Art. 5. - Punkty tankowania przeznaczone dla statków żeglugi śródlądowej lub statków morskich - Rozporządzenie delegowane 2019/1745 uzupełniające i zmieniające dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/94/UE w odniesieniu do punktów ładowania dla pojazdów silnikowych kategorii L, zasilania statków żeglugi śródlądowej energią elektryczną z lądu, dostarczania wodoru na potrzeby transportu drogowego i dostarczania gazu ziemnego na potrzeby transportu drogowego i wodnego oraz uchylające rozporządzenie delegowane Komisji (UE) 2018/674

Dzienniki UE

Dz.U.UE.L.2019.268.1

Akt utracił moc
Wersja od: 22 października 2019 r.
Artykuł  5

Punkty tankowania przeznaczone dla statków żeglugi śródlądowej lub statków morskich

W odniesieniu do punktów tankowania przeznaczonych dla statków żeglugi śródlądowej lub statków morskich, o których to punktach tankowania mowa w pkt 3.1 załącznika II do dyrektywy 2014/94/UE, zastosowanie mają następujące specyfikacje techniczne:

W przypadku statków morskich, które nie są objęte Międzynarodowym kodeksem budowy i wyposażenia statków przewożących skroplone gazy luzem (kodeksem IGC), punkty tankowania LNG muszą być zgodne z normą EN ISO 20519.

W przypadku statków żeglugi śródlądowej punkty tankowania LNG muszą być zgodne z normą EN ISO 20519 (części 5.3-5.7) wyłącznie do celów interoperacyjności.

© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.