Art. 4. - Punkty tankowania skroplonego gazu ziemnego (LNG) przeznaczone dla pojazdów silnikowych - Rozporządzenie delegowane 2019/1745 uzupełniające i zmieniające dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/94/UE w odniesieniu do punktów ładowania dla pojazdów silnikowych kategorii L, zasilania statków żeglugi śródlądowej energią elektryczną z lądu, dostarczania wodoru na potrzeby transportu drogowego i dostarczania gazu ziemnego na potrzeby transportu drogowego i wodnego oraz uchylające rozporządzenie delegowane Komisji (UE) 2018/674

Dzienniki UE

Dz.U.UE.L.2019.268.1

Akt utracił moc
Wersja od: 22 października 2019 r.
Artykuł  4

Punkty tankowania skroplonego gazu ziemnego (LNG) przeznaczone dla pojazdów silnikowych

W odniesieniu do punktów tankowania skroplonego gazu ziemnego (LNG) przeznaczonych dla pojazdów silnikowych, o których to punktach tankowania mowa w pkt 3.2 załącznika II do dyrektywy 2014/94/UE, zastosowanie mają następujące specyfikacje techniczne:

Ciśnienie tankowania musi być niższe niż maksymalne dopuszczalne ciśnienie robocze zbiornika pojazdu zgodnie z normą EN ISO 16924 "Stacje tankowania gazu ziemnego - Stacje LNG do tankowania pojazdów".

Profil złącza musi odpowiadać normie EN ISO 12617 "Pojazdy drogowe - Złącze do tankowania skroplonego gazu ziemnego (LNG) - Złącze 3,1 MPa".

© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.