Ogłoszenie o konkursie otwartym - EPSO/AD/294/14 - Administratorzy (AD 6) w dziedzinie ochrony danych.

Dzienniki UE

Dz.U.UE.C.2014.391A.1

Akt nieoceniany
Wersja od: 6 listopada 2014 r.

OGŁOSZENIE O KONKURSIE OTWARTYM
EPSO/AD/294/14
Administratorzy (AD 6) w dziedzinie ochrony danych

(2014/C 391 A/01)

(Dz.U.UE C z dnia 6 listopada 2014 r.)

Europejski Urząd Doboru Kadr (EPSO) organizuje konkurs otwarty, obejmujący ocenę kwalifikacji i testy, w celu stworzenia listy rezerwowej, z której rekrutowani będą urzędnicy na wolne stanowiska administratorów * w biurze Europejskiego Inspektora Ochrony Danych.

Przed zgłoszeniem kandydatury należy dokładnie zapoznać się z ogólnymi zasadami mającymi zastosowanie do konkursów otwartych opublikowanymi w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej C 60 A z dnia 1 marca 2014 r., a także na stronie internetowej EPSO.

Zasady te, stanowiące integralną część ogłoszenia o konkursie, pomogą kandydatom zrozumieć zasady dotyczące procedury konkursowej i dokonywania zgłoszeń.

SPIS TREŚCI

I. INFORMACJE OGÓLNE

II. ZAKRES OBOWIĄZKÓW

III. WARUNKI UDZIAŁU W KONKURSIE

IV. TESTY WSTĘPNE

V. DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W KONKURSIE I WYBÓR NA PODSTAWIE KWALIFIKACJI

VI. V. OCENA ZINTEGROWANA

VII. WERYFIKACJA DANYCH DOSTARCZONYCH PRZEZ KANDYDATÓW

VIII. LISTA REZERWOWA

I.

 INFORMACJE OGÓLNE

1. Liczba laureatów20
2. Jak zgłosić się do konkursu?Należy zgłosić się drogą elektroniczną zgodnie z procedurą opisaną na stronie internetowej EPSO, a zwłaszcza w rozdziale "Jak się zapisać" (ang. How to apply, fr. Mode d'emploi de l'inscription, niem. Wie kann ich mich bewerben?).

Termin zgłaszania kandydatur (z zatwierdzeniem włącznie): 9 grudnia 2014 r., godzina 12.00 (w południe) czasu obowiązującego w Brukseli.

II.

 ZAKRES OBOWIĄZKÓW

Europejski Inspektor Ochrony Danych (EIOD) to niezależny organ nadzoru, którego zadaniem jest zapewnienie respektowania przez instytucje i organy Unii Europejskiej prawa do prywatności i ochrony danych podczas przetwarzania danych osobowych i opracowywania nowej polityki.

Działając z upoważnienia Europejskiego Inspektora, zastępcy inspektora i dyrektora, urzędnik będzie brał udział w wykonywaniu pewnych określonych zadań zgodnie z instrukcjami kierownika działu.

Główne zadania zwykle obejmują:

sporządzanie sprawozdań, opinii i decyzji, które mają na celu zapewnienie stosowania rozporządzenia (WE) nr 45/2001 Parlamentu Europejskiego i Rady 1 oraz innych odpowiednich aktów unijnych, a także pozwalają monitorować zmiany w polityce i prawodawstwie, które mogłyby mieć wpływ na ochronę danych osobowych.

Jeśli chodzi o obowiązki związane ze stosowaniem rozporządzenia (WE) nr 45/2001, będą one obejmowały następujące zadania:

-
przekazywanie instytucjom i organom informacji i udzielanie im porad na temat najlepszych praktyk w tej dziedzinie, a osobom odpowiedzialnym za przetwarzanie danych i osobom, których dane są przetwarzane - na temat ich praw i obowiązków,
-
rozpatrywanie i analizowanie odwołań i innych wniosków od osób, których dane są przetwarzane, a także przeprowadzanie kontroli na podstawie odwołania bądź z własnej inicjatywy,
-
współdziałanie z inspektorami ochrony danych innych instytucji europejskich,
-
przygotowywanie lub pomoc w przygotowywaniu zawiadomień o przetwarzaniu dla inspektorów ochrony danych, a także przeprowadzanie lub pomoc w przeprowadzaniu leżących w gestii Europejskiego Inspektora Ochrony Danych wstępnych kontroli operacji przetwarzania danych, które mogą wiązać się ze szczególnym ryzykiem, jak również przeprowadzanie konsultacji co do zasadności takich wstępnych kontroli,
-
przeprowadzanie działań kontrolnych i audytorskich,
-
rozwijanie i ocenianie zabezpieczeń systemów informatycznych i systemów zautomatyzowanych.

Jeśli chodzi o obowiązki związane z monitorowaniem zmian w polityce i prawodawstwie, będą one obejmowały jedno lub kilka z następujących zadań:

-
planowanie, opracowywanie, analizowanie, interpretowanie i przedstawianie uwag do opinii, innych wspólnotowych aktów prawnych oraz prawodawstwa Unii w dziedzinie ochrony danych oraz monitorowanie ich stosowania, jak również przygotowywanie odpowiedzi na zalecenia w tej dziedzinie lub formułowanie takich zaleceń,
-
analizowanie kwestii prawnych w dziedzinie prawa krajowego, wspólnotowego i międzynarodowego,
-
udzielanie odpowiednim instytucjom porad w zakresie wniosków legislacyjnych i środków administracyjnych o charakterze ogólnym, które wiążą się z przetwarzaniem danych osobowych,
-
współpraca z organami odpowiedzialnymi za ochronę danych w dziedzinie współpracy policji i wymiarów sprawiedliwości w sprawach karnych, szczególnie w celu zwiększenia spójności przepisów i polityki Unii w dziedzinie ochrony danych,
-
wypełnianie różnych zadań podczas sporów sądowych, opracowywanie stanowiska oraz reprezentowanie instytucji w sprawach sądowych przed Trybunałem Sprawiedliwości, Sądem do spraw Służby Publicznej Unii Europejskiej oraz Sądem Pierwszej Instancji,
-
monitorowanie zmian w technologiach informacyjno-komunikacyjnych, które mogłyby wpływać na ochronę danych osobowych,
-
propagowanie zasady uwzględniania wymogów dotyczących ochrony danych osobowych od najwcześniejszych etapów cyklu życia nowych rozwiązań technologicznych (ang. privacy by design) oraz działanie na rzecz jej powszechniejszego stosowania.

Obowiązki te mogą wiązać się z wyjazdami poza główną siedzibę.

III.

 WARUNKI UDZIAŁU W KONKURSIE

W momencie upływu terminu zgłoszeń drogą elektroniczną kandydat musi spełniać wszystkie następujące warunki ogólne i szczegółowe:
1. Warunki ogólne
a) posiadanie obywatelstwa jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej;
b) korzystanie z pełni praw obywatelskich;
c) uregulowany stosunek do służby wojskowej;
d) posiadanie odpowiednich cech charakteru niezbędnych do wykonywania przyszłych obowiązków.
2. Warunki szczegółowe
2.1.Kwalifikacje i dyplomy

poziom wykształcenia odpowiadający ukończonym prawniczym studiom uniwersyteckim trwającym co najmniej trzy lata, potwierdzony dyplomem ukończenia studiów

lub

poziom wykształcenia odpowiadający ukończonym studiom uniwersyteckim trwającym co najmniej trzy lata w innej dziedzinie, koniecznie uzupełniony poświadczonym certyfikatem szkoleniem w zakresie ochrony danych (IAPP, EIPA, GDD lub ekwiwalentnym szkoleniem zakończonym egzaminem).

2.2.Doświadczenie zawodowe

Przynajmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na poziomie uniwersyteckim w zakresie prawa, z czego przynajmniej połowa poświęcona głównie ochronie danych w administracji publicznej (szczególnie na stanowisku inspektora ds. ochrony danych lub w niezależnym organie nadzoru zajmującym się ochroną danych). Doświadczenie to musi być należycie potwierdzone odpowiednimi dokumentami.

Powyższe doświadczenie zawodowe będzie brane pod uwagę tylko w przypadku, gdy zostało zdobyte po uzyskaniu dyplomu uprawniającego do udziału w konkursie.

2.3.Znajomość języków (2)

___________

(2) Zob. europejski system opisu kształcenia językowego (CECR) -

(http://europass.cedefop.europa.eu/europass/home/hornav/Downloads/CEF/LanguageSelfAssessmentGrid.csp).

Język 1Język główny (wymagany poziom: C1)

biegła znajomość jednego z języków urzędowych Unii Europejskiej

Język 2Drugi język, obowiązkowo inny niż język 1 (wymagany poziom: B2)

zadowalająca znajomość języka angielskiego, francuskiego lub niemieckiego.

W świetle wyroku Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej (wielka izba) w sprawie C-566/10 P, Republika Włoska przeciwko Komisji, instytucje UE pragną uzasadnić powody ograniczenia w niniejszym konkursie możliwości wyboru drugiego języka do mniejszej liczby języków urzędowych UE.

W związku z tym niniejszym informujemy kandydatów, że możliwości wyboru drugiego języka w ramach niniejszego konkursu zostały określone zgodnie z interesem służby, który wymaga, aby nowo zatrudnione osoby były niezwłocznie zdolne do wykonywania obowiązków i do skutecznej komunikacji w codziennej pracy. W przeciwnym razie wydajność pracy w instytucjach poważnie by ucierpiała.

Zgodnie z długoletnią praktyką dotyczącą komunikacji wewnętrznej w instytucjach UE, a także z uwagi na potrzeby służb w zakresie komunikacji zewnętrznej i prowadzenia dokumentacji, językami najpowszechniej wykorzystywanymi są angielski, francuski i niemiecki. Ponadto angielski, francuski i niemiecki są językami obcymi najbardziej rozpowszechnionymi w Unii Europejskiej i najczęściej wybieranymi przez uczniów i studentów jako pierwszy język obcy. Taka sytuacja odzwierciedla obecne standardy edukacyjne i zawodowe, na podstawie których od kandydatów na stanowiska w Unii Europejskiej można oczekiwać znajomości przynajmniej jednego z tych trzech języków. W związku z tym, uwzględniając interes służby oraz umiejętności kandydatów, a także dziedzinę niniejszego konkursu, uzasadnione jest przeprowadzenie testów i egzaminów w trzech wspomnianych językach. Ma to zagwarantować, że wszyscy kandydaci, niezależnie od tego, który z języków urzędowych jest ich językiem pierwszym, będą władać przynajmniej jednym ze wspomnianych trzech języków urzędowych na poziomie umożliwiającym wykonywanie obowiązków służbowych. Przeprowadzane w taki sposób testy szczególnych kompetencji kandydatów umożliwiają instytucjom dokonanie oceny zdolności kandydatów do bezzwłocznego wykonywania zadań w środowisku, które jest bardzo zbliżone do prawdziwego środowiska pracy.

Z tych samych względów należy ograniczyć liczbę języków wykorzystywanych w komunikacji między kandydatami a instytucją, w tym języków, w których przygotowuje się zgłoszenie elektroniczne. Wymóg ten umożliwia również zastosowanie jednolitego podejścia przy porównywaniu kandydatów i sprawdzaniu informacji, które zamieścili oni w swoich zgłoszeniach.

Ponadto zgodnie z zasadą równego traktowania wszyscy kandydaci, nawet ci, dla których jeden z trzech języków urzędowych jest ich pierwszym językiem, mają obowiązek przystąpienia do niektórych testów i egzaminów w swoim drugim języku, wybranym spośród trzech wskazanych.

Powyższe pozostaje bez uszczerbku dla możliwości odbywania w późniejszym terminie szkoleń językowych w celu osiągnięcia zdolności do pracy w trzecim języku, zgodnie z art. 45 ust. 2 regulaminu pracowniczego.

IV.

 TESTY WSTĘPNE

EPSO przeprowadzi testy wstępne z użyciem komputera jedynie w przypadku, gdy liczba zarejestrowanych kandydatów przekroczy określony próg. Dyrektor EPSO - jako organ powołujący - określi próg po zamknięciu rejestracji kandydatur. Kandydaci są o nim informowani za pośrednictwem konta EPSO.

W przypadku gdy wcześniej nie odbędą się testy wstępne, na etapie oceny zintegrowanej zorganizowane zostaną testy kompetencyjne (zob. część VI pkt 2).

Komisja konkursowa określa poziom trudności testów wstępnych, przedstawionych w tabeli poniżej, i zatwierdza ich treść na podstawie propozycji EPSO.

1. Zaproszenie do udziału w testachDo udziału w testach zostaną zaproszeni kandydaci, którzy dokonali zgłoszenia w terminie (zob. część I pkt 2).

Uwaga:

1) zatwierdzając zgłoszenie, kandydat oświadcza, że spełnia warunki ogólne i szczegółowe określone w części III;

2) aby wziąć udział w testach, należy zarezerwować termin; rezerwacji tej należy koniecznie dokonać w terminie wskazanym za pośrednictwem konta EPSO.

2. Rodzaj testów i punktacjaSeria testów składających się z pytań wielokrotnego wyboru mających na celu ocenę ogólnych umiejętności kandydata w zakresie:
Test a)rozumienia tekstu pisanegopunktacja: od 0 do 20 pkt wymagane minimum: 10 pkt
Test b)operowania danymi liczbowymipunktacja: od 0 do 10 pkt
Test c)myślenia abstrakcyjnegopunktacja: od 0 do 10 pkt
Wymagane minimum wynosi 10 pkt dla testów b) i c) łącznie.
3. Język, w którym przeprowadzane są testy Język 1

V.

 DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W KONKURSIE I WYBÓR NA PODSTAWIE KWALIFIKACJI

1.
Procedura

Spełnienie warunków ogólnych i szczegółowych oraz kwalifikacje kandydatów oceniane są w pierwszej kolejności na podstawie informacji, jakie podają oni w zgłoszeniach.

a)
W celu wyłonienia kandydatów spełniających wszystkie warunki dopuszczenia do udziału w konkursie analizuje się odpowiedzi kandydatów na pytania dotyczące warunków ogólnych i szczegółowych (zob. część III).
b)
Komisja konkursowa przystępuje następnie do oceny kwalifikacji kandydatów, którzy spełniają warunki udziału w konkursie, w celu wyłonienia osób posiadających kwalifikacje (w tym dyplomy, świadectwa i doświadczenie zawodowe), które najlepiej odpowiadają zakresowi obowiązków i w najwyższym stopniu spełniają kryteria wyboru określone w niniejszym ogłoszeniu o konkursie. Kwalifikacje kandydatów oceniane są wyłącznie na podstawie informacji, jakie podają oni w zakładce "ocena zdolności" (fr. evaluateur de talent, ang. talent saeener, niem. Talentfilter), według punktacji ustalonej w następujący sposób:
-
każde kryterium wyboru jest ważone w skali od 1 do 3 (zob. pkt 2 poniżej) zależnie od przypisanego mu przez komisję konkursową znaczenia,
-
komisja konkursowa analizuje odpowiedzi kandydatów i przyznaje za każdą z nich od 0 do 4 punktów, w zależności od kwalifikacji kandydata. Liczba punktów jest następnie mnożona przez współczynnik ważności dla danego pytania i sumowana w celu uzyskania oceny ogólnej.
W przypadku gdy wcześniej zostaną zorganizowane testy wstępne (zob. część TV), analizę pod względem spełnienia warunków ogólnych i szczegółowych przeprowadza się w porządku malejącym, począwszy od kandydata, który w testach wstępnych uzyskał najwyższą liczbę punktów, do momentu osiągnięcia określonej przez organ powołujący liczby kandydatów (3), którzy:
- uzyskali wymaganą minimalną liczbę punktów, a jednocześnie najwyższe wyniki w testach wstępnych, oraz
- spełniają warunki udziału w konkursie.
W przypadku gdy kilku kandydatów z tą samą liczbą punktów znajdzie się na ostatnim miejscu, wszyscy ci kandydaci zostaną wzięci pod uwagę na etapie wyboru na podstawie kwalifikacji [zob. lit. a) i b) powyżej]. Po osiągnięciu wymaganej liczby zgłoszenia elektroniczne pozostałych kandydatów nie będą sprawdzane.

___________

(3) Liczba ta odpowiada progowi, o którym mowa w części IV akapit pierwszy.

Komisja konkursowa sporządza następnie listę kandydatów sklasyfikowanych według uzyskanej oceny ogólnej. Liczba kandydatów 2 zaproszonych do etapu oceny zintegrowanej 3 może być maksymalnie 3 razy większa niż liczba laureatów wskazana w niniejszym ogłoszeniu o konkursie (zob. część I). Liczba ta zostanie opublikowana na stronie internetowej EPSO (http://blogs.ec.europa.eu/eu-careers.info/).

2.
Kryteria wyboru

W ramach wyboru na podstawie kwalifikacji komisja konkursowa uwzględnia następujące kryteria:

1)
dyplom uniwersytecki w dziedzinie prawa europejskiego;
2)
dyplom uniwersytecki ze specjalizacją w zakresie ochrony danych;
3)
poświadczone certyfikatem szkolenie w zakresie ochrony danych (IAPP, EIPA, GDD lub ekwiwalentne szkolenie zakończone egzaminem i potwierdzone certyfikatem), oprócz kwalifikacji i dyplomów wymaganych do przystąpienia do konkursu;
4)
co najmniej półtoraroczne doświadczenie zawodowe w zakresie ochrony danych zdobyte w instytucjach europejskich lub w krajowym organie ochrony danych lub w krajowej administracji publicznej, oprócz doświadczenia wymaganego do przystąpienia do konkursu;
5)
doświadczenie zawodowe w zakresie sporządzania opinii, decyzji lub konkluzji przedkładanych przed Trybunałem Sprawiedliwości Unii Europejskiej, dotyczących prawodawstwa europejskiego w zakresie ochrony danych;
6)
doświadczenie zawodowe w zakresie sporządzania sprawozdań dotyczących kontroli wstępnych, konsultacji i skarg w zakresie ochrony danych;
7)
doświadczenie zawodowe w zakresie sporządzania opinii dotyczących prawodawstwa europejskiego w zakresie ochrony danych (inne niż doświadczenie wymagane w pkt 5);
8)
doświadczenie zawodowe w zakresie przeprowadzania dochodzeń lub audytów w celu analizowania obowiązujących przepisów pod względem przestrzegania zasad dotyczących przetwarzania danych osobowych;
9)
doświadczenie zawodowe w zakresie nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT) w celu oceny wpływu ich wykorzystania na ochronę danych.

VI.

 OCENA ZINTEGROWANA

1. ZaproszenieKandydaci, którzy:
- w świetle danych podanych w zgłoszeniu elektronicznym spełniają warunki ogólne i szczegółowe określone w części III
oraz
- uzyskali jedne z najlepszych wyników w ramach oceny kwalifikacji
zostaną zaproszeni do wzięcia udziału w etapie oceny zintegrowanej, która odbywa się zasadniczo w Brukseli (6) i trwa jeden lub dwa dni.
Kandydaci, którzy zostali dopuszczeni do etapu oceny zintegrowanej, muszą w momencie przystępowania do testów oceny zintegrowanej przedstawić (7) kompletną dokumentację zgłoszeniową (podpisany elektroniczny formularz zgłoszeniowy wraz z wymaganymi dokumentami).
Zasady: zob. pkt 2.1.7 ogólnych zasad mających zastosowanie do konkursów otwartych.
2. Ocena zintegrowanaW ramach testów oceny zintegrowanej, których treść zatwierdzana jest przez komisję konkursową, oceniane będą:
- umiejętności kandydatów w zakresie rozumienia tekstu pisanego, operowania danymi liczbowymi i myślenia abstrakcyjnego (o ile nie zostały one ocenione w ramach wcześniejszych testów wstępnych). Oceniane będą one za pomocą następujących testów:
a) rozumienia tekstu pisanego;
b) operowania danymi liczbowymi;
c) myślenia abstrakcyjnego;
- umiejętności specjalistyczne będą oceniane na podstawie następującego testu:
d) ustrukturyzowana rozmowa na temat umiejętności w dziedzinie konkursu, przeprowadzona w oparciu o odpowiedzi udzielone w zakładce "ocena zdolności" (fr. évaluateur de talent, ang. talent screener, niem. Talentfilter) formularza zgłoszenia;
- umiejętności ogólne (8) będą oceniane na podstawie następujących elementów:
e) studium przypadku;
f) zadanie do wykonania w zespole;
g) ustrukturyzowana rozmowa.
Każda z umiejętności ogólnych sprawdzana będzie według następującego schematu:
Studium przypadkuZadanie do wykonania w zespoleUstrukturyzowana rozmowa
Umiejętność analizowania i rozwiązywania problemówxx
Komunikacjaxx
Jakość i wydajność pracyxx
Nauka i rozwój osobistyxx
Ustalanie priorytetów i organizacjaxx
Odpornośćxx
Umiejętność pracy w zespolexx
Zdolności przywódczexx
3. Języki oceny zintegrowanejjęzyk 1 dla testów a), b) i c)

Język 2 dla części d), e), f) i g)

4. Punktacja i przypisana wagaUmiejętności w zakresie:

a) rozumienia tekstu pisanego: od 0 do 20 pkt wymagane minimum: 10 pkt

b) operowania danymi liczbowymi: od 0 do 10 pkt

c) myślenia abstrakcyjnego: od 0 do 10 pkt

wymagane minimum dla testów b) i c) łącznie: 10 pkt

Nieuzyskanie wymaganej liczby punktów w testach a), b) i c) powoduje wykluczenie z dalszej procedury. Uzyskanych w nich punktów nie dodaje się do punktów uzyskanych w pozostałych częściach oceny zintegrowanej.

Umiejętności specjalistyczne (część d)

od 0 do 100 pkt wymagane minimum: 50 pkt

przypisana waga: 55 % całkowitej liczby punktów Umiejętności ogólne (część e, f oraz g)

od 0 do 80 pkt za wszystkie umiejętności ogólne (10 pkt na każdą umiejętność)

wymagane minimum:

3 pkt za każdą umiejętność oraz

40 pkt z 80 pkt za wszystkie 8 umiejętności ogólnych

przypisana waga: 45 % całkowitej liczby punktów

___________

(6) Ze względów organizacyjnych testy kompetencyjne mogą zostać przeprowadzone w ośrodkach egzaminacyjnych w państwach członkowskich, niezależnie od pozostałych elementów oceny zintegrowanej.

(7) O terminie testów oceny zintegrowanej kandydaci zostaną powiadomieni w odpowiednim czasie za pośrednictwem konta EPSO.

(8) Umiejętności te zostały zdefiniowane w pkt 1.2 ogólnych zasad mających zastosowanie do konkursów otwartych.

VII.

 WERYFIKACJA DANYCH DOSTARCZONYCH PRZEZ KANDYDATÓW

Po zakończeniu testów oceny zintegrowanej informacje umieszczone przez kandydatów w zgłoszeniach elektronicznych będą weryfikowane na podstawie dokumentów dostarczonych przez kandydata. Dane sprawdzane są przez EPSO pod kątem warunków ogólnych, a przez komisję konkursową - pod kątem warunków szczegółowych.

W przypadku kandydatów, którzy uzyskali wymaganą minimalną liczbę punktów i najwyższy łączny wynik z testów d), e), f) oraz g), weryfikacja odbywa się w porządku malejącym. W stosownym przypadku kandydaci muszą również uzyskać minimalną wymaganą liczbę punktów w testach kompetencyjnych a), b) i c). Weryfikacja odbywa się do momentu, gdy osiągnięta zostanie liczba kandydatów, którzy mogą zostać wpisani na listę rezerwową i którzy spełniają wszystkie warunki dopuszczenia do udziału w konkursie. Po osiągnięciu wymaganej liczby dokumenty potwierdzające pozostałych kandydatów nie będą sprawdzane.

Przy ocenie kwalifikacji dokumenty kandydatów będą brane pod uwagę jedynie w celu potwierdzenia danych podanych w zakładce "ocena zdolności". Jeżeli w trakcie weryfikacji okaże się, że dane podane przez kandydata nie są potwierdzone odpowiednimi dokumentami, kandydat zostaje wykluczony z procedury konkursowej.

VIII.

 LISTA REZERWOWA

1. Umieszczenie na liścieKomisja konkursowa umieszcza na liście rezerwowej nazwiska kandydatów:

- którzy (9) uzyskali wymaganą minimalną liczbę punktów za wszystkie części od a) do g) oraz jeden z najlepszych wyników za wszystkie części oceny zintegrowanej d), e), f) i g) (zob. liczba laureatów, część I)

- oraz którzy, zgodnie z dokumentami potwierdzającymi, spełniają wszystkie warunki udziału w konkursie (zob. część III).

2. KlasyfikacjaLista w porządku alfabetycznym.
___________

(9) W przypadku gdy na ostatnim miejscu znajdzie się kilku kandydatów z jednakowym wynikiem, na listę rezerwową wpisani zostaną wszyscy ci kandydaci.

* W niniejszym ogłoszeniu wszelkie odniesienia do osoby płci męskiej uznaje się jednocześnie za odniesienia do osoby płci żeńskiej.
1 Rozporządzenie (WE) nr 45/2001 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2000 r. o ochronie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez instytucje i organy wspólnotowe i o swobodnym przepływie takich danych (Dz.U. L 8 z 12.1.2001, s. 1).
2 W przypadku gdy na ostatnim miejscu uplasuje się kilku kandydatów z jednakowym wynikiem, wszyscy ci kandydaci zostaną zaproszeni do etapu oceny zintegrowanej.
3 Kandydaci, którzy nie zostaną zaproszeni do etapu oceny zintegrowanej, otrzymają wyniki oceny swojej kandydatury oraz współczynniki przypisywane poszczególnym pytaniom przez komisję konkursową.

© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.