Sprawa T-32/10: Skarga wniesiona w dniu 22 stycznia 2010 r. - Ella Valley Vineyards przeciwko OHIM - Hachette Filipacchi Presse (ELLA VALLEY VINEYARDS).

Dzienniki UE

Dz.U.UE.C.2010.80.40/1

Akt nienormatywny
Wersja od: 27 marca 2010 r.

Skarga wniesiona w dniu 22 stycznia 2010 r. - Ella Valley Vineyards przeciwko OHIM - Hachette Filipacchi Presse (ELLA VALLEY VINEYARDS)

(Sprawa T-32/10)

(2010/C 80/65)

(Dz.U.UE C z dnia 27 marca 2010 r.)

Język skargi: francuski

Strony

Strona skarżąca: Ella Valley Vineyards (Adulam) Ltd (Jerozolima, Izrael) (przedstawiciel: adwokat C. de Haas)

Strona pozwana: Urząd Harmonizacji w ramach Rynku Wewnętrznego (znaki towarowe i wzory)

Stroną postępowania przed Izbą Odwoławczą była również: Hachette Filipacchi Presse SA (Levallois-Perret, Francja)

Żądania strony skarżącej

– stwierdzenie nieważności decyzji Pierwszej Izby Odwoławczej OHIM z dnia 11 listopada w całości ze względu na naruszenie art. 8 ust. 5 rozporządzenia (WE) nr 207/2009;

– obciążenie OHIM kosztami postępowania poniesionymi przez ELLA VALLEY VINEYARDS zgodnie z art. 87-93 regulaminu Sądu.

Zarzuty i główne argumenty

Zgłaszający wspólnotowy znak towarowy: strona skarżąca

Zgłoszony wspólnotowy znak towarowy: graficzny znak towarowy "ELLA VALLEY VINEYARDS" dla towarów z klasy 33 (zgłoszenie nr 3.360.914)

Właściciel znaku lub oznaczenia, na które powołano się w sprzeciwie: Hachette Filipacchi Presse SA

Znak lub oznaczenie, na które powołano się w sprzeciwie: zarejestrowany we Francji słowny znak towarowy i słowny wspólnotowy znak towarowy "ELLE" dla towarów należących do klasy 16 (wspólnotowy znak towarowy nr 3.475.365)

Decyzja Wydziału Sprzeciwów: oddalenie sprzeciwu

Decyzja Izby Odwoławczej: uchylenie decyzji Wydziału Sprzeciwów

Podniesione zarzuty: naruszenie art. 8 ust. 5 rozporządzenia (WE) nr 207/2009 ze względu na to, że właściwy krąg odbiorców nie dostrzeże żadnego związku między rozpatrywanymi znakami towarowymi, a używanie znaku towarowego "ELLA VALLEY VINEYARDS" nie będzie powodowało czerpania nienależytych korzyści z renomy wcześniejszych znaków towarowych "ELLE".

© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.