Sprawa T-668/18: Wyrok Sądu z dnia 3 października 2019 r. - 6Minutes Media v. Urząd Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) - ad pepper media International.
Dzienniki UE
Dz.U.UE.C.2019.423.46/2
Akt nienormatywny Wersja od: 16 grudnia 2019 r.
Wyrok Sądu z dnia 3 października 2019 r. - 6Minutes Media/EUIPO - ad pepper media International (ADPepper)
(Sprawa T-668/18) 1
(Znak towarowy Unii Europejskiej - Postępowanie w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia prawa do znaku towarowego - Słowny znak towarowy ADPepper - Rzeczywiste używanie znaku towarowego - Artykuł 18 ust. 1 lit. a), art. 58 ust. 1 lit. a) i art. 95 ust. 2 rozporządzenia (UE) 2017/1001 - Postać różniąca się pod względem elementów, które nie zmieniają charakteru odróżniającego)
Język postępowania: niemiecki
(2019/C 423/58)
(Dz.U.UE C z dnia 16 grudnia 2019 r.)
Strony
Strona skarżąca: 6Minutes Media GmbH (Berlin, Niemcy) (przedstawiciele: adwokaci P. Koch i T. Hilser)
Strona pozwana: Urząd Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (przedstawiciel: E. Markakis, pełnomocnik)
Druga strona w postępowaniu przed izbą odwoławczą EUIPO będąca interwenientem przed Sądem: ad pepper media International NV (Norymberga, Niemcy) (przedstawiciel: adwokat S. Lux)
Przedmiot
Skarga na decyzję Pierwszej Izby Odwoławczej EUIPO z dnia 20 czerwca 2018 r. (sprawa R 840/2017-1) dotyczącą postępowania w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia prawa do znaku między 6Minutes Media a ad pepper media International.
Sentencja
1 Dz.U. C 25 z 21.1.2019.