, to: "Centrum Małego Dziecka" (345.240 euro) oraz "Doskonalenie zawodowe" (206.872 euro).

Tytuł 2 - Budynki, meble, wyposażenie i różne wydatki operacyjne

21.
W 2012 r. najważniejszym wydarzeniem było ukończenie budynku K3, co nastąpiło w terminie i nie wiązało się z przekroczeniem budżetu. Po uzyskaniu w listopadzie 2012 r. pozwolenia na użytkowanie budynku przeprowadzki poszczególnych komórek organizacyjnych Trybunału rozpoczęły się zgodnie z planem i przed końcem roku niektóre izby Trybunału były już przeniesione do K3. Ponadto pomyślnie otwarto nowe biuro Trybunału w Brukseli. W dziedzinie informatyki do ważniejszych osiągnięć należą: (i) zainstalowanie w nowym budynku K3 bardziej ekologicznego i bezpieczniejszego centrum obliczeniowego ETO oraz nowoczesnej infrastruktury informatycznej i telefonii IP; (ii) opracowanie podstawowego systemu wspomagania kontroli w Trybunale, znanego jako Assyst II, i przeprowadzenie jego testów; (iii) przeniesienie intranetu i serwisu internetowego na platformę SharePoint.
22.
W tabeli 8 i tabeli 9 zestawiono ostateczne środki, zobowiązania i płatności za rok 2012 w tytule 2.

Tabela 8

Ostateczne dostępne środki i zobowiązania w tytule 2

(w EUR)
RozdziałyOstateczne środkiŚrodki, na które zaciągnięto zobowiązania%
2 0 - Budynki i koszty dodatkowe, w tym K310 741 00010 702 66799,64
2 0 - Budynki i koszty dodatkowe bez K37 741 0007 702 66799,50
2 1 - Informatyka, sprzęt i majątek ruchomy: zakup, wynajem i utrzymanie10 525 00010 500 80999,77
2 3 - Bieżące wydatki administracyjne625 000612 01497,92
2 5 - Posiedzenia i konferencje793 000684 67486,34
2 7 - Informacja: pozyskiwanie, archiwizacja, produkcja i rozpowszechnianie1 944 0001 843 22294,82
Tytuł 2 - Ogółem, w tym K324 628 00024 343 38698,84
Tytuł 2 - Ogółem bez K321 628 00021 343 38698,68
23.
Wskaźnik wykorzystania środków w tytule 2 w 2012 r. osiągnął 98,84 % (wobec 96,83 % w roku 2011).

Tabela 9

Zobowiązania i płatności w tytule 2

(w EUR)
RozdziałyZobowiązaniaPłatności%Środki przeniesione%
2 0 - Budynki i koszty dodatkowe, w tym K310 702 6677 009 28765,493 693 38034,51
2 0 - Budynki i koszty dodatkowe bez K37 702 6676 791 78588,17910 88211,83
2 1 - Informatyka, sprzęt i majątek ruchomy: zakup, wynajem i utrzymanie10 500 8095 213 57249,655 287 23750,35
2 3 - Bieżące wydatki administracyjne612 014293 88248,02318 13251,98
2 5 - Posiedzenia i konferencje684 674499 42272,94185 25227,06
2 7 - Informacja: pozyskiwanie, archiwizacja, produkcja i rozpowszechnianie1 843 222747 56940,561 095 65359,44
Tytuł 2 - Ogółem, w tym K324 343 38613 763 73256,5410 579 65443,46
Tytuł 2 - Ogółem bez K321 343 38613 546 23063,477 797 15636,53
24.
W 2012 r. płatności wyniosły łącznie 13.763.732 euro i stanowiły 55,89 % ostatecznych środków oraz 56,54 % zobowiązań (w 2011 r. wskaźniki te wyniosły odpowiednio 51,16 % oraz 52,84 %). Kwota zobowiązań przeniesionych automatycznie na rok 2012 zgodnie z art. 13 ust. 4 rozporządzenia finansowego wyniosła 10.579.654 euro, tj. 42,96 % ostatecznych środków oraz 43,46 % zobowiązań (w 2011 r. wskaźniki te wyniosły odpowiednio 45,67 % oraz 47,16 %).

Projekt budowy budynku K3 i porównanie z 2011 r.

25.
W budżecie na 2012 r. zapisano czwartą transzę finansowania w wysokości 3 mln euro z przeznaczeniem na projekt budowy budynku K3. Na tę kwotę zostały zaciągnięte zobowiązania i część środków wypłacono w 2012 r. Pozostała część środków, przeniesiona na rok 2013, zostanie przeznaczona na umowy podpisane przez kierownika projektu w imieniu Trybunału z przedsiębiorstwami budowlanymi i zostanie wykorzystana zgodnie z powiadomieniem przekazanym władzy budżetowej na podstawie art. 179 ust. 3 rozporządzenia finansowego w dniu 13 stycznia 2009 r. Budżet projektu nie został przekroczony.
26.
Projekt budowy budynku K3 zniekształca przedstawione w pkt 24 wskaźniki wykorzystania środków i utrudnia porównanie z rokiem 2011. Aby móc lepiej porównać te wskaźniki z danymi za rok 2011, konieczne jest pominięcie efektów tego projektu. Jeżeli nie uwzględni się projektu budowy budynku K3, płatności w ramach tytułu 2 wynoszą łącznie 13.546.230 euro i stanowią 62,63 % ostatecznych środków oraz 63,47 % zobowiązań (w 2011 r. wskaźniki te wyniosły odpowiednio 70,21 % oraz 73,43 %). Kwota zobowiązań przeniesionych automatycznie na rok 2013 zgodnie z art. 13 ust. 4 rozporządzenia finansowego wyniosła 7.797.156 euro, tj. 36,05 % ostatecznych środków oraz 36,53 % zobowiązań (w 2011 r. wskaźniki te wyniosły odpowiednio 25,41 % oraz 26,57 %).
27.
Z kwoty 3.693.380 euro środków przeniesionych w rozdziale 2 0 ("Budynki i koszty dodatkowe"), 2.782.498 euro dotyczy projektu budowy budynku K3. Pozostałe istotne kwoty w rozdziale 2 0, na które zaciągnięto zobowiązania, ale na które do końca roku nie otrzymano faktur, występują w pozycjach: "Sprzątanie i utrzymanie obiektów" (364.283 euro) oraz "Zużycie energii' (317.049 euro).
28.
Dwie pozycje budżetowe, które w największym stopniu składają się na środki przeniesione w rozdziale 2 1 w wysokości 5.287.237 euro ("Informatyka, sprzęt i majątek ruchomy: zakup, wynajem i utrzymanie"), to pozycja budżetowa 2 1 0 2 ("Usługi zewnętrzne związane z eksploatacją, rozbudową oraz konserwacją oprogramowania i systemów komputerowych") na kwotę 3.614.244 euro wynikającą z projektów, które na koniec roku nadal znajdowały się w fazie realizacji, oraz pozycja budżetowa 2 1 0 0 ("Zakup, konserwacja oraz utrzymanie sprzętu i oprogramowania komputerowego") na kwotę 1.250.627 euro.
29.
W rozdziale 2 7 ("Informacja: pozyskiwanie, archiwizacja, produkcja i rozpowszechnianie") środki przeniesione dotyczą głównie pozycji budżetowej 2 7 4 0 - "Dziennik Urzędowy" oraz pozycji budżetowej 2 7 4 1 - "Publikacje różne". Kwota środków przeniesionych w wysokości 343.193 euro, dotycząca pozycji 2 7 4 0, obejmuje publikacje w Dzienniku Urzędowym z ostatnich miesięcy 2012 r., które zostaną zafakturowane dopiero w roku 2013(2). W przypadku pozycji budżetowej 2 7 4 1 - "Publikacje różne" - środki przeniesione w wysokości 379.245 euro odnoszą się do zobowiązań prawnych, na które nie otrzymano jeszcze faktur (publikacja niektórych sprawozdań specjalnych z 2012 r.). To samo dotyczy pozycji budżetowej 2 7 0 0 - "Konsultacje, badania i analizy o ograniczonym charakterze" - w której 156.886 euro środków zostało przeniesionych głównie w związku z usługami eksperckimi w dziedzinie kontroli.

ŚRODKI PRZENIESIONE Z 2011 R

30.
W tabeli 10 przedstawiono środki przeniesione z 2011 r.

Tabela 10

Środki przeniesione z 2011 r. na 2012 r.

(w EUR)
RozdziałyŚrodki przeniesione z 2011 na 2012 r.Płatności z przeniesieńŚrodki anulowane
1 0 - Członkowie instytucji134 25381 41652 837
1 2 - Urzędnicy i pracownicy tymczasowi241 815172 72369 092
1 4 - Inni pracownicy i usługi zewnętrzne43 96840 6283 340
1 6 - Inne wydatki dotyczące osób pracujących dla instytucji1 175 926963 622212 304
Tytuł 1 - ogółem1 595 9621 258 389337 573
2 0 - Budynki i koszty dodatkowe, w tym K38 001 4536 784 6541 216 799
2 0 - Budynki i koszty dodatkowe bez K31 124 106910 967213 139
2 1 - Informatyka, sprzęt i majątek ruchomy: zakup, wynajem i utrzymanie1 853 5291 835 37518 154
2 3 - Bieżące wydatki administracyjne217 615187 65329 962
2 5 - Posiedzenia i konferencje182 904105 58177 324
2 7 - Informacja: pozyskiwanie, archiwizacja, produkcja i rozpowszechnianie1 236 1011 042 447193 655
Tytuł 2 - Ogółem, w tym K311 491 6029 955 7091 535 893
Tytuł 2 - Ogółem bez K34 614 2554 082 022532 233
Tytuły 1 i 2 - Ogółem, w tym K313 087 56411 214 0981 873 466
Tytuły 1 i 2 - Ogółem bez K36 210 2175 340 411869 806
31.
Automatyczne przeniesienia środków (art. 13 ust. 4 rozporządzenia finansowego) z roku budżetowego 2011 na rok budżetowy 2012 na całkowitą kwotę 13.087.563 euro umożliwiły realizację płatności na kwotę 11.214.098 euro, co dało wskaźnik wykorzystania na poziomie 85,69 % (92,54 % w 2011 r.).
32.
Z kwoty 6.784.654 euro płatności ze środków przeniesionych w rozdziale 2 0, 5.873.687 euro to płatności w ramach pozycji budżetowej 2 0 0 3 ("Zakup nieruchomości"), które dotyczą robót związanych z budową budynku K3, rozpoczętych w marcu 2010 r. Płatności te, objęte trzecią transzą finansowania w wysokości 7.000.000 euro - zapisaną w budżecie na 2011 r. - dotyczą umów podpisanych przez kierownika projektu (zob. pkt 25) w imieniu Trybunału z przedsiębiorstwami budowlanymi.
33.
W tym kontekście kierownik projektu zaciąga zobowiązania finansowe wobec tych przedsiębiorstw. Jednocześnie umowa zawarta między Trybunałem a kierownikiem projektu zobowiązuje Trybunał do posiadania środków finansowych, w granicach dostępnych środków budżetowych, wystarczających do pokrycia zobowiązań kierownika projektu wobec przedsiębiorstw budowlanych. Mając to na uwadze, Trybunał zawarł z lokalnym bankiem umowę powierniczą, dzięki czemu dysponuje środkami udostępnionymi przez władzę budżetową. W wyniku zawarcia umowy powierniczej chronione są równocześnie interesy finansowe Unii.
34.
Takie wykorzystanie środków jest zgodne z powiadomieniem przekazanym władzy budżetowej na podstawie art. 179 ust. 3.
______

(1) Głównie na rachunku powierniczym.

(2) Środki te obejmują koszty publikacji sprawozdania rocznego, sprawozdań specjalnych, specjalnych sprawozdań rocznych, sprawozdania niezależnego biegłego rewidenta oraz inne powiązane koszty związane np. z dystrybucją.

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK  I

 SZACOWANE DOCHODY, NALEŻNOŚCI USTALONE I NALEŻNOŚCI PRZENIESIONE

Dochody - 2012
(w EUR)
Pozycja budżetowaBudżet wstępnyNależności ustalone za rok budżetowyŚrodki odzyskane za rok budżetowyŚrodki do odzyskania za rok budżetowy
Pozycja 4 0 0 0 Wpływy z podatków od uposażeń, wynagrodzeń i świadczeń na rzecz członków instytucji, urzędników i innych pracowników10 210 000,009 558 707,349 558 707,340,00
Pozycja 4 0 4 0 Wpływy ze składki tymczasowej od wynagrodzeń członków instytucji, urzędników i innych czynnie zatrudnionych pracowników1 400 000,001 447 586,431 447 586,430,00
ROZDZ. 4 0 - RÓŻNE PODATKI I POTRĄCENIA11 610 000,0011 006 293,7711 006 293,770,00
Pozycja 4 1 0 0 Składki pracowników na ubezpieczenia emerytalne i rentowe8 300 000,008 080 826,048 080 826,040,00
Pozycja 4 1 1 0 Przeniesienie lub wykup uprawnień emerytalnych i rentowych przez pracowników1 300 000,0049 840,9949 840,990,00
Pozycja 4 1 2 0 Składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe urzędników i pracowników tymczasowych na urlopach z przyczyn osobistych0,000,000,000,00
ROZDZ. 4 1 - SKŁADKI NA UBEZPIECZENIA EMERYTALNE I RENTOWE9 600 000,008 130 667,038 130 667,030,00
TYTUŁ - 4 DOCHODY POCHODZĄCE OD OSÓB PRACUJĄCYCH DLA INSTYTUCJI21 210 000,0019 136 960,8019 136 960,800,00
Pozycja 5 0 0 0 Wpływy ze sprzedaży pojazdów - Dochody przeznaczone na określony cel0,000,000,000,00
Pozycja 5 0 0 1 Wpływy ze sprzedaży innego majątku ruchomego - Dochody przeznaczone na określony cel0,000,000,000,00
Pozycja 5 0 2 0 Wpływy ze sprzedaży publikacji, druków i filmów - Dochody przeznaczone na określony cel0,0011 507,5311 507,530,00
ROZDZ. 5 0 - WPŁYWY ZE SPRZEDAŻY MAJĄTKU RUCHOMEGO (DOSTAWY) I NIERUCHOMOŚCI0,0011 507,5311 507,530,00
Pozycja 5 2 0 0 Dochody z inwestycji lub udzielonych pożyczek, odsetek bankowych i innych odsetek na rachunkach instytucji0,0059 395,5659 395,560,00
ROZDZ. 5 2 - DOCHODY Z INWESTYCJI LUB UDZIELONYCH POŻYCZEK, ODSETEK BANKOWYCH I INNYCH ODSETEK0,0059 395,5659 395,560,00
Pozycja 5 7 0 0 Dochody pochodzące ze zwrotów kwot wypłaconych omyłkowo - Dochody przeznaczone na określony cel0,00150 228,47149 362,51865,96
ROZDZ. 5 7 - INNE SKŁADKI I ZWROTY ZWIĄZANE Z DZIAŁALNOŚCIĄ ADMINISTRACYJNĄ INSTYTUCJI0,00150 228,47149 362,51865,96
Pozycja 5 9 0 0 Inne dochody otrzymane z działalności administracyjnej0,0019,4619,460,00
ROZDZ. 5 9 - INNE DOCHODY OTRZYMANE Z DZIAŁALNOŚCI ADMINISTRACYJNEJ0,0019,4619,460,00
TYTUŁ 5 - DOCHODY Z DZIAŁALNOŚCI ADMINISTRACYJNEJ INSTYTUCJI0,00221 151,02220 285,06865,96
Pozycja 9 0 0 0 Różne dochody200 000,0031 220,3931 220,390,00
ROZDZ. 9 0 - RÓŻNE DOCHODY200 000,0031 220,3931 220,390,00
TYTUŁ 9 - RÓŻNE DOCHODY200 000,0031 220,3931 220,390,00
OGÓŁEM21 410 000,0019 389 332,2119 388 466,25865,96

Dochody przeniesione

(w EUR)
Pozycja budżetowaNależności rok budżetowy n-1Zmiany przeniesione z roku

n-1

Ogółem środki przeniesione z roku

n-1

Środki odzyskane za rok budżetowy

n-1

Środki do odzyskania
Pozycja 4 0 0 0 Wpływy z podatków od uposażeń, wynagrodzeń i świadczeń na rzecz członków instytucji, urzędników i innych pracowników0,000,000,000,000,00
Pozycja 4 0 4 0 Wpływy ze składki tymczasowej od wynagrodzeń członków instytucji, urzędników i innych czynnie zatrudnionych pracowników0,000,000,000,000,00
ROZDZ. 4 0 - RÓŻNE PODATKI I POTRĄCENIA0,000,000,000,000,00
Pozycja 4 1 0 0 Składki pracowników na ubezpieczenia emerytalne i rentowe0,000,000,000,000,00
Pozycja 4 1 1 0 Przeniesienie lub wykup uprawnień emerytalnych i rentowych przez pracowników0,000,000,000,000,00
Pozycja 4 1 2 0 Składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe urzędników i pracowników tymczasowych na urlopach z przyczyn osobistych0,000,000,000,000,00
ROZDZ. 4 1 - SKŁADKI NA UBEZPIECZENIA EMERYTALNE I RENTOWE0,000,000,000,000,00
TYTUŁ - 4 DOCHODY POCHODZĄCE OD OSÓB PRACUJĄCYCH DLA INSTYTUCJI0,000,000,000,000,00
Pozycja 5 0 0 1 Wpływy ze sprzedaży innego majątku ruchomego - Dochody przeznaczone na określony cel0,000,000,000,000,00
ROZDZ. 5 0 - WPŁYWY ZE SPRZEDAŻY MAJĄTKU RUCHOMEGO (DOSTAWY) I NIERUCHOMOŚCI0,000,000,000,000,00
Pozycja 5 2 0 0 Dochody z inwestycji lub udzielonych pożyczek, odsetek bankowych i innych odsetek na rachunkach instytucji0,000,000,000,000,00
ROZDZ. 5 2 - DOCHODY Z INWESTYCJI LUB UDZIELONYCH POŻYCZEK, ODSETEK BANKOWYCH I INNYCH ODSETEK0,000,000,000,000,00
Pozycja 5 7 0 0 Dochody pochodzące ze zwrotów kwot wypłaconych omyłkowo - Dochody przeznaczone na określony cel5 422,740,005 422,745 422,740,00
ROZDZ. 5 7 - INNE SKŁADKI I ZWROTY ZWIĄZANE Z DZIAŁALNOŚCIĄ ADMINISTRACYJNĄ INSTYTUCJI5 422,740,005 422,745 422,740,00
TYTUŁ 5 - DOCHODY Z DZIAŁALNOŚCI ADMINISTRACYJNEJ INSTYTUCJI5 422,740,005 422,745 422,740,00
Pozycja 9 0 0 0 Różne dochody444,400,00444,400,00444,40
ROZDZ. 9 0 - RÓŻNE DOCHODY444,400,00444,400,00444,40
TYTUŁ 9 - RÓŻNE DOCHODY444,400,00444,400,00444,40
OGÓŁEM5 867,140,005 867,145 422,74444,40

ZAŁĄCZNIK  II

 DOCHODY PRZEZNACZONE NA OKREŚLONY CEL ZA ROK BUDŻETOWY I DOCHODY PRZEZNACZONE NA OKREŚLONY CEL PRZENIESIONE

Dochody przeznaczone na określony cel
w EUR
WYKORZYSTANIE DOCHODÓW PRZEZNACZONYCH NA OKREŚLONY CEL W ROKU BUDŻETOWYM - Indeks 11
Pozycja budżetowaDochody przeznaczone na określony celZobowiązaniaPłatności(1)-(2)(2)-(3)
1 6 1 0 Różne wydatki związane z rekrutacją personelu0,000,000,000,000,00
1 6 1 2 Doskonalenie zawodowe626,58626,580,000,00626,58
1 6 2 0 Podróże służbowe921,530,000,00921,530,00
ROZDZ. 1 6 - INNE WYDATKI DOTYCZĄCE OSÓB PRACUJĄCYCH DLA INSTYTUCJI1 548,11626,580,00921,53626,58
TYTUŁ 1 - OSOBY PRACUJĄCE DLA INSTYTUCJI1 548,11626,580,00921,53626,58
2 0 0 0 Czynsze2 070,000,000,002 070,000,00
2 0 0 3 Zakup nieruchomości0,000,000,000,000,00
2 0 0 7 0 1 Zagospodarowanie pomieszczeń służbowych10 000,000,000,0010 000,000,00
2 0 2 2 Sprzątanie i utrzymanie obiektów10 310,93376,000,009 934,93376,00
2 0 2 4 Zużycie energii70 358,350,000,0070 358,350,00
2 0 2 6 Ochrona i nadzór nad budynkami6 998,514 054,013 775,302 944,50278,71
2 0 2 8 Ubezpieczenia310,040,000,00310,040,00
2 0 2 9 Inne wydatki na budynki3 149,52554,19554,192 595,330,00
ROZDZ. 2 0 - BUDYNKI I KOSZTY DODATKOWE103 197,354 984,204 329,4998 213,15654,71
2 1 0 0 Zakup, konserwacja oraz utrzymanie sprzętu5 422,740,000,005 422,740,00
2 1 0 3 Telekomunikacja33 196,150,000,0033 196,150,00
2 1 6 0 0 2 Wymiana pojazdów0,000,000,000,000,00
2 1 6 0 0 4 Utrzymanie, eksploatacja i naprawa pojazdów8 880,463 560,281 175,625 320,182 384,66
ROZDZ. 2 1 - INFORMATYKA, SPRZĘT I MAJĄTEK RUCHOMY: ZAKUP, WYNAJEM I UTRZYMANIE47 499,353 560,281 175,6243 939,072 384,66
2 3 0 0 Materiały papiernicze, biurowe oraz jednorazowego użytku386,850,000,00386,850,00
2 3 6 0 Opłaty pocztowe150,000,000,00150,000,00
ROZDZ. 2 3 - BIEŻĄCE WYDATKI ADMINISTRACYJNE536,850,000,00536,850,00
2 7 4 0 Dziennik Urzędowy11 507,5311 507,5311 507,530,000,00
ROZDZ. 2 7 - INFORMACJA: POZYSKIWANIE, ARCHIWIZACJA, PRODUKCJA I ROZPOWSZECHNIANIE11 507,5311 507,5311 507,530,000,00
TYTUŁ 2 - BUDYNKI, MEBLE, WYPOSAŻENIE I RÓŻNE WYDATKI OPERACYJNE162 741,0820 052,0117 012,64142 689,073 039,37
OGÓŁEM164 289,1920 678,5917 012,64143 610,603 665,95

Dochody przeznaczone na określony cel przeniesione z poprzedniego roku

(w EUR)
WYKORZYSTANIE PRZENIESIONYCH Z POPRZEDNIEGO ROKU BUDŻETOWEGO DOCHODÓW PRZEZNACZONYCH NA OKREŚLONY CEL - Indeks 44
Pozycja budżetowaDochody przeznaczone na określony celZobowiązaniaPłatności(1)-(2)(2)-(3)
1 0 4 0 Podróże służbowe1 674,860,000,001 674,860,00
ROZDZ. 1 0 - CZŁONKOWIE INSTYTUCJI1 674,860,000,001 674,860,00
1 4 0 6 0 3 Dodatkowe usługi tłumaczeniowe65,420,000,0065,420,00
ROZDZ. 1 4 - INNI PRACOWNICY I USŁUGI ZEWNĘTRZNE65,420,000,0065,420,00
1 6 1 0 Różne wydatki związane z rekrutacją personelu113,06113,060,000,00113,06
1 6 1 2 Doskonalenie zawodowe2 326,772 326,772 326,770,000,00
1 6 2 0 Podróże służbowe177 311,20706,290,00176 604,91706,29
ROZDZ. 1 6 - INNE WYDATKI DOTYCZĄCE OSÓB PRACUJĄCYCH DLA INSTYTUCJI179 751,033 146,122 326,77176 604,91819,35
TYTUŁ 1 - OSOBY PRACUJĄCE DLA INSTYTUCJI181 491,313 146,122 326,77178 345,19819,35
2 0 0 0 Czynsze360,000,000,00360,000,00
2 0 0 3 Zakup nieruchomości93 526,3893 526,3891 134,690,002 391,69
2 0 2 2 Sprzątanie i utrzymanie obiektów6 697,126 650,006 135,0047,12515,00
2 0 2 4 Zużycie energii44 040,130,000,0044 040,130,00
2 0 2 2 Ochrona i nadzór nad budynkami5 677,025 677,023 243,830,002 433,19
2 0 2 2 Ubezpieczenia3 756,230,000,003 756,230,00
2 0 2 2 Inne wydatki na budynki2 950,482 950,482 950,480,000,00
ROZDZ. 2 0 - BUDYNKI I KOSZTY DODATKOWE157 007,36108 803,88103 464,0048 203,485 339,88
2 1 0 0 Zakup, konserwacja oraz utrzymanie sprzętu4 200,004 200,004 200,000,000,00
2 1 0 2 Usługi zewnętrzne związane z eksploatacją, rozbudową oraz konserwacją oprogramowania i systemów komputerowych0,000,000,000,000,00
2 1 0 3 Telekomunikacja37 352,3237 352,3237 352,320,000,00
2 1 6 0 0 2 Wymiana pojazdów16 012,250,000,0016 012,250,00
2 1 6 0 0 4 Utrzymanie, eksploatacja i naprawa pojazdów22 998,0322 998,0321 994,980,001 003,05
ROZDZ. 2 1 - INFORMATYKA, SPRZĘT I MAJĄTEK RUCHOMY: ZAKUP, WYNAJEM I UTRZYMANIE80 562,6064 550,3563 547,3016 012,251 003,05
2 3 0 0 Materiały papiernicze, biurowe oraz jednorazowego użytku1 296,000,000,001 296,000,00
ROZDZ. 2 3 - BIEŻĄCE WYDATKI ADMINISTRACYJNE1 296,000,000,001 296,000,00
2 5 2 0 0 2 Wydatki na przyjęcia i cele reprezentacyjne1 451,741 420,31426,4131,43993,90
2 5 4 0 0 2 Posiedzenia, kongresy i konferencje315,98107,00107,00208,980,00
2 5 7 0 Wspólna Służba Tłumaczeń Ustnych i Konferencji1 902,540,000,001 902,540,00
ROZDZ. 2 5 - POSIEDZENIA I KONFERENCJE3 670,261 527,31533,412 142,95993,90
2 7 4 0 Dziennik Urzędowy50 706,8613 705,920,0037 000,9413 705,92
ROZDZ. 2 7 - INFORMACJA: POZYSKIWANIE, ARCHIWIZACJA, PRODUKCJA I ROZPOWSZECHNIANIE50 706,8613 705,920,0037 000,9413 705,92
TYTUŁ 2 - BUDYNKI, MEBLE, WYPOSAŻENIE I RÓŻNE WYDATKI OPERACYJNE293 243,08188 587,46167 544,71104 655,6221 042,75
OGÓŁEM474 734,39191 733,58169 871,48283 000,8121 862,10

ZAŁĄCZNIK  III

 ZMIANY STANU ŚRODKÓW ZA ROK BUDŻETOWY

(w EUR)
Pozycja budżetowaBudżet wstępnyBudżet uzupełniającyPrzesunięciaŚrodki za rok budżetowyŚrodki przeniesione automatycznie z roku n-1
Pozycja 1 0 0 0 Wynagrodzenia, zwroty kosztów i świadczenia emerytalne8 495 000,000,00- 30 000,008 465 000,000,00
Pozycja 1 0 0 2 Świadczenia związane z podjęciem obowiązków i zakończeniem pełnienia obowiązków829 000,000,00- 100 000,00729 000,0022 205,00
Art. 1 0 0 Wynagrodzenia i inne świadczenia9 324 000,000,00- 130 000,009 194 000,0022 205,00
Pozycja 1 0 2 0 Dodatki przejściowe1 682 253,000,00130 000,001 812 253,000,00
Art. 1 0 2 Dodatki przejściowe1 682 253,000,00130 000,001 812 253,000,00
Pozycja 1 0 3 0 Świadczenia emerytalne i rentowe3 128 000,000,000,003 128 000,000,00
Art. 1 0 3 Świadczenia emerytalne i rentowe3 128 000,000,000,003 128 000,000,00
Pozycja 1 0 4 0 Podróże służbowe308 000,000,000,00308 000,0087 196,23
Art. 1 0 4 Podróże służbowe308 000,000,000,00308 000,0087 196,23
Pozycja 1 0 6 0 Szkolenia100 000,000,000,00100 000,0024 851,99
Art. 1 0 6 Szkolenia100 000,000,000,00100 000,0024 851,99
Pozycja 1 0 9 0 Środki rezerwowe50 030,000,000,0050 030,000,00
Art. 1 0 9 Środki rezerwowe50 030,000,000,0050 030,000,00
ROZDZ. 1 0 - CZŁONKOWIE INSTYTUCJI14 592 283,000,000,0014 592 283,00134 253,22
Pozycja 1 2 0 0 Wynagrodzenia i zwroty kosztów94 540 000,000,00- 4 152 000,0090 388 000,0048 243,34
Pozycja 1 2 0 2 Godziny nadliczbowe, za które pobierane jest wynagrodzenie460 000,000,000,00460 000,000,00
Pozycja 1 2 0 4 Świadczenia związane z podjęciem obowiązków, przeniesieniem i zakończeniem pełnienia obowiązków1 067 000,000,000,001 067 000,00193 571,20
Art. 1 2 0 Wynagrodzenia i inne świadczenia96 067 000,000,00- 4 152 000,0091 915 000,00241 814,54
Pozycja 1 2 2 0 Świadczenia w przypadku odwołania ze stanowiska w interesie służby (art. 41 i 50 regulaminu pracowniczego)0,000,000,000,000,00
Art. 1 2 2 Świadczenia w przypadku wcześniejszego zakończenia stosunku pracy0,000,000,000,000,00
Pozycja 1 2 9 0 Środki rezerwowe419 831,000,000,00419 831,000,00
Art. 1 2 9 Środki rezerwowe419 831,000,000,00419 831,000,00
ROZDZ. 1 2 - URZĘDNICY I PRACOWNICY TYMCZASOWI96 486 831,000,00- 4 152 000,0092 334 831,00241 814,54
Pozycja 1 4 0 0 Inni pracownicy2 685 000,000,00130 000,002 815 000,000,00
Pozycja 1 4 0 4 Staże i wymiany urzędników1 044 000,000,00- 100 000,00944 000,000,00
Pozycja 1 4 0 5 Inne usługi zewnętrzne111 000,000,00- 30 000,0081 000,008 016,30
Pozycja 1 4 0 6 Zewnętrzne usługi językowe323 000,000,00- 25 000,00298 000,0035 951,59
Art. 1 4 0 Inni pracownicy i personel zewnętrzny4 163 000,000,00- 25 000,004 138 000,0043 967,89
Pozycja 1 4 9 0 Środki rezerwowe10 000,000,000,0010 000,000,00
Art. 1 4 9 Środki rezerwowe10 000,000,000,0010 000,000,00
ROZDZ. 1 4 - INNI PRACOWNICY I USŁUGI ZEWNĘTRZNE4 173 000,000,00- 25 000,004 148 000,0043 967,89
Pozycja 1 6 1 0 Różne wydatki związane z rekrutacją personelu68 500,000,000,0068 500,0015 120,33
Pozycja 1 6 1 2 Doskonalenie zawodowe690 000,000,000,00690 000,00169 300,85
Art. 1 6 1 Wydatki związane z zarządzaniem personelem758 500,000,000,00758 500,00184 421,18
Pozycja 1 6 2 0 Podróże służbowe3 802 000,000,000,003 802 000,00590 119,57
Art. 1 6 2 Podróże służbowe3 802 000,000,000,003 802 000,00590 119,57
Pozycja 1 6 3 0 Świadczenia socjalne15 000,000,0020 000,0035 000,0013 567,93
Pozycja 1 6 3 2 Kontakty pozasłużbowe między pracownikami i inna działalność społeczna103 000,000,000,00103 000,004 058,00
Art. 1 6 3 Zapomogi na rzecz pracowników instytucji118 000,000,0020 000,00138 000,0017 625,93
Pozycja 1 6 5 0 Służba zdrowia106 000,000,00- 20 000,0086 000,0024 080,80
Pozycja 1 6 5 2 Restauracje i stołówki37 000,000,0075 000,00112 000,0019 178,50
Pozycja 1 6 5 4 Centrum Małego Dziecka (żłobek)1 597 000,000,00215 000,001 812 000,00340 500,00
Pozycja 1 6 5 5 Wydatki PMO związane z zarządzaniem aktami osobowymi Trybunału65 000,000,000,0065 000,000,00
Art. 1 6 5 Działalność dotycząca wszystkich osób pracujących dla instytucji1 805 000,000,00270 000,002 075 000,00383 759,30
ROZDZ. 1 6 - INNE WYDATKI DOTYCZĄCE OSÓB PRACUJĄCYCH DLA INSTYTUCJI6 483 500,000,00290 000,006 773 500,001 175 925,98
TYTUŁ 1 - OSOBY PRACUJĄCE DLA INSTYTUCJI121 735 614,000,00- 3 887 000,00117 848 614,001 595 961,63
Pozycja 2 0 0 0 Czynsze4 195 000,000,00800 000,004 995 000,0035 813,25
Pozycja 2 0 0 3 Zakup nieruchomości3 000 000,000,000,003 000 000,006 877 347,06
Pozycja 2 0 0 7 Zagospodarowanie pomieszczeń służbowych165 000,000,0050 000,00215 000,0097 921,78
Pozycja 2 0 0 8 Badania i pomoc techniczna związane z inwestycjami50 000,000,00- 50 000,000,0036 084,00
Art. 2 0 0 Budynki7 410 000,000,00800 000,008 210 000,007 047 166,09
Pozycja 2 0 2 2 Sprzątanie i utrzymanie obiektów1 106 000,000,000,001 106 000,00665 302,39
Pozycja 2 0 2 4 Zużycie energii1 044 000,000,00- 10 000,001 034 000,00200 000,00
Pozycja 2 0 2 6 Ochrona i nadzór nad budynkami232 000,000,0010 000,00242 000,0063 203,42
Pozycja 2 0 2 8 Ubezpieczenia69 000,000,000,0069 000,005 000,00
Pozycja 2 0 2 9 Inne wydatki na budynki80 000,000,000,0080 000,0020 781,01
Art. 2 0 2 Koszty związane z budynkami2 531 000,000,000,002 531 000,00954 286,82
ROZDZ. 2 0 - BUDYNKI I KOSZTY DODATKOWE9 941 000,000,00800 000,0010 741 000,008 001 452,91
Pozycja 2 1 0 0 Zakup, konserwacja oraz utrzymanie sprzętu i oprogramowania komputerowego1 907 000,000,00737 550,002 644 550,00163 199,34
Pozycja 2 1 0 2 Usługi zewnętrzne związane z eksploatacją, rozbudową oraz konserwacją oprogramowania i systemów komputerowych3 960 000,000,002 311 545,006 271 545,001 522 059,88
Pozycja 2 1 0 3 Telekomunikacja634 000,000,00- 42 095,00591 905,00112 645,68
Art. 2 1 0 Wyposażenie, koszty eksploatacyjne oraz usługi związane z informatyką i telekomunikacją6 501 000,000,003 007 000,009 508 000,001 797 904,90
Pozycja 2 1 2 0 Meble107 000,000,00180 000,00287 000,0014 755,99
Art. 2 1 2 Meble107 000,000,00180 000,00287 000,0014 755,99
Pozycja 2 1 4 0 Wyposażenie i instalacje techniczne159 000,000,000,00159 000,0031 365,36
Art. 2 1 4 Wyposażenie i instalacje techniczne159 000,000,000,00159 000,0031 365,36
Pozycja 2 1 6 0 Pojazdy571 000,000,000,00571 000,009 502,53
Art. 2 1 6 Pojazdy571 000,000,000,00571 000,009 502,53
ROZDZ. 2 1 - INFORMATYKA, SPRZĘT I MAJĄTEK RUCHOMY: ZAKUP, WYNAJEM I UTRZYMANIE7 338 000,000,003 187 000,0010 525 000,001 853 528,78
Pozycja 2 3 0 0 Materiały papiernicze, biurowe oraz jednorazowego użytku165 000,000,000,00165 000,0047 912,94
Art. 2 3 0 Materiały papiernicze, biurowe oraz jednorazowego użytku165 000,000,000,00165 000,0047 912,94
Pozycja 2 3 1 0 Obciążenia finansowe20 000,000,000,0020 000,004 975,00
Art. 2 3 1 Obciążenia finansowe20 000,000,000,0020 000,004 975,00
Pozycja 2 3 2 0 Koszty prawne20 000,000,00100 000,00120 000,00126 252,30
Art. 2 3 2 Koszty prawne i odszkodowania20 000,000,00100 000,00120 000,00126 252,30
Pozycja 2 3 6 0 Opłaty pocztowe55 000,000,000,0055 000,0018 793,56
Art. 2 3 6 Opłaty pocztowe55 000,000,000,0055 000,0018 793,56
Pozycja 2 3 8 0 Inne wydatki administracyjne265 000,000,000,00265 000,0019 680,97
Art. 2 3 8 Inne wydatki administracyjne265 000,000,000,00265 000,0019 680,97
ROZDZ. 2 3 - BIEŻĄCE WYDATKI ADMINISTRACYJNE525 000,000,00100 000,00625 000,00217 614,77
Pozycja 2 5 2 0 Wydatki na przyjęcia i cele reprezentacyjne234 000,000,000,00234 000,00103 808,02
Art. 2 5 2 Wydatki na przyjęcia i cele reprezentacyjne234 000,000,000,00234 000,00103 808,02
Pozycja 2 5 4 0 Posiedzenia, kongresy i konferencje142 000,000,000,00142 000,0010 952,59
Art. 2 5 4 Posiedzenia, kongresy i konferencje142 000,000,000,00142 000,0010 952,59
Pozycja 2 5 6 0 Wydatki na cele informacyjne oraz udział w imprezach i akcjach o charakterze publicznym17 000,000,000,0017 000,004 171,00
Art. 2 5 6 Wydatki na cele informacyjne oraz udział w imprezach i akcjach o charakterze publicznym17 000,000,000,0017 000,004 171,00
Pozycja 2 5 7 0 Wspólna Służba Tłumaczeń Ustnych i Konferencji400 000,000,000,00400 000,0063 972,48
Art. 2 5 7 Wspólna Służba Tłumaczeń Ustnych i Konferencji400 000,000,000,00400 000,0063 972,48
ROZDZ. 2 5 - POSIEDZENIA I KONFERENCJE793 000,000,000,00793 000,00182 904,09
Pozycja 2 7 0 0 Konsultacje, badania i analizy o ograniczonym charakterze480 000,000,00- 100 000,00380 000,00248 530,73
Art. 2 7 0 Konsultacje, badania i analizy o ograniczonym charakterze480 000,000,00- 100 000,00380 000,00248 530,73
Pozycja 2 7 2 0 Wydatki na dokumentację, bibliotekę oraz archiwizację304 000,000,000,00304 000,0056 578,80
Art. 2 7 2 Wydatki na dokumentację, bibliotekę oraz archiwizację304 000,000,000,00304 000,0056 578,80
Pozycja 2 7 4 0 Dziennik Urzędowy600 000,000,00- 135 000,00465 000,00576 917,42
Pozycja 2 7 4 1 Publikacje różne760 000,000,0035 000,00795 000,00354 074,21
Art. 2 7 4 Produkcja i rozpowszechnianie1 360 000,000,00- 100 000,001 260 000,00930 991,63
ROZDZ. 2 7 - INFORMACJA: POZYSKIWANIE, ARCHIWIZACJA, PRODUKCJA I ROZPOWSZECHNIANIE2 144 000,000,00- 200 000,001 944 000,001 236 101,16
TYTUŁ 2 - BUDYNKI, MEBLE, WYPOSAŻENIE I RÓŻNE WYDATKI OPERACYJNE20 741 000,000,003 887 000,0024 628 000,0011 491 601,71
1 0. 0 Środki rezerwowe0,000,000,000,000,00
ROZDZ. 1 0 0 - ŚRODKI REZERWOWE0,000,000,000,000,00
TYTUŁ 10 - INNE WYDATKI0,000,000,000,000,00
OGÓŁEM142 476 614,000,000,00142 476 614,0013 087 563,34

ZAŁĄCZNIK  IV

 WYKORZYSTANIE ŚRODKÓW ZA ROK BUDŻETOWY

(w EUR)
Pozycja budżetowaŚrodki za rok budżetowyZobowiązaniaPłatnościZobowiązania pozostające do spłatyŚrodki przeniesione automatycznie na rok budżetowy n+1Środki przeniesione na mocy decyzji na rok budżetowy n+1Środki anulowane
Pozycja 1 0 0 0 Wynagrodzenia, zwroty kosztów i świadczenia emerytalne8 465 000,008 245 528,588 245 528,580,000,000,00219 471,42
Pozycja 1 0 0 2 Świadczenia związane z podjęciem obowiązków i zakończeniem pełnienia obowiązków729 000,00390 956,51335 395,4955 561,0255 561,020,00338 043,49
Art. 1 0 0 Wynagrodzenia i inne świadczenia9 194 000,008 636 485,098 580 924,0755 561,0255 561,020,00557 514,91
Pozycja 1 0 2 0 Dodatki przejściowe1 812 253,001 785 937,551 785 937,550,000,000,0026 315,45
Art. 1 0 2 Dodatki przejściowe1 812 253,001 785 937,551 785 937,550,000,000,0026 315,45
Pozycja 1 0 3 0 Świadczenia emerytalne i rentowe3 128 000,002 964 804,492 964 804,490,000,000,00163 195,51
Art. 1 0 3 Świadczenia emerytalne i rentowe3 128 000,002 964 804,492 964 804,490,000,000,00163 195,51
Pozycja 1 0 4 0 Podróże służbowe308 000,00298 237,08161 728,77136 508,31136 508,310,009 762,92
Art. 1 0 4 Podróże służbowe308 000,00298 237,08161 728,77136 508,31136 508,310,009 762,92
Pozycja 1 0 6 0 Szkolenia100 000,0099 975,9563 319,6236 656,3336 656,330,0024,05
Art. 1 0 6 Szkolenia100 000,0099 975,9563 319,6236 656,3336 656,330,0024,05
Pozycja 1 0 9 0 Środki rezerwowe50 030,000,000,000,000,000,0050 030,00
Art. 1 0 9 Środki rezerwowe50 030,000,000,000,000,000,0050 030,00
ROZDZ. 1 0 - CZŁONKOWIE INSTYTUCJI14 592 283,0013 785 440,1613 556 714,50228 725,66228 725,660,00806 842,84
Pozycja 1 2 0 0 Wynagrodzenia i zwroty kosztów90 388 000,0087 704 177,1987 704 177,190,000,000,002 683 822,81
Pozycja 1 2 0 2 Godziny nadliczbowe, za które pobierane jest wynagrodzenie460 000,00404 159,74404 159,740,000,000,0055 840,26
Pozycja 1 2 0 4 Świadczenia związane z podjęciem obowiązków, przeniesieniem i zakończeniem pełnienia obowiązków1 067 000,00906 840,49728 043,62178 796,87178 796,870,00160 159,51
Art. 1 2 0 Wynagrodzenia i inne świadczenia91 915 000,0089 015 177,4288 836 380,55178 796,87178 796,870,002 899 822,58
Pozycja 1 2 2 0 Świadczenia w przypadku odwołania ze stanowiska w interesie służby (art. 41 i 50 regulaminu pracowniczego)0,000,000,000,000,000,000,00
Art. 1 2 2 Świadczenia w przypadku wcześniejszego zakończenia stosunku pracy0,000,000,000,000,000,000,00
Pozycja 1 2 9 0 Środki rezerwowe419 831,000,000,000,000,000,00419 831,00
Art. 1 2 9 Środki rezerwowe419 831,000,000,000,000,000,00419 831,00
ROZDZ. 1 2 - URZĘDNICY I PRACOWNICY TYMCZASOWI92 334 831,0089 015 177,4288 836 380,55178 796,87178 796,870,003 319 653,58
Pozycja 1 4 0 0 Inni pracownicy2 815 000,002 718 815,502 718 815,500,000,000,0096 184,50
Pozycja 1 4 0 4 Staże i wymiany urzędników944 000,00789 646,74789 646,740,000,000,00154 353,26
Pozycja 1 4 0 5 Inne usługi zewnętrzne81 000,0013 704,4412 495,671 208,771 208,770,0067 295,56
Pozycja 1 4 0 6 Zewnętrzne usługi językowe298 000,00287 959,85237 323,7450 636,1150 636,110,0010 040,15
Art. 1 4 0 Inni pracownicy i personel zewnętrzny4 138 000,003 810 126,533 758 281,6551 844,8851 844,880,00327 873,47
Pozycja 1 4 9 0 Środki rezerwowe10 000,000,000,000,000,000,0010 000,00
Art. 1 4 9 Środki rezerwowe10 000,000,000,000,000,000,0010 000,00
ROZDZ. 1 4 - INNI PRACOWNICY I USŁUGI ZEWNĘTRZNE4 148 000,003 810 126,533 758 281,6551 844,8851 844,880,00337 873,47
Pozycja 1 6 1 0 Różne wydatki związane z rekrutacją personelu68 500,0050 011,0937 057,1612 953,9312 953,930,0018 488,91
Pozycja 1 6 1 2 Doskonalenie zawodowe690 000,00689 999,79483 127,43206 872,36206 872,360,000,21
Art. 1 6 1 Wydatki związane z zarządzaniem personelem758 500,00740 010,88520 184,59219 826,29219 826,290,0018 489,12
Pozycja 1 6 2 0 Podróże służbowe3 802 000,003 511 814,662 603 637,28908 177,38908 177,380,00290 185,34
Art. 1 6 2 Podróże służbowe3 802 000,003 511 814,662 603 637,28908 177,38908 177,380,00290 185,34
Pozycja 1 6 3 0 Świadczenia socjalne35 000,0026 529,4215 429,4211 100,0011 100,000,008 470,58
Pozycja 1 6 3 2 Kontakty pozasłużbowe między pracownikami i inna działalność społeczna103 000,0062 453,7158 453,714 000,004 000,000,0040 546,29
Art. 1 6 3 Zapomogi na rzecz pracowników instytucji138 000,0088 983,1373 883,1315 100,0015 100,000,0049 016,87
Pozycja 1 6 5 0 Służba zdrowia86 000,0076 532,6843 532,6833 000,0033 000,000,009 467,32
Pozycja 1 6 5 2 Restauracje i stołówki112 000,00111 480,4343 945,9967 534,4467 534,440,00519,57
Pozycja 1 6 5 4 Centrum Małego Dziecka (żłobek)1 812 000,001 812 000,001 466 760,44345 239,56345 239,560,000,00
Pozycja 1 6 5 5 Wydatki PMO związane z zarządzaniem aktami osobowymi Trybunału65 000,0050 000,000,0050 000,0050 000,000,0015 000,00
Art. 1 6 5 Działalność dotycząca wszystkich osób pracujących dla instytucji2 075 000,002 050 013,111 554 239,11495 774,00495 774,000,0024 986,89
ROZDZ. 1 6 - INNE WYDATKI DOTYCZĄCE OSÓB PRACUJĄCYCH DLA INSTYTUCJI6 773 500,006 390 821,784 751 944,111 638 877,671 638 877,670,00382 678,22
TYTUŁ 1 - OSOBY PRACUJĄCE DLA INSTYTUCJI117 848 614,00113 001 565,89110 903 320,812 098 245,082 098 245,080,004 847 048,11
Pozycja 2 0 0 0 Czynsze4 995 000,004 995 000,004 991 808,313 191,693 191,690,000,00
Pozycja 2 0 0 3 Zakup nieruchomości3 000 000,003 000 000,00217 502,122 782 497,882 782 497,880,000,00
Pozycja 2 0 0 7 Zagospodarowanie pomieszczeń służbowych215 000,00215 000,0081 434,17133 565,83133 565,830,000,00
Pozycja 2 0 0 8 Badania i pomoc techniczna związane z inwestycjami0,000,000,000,000,000,000,00
Art. 2 0 0 Budynki8 210 000,008 210 000,005 290 744,602 919 255,402 919 255,400,000,00
Pozycja 2 0 2 2 Sprzątanie i utrzymanie obiektów1 106 000,001 104 866,00740 583,08364 282,92364 282,920,001 134,00
Pozycja 2 0 2 4 Zużycie energii1 034 000,001 034 000,00716 951,37317 048,63317 048,630,000,00
Pozycja 2 0 2 6 Ochrona i nadzór nad budynkami242 000,00217 440,26153 471,5863 968,6863 968,680,0024 559,74
Pozycja 2 0 2 8 Ubezpieczenia69 000,0056 360,1846 277,9610 082,2210 082,220,0012 639,82
Pozycja 2 0 2 9 Inne wydatki na budynki80 000,0080 000,0061 258,1618 741,8418 741,840,000,00
Art. 2 0 2 Koszty związane z budynkami2 531 000,002 492 666,441 718 542,15774 124,29774 124,290,0038 333,56
ROZDZ. 2 0 - BUDYNKI I KOSZTY DODATKOWE10 741 000,0010 702 666,447 009 286,753 693 379,693 693 379,690,0038 333,56
Pozycja 2 1 0 0 Zakup, konserwacja oraz utrzymanie sprzętu i oprogramowania komputerowego2 644 550,002 644 542,651 393 915,641 250 627,011 250 627,010,007,35
Pozycja 2 1 0 2 Usługi zewnętrzne związane z eksploatacją, rozbudową oraz konserwacją oprogramowania i systemów komputerowych6 271 545,006 271 544,732 657 300,733 614 244,003 614 244,000,000,27
Pozycja 2 1 0 3 Telekomunikacja591 905,00591 904,68472 966,14118 938,54118 938,540,000,32
Art. 2 1 0 Wyposażenie, koszty eksploatacyjne oraz usługi związane z informatyką i telekomunikacją9 508 000,009 507 992,064 524 182,514 983 809,554 983 809,550,007,94
Pozycja 2 1 2 0 Meble287 000,00284 848,7985 681,82199 166,97199 166,970,002 151,21
Art. 2 1 2 Meble287 000,00284 848,7985 681,82199 166,97199 166,970,002 151,21
Pozycja 2 1 4 0 Wyposażenie i instalacje techniczne159 000,00155 322,6396 178,8159 143,8259 143,820,003 677,37
Art. 2 1 4 Wyposażenie i instalacje techniczne159 000,00155 322,6396 178,8159 143,8259 143,820,003 677,37
Pozycja 2 1 6 0 Pojazdy571 000,00552 645,68507 528,8345 116,8545 116,850,0018 354,32
Art. 2 1 6 Pojazdy571 000,00552 645,68507 528,8345 116,8545 116,850,0018 354,32
ROZDZ. 2 1 - INFORMATYKA, SPRZĘT I MAJĄTEK RUCHOMY: ZAKUP, WYNAJEM I UTRZYMANIE10 525 000,0010 500 809,165 213 571,975 287 237,195 287 237,190,0024 190,84
Pozycja 2 3 0 0 Materiały papiernicze, biurowe oraz jednorazowego użytku165 000,00161 556,8896 412,1165 144,7765 144,770,003 443,12
Art. 2 3 0 Materiały papiernicze, biurowe oraz jednorazowego użytku165 000,00161 556,8896 412,1165 144,7765 144,770,003 443,12
Pozycja 2 3 1 0 Obciążenia finansowe20 000,0020 000,0015 025,404 974,604 974,600,000,00
Art. 2 3 1 Obciążenia finansowe20 000,0020 000,0015 025,404 974,604 974,600,000,00
Pozycja 2 3 2 0 Koszty prawne120 000,00120 000,0021 447,0098 553,0098 553,000,000,00
Art. 2 3 2 Koszty prawne i odszkodowania120 000,00120 000,0021 447,0098 553,0098 553,000,000,00
Pozycja 2 3 6 0 Opłaty pocztowe55 000,0045 601,4928 145,3817 456,1117 456,110,009 398,51
Art. 2 3 6 Opłaty pocztowe55 000,0045 601,4928 145,3817 456,1117 456,110,009 398,51
Pozycja 2 3 8 0 Inne wydatki administracyjne265 000,00264 855,82132 852,29132 003,53132 003,530,00144,18
Art. 2 3 8 Inne wydatki administracyjne265 000,00264 855,82132 852,29132 003,53132 003,530,00144,18
ROZDZ. 2 3 - BIEŻĄCE WYDATKI ADMINISTRACYJNE625 000,00612 014,19293 882,18318 132,01318 132,010,0012 985,81
Pozycja 2 5 2 0 Wydatki na przyjęcia i cele reprezentacyjne234 000,00229 975,01125 082,33104 892,68104 892,680,004 024,99
Art. 2 5 2 Wydatki na przyjęcia i cele reprezentacyjne234 000,00229 975,01125 082,33104 892,68104 892,680,004 024,99
Pozycja 2 5 4 0 Posiedzenia, kongresy i konferencje142 000,0095 341,2285 975,359 365,879 365,870,0046 658,78
Art. 2 5 4 Posiedzenia, kongresy i konferencje142 000,0095 341,2285 975,359 365,879 365,870,0046 658,78
Pozycja 2 5 6 0 Wydatki na cele informacyjne oraz udział w imprezach i akcjach o charakterze publicznym17 000,0016 857,869 889,506 968,366 968,360,00142,14
Art. 2 5 6 Wydatki na cele informacyjne oraz udział w imprezach i akcjach o charakterze publicznym17 000,0016 857,869 889,506 968,366 968,360,00142,14
Pozycja 2 5 7 0 Wspólna Służba Tłumaczeń Ustnych i Konferencji400 000,00342 500,00278 474,8664 025,1464 025,140,0057 500,00
Art. 2 5 7 Wspólna Służba Tłumaczeń Ustnych i Konferencji400 000,00342 500,00278 474,8664 025,1464 025,140,0057 500,00
ROZDZ. 2 5 - POSIEDZENIA I KONFERENCJE793 000,00684 674,09499 422,04185 252,05185 252,050,00108 325,91
Pozycja 2 7 0 0 Konsultacje, badania i analizy o ograniczonym charakterze380 000,00281 307,4250 820,22230 487,20230 487,200,0098 692,58
Art. 2 7 0 Konsultacje, badania i analizy o ograniczonym charakterze380 000,00281 307,4250 820,22230 487,20230 487,200,0098 692,58
Pozycja 2 7 2 0 Wydatki na dokumentację, bibliotekę oraz archiwizację304 000,00303 995,48161 267,61142 727,87142 727,870,004,52
Art. 2 7 2 Wydatki na dokumentację, bibliotekę oraz archiwizację304 000,00303 995,48161 267,61142 727,87142 727,870,004,52
Pozycja 2 7 4 0 Dziennik Urzędowy465 000,00465 000,00121 806,96343 193,04343 193,040,000,00
Pozycja 2 7 4 1 Publikacje różne795 000,00792 919,00413 673,89379 245,11379 245,110,002 081,00
Art. 2 7 4 Produkcja i rozpowszechnianie1 260 000,001 257 919,00535 480,85722 438,15722 438,150,002 081,00
ROZDZ. 2 7 - INFORMACJA: POZYSKIWANIE, ARCHIWIZACJA, PRODUKCJA I ROZPOWSZECHNIANIE1 944 000,001 843 221,90747 568,681 095 653,221 095 653,220,00100 778,10
TYTUŁ 2 - BUDYNKI, MEBLE, WYPOSAŻENIE I RÓŻNE WYDATKI OPERACYJNE24 628 000,0024 343 385,7813 763 731,6210 579 654,1610 579 654,160,00284 614,22
OGÓŁEM142 476 614,00137 344 951,67124 667 052,4312 677 899,2412 677 899,240,005 131 662,33

ZAŁĄCZNIK  V

 WYKORZYSTANIE ŚRODKÓW PRZENIESIONYCH Z ROKU 2011

(w EUR)
Pozycja budżetowaŚrodki przeniesione automatycznieŚrodki anulowaneŚrodki przeniesione na mocy decyzji
Środki przeniesione automatyczniePłatności z przeniesionych środków
Pozycja 1 0 0 2 Świadczenia związane z podjęciem obowiązków i zakończeniem pełnienia obowiązków22 205,0017 033,005 172,000,00
Art. 1 0 0 Wynagrodzenia i inne świadczenia22 205,0017 033,005 172,000,00
Pozycja 1 0 4 0 Podróże służbowe87 196,2342 210,9944 985,240,00
Art. 1 0 4 Podróże służbowe87 196,2342 210,9944 985,240,00
Pozycja 1 0 6 0 Szkolenia24 851,9922 172,172 679,820,00
Art. 1 0 6 Szkolenia24 851,9922 172,172 679,820,00
ROZDZ. 1 0 - CZŁONKOWIE INSTYTUCJI134 253,2281 416,1652 837,060,00
Pozycja 1 2 0 0 Wynagrodzenia i zwroty kosztów48 243,340,0048 243,340,00
Pozycja 1 2 0 4 Świadczenia związane z podjęciem obowiązków, przeniesieniem i zakończeniem pełnienia obowiązków193 571,20172 722,8120 848,390,00
Art. 1 2 0 Wynagrodzenia i inne świadczenia241 814,54172 722,8169 091,730,00
ROZDZ. 1 2 - URZĘDNICY I PRACOWNICY TYMCZASOWI241 814,54172 722,8169 091,730,00
Pozycja 1 4 0 5 Inne usługi zewnętrzne8 016,304 676,183 340,120,00
Pozycja 1 4 0 6 Zewnętrzne usługi językowe35 951,5935 951,590,000,00
Art. 1 4 0 Inni pracownicy i personel zewnętrzny43 967,8940 627,773 340,120,00
ROZDZ. 1 4 - INNI PRACOWNICY I USŁUGI ZEWNĘTRZNE43 967,8940 627,773 340,120,00
Pozycja 1 6 1 0 Różne wydatki związane z rekrutacją personelu15 120,337 395,227 725,110,00
Pozycja 1 6 1 2 Doskonalenie zawodowe169 300,85165 248,514 052,340,00
Art. 1 6 1 Wydatki związane z zarządzaniem personelem184 421,18172 643,7311 777,450,00
Pozycja 1 6 2 0 Podróże służbowe590 119,57478 480,20111 639,370,00
Art. 1 6 2 Podróże służbowe590 119,57478 480,20111 639,370,00
Pozycja 1 6 3 0 Świadczenia socjalne13 567,934 593,568 974,370,00
Pozycja 1 6 3 2 Kontakty pozasłużbowe między pracownikami i inna działalność społeczna4 058,000,004 058,000,00
Art. 1 6 3 Zapomogi na rzecz pracowników instytucji17 625,934 593,5613 032,370,00
Pozycja 1 6 5 0 Służba zdrowia24 080,8010 114,2613 966,540,00
Pozycja 1 6 5 2 Restauracje i stołówki19 178,5016 806,012 372,490,00
Pozycja 1 6 5 4 Centrum Małego Dziecka (żłobek)340 500,00280 984,6359 515,370,00
Art. 1 6 5 Działalność dotycząca wszystkich osób pracujących dla instytucji383 759,30307 904,9075 854,400,00
ROZDZ. 1 6 - INNE WYDATKI DOTYCZĄCE OSÓB PRACUJĄCYCH DLA INSTYTUCJI1 175 925,98963 622,39212 303,590,00
TYTUŁ 1 - OSOBY PRACUJĄCE DLA INSTYTUCJI1 595 961,631 258 389,13337 572,500,00
Pozycja 2 0 0 0 Czynsze35 813,2524 444,0811 369,170,00
Pozycja 2 0 0 3 Zakup nieruchomości6 877 347,065 873 686,931 003 660,130,00
Pozycja 2 0 0 7 Zagospodarowanie pomieszczeń służbowych97 921,7896 921,781 000,000,00
Pozycja 2 0 0 8 Badania i pomoc techniczna związane z inwestycjami36 084,0028 040,008 044,000,00
Art. 2 0 0 Budynki7 047 166,096 023 092,791 024 073,300,00
Pozycja 2 0 2 2 Sprzątanie i utrzymanie obiektów665 302,39586 655,3378 647,060,00
Pozycja 2 0 2 4 Zużycie energii200 000,00119 878,5780 121,430,00
Pozycja 2 0 2 6 Ochrona i nadzór nad budynkami63 203,4238 009,6725 193,750,00
Pozycja 2 0 2 8 Ubezpieczenia5 000,00242,044 757,960,00
Pozycja 2 0 2 9 Inne wydatki na budynki20 781,0116 775,694 005,320,00
Art. 2 0 2 Koszty związane z budynkami954 286,82761 561,30192 725,520,00
ROZDZ. 2 0 - BUDYNKI I KOSZTY DODATKOWE8 001 452,916 784 654,091 216 798,820,00
Pozycja 2 1 0 0 Zakup, konserwacja oraz utrzymanie sprzętu i oprogramowania komputerowego163 199,34162 873,06326,280,00
Pozycja 2 1 0 2 Usługi zewnętrzne związane z eksploatacją, rozbudową oraz konserwacją oprogramowania i systemów komputerowych1 522 059,881 513 451,308 608,580,00
Pozycja 2 1 0 3 Telekomunikacja112 645,68112 275,24370,440,00
Art. 2 1 0 Wyposażenie, koszty eksploatacyjne oraz usługi związane z informatyką i telekomunikacją1 797 904,901 788 599,609 305,300,00
Pozycja 2 1 2 0 Meble14 755,9914 410,99345,000,00
Art. 2 1 2 Meble14 755,9914 410,99345,000,00
Pozycja 2 1 4 0 Wyposażenie i instalacje techniczne31 365,3627 556,073 809,290,00
Art. 2 1 4 Wyposażenie i instalacje techniczne31 365,3627 556,073 809,290,00
Pozycja 2 1 6 0 Pojazdy9 502,534 808,014 694,520,00
Art. 2 1 6 Pojazdy9 502,534 808,014 694,520,00
ROZDZ. 2 1 - INFORMATYKA, SPRZĘT I MAJĄTEK RUCHOMY: ZAKUP, WYNAJEM I UTRZYMANIE1 853 528,781 835 374,6718 154,110,00
Pozycja 2 3 0 0 Materiały papiernicze, biurowe oraz jednorazowego użytku47 912,9429 213,7418 699,200,00
Art. 2 3 0 Materiały papiernicze, biurowe oraz jednorazowego użytku47 912,9429 213,7418 699,200,00
Pozycja 2 3 1 0 Obciążenia finansowe4 975,000,004 975,000,00
Art. 2 3 1 Obciążenia finansowe4 975,000,004 975,000,00
Pozycja 2 3 2 0 Koszty prawne126 252,30126 252,300,000,00
Art. 2 3 2 Koszty prawne i odszkodowania126 252,30126 252,300,000,00
Pozycja 2 3 6 0 Opłaty pocztowe18 793,5615 103,563 690,000,00
Art. 2 3 6 Opłaty pocztowe18 793,5615 103,563 690,000,00
Pozycja 2 3 8 0 Inne wydatki administracyjne19 680,9717 083,192 597,780,00
Art. 2 3 8 Inne wydatki administracyjne19 680,9717 083,192 597,780,00
ROZDZ. 2 3 - BIEŻĄCE WYDATKI ADMINISTRACYJNE217 614,77187 652,7929 961,980,00
Pozycja 2 5 2 0 Wydatki na przyjęcia i cele reprezentacyjne103 808,0245 285,6958 522,330,00
Art. 2 5 2 Wydatki na przyjęcia i cele reprezentacyjne103 808,0245 285,6958 522,330,00
Pozycja 2 5 4 0 Posiedzenia, kongresy i konferencje10 952,594 358,286 594,310,00
Art. 2 5 4 Posiedzenia, kongresy i konferencje10 952,594 358,286 594,310,00
Pozycja 2 5 6 0 Wydatki na cele informacyjne oraz udział w imprezach i akcjach o charakterze publicznym4 171,004 171,000,000,00
Art. 2 5 6 Wydatki na cele informacyjne oraz udział w imprezach i akcjach o charakterze publicznym4 171,004 171,000,000,00
Pozycja 2 5 7 0 Wspólna Służba Tłumaczeń Ustnych i Konferencji63 972,4851 765,5412 206,940,00
Art. 2 5 7 Wspólna Służba Tłumaczeń Ustnych i Konferencji63 972,4851 765,5412 206,940,00
ROZDZ. 2 5 - POSIEDZENIA I KONFERENCJE182 904,09105 580,5177 323,580,00
Pozycja 2 7 0 0 Konsultacje, badania i analizy o ograniczonym charakterze248 530,73234 926,6013 604,130,00
Art. 2 7 0 Konsultacje, badania i analizy o ograniczonym charakterze248 530,73234 926,6013 604,130,00
Pozycja 2 7 2 0 Wydatki na dokumentację, bibliotekę oraz archiwizację56 578,8045 402,5011 176,300,00
Art. 2 7 2 Wydatki na dokumentację, bibliotekę oraz archiwizację56 578,8045 402,5011 176,300,00
Pozycja 2 7 4 0 Dziennik Urzędowy576 917,42474 697,89102 219,530,00
Pozycja 2 7 4 1 Publikacje różne354 074,21287 419,5266 654,690,00
Art. 2 7 4 Produkcja i rozpowszechnianie930 991,63762 117,41168 874,220,00
ROZDZ. 2 7 - INFORMACJA: POZYSKIWANIE, ARCHIWIZACJA, PRODUKCJA I ROZPOWSZECHNIANIE1 236 101,161 042 446,51193 654,650,00
TYTUŁ 2 - BUDYNKI, MEBLE, WYPOSAŻENIE I RÓŻNE WYDATKI OPERACYJNE11 491 601,719 955 708,571 535 893,140,00
OGÓŁEM13 087 563,3411 214 097,701 873 465,640,00

© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.