Ogłoszenie o otwartej procedurze selekcyjnej - Asystent w dziale pomocy technicznej ICT - Nr ref.: EF-TA-13-02.

Dzienniki UE

Dz.U.UE.C.2013.264A.1

Akt nienormatywny
Wersja od: 13 września 2013 r.

OGŁOSZENIE O OTWARTEJ PROCEDURZE SELEKCYJNEJ

Asystent w dziale pomocy technicznej ICT

NR REF.: EF-TA-13-02

(2013/C 264 A/01)

(Dz.U.UE C z dnia 13 września 2013 r.)

Europejska Fundacja na rzecz Poprawy Warunków Życia i Pracy (Eurofound) z siedzibą w Dublinie (Irlandia) zamierza zatrudnić asystenta w dziale pomocy technicznej ICT.

Pod zwierzchnictwem kierownika jednostki ds. ICT asystent w dziale pomocy technicznej będzie wykonywał następujące zadania:

zarządzanie wnioskami otrzymywanymi przez dział pomocy technicznej ICT, zapewnianie wsparcia pierwszego stopnia oraz, w razie konieczności, kierowanie określonych problemów do objęcia wsparciem drugiego stopnia,
administrowanie linią telefoniczną (oprogramowanie Call Manager i oprogramowanie Voicemail firmy Unity),
administrowanie drukarkami sieciowymi,
zarzadzanie urządzeniami przenośnymi (Blackberry, iPhone, iPad, smartfony itp.) i zapewnianie wsparcia w tym zakresie,
pomoc przy administrowaniu procedurami finansowymi i przetargowymi związanymi z ICT,
udzielanie wsparcia nowym użytkownikom rozpoczynającym korzystanie z odpowiednich aplikacji,
pomoc przy opracowywaniu materiałów informacyjnych i szkoleniowych w zakresie ICT,
udzielanie wsparcia technikowi ds. ICT przy instalowaniu nowych komputerów i sprzętu,
udzielanie wsparcia kierownictwu działu zasobów ICT,
wykonywanie innych zadań i obowiązków zgodnie z poleceniami.

Niniejsza procedura selekcyjna jest otwarta dla kandydatów, którzy:

są obywatelami Unii Europejskiej i mają co najmniej wykształcenie średnie potwierdzone świadectwem umożliwiającym podjęcie studiów wyższych,
dysponują trzyletnim doświadczeniem zawodowym w odpowiedniej dziedzinie,
władają co najmniej dwoma roboczymi językami Unii, w tym językiem angielskim na poziomie zaawansowanym,
dysponują dogłębną znajomością systemów ICT, w szczególności aplikacji wchodzących w skład pakietu Office,
posiadają udokumentowane umiejętności techniczne w obszarze ICT (sprzęt, oprogramowanie, sieci),
dysponują doświadczeniem w pracy w dziale obsługi klienta.

Posiadanie odpowiednich kwalifikacji informatycznych (np. certyfikat A+, certyfikat Network+ lub podobny certyfikat Microsoft) będzie stanowiło dodatkowy atut.

Wybrany kandydat zostanie zatrudniony jako pracownik tymczasowy (grupa funkcyjna AST 1) na mocy wstępnej pięcioletniej umowy o pracę na czas określony. Rezerwowa lista kandydatów utworzona w ramach niniejszej procedury może zostać również wykorzystana do uzupełnienia wakatów na stanowisko pracownika kontraktowego (grupa funkcyjna II) o podobnym profilu.

Szczegółowe informacje na temat stanowiska oraz procedur zgłaszania kandydatury i procedur selekcyjnych można pobrać ze strony internetowej z informacjami o ofertach pracy w Eurofound:

http://www.eurofound.europa.eu/about/vacancies/index.htm

Wszystkie zgłoszenia należy składać na oficjalnym formularzu zgłoszeniowym, który również można pobrać ze wspomnianej strony internetowej.

Termin składania podań: 11 października 2013 r.

© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.