Ogłoszenie o otwartym konkursie na stanowisko - urzędnik ds. informacji - biuro łącznikowe w Brukseli - EF/TA/09/05.

Dzienniki UE

Dz.U.UE.C.2009.116A.1

Akt nienormatywny
Wersja od: 21 maja 2009 r.

Ogłoszenie o otwartym konkursie na stanowisko

urzędnik ds. informacji

biuro łącznikowe w Brukseli

EF/TA/09/05

(2009/C 116 A/01)

(Dz.U.UE C z dnia 21 maja 2009 r.)

Europejska Fundacja na rzecz Poprawy Warunków Życia i Pracy (Eurofound) z siedzibą w Dublinie (Irlandia) poszukuje kandydatów na stanowisko urzędnika ds. informacji w małym zespole w biurze łącznikowym Eurofound w Brukseli.

Pod zwierzchnictwem kierownika biura łącznikowego zadaniem urzędnika ds. informacji będzie:

– wyczerpujące monitorowanie, analiza i składanie sprawozdań w zakresie działań UE, w tym desk research (analiza źródeł wtórnych), udział w spotkaniach komisji i innych związanych z podejmowaniem decyzji politycznych, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów,

– wkład w monitorowanie wpływu Eurofound na kształtowanie polityki UE,

– monitorowanie działań konkretnych grup docelowych UE (Komitet Ekonomiczno-Społeczny, PE, partnerzy społeczni, przedstawicielstwa regionalne itp.) i współpraca z nimi,

– rozwijanie i utrzymywanie kontaktów i sieci w ramach kluczowych unijnych grup docelowych odbiorców,

– badanie możliwości współpracy i nawiązywanie współpracy z kluczowymi unijnymi grupami docelowymi odbiorców,

– aktywne promowanie wyników badań i kształtowanie procesów tworzenia polityki UE,

– organizowanie bezpośrednich spotkań/prezentacji dla unijnych decydentów politycznych i kierowników Eurofound ds. badań,

– inicjowanie i organizowanie seminariów, warsztatów i innych spotkań z kluczowymi grupami docelowymi odbiorców w UE w ramach programu małych imprez biura łącznikowego w Brukseli.

Wybrany(-a) kandydat(-ka) będzie także odpowiedzialny(-a) za:

– aktualizację stron intranetowych biura,

– współpracę i komunikację z pracownikami ze wszystkich działów Fundacji,

– inne zadania, w razie potrzeby.

Konkurs jest otwarty dla kandydatów, którzy:

– są obywatelami jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej,

– posiadają pełne prawa obywatelskie,

– posiadają uregulowany stosunek do służby wojskowej,

– posiadają referencje poświadczające predyspozycje do wykonywania wymienionych obowiązków,

– posiadają bardzo dobrą znajomość jednego języka urzędowego Unii Europejskiej i zadowalającą znajomość innego języka Unii, w tym doskonałą znajomość języka angielskiego, który jest głównym językiem Fundacji,

– mają dobrą znajomość języka francuskiego - umiejętność wykonywania głównych zadań na stanowisku w języku francuskim,

– posiadają świadectwo ukończenia szkoły średniej uprawniające do studiów na uczelni wyższej,

– mają co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe po ukończeniu szkoły.

Wyłoniony(-a) kandydat(-ka) zostanie zatrudniony(-a) w grupie funkcyjnej AS T, stopień zaszeregowania 3, jako pracownik tymczasowy z umową na czas nieokreślony.

Szczegółowe informacje na temat stanowiska oraz procedur zgłaszania kandydatury i wyboru można pobrać ze strony internetowej z informacjami o ofertach pracy w Eurofound: www.eurofound.europa.eu/about/vacancies/. Kandydaci powinni dokładnie przeczytać ogłoszenie o ofercie pracy, ponieważ niekompletne zgłoszenia zostaną odrzucone.

Wszystkie zgłoszenia należy złożyć na oficjalnym formularzu zgłoszeniowym, który również można pobrać ze strony internetowej.

Ostateczny termin składania podań: 21 czerwca 2009 r.

© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.