Art. 1. - Punkty ładowania przeznaczone dla pojazdów silnikowych kategorii L - Rozporządzenie delegowane 2019/1745 uzupełniające i zmieniające dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/94/UE w odniesieniu do punktów ładowania dla pojazdów silnikowych kategorii L, zasilania statków żeglugi śródlądowej energią elektryczną z lądu, dostarczania wodoru na potrzeby transportu drogowego i dostarczania gazu ziemnego na potrzeby transportu drogowego i wodnego oraz uchylające rozporządzenie delegowane Komisji (UE) 2018/674

Dzienniki UE

Dz.U.UE.L.2019.268.1

Akt utracił moc
Wersja od: 22 października 2019 r.
Artykuł  1

Punkty ładowania przeznaczone dla pojazdów silnikowych kategorii L

W odniesieniu do punktów ładowania przeznaczonych dla pojazdów silnikowych kategorii L, o których to punktach ładowania mowa w pkt 1.5 załącznika II do dyrektywy 2014/94/UE, zastosowanie mają następujące specyfikacje techniczne:

(1)
publicznie dostępne punkty ładowania prądem przemiennym do 3,7 kVA przeznaczone dla pojazdów elektrycznych kategorii L są w celu zapewnienia interoperacyjności wyposażone w co najmniej jedno z następujących urządzeń:
(a)
gniazda wtyczkowe lub złącza pojazdowe typu 3 A opisane w normie EN 62196-2 (do ładowania w trybie 3);
(b)
gniazda wtyczkowe zgodne z normą IEC 60884-1 (do ładowania w trybie 1 lub 2);
(2)
publicznie dostępne punkty ładowania prądem przemiennym powyżej 3,7 kVA przeznaczone dla pojazdów elektrycznych kategorii L są w celu zapewnienia interoperacyjności wyposażone w co najmniej gniazda wtyczkowe lub złącza pojazdowe typu 2 opisane w normie EN 62196-2.

© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.