Sprawa T-506/04: Skarga wniesiona w dniu 31 grudnia 2004 r. przez SUCCESS-MARKETING Unternehmensberatungsgesellschaft m.b.H. przeciwko Urzędowi Harmonizacji w ramach Rynku Wewnętrznego (znaki towarowe i wzory) (OHIM).

Dzienniki UE

Dz.U.UE.C.2005.193.28/2

Akt nienormatywny
Wersja od: 6 sierpnia 2005 r.

Skarga wniesiona w dniu 31 grudnia 2004 r. przez SUCCESS-MARKETING Unternehmensberatungsgesellschaft m.b.H. przeciwko Urzędowi Harmonizacji w ramach Rynku Wewnętrznego (znaki towarowe i wzory) (OHIM)

(Sprawa T-506/04)

(Język, w którym została sporządzona skarga: niemiecki)

(2005/C 193/47)

(Dz.U.UE C z dnia 6 sierpnia 2005 r.)

W dniu 31 grudnia 2004 r. do Sądu Pierwszej Instancji Wspólnot Europejskich wpłynęła skarga SUCCESS-MARKETING Unternehmensberatungsgesellschaft m.b.H. z siedzibą w Linz (Austria), reprezentowanej przez G. Secklehnera i C. Ofnera, Rechtsanwälte, z adresem do doręczeń w Luksemburgu, przeciwko Urzędowi Harmonizacji w ramach Rynku Wewnętrznego (znaki towarowe i wzory) (OHIM).

Uczestnikiem postępowania przed drugą Izbą Odwoławczą była również CHIPITA INTERNATIONAL S.A. INTERNATIONAL DIVISION z siedzibą w Atenach.

Strona skarżąca wnosi do Sądu Pierwszej Instancji o:

– stwierdzenie nieważności decyzji drugiej Izby Odwoławczej Urzędu Harmonizacji w ramach Rynku Wewnętrznego (znaki towarowe i wzory) z dnia 15 października 2004 r. (sprawa R 39/2004-2);

– obciążenie OHIM kosztami postępowania.

Zarzuty i główne argumenty:

Wpisany do rejestru wspólnotowy znak towarowy będący przedmiotem wniosku o unieważnienie:Graficzny znak towarowy PAN SPEZIALITÄTEN dla towarów z klasy 30 (gotowe ciasto w proszku dla pieczywa, ciast, pizzy itp.) - wspólnotowy znak towarowy nr 382 374
Właściciel wspólnotowego znaku towarowego:CHIPITA INTERNATIONAL S.A. INTERNATIONAL DIVISION
Strona wnosząca o unieważnienie wspólnotowego znaku towarowego:Skarżąca
Decyzja Wydziału Unieważnień:Odrzucenie wniosku o unieważnienie
Decyzja Izby Odwoławczej:Nieuwzględnienie odwołania
Zarzuty:- - Zarejestrowany znak towarowy nie

posiada charakteru odróżniającego

w rozumieniu art. 7 ust. 1 lit. b)

rozporządzenia (WE) nr 40/94

- Zarejestrowany znak towarowy ma

charakter opisowy i tym samym nie

podlega ochronie na podstawie art.

7 ust. 1 lit. c) wspomnianego

rozporządzenia w odniesieniu do

tych towarów, które zawierają zboże

lub zostały wytworzone z produktów

zbożowych. W stosunku do towarów,

które nie zawierają zboża lub nie

zostały wytworzone z produktów

zbożowych znak ten wprowadza w błąd

w rozumieniu art. 7 ust. 1 lit. g)

rozporządzenia.

© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.