Ogłoszenie o otwartym konkursie na stanowisko - urzędnik ds. informacji - biuro łącznikowe w Brukseli - EF/TA/09/05.
Dz.U.UE.C.2009.116A.1
Akt nienormatywnyurzędnik ds. informacji
biuro łącznikowe w Brukseli
EF/TA/09/05
(2009/C 116 A/01)
(Dz.U.UE C z dnia 21 maja 2009 r.)
Europejska Fundacja na rzecz Poprawy Warunków Życia i Pracy (Eurofound) z siedzibą w Dublinie (Irlandia) poszukuje kandydatów na stanowisko urzędnika ds. informacji w małym zespole w biurze łącznikowym Eurofound w Brukseli.
Pod zwierzchnictwem kierownika biura łącznikowego zadaniem urzędnika ds. informacji będzie:
– wyczerpujące monitorowanie, analiza i składanie sprawozdań w zakresie działań UE, w tym desk research (analiza źródeł wtórnych), udział w spotkaniach komisji i innych związanych z podejmowaniem decyzji politycznych, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów,
– wkład w monitorowanie wpływu Eurofound na kształtowanie polityki UE,
– monitorowanie działań konkretnych grup docelowych UE (Komitet Ekonomiczno-Społeczny, PE, partnerzy społeczni, przedstawicielstwa regionalne itp.) i współpraca z nimi,
– rozwijanie i utrzymywanie kontaktów i sieci w ramach kluczowych unijnych grup docelowych odbiorców,
– badanie możliwości współpracy i nawiązywanie współpracy z kluczowymi unijnymi grupami docelowymi odbiorców,
– aktywne promowanie wyników badań i kształtowanie procesów tworzenia polityki UE,
– organizowanie bezpośrednich spotkań/prezentacji dla unijnych decydentów politycznych i kierowników Eurofound ds. badań,
– inicjowanie i organizowanie seminariów, warsztatów i innych spotkań z kluczowymi grupami docelowymi odbiorców w UE w ramach programu małych imprez biura łącznikowego w Brukseli.
Wybrany(-a) kandydat(-ka) będzie także odpowiedzialny(-a) za:
– aktualizację stron intranetowych biura,
– współpracę i komunikację z pracownikami ze wszystkich działów Fundacji,
– inne zadania, w razie potrzeby.
Konkurs jest otwarty dla kandydatów, którzy:
– są obywatelami jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej,
– posiadają pełne prawa obywatelskie,
– posiadają uregulowany stosunek do służby wojskowej,
– posiadają referencje poświadczające predyspozycje do wykonywania wymienionych obowiązków,
– posiadają bardzo dobrą znajomość jednego języka urzędowego Unii Europejskiej i zadowalającą znajomość innego języka Unii, w tym doskonałą znajomość języka angielskiego, który jest głównym językiem Fundacji,
– mają dobrą znajomość języka francuskiego - umiejętność wykonywania głównych zadań na stanowisku w języku francuskim,
– posiadają świadectwo ukończenia szkoły średniej uprawniające do studiów na uczelni wyższej,
– mają co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe po ukończeniu szkoły.
Wyłoniony(-a) kandydat(-ka) zostanie zatrudniony(-a) w grupie funkcyjnej AS T, stopień zaszeregowania 3, jako pracownik tymczasowy z umową na czas nieokreślony.
Szczegółowe informacje na temat stanowiska oraz procedur zgłaszania kandydatury i wyboru można pobrać ze strony internetowej z informacjami o ofertach pracy w Eurofound: www.eurofound.europa.eu/about/vacancies/. Kandydaci powinni dokładnie przeczytać ogłoszenie o ofercie pracy, ponieważ niekompletne zgłoszenia zostaną odrzucone.
Wszystkie zgłoszenia należy złożyć na oficjalnym formularzu zgłoszeniowym, który również można pobrać ze strony internetowej.
Ostateczny termin składania podań: 21 czerwca 2009 r.