Ogłoszenie o naborze nr COR/AD 14/20 BIS/20 - Dyrektor (m/k).
Dz.U.UE.C.2020.286A.1
Akt nienormatywnyOGŁOSZENIE O NABORZE NR COR/AD 14/20 BIS/20 1
Dyrektor (m/k) 2
(Dz.U.UE C z dnia 31 sierpnia 2020 r.)
Dyrekcja | Dyrekcja Prac Legislacyjnych 1 |
Wakat | AD 14 |
Rodzaj stanowiska | DYREKTOR |
Publikacja zgodnie z art. 29 ust. 2 regulaminu pracowniczego Jednoczesna publikacja zgodnie z art. 29 ust. 1 regulaminu pracowniczego | |
Data publikacji | 31 sierpnia 2020 r. |
Termin nadsyłania zgłoszeń | 9 października 2020 r. do południa (czasu brukselskiego) |
Europejski Komitet Regionów (KR) jest zgromadzeniem politycznym UE, które na podstawie Traktatu z Lizbony odgrywa rolę instytucjonalną jako organ doradczy względem Parlamentu Europejskiego, Rady i Komisji Europejskiej. Nasze członkinie i nasi członkowie są wybranymi przewodniczącymi regionów, członkami rad regionalnych, burmistrzami i lokalnymi radnymi, którzy podlegają demokratycznej kontroli. Pracując w sześciu komisjach, głosują nad opiniami politycznymi w ramach przygotowywania prawodawstwa Unii Europejskiej, dzięki czemu poglądy władz lokalnych i regionalnych są dostrzegane w trakcie opracowywania polityki i przepisów Unii Europejskiej. Funkcja doradcza Komitetu umożliwia zasiadającym w nim 329 członkiniom/członkom i 329 zastępczyniom/zastępcom członków, a za ich pośrednictwem reprezentowanym przez nie i nich władzom regionalnym i lokalnym, udział w unijnym procesie decyzyjnym 3 .
Dyrekcja Prac Legislacyjnych 1 (Dyrekcja B) obejmuje sekretariaty trzech komisji i zespół horyzontalny oraz liczy łącznie około 50 urzędników i innych pracowników. Głównym zadaniem dyrekcji jest przygotowywanie przesłań politycznych instytucji dzięki pomaganiu członkom w sporządzaniu opinii Europejskiego Komitetu Regionów (KR), dzięki wspieraniu procesu politycznego w ramach Prezydium i sesji plenarnej oraz organizowaniu posiedzeń komisji i wydarzeń zewnętrznych. Kluczową misją dyrekcji jest wspieranie skutecznego zaangażowania i udziału KR-u w procesie decyzyjnym Unii Europejskiej (UE).
Dyrektor, podlegający bezpośrednio sekretarzowi generalnemu, zarządza Dyrekcją Prac Legislacyjnych 1, która wspiera członków w wykonywaniu powierzonych KR-owi na mocy Traktatów uprawnień doradczych w ramach europejskiego procesu legislacyjnego.
W celu zapewnienia jak największej różnorodności kadry kierowniczej wyższego szczebla - w przypadku równych kompetencji kilkorga kandydatów ubiegających się o stanowisko tej samej kategorii (art. 29 ust. 1 lit. a), b) lub art. 29 ust. 2, w kolejności malejącej ważności) pierwszeństwo otrzymają kandydaci płci żeńskiej.
Do głównych zadań dyrektora ds. prac legislacyjnych 1 zaliczają się:
W procedurze selekcji może wziąć udział każda kandydatka i każdy kandydat, która/który w dniu będącym ostatecznym terminem zgłaszania kandydatur spełnia następujące warunki:
Konieczne jest zatrudnienie urzędniczki/urzędnika posiadającej/posiadającego maksymalny poziom kompetencji, wydajności i uczciwości, a jednocześnie uwzględnienie interesu służby, który wymaga, by kandydat był bezzwłocznie gotowy do pełnienia obowiązków i zdolny do skutecznego porozumiewania się wewnątrz instytucji w swej codziennej pracy w jednym z języków najpowszechniej używanych przez urzędników i pracowników Unii jako wewnętrzne języki robocze; weryfikacja umiejętności językowych kandydatów w trakcie procedury rekrutacji jest zatem proporcjonalnym środkiem sprawdzenia, czy posiadają oni możliwie najlepsze umiejętności, by pełnić funkcję dyrektora w środowisku pracy KR-u; kandydat, dla którego jeden z wymienionych wyżej języków jest językiem głównym, będzie musiał w trakcie rozmowy wypowiadać się w zadowalający sposób w innym języku urzędowym, który musi obowiązkowo być inny niż język główny.
Ponadto umiejętność skutecznego porozumiewania się w innych językach urzędowych Unii Europejskiej stanowi dodatkowy atut. Spełnienie wymogów w dziedzinie znajomości języków należy uwzględnić w oświadczeniu o dobrej wierze (zob. pkt 7.1 i załącznik I), a kryterium to zostanie sprawdzone w trakcie rozmowy (zob. pkt 6).
Wstępna selekcja kwalifikujących się kandydatów będzie polegać na porównaniu ich doświadczenia zawodowego na podstawie informacji zawartych w dokumentach kandydatów.
Preferowani będą kandydaci posiadający:
Selekcję przeprowadza się na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej, podczas której komisja selekcyjna (zob. pkt 7.3.2) zada każdej kandydatce/każdemu kandydatowi szereg podobnych pytań, by dokonać porównawczej oceny kandydatów branych pod uwagę na tym etapie.
W przypadku każdej kandydatki/każdego kandydata rozmowa będzie dotyczyła jej/jego:
Ze względów praktycznych i w celu jak najszybszego zakończenia procedury selekcji w interesie kandydatów oraz instytucji rozmowa odbędzie się w języku angielskim lub francuskim, stosownie do decyzji kandydata. W przypadku kandydatów, których głównym językiem jest angielski lub francuski, podczas rozmowy zostanie również sprawdzona zadowalająca znajomość innego języka urzędowego Unii Europejskiej. Ponadto w rozmowie zostanie oceniona umiejętność skutecznego porozumiewania się w innych językach urzędowych Unii Europejskiej (zob. pkt 4).
W celu zapewnienia jak największej różnorodności kadry kierowniczej wyższego szczebla - w przypadku równych kompetencji kilkorga kandydatów ubiegających się o stanowisko tej samej kategorii (art. 29 ust. 1 lit. a), b) lub art. 29 ust. 2, w kolejności malejącej ważności) pierwszeństwo otrzymają kandydaci płci żeńskiej.
Kandydatury należy składać wyłącznie drogą elektroniczną w formacie pdf nie większym niż 10 MB na następujący adres: Recruitment.DirB@cor.europa.eu.
Kandydaci, którym złożenie kandydatury drogą elektroniczną uniemożliwia niepełnosprawność, mogą przesłać kandydaturę listem poleconym z potwierdzeniem odbioru na adres: Comité européen des régions, à l'attention du chef de l'unité Recrutement et carrière, 101 rue Belliard, 1040 Bruxelles Belgique, z zaznaczeniem "Confidentiel - avis de vacance - à ne pas ouvrir par le service courrier", najpóźniej w terminie określonym w punkcie 7.2 (decyduje data stempla pocztowego). W takim wypadku kandydaci muszą załączyć do kandydatury zaświadczenie wydane przez upoważnioną instancję, potwierdzające, że dana osoba jest niepełnosprawna. Ponadto proszeni są o wskazanie na piśmie wszelkich środków, które uważają za konieczne, by ułatwić im udział w procedurze rekrutacji. Wszelka późniejsza wymiana korespondencji między KR-em a tymi kandydatami odbywać się będzie drogą pocztową. KR zastrzega sobie prawo zwrócenia się o wyjaśnienia w sprawie wymaganych dokumentów potwierdzających, o których mowa poniżej.
W dokumentacji zgłoszeniowej należy podać w nagłówku numer ogłoszenia o naborze (COR/AD 14/20 BIS/20) oraz załączyć następujące dokumenty:
Początkowa ocena kwalifikowalności i selekcja wstępna, o których mowa w pkt 4, 5.1 i 5.2, opierają się wyłącznie na informacjach zawartych w dokumentacji zgłoszeniowej, w tym na oświadczeniu o dobrej wierze, w zakresie, w jakim informacje te są poparte dokumentami potwierdzającymi. Informacje podane tylko w CV lub liście motywacyjnym niepoparte dokumentami potwierdzającymi nie będą brane pod uwagę.
Jeśli chodzi o wymagane doświadczenie zawodowe określone w pkt 4, należy przedstawić kopie odpowiednich potwierdzeń wskazujących zakres obowiązków, okres pełnienia stanowisk i poziom odpowiedzialności.
Podstawą do zweryfikowania, czy spełniono kryteria kwalifikowalności dotyczące wymaganej znajomości języków, będzie oświadczenie o dobrej wierze. Poziom umiejętności językowych zostanie sprawdzony w rozmowie kwalifikacyjnej (zob. pkt 6 ogłoszenia o naborze).
Podczas przygotowywania dokumentacji zgłoszeniowej nie jest konieczne poświadczanie zgodności kopii z oryginałem.
Kandydatury niekompletne lub złożone po upływie ostatecznego terminu zgłaszania kandydatur, lub też niespełniające niniejszych wymogów dotyczących zgłaszania kandydatur nie zostaną uwzględnione. Wszelkie oświadczenie niezgodne z prawdą spowoduje automatycznie unieważnienie kandydatury.
Kandydatów informuje się, że nie wolno im kontaktować się osobiście z członkami komisji selekcyjnej, a jeśli naruszą tę zasadę, będzie to stanowiło podstawę do dyskwalifikacji z procedury.
Kandydaci otrzymają pocztą elektroniczną potwierdzenie złożenia kandydatury. Potwierdzenie odbioru dokumentacji zgłoszeniowej nadesłanej listem poleconym zgodnie z pkt 7.1 zostanie przesłane pocztą.
Kandydaci, których kandydaturę uznano za niekwalifikującą się, zostaną o tym powiadomieni.
W związku ze wstępną selekcją opartą na dokumentacji kandydaci są proszeni, by w liście motywacyjnym podkreślili aspekty życiorysu odpowiadające funkcji, swą motywację oraz wizję przyszłych wyzwań stojących przed Dyrekcją Prac Legislacyjnych 1.
Po przeprowadzeniu rozmowy komisja selekcyjna zdecyduje, który z kandydatów zostanie uznany za najbardziej odpowiedniego do pełnienia obowiązków dyrektora Dyrekcji Prac Legislacyjnych 1. Następnie kandydata tego sekretarz generalny zaproponuje Prezydium, które może zaprosić kandydata na wysłuchanie.
Kandydaci, których nie zaproponowano do mianowania, zostaną o tym poinformowani na końcu procedury.
Zgodnie z przepisami regulaminu wewnętrznego KR-u powołanie jakiegokolwiek urzędnika w grupie zaszeregowania wyższej niż AD 12 jest uzależnione od pozytywnego wyniku głosowania Prezydium. W wypadku wyniku pozytywnego Prezydium upoważni przewodniczącego KR-u do podpisania decyzji o powołaniu wybranego kandydata. W przypadku gdy wynik głosowania Prezydium nie jest korzystny, procedura zostaje zamknięta bez powołania żadnego kandydata.
W ramach niniejszego ogłoszenia o naborze organ powołujący rozważy możliwości obsadzenia wolnego stanowiska z poszanowaniem kolejności określonej w art. 29 regulaminu pracowniczego, tj. rozpatrzy najpierw kandydatury zgłoszone zgodnie z art. 29 ust. 1 lit. a) (przeniesienie, mianowanie lub awans), następnie te zgłoszone na podstawie art. 29 ust. 1 lit. b) (przeniesienie między instytucjami), a wreszcie te przedstawione zgodnie z art. 29 ust. 2. Ten porządek zostanie zachowany na każdym z opisanych powyżej etapów.
Jeśli kandydatura została zgłoszona w ramach niniejszego ogłoszenia o naborze, wyłoniony kandydat zostanie powołany na dyrektora Dyrekcji Prac Legislacyjnych 1 w grupie zaszeregowania AD 14.
Przed zatrudnieniem wybrany kandydat będzie musiał dostarczyć wyciąg z rejestru karnego, aby wykazać, że spełnia wszystkie wymogi ustawowe dotyczące kwalifikacji etycznych.
Obsadzenie stanowiska uzależnione jest od dostępności środków budżetowych.
Dane osobowe zawarte w dokumentacji zgłoszeniowej będą przetwarzane zgodnie z europejskimi przepisami o ochronie danych.
Jako pracodawca KR stosuje politykę równości szans wykluczającą wszelkie przejawy dyskryminacji, jak również zobowiązuje się do ochrony środowiska.
Wstępny harmonogram:
Termin składania zgłoszeń: 9 października 2020 r.
Sprawdzenie kwalifikowalności + krótka lista: Połowa listopada 2020 r.
Ocena zintegrowana: Koniec listopada-początek
grudnia 2020 r.
Data zatrudnienia: Kwiecień 2021 r.
Bez uszczerbku dla prawa kandydatów do złożenia skargi na mocy art. 90 ust. 2 lub prawa do wniesienia sprawy do Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej na podstawie art. 91 regulaminu pracowniczego - mogą oni zwrócić się o ponowne wewnętrzne rozpatrzenie każdej decyzji podjętej przez komisję selekcyjną, która wpływa bezpośrednio i natychmiastowo na ich status w odniesieniu do wyboru z powodu niezgodności z zasadami dotyczącymi procedury selekcji określonymi w niniejszym ogłoszeniu. Wniosek należy wysłać emailem (Recruitment.DirB@cor.europa.eu) w terminie 5 dni roboczych od dnia powiadomienia kandydata pocztą elektroniczną o decyzji. Musi on zawierać informacje dotyczące decyzji i powodów, na których podstawie jest składany.
Komisja selekcyjna podejmie decyzję i w odpowiednim czasie prześle kandydatowi umotywowaną odpowiedź.
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK I
OGŁOSZENIE O NABORZE NR COR/AD 14/20 BIS/20
OGŁOSZENIE O NABORZE NR COR/AD 14/20 BIS/20
Artykuł 29 ustęp 2
KANDYDAT
Nazwisko i imię: ..........................................................................................................................
Oświadczam, że informacje i wszystkie dokumenty zawarte w mojej kandydaturze są prawdziwe i kompletne.
Oświadczam pod słowem honoru, że w dniu upłynięcia terminu składania zgłoszeń:
Niniejsze oświadczenie, tak jak i lista kontrolna, stanowi integralną część kandydatury i musi być załączone do mojego oficjalnego listu motywacyjnego.
Mam świadomość, że:
Data: ......................................................
Podpis: ...................................................
ZAŁĄCZNIK II
OGŁOSZENIE O NABORZE NR COR/AD14/20 BIS/20
OGŁOSZENIE O NABORZE NR COR/AD14/20 BIS/20
Artykuł 29 ustęp 2
KANDYDAT
Nazwisko i imię: ..........................................................................................................................
oświadcza, że kandydatura zawiera następujące elementy (zaznaczyć krzyżykiem odpowiednie pole):
TAK | NIE | ||
1. | Kopia dyplomu potwierdzającego ukończenie studiów wyższych trwających co najmniej 4 lata lub kopia dyplomu potwierdzającego ukończenie studiów wyższych trwających co najmniej 3 lata oraz co najmniej roczne odpowiednie doświadczenie zawodowe | ||
2. | Potwierdzenia obejmujące piętnaście lat doświadczenia zawodowego (w tym co najmniej pięć lat w obszarze bezpośredniej współpracy z władzami lokalnymi i regionalnymi jako jednego z głównych rodzajów działalności), z czego co najmniej pięć lat na stanowisku kierowniczym (rodzaj stanowiska: kierownik wydziału lub stanowisko równoważne i wyższe) | ||
3. | Kopia oficjalnego dowodu tożsamości | ||
4. | List motywacyjny (nie więcej niż 5 stron) | ||
5. | Życiorys w formacie Europass | ||
6. | Oświadczenie o dobrej wierze, datowane i podpisane |
Data: ......................................................
Podpis: ...................................................
ZAŁĄCZNIK III
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE WNIOSKÓW O PONOWNE ROZPATRZENIE, ODWOŁAŃ, SKARG DO EUROPEJSKIEGO RZECZNIKA PRAW OBYWATELSKICH, RÓWNOŚCI SZANS, DOSTĘPU DO DOKUMENTÓW I OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE WNIOSKÓW O PONOWNE ROZPATRZENIE, ODWOŁAŃ, SKARG DO EUROPEJSKIEGO RZECZNIKA PRAW OBYWATELSKICH, RÓWNOŚCI SZANS, DOSTĘPU DO DOKUMENTÓW I OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Istnieje możliwość wniesienia o ponowne rozpatrzenie decyzji, jeżeli:
Należy zwrócić uwagę, że komisja selekcyjna korzysta z szerokiej swobody uznania przy ocenie tego, czy i w jakim zakresie Państwa odpowiedzi są prawidłowe lub błędne. Dlatego też nie warto podważać uzyskanych ocen, chyba że zaistniał oczywisty błąd prawny lub merytoryczny.
Należy przesłać odpowiednio uzasadniony wniosek w ciągu pięciu dni roboczych od daty wysyłki emaila o odrzuceniu kandydata. Adres jest taki sam jak w przypadku składania zgłoszeń. Dział kadr prześle Państwa pismo do członków komisji selekcyjnej, którzy je rozważą i podejmą decyzję w ciągu pięciu dni roboczych.
W temacie pisma należy wpisać następujące informacje:
Proszę zwrócić uwagę, że wniosku o ponowne rozpatrzenie nie można złożyć po rozmowie kwalifikacyjnej.
ODWOŁANIA
Na dowolnym etapie procedury selekcji, jeśli uważają Państwo, że KR lub komisja selekcyjna postąpiły niesprawiedliwie lub nie przestrzegały postanowień ogłoszenia o naborze i że w konsekwencji zostali Państwo pokrzywdzeni, mogą Państwo złożyć skargę administracyjną na podstawie art. 90 ust. 2 regulaminu pracowniczego urzędników Unii Europejskiej, wysyłając e-mail do sekretarza generalnego na ten sam adres: Recruitment.DirB@cor.europa.eu.
W temacie pisma należy wpisać następujące informacje:
Należy zauważyć, że komisja selekcyjna korzysta z szerokiej swobody uznania.
Nie warto składać skargi na decyzję komisji selekcyjnej, ponieważ działa ona w sposób całkowicie niezależny, a jej decyzje nie mogą zostać uchylone przez organ powołujący. Ta szeroka swoboda uznania podlega kontroli jedynie w razie oczywistego naruszenia zasad regulujących pracę komisji. W takim przypadku decyzja komisji selekcyjnej może być zaskarżona bezpośrednio do Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej bez konieczności uprzedniego złożenia skargi zgodnie z art. 90 ust. 2 regulaminu pracowniczego. Odwołanie można złożyć na mocy art. 270 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej i art. 91 Regulaminu pracowniczego na następujący adres:
General Court
Boulevard Konrad Adenauer
2925 Luxembourg
LUXEMBOURG
Szczegółowe informacje na temat sposobu złożenia odwołania można znaleźć na stronie internetowej Sądu (https://curia.europa.eu/jcms/jcms/Jo2_7033/pl/).
W przypadku obu procedur bieg terminów rozpoczyna się od daty powiadomienia Państwa o decyzji, która jest przedmiotem odwołania.
SKARGI DO EUROPEJSKIEGO RZECZNIKA PRAW OBYWATELSKICH
Tak jak wszyscy obywatele Unii mają Państwo prawo złożyć skargę do Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich:
European Ombudsman
1, avenue du Président Robert Schuman
CS 30403
67 001 Strasbourg
FRANCE
https://www.ombudsman.europa.eu/pl/home
Uwaga: skargi wniesione do Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich nie wstrzymują biegu terminu określonego w art. 90 ust. 2 i w art. 91 regulaminu pracowniczego na składanie (na mocy art. 270 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej) skarg lub odwołań do Sądu. Należy również pamiętać, że zgodnie z art. 2 ust. 4 ogólnych warunków regulujących wykonywanie funkcji Rzecznika Praw Obywatelskich każda skarga złożona do Rzecznika musi być poprzedzona odpowiednimi działaniami administracyjnymi podjętymi w stosunku do zainteresowanych instytucji i organów.
RÓWNOŚĆ SZANS
KR zadba o to, by nie dopuścić do jakiejkolwiek formy dyskryminacji podczas selekcji. Stosuje politykę równości szans i przyjmuje zgłoszenia bez dyskryminacji ze względu na płeć, rasę, kolor skóry, pochodzenie etniczne lub społeczne, cechy genetyczne, język, religię lub przekonania, poglądy polityczne ani wszelkie inne poglądy, przynależność do mniejszości narodowej, majątek, urodzenie, niepełnosprawność, wiek, orientację seksualną, stan cywilny ani sytuację rodzinną.
Kandydaci z niepełnosprawnością są proszeni o wskazanie wszelkich szczególnych potrzeb w zapieczętowanym, poufnym piśmie załączonym do dokumentacji zgłoszeniowej. Wniosek ten zostanie rozpatrzony z zachowaniem pełnej dyskrecji i nie zostanie włączony do akt.
WNIOSKI KANDYDATÓW O DOSTĘP DO DOKUMENTÓW BEZPOŚREDNIO ICH DOTYCZĄCYCH
Kandydaci mają szczególne prawo dostępu do określonych informacji, które bezpośrednio i indywidualnie ich dotyczą.
Kandydaci dopuszczeni do etapu oceny zintegrowanej i rozmowy kwalifikacyjnej mogą otrzymać, na wniosek, kopię swojego indywidualnego sprawozdania z oceny. Wszelkie wnioski o wydanie kopii można składać dopiero po zakończeniu procedury wyboru.
Wnioski będą rozpatrywane zgodnie z wymogiem poufności prac komisji selekcyjnej i z przepisami o ochronie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
KR, jako organ odpowiedzialny za organizację tej procedury wyboru, zapewnia przetwarzanie danych osobowych kandydatów w ścisłej zgodności z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2018/1725 5 , szczególnie w odniesieniu do poufności i bezpieczeństwa.
Inspektor ochrony danych w KR-ze pełni niezależną funkcję doradczą w odniesieniu do stosowania rozporządzenia 2018/1725 i jest zobowiązany do prowadzenia centralnego rejestru wszystkich zapisów dotyczących czynności przetwarzania danych osobowych podejmowanych przez instytucję.
Dane osobowe będą gromadzone i przetwarzane wyłącznie w celu organizacji tej procedury selekcji i zarządzania jej wynikiem (w tym aspektów związanych z audytami wewnętrznymi lub zewnętrznymi lub wszelkimi postępowaniami sądowymi związanymi z selekcją); w stosownych przypadkach niektóre dane zostaną dodane do akt osobowych laureatów, którzy zostaną urzędnikami.
Odbiorcami danych są:
Korzystając z przysługujących im praw do dostępu i sprostowania, kandydaci mogą zażądać dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia i wyrażenia sprzeciwu (Recruitment.DirB@cor.europa.eu).
Kandydaci mają dostęp do swojej dokumentacji zgłoszeniowej, co do której przysługuje im prawo do sprostowania:
Prawo do wyrażenia sprzeciwu i usunięcia: w ciągu pięciu dni roboczych od otrzymania wniosku.
Dokumenty związane z procedurą wyboru (w tym dokumenty dotyczące odrzuconych kandydatów) będą przechowywane przez właściwy dział administracji przez pięć lat od momentu zatrudnienia najbardziej odpowiedniego kandydata (okres ten jest uzasadniony potrzebą umożliwienia reakcji na ewentualną procedurę audytu).
Wszelkie dokumenty dotyczące wniosku w sprawie niepełnosprawności zostaną zniszczone po zakończeniu procedury, chyba że taki wniosek doprowadzi do powstania kosztów, w którym to przypadku dokumenty będą przechowywane przez pięć lat (okres ten jest uzasadniony potrzebą umożliwienia reakcji na ewentualną procedurę audytu).
Po upływie okresu przechowywania dokumenty zostaną zniszczone.
Zwraca się uwagę kandydatów, że mają możliwość skontaktowania się w dowolnej chwili z inspektorem ochrony danych w KR-ze (data.protection@cor.europa.eu) i z Europejskim Inspektorem Ochrony Danych (edps@edps.europa.eu).
Dokument otrzymany przez kandydata: .....................................................................................
Data: ............................................................. Podpis: ...............................................................
© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.