Sprawa T-224/16: Skarga wniesiona w dniu 10 maja 2016 r. - Messe Friedrichshafen/EUIPO - El Corte Inglés (Out Door).

Dzienniki UE

Dz.U.UE.C.2016.232.34

Akt nieoceniany
Wersja od: 27 czerwca 2016 r.

Skarga wniesiona w dniu 10 maja 2016 r. - Messe Friedrichshafen/EUIPO - El Corte Inglés (Out Door)
(Sprawa T-224/16)

Język skargi: niemiecki

(2016/C 232/44)

(Dz.U.UE C z dnia 27 czerwca 2016 r.)

Strony

Strona skarżąca: Messe Friedrichshafen GmbH (Friedrichshafen, Niemcy) (przedstawiciel: adwokat W. Schulte Hemming)

Strona pozwana: Urząd Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO)

Druga strona w postępowaniu przed izbą odwoławczą: El Corte Inglés, SA (Madryt, Hiszpania)

Dane dotyczące postępowania przed EUIPO

Zgłaszający: Strona skarżąca

Sporny znak towarowy: Graficzny unijny znak towarowy w kolorach czarnym, żółtymi pomarańczowym zawierający elementy słowne "Out Door" - zgłoszenie nr 6 938 964

Postępowanie przed EUIPO: Postępowanie w sprawie sprzeciwu

Zaskarżona decyzja: Decyzja Drugiej Izby Odwoławczej EUIPO z dnia 8 lutego 2016 r. w sprawie R 2302/2011-2

Żądania

Strona skarżąca wnosi do Sądu o:

-
stwierdzenie nieważności zaskarżonej decyzji w zakresie dotyczącym odmowy rejestracji znaku towarowego "Out Door" (nr 006938864) dla towarów i usług z klas 9, 16, 25, 28, 35, 37, 38, 41, 42, 43 i 45;
-
posiłkowo stwierdzenie nieważności zaskarżonej decyzji w zakresie dotyczącym odmowy rejestracji znaku towarowego "Out Door" (nr 006938864) dla towarów i usług:

"organizacja i prowadzenie kongresów, konferencji, seminariów i warsztatów, targów oraz wystaw w celach gospodarczych i reklamowych, również w internecie i za pośrednictwem innych mediów elektronicznych; organizacja uczestnictwa w targach; promocja sprzedaży i pośrednictwo w kontaktach handlowych, ofertowych i gospodarczych, jak również działaniach handlowych w zakresie konsumpcji i dóbr inwestycyjnych w internecie i za pośrednictwem innych mediów elektronicznych z wykorzystaniem targów wirtualnych; udostępnianie i wynajem powierzchni wystawowej i stanowisk w ramach targów, w tym związanych z tym elementów wyposażenia (o ile zostały ujęte w tej klasie); reklama dla wystawiających i promocja; dekoracja stanowisk targowych i scen", należące do klasy 35;

-
obciążenie EUIPO kosztami postępowania poniesionymi przez skarżącą w związku z niniejszą skargą.

Podniesione zarzuty

-
Naruszenie art. 8 ust. 1 lit. b) rozporządzenia nr 207/2009;
-
Naruszenie art. 76 rozporządzenia nr 207/2009.

© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.