Sprawa T-218/10: DHL International v. Urząd Harmonizacji w ramach Rynku Wewnętrznego (znaki towarowe i wzory) (OHIM).

Dzienniki UE

Dz.U.UE.C.2013.225.63/1

Akt nienormatywny
Wersja od: 3 sierpnia 2013 r.

Wyrok Sądu z dnia 30 maja 2013 r. - DHL International przeciwko OHIM - Service Point Solutions (SERVICEPOINT)

(Sprawa T-218/10) 1

(Wspólnotowy znak towarowy - Postępowanie w sprawie sprzeciwu - Zgłoszenie graficznego wspólnotowego znaku towarowego SERVICEPOINT - Wcześniejsze graficzne wspólnotowe znaki towarowe ServicePoint i wcześniejsze krajowe znaki towarowe - Względna podstawa odmowy rejestracji - Prawdopodobieństwo wprowadzenia w błąd - Podobieństwo oznaczeń - Artykuł 8 ust. 1 lit. b) oraz art. 76 ust. 1 i 2 rozporządzenia (WE) nr 207/2009)

(2013/C 225/140)

(Dz.U.UE C z dnia 3 sierpnia 2013 r.)

Język postępowania: niemiecki

Strony

Strona skarżąca: DHL International GmbH (Bonn, Niemcy) (przedstawiciele: początkowo adwokaci K.U. Jonas i J. Bogatz, następnie adwokat M. Viefhues)

Strona pozwana: Urząd Harmonizacji w ramach Rynku Wewnętrznego (znaki towarowe i wzory) (przedstawiciel: G. Schneider, pełnomocnik)

Stroną postępowania przed Izbą Odwoławczą OHIM była również, interwenient przed Sądem: Service Point Solutions, SA (Barcelona, Hiszpania) (przedstawiciele: początkowo adwokat E. Zamora Martínez, następnie adwokaci C. Osterrieth, T. Schmitz i A. Doepner, i na koniec adwokat I. Valdelomar Serrano)

Przedmiot

Skarga na decyzję Drugiej Izby Odwoławczej OHIM z dnia 25 lutego 2010 r. (sprawa R 62/2009-2) dotyczącą postępowania w sprawie sprzeciwu między Service Point Solutions, SA a DHL Operations BV.

Sentencja

1)
Skarga zostaje oddalona.
2)
DHL International GmbH zostaje obciążona kosztami postępowania.
1 Dz.U. C 195 z 17.7.2010.

© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.