Art. 10. - Rozstrzyganie sporu - Rozporządzenie 524/2013 w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich)

Dzienniki UE

Dz.U.UE.L.2013.165.1

Akt obowiązujący
Wersja od: 18 czerwca 2013 r.
Artykuł  10

Rozstrzyganie sporu

Podmiot ADR, który zgodził się rozpatrzyć skargę zgodnie z art. 9 niniejszego rozporządzenia:

a)
kończy postępowanie ADR w terminie, o którym mowa w art. 8 lit. e) dyrektywy 2013/11/UE;
b)
nie wymaga fizycznej obecności stron lub ich przedstawicieli, o ile jego przepisy proceduralne przewidują taką możliwość i strony wyraziły na to zgodę;
c)
niezwłocznie przekazuje platformie ODR następujące informacje:
(i)
datę otrzymania dossier skargi;
(ii)
przedmiot sporu;
(iii)
datę zakończenia postępowania ADR;
(iv)
wynik postępowania ADR;
d)
nie jest zobowiązany do przeprowadzenia postępowania ADR za pośrednictwem platformy ODR.

© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.