Ogłoszenie o konkursie otwartym - EPSO/AD/293/14 - Administratorzy (AD 7) w następujących dziedzinach: 1. Prawo konkurencji 2. Finansowanie przedsiębiorstw 3. Ekonomia finansowa 4. Ekonomia przemysłu 5. Makroekonomia.
Dz.U.UE.C.2014.376A.1
Akt nieocenianyOGŁOSZENIE O KONKURSIE OTWARTYM
EPSO/AD/293/14
Administratorzy (AD 7) w następujących dziedzinach:
1. Prawo konkurencji
2. Finansowanie przedsiębiorstw
3. Ekonomia finansowa
4. Ekonomia przemysłu
5. Makroekonomia
(Dz.U.UE C z dnia 23 października 2014 r.)
Europejski Urząd Doboru Kadr (EPSO) organizuje konkurs otwarty obejmujący ocenę kwalifikacji i testy w celu stworzenia list rezerwowych wykorzystywanych przy zatrudnianiu urzędników na stanowiska administratorów * w Komisji Europejskiej.
Przed zgłoszeniem kandydatury należy dokładnie zapoznać się z ogólnymi zasadami mającymi zastosowanie do konkursów otwartych opublikowanymi w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej C 60 A z dnia 1 marca 2014 r., a także na stronie internetowej EPSO. Dokument ten, stanowiący integralną część ogłoszenia o konkursie, pomoże kandydatom zrozumieć zasady dotyczące procedury konkursowej i dokonywania zgłoszeń. |
SPIS TREŚCI
I. INFORMACJE OGÓLNE
II. ZAKRES OBOWIĄZKÓW
III. WARUNKI UDZIAŁU W KONKURSIE
IV. TESTY WSTĘPNE
V. DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W KONKURSIE I WYBÓR NA PODSTAWIE KWALIFIKACJI
VI. OCENA ZINTEGROWANA
VII. WERYFIKACJA DANYCH DOSTARCZONYCH PRZEZ KANDYDATÓW
VIII. LISTY REZERWOWE
IX. ZAŁĄCZNIKI
I.
INFORMACJE OGÓLNE
INFORMACJE OGÓLNE
1. Liczba laureatów w poszczególnych dziedzinach | Dziedzina 1 = 27 Dziedzina 2 = 14 Dziedzina 3 = 25 Dziedzina 4 = 15 Dziedzina 5 = 30 |
2. Uwagi | Niniejsze ogłoszenie dotyczy kilku dziedzin. Ze względu na ograniczenia budżetowe i administracyjne oraz w interesie służby, który wymaga dostępu do listy rezerwowej kandydatów wyspecjalizowanych i niezwłocznie zdolnych do wykonywania obowiązków, kandydaci mogą zgłosić się tylko do jednej dziedziny. Wybór początkowo będzie się odbywać za pomocą narzędzia "ocena zdolności" (fr. évaluateur de talent, ang. talent screener, niem. Talentfilter) (zob. część V ogłoszenia o konkursie oraz pkt 4 załączników), określającego najlepszych kandydatów w oparciu o konkretne kryteria odpowiadające potrzebom i priorytetom Komisji. Wyboru należy dokonać w momencie rejestracji elektronicznej. Po zatwierdzeniu i przesłaniu formularza zgłoszeniowego drogą elektroniczną nie ma możliwości zmiany dziedziny. |
3. Jak zgłosić się do konkursu | Należy zgłosić się drogą elektroniczną zgodnie z procedurą opisaną na stronie internetowej EPSO, a zwłaszcza w rozdziale "Jak się zapisać" (ang. How to apply, fr. Mode d'emploi de l'inscription, niem. Wie kann ich mich bewerben?). Termin zgłaszania kandydatur (z zatwierdzeniem włącznie): 25 listopada 2014 r. o godz. 12.00 (w południe) czasu obowiązującego w Brukseli. |
II.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
III.
WARUNKI UDZIAŁU W KONKURSIE
WARUNKI UDZIAŁU W KONKURSIE
1. Warunki ogólne a) posiadanie obywatelstwa jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej; b) korzystanie z pełni praw obywatelskich; c) uregulowany stosunek do służby wojskowej; d) posiadanie odpowiednich kwalifikacji etycznych niezbędnych do wykonywania przyszłych obowiązków. | |
2. Warunki szczegółowe | |
2.1. | Wykształcenie Zob. załączniki. |
2.2. | Doświadczenie zawodowe Zob. załączniki. |
2.3. | Znajomość języków 1 |
Język 1 | Język główny (minimalny wymagany poziom: C1) biegła znajomość jednego z języków urzędowych Unii Europejskiej |
Język 2 | Drugi język, obowiązkowo inny niż język 1 (minimalny wymagany poziom: B2) zadowalająca znajomość języka angielskiego, francuskiego lub niemieckiego W świetle wyroku Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej (wielka izba) w sprawie C-566/10 P Republika Włoska przeciwko Komisji instytucje UE pragną uzasadnić powody ograniczenia w niniejszym konkursie wyboru drugiego języka do mniejszej liczby języków urzędowych UE. W związku z tym niniejszym informujemy kandydatów, że możliwości wyboru drugiego języka w ramach niniejszego konkursu zostały określone zgodnie z interesem służb, który wymaga, aby nowo zatrudnione osoby były niezwłocznie zdolne do wykonywania obowiązków i do skutecznej komunikacji w codziennej pracy. W przeciwnym razie wydajność pracy w instytucjach poważnie by ucierpiała. Zgodnie z długoletnią praktyką dotyczącą komunikacji wewnętrznej w instytucjach UE, a także z uwagi na potrzeby służb w zakresie komunikacji zewnętrznej i prowadzenia dokumentacji, językami najpowszechniej wykorzystywanymi są angielski, francuski i niemiecki. Ponadto angielski, francuski i niemiecki są językami obcymi najbardziej rozpowszechnionymi w Unii Europejskiej i najczęściej wybieranymi przez uczniów i studentów jako pierwszy język obcy. Taka sytuacja odzwierciedla obecne standardy edukacyjne i zawodowe, na podstawie których od kandydatów na stanowiska w Unii Europejskiej można oczekiwać znajomości przynajmniej jednego z tych trzech języków. W związku z tym, uwzględniając interes służby oraz wiedzę kandydatów, a także dziedzinę niniejszego konkursu, uzasadnione jest przeprowadzenie testów w trzech wspomnianych językach. Ma to zagwarantować, że wszyscy kandydaci, niezależnie od tego, jaki język jest ich językiem pierwszym, będą władać przynajmniej jednym ze wspomnianych trzech języków urzędowych na poziomie umożliwiającym wykonywanie obowiązków służbowych. Przeprowadzane w taki sposób testy szczególnych kompetencji kandydatów umożliwiają instytucjom dokonanie oceny zdolności kandydatów do bezzwłocznego wykonywania zadań w środowisku, które jest bardzo zbliżone do prawdziwego środowiska pracy. Z tych samych względów należy ograniczyć liczbę języków wykorzystywanych w komunikacji między kandydatami a instytucją, w tym języków, w których przygotowuje się zgłoszenie elektroniczne. Ponadto wymóg ten zapewnia jednolitość przy porównywaniu kandydatów i sprawdzaniu informacji, które zamieścili oni w swoich zgłoszeniach. Ponadto zgodnie z zasadą równego traktowania wszyscy kandydaci, nawet ci, dla których jeden z trzech języków urzędowych jest ich pierwszym językiem, mają obowiązek przystąpienia do niektórych testów w swoim drugim języku, wybranym spośród trzech wskazanych. Powyższe pozostaje bez uszczerbku dla możliwości odbywania w późniejszym terminie szkoleń językowych w celu osiągnięcia zdolności do pracy w trzecim języku, zgodnie z art. 45 ust. 2 regulaminu pracowniczego. |
IV.
TESTY WSTĘPNE
TESTY WSTĘPNE
W przeciwnym przypadku na etapie oceny zintegrowanej zorganizowane zostaną testy kompetencyjne (zob. część VI pkt 2).
Komisja konkursowa określa poziom trudności testów wymienionych w poniższej tabeli i zatwierdza ich treść na podstawie propozycji EPSO.
1. Zaproszenie | Do udziału w testach zostaną zaproszeni kandydaci, którzy dokonali zgłoszenia w terminie (zob. część I pkt 3). Uwaga: 1. zatwierdzając zgłoszenie, kandydat oświadcza, że spełnia warunki ogólne i szczegółowe określone w części III; 2. aby wziąć udział w testach, należy zarezerwować termin; rezerwacji tej należy koniecznie dokonać w terminie wskazanym za pośrednictwem konta EPSO. | ||
2. Rodzaj testów i punktacja | Seria testów składających się z pytań wielokrotnego wyboru mających na celu ocenę umiejętności kandydata w zakresie: | ||
Test a) | rozumienia tekstu pisanego | punktacja: od 0 do 20 pkt wymagane minimum: 10 | |
Test b) | operowania danymi liczbowymi | punktacja: od 0 do 10 pkt | |
Test c) | myślenia abstrakcyjnego | punktacja: od 0 do 10 pkt | |
Wymagane minimum wynosi 10 pkt w testach b) i c) łącznie | |||
3. Język, w którym przeprowadzane są testy | Język 1 |
V.
DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W KONKURSIE I WYBÓR NA PODSTAWIE KWALIFIKACJI
DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W KONKURSIE I WYBÓR NA PODSTAWIE KWALIFIKACJI
W przypadku gdy wcześniej zostaną zorganizowane testy wstępne (zob. część IV), dla każdej z dziedzin przeprowadza się analizę pod względem spełnienia warunków ogólnych i szczegółowych w porządku malejącym, począwszy od kandydata, który uzyskał najwyższą liczbę punktów, do momentu, kiedy liczba kandydatów, którzy:
osiągnie próg określony przez organ powołujący 2 .
W przypadku gdy kilku kandydatów z tą samą liczbą punktów znajdzie się na ostatnim miejscu, wszyscy ci kandydaci zostaną wzięci pod uwagę na etapie wyboru na podstawie kwalifikacji [zob. lit. a) i b) powyżej]. Po osiągnięciu wymaganej liczby zgłoszenia elektroniczne pozostałych kandydatów nie będą sprawdzane.
Komisja konkursowa sporządza następnie listę kandydatów sklasyfikowanych według uzyskanej oceny ogólnej. W każdej dziedzinie liczba kandydatów zaproszonych do etapu oceny zintegrowanej 3 może być maksymalnie 3 razy większa niż liczba laureatów 4 wskazana w niniejszym ogłoszeniu o konkursie (zob. część I). Liczba ta zostanie opublikowana na stronie internetowej EPSO (http://blogs.ec.europa.eu/eu-careers.info/).
VI.
OCENA ZINTEGROWANA
OCENA ZINTEGROWANA
1. Zaproszenie | Kandydaci, którzy: - w świetle danych podanych w zgłoszeniu elektronicznym spełniają warunki ogólne i szczegółowe określone w części III ORAZ - uzyskali najwyższe wyniki w ramach oceny kwalifikacji, zostaną zaproszeni do wzięcia udziału w etapie oceny zintegrowanej, która odbywa się zasadniczo w Brukseli i trwa jeden lub dwa dni 5 . Kandydaci, którzy zostali dopuszczeni do etapu oceny zintegrowanej, muszą w momencie przystępowania do testów oceny zintegrowanej przedstawić kompletną dokumentację zgłoszeniową (podpisany elektroniczny formularz zgłoszeniowy wraz z wymaganymi dokumentami) 6 . Zasady: zob. pkt 2.1.7 ogólnych zasad mających zastosowanie do konkursów otwartych. |
2. Ocena zintegrowana | W ramach testów oceny zintegrowanej, których treść zatwierdzana jest przez komisję konkursową, oceniane będą: - umiejętności kandydatów w zakresie rozumienia tekstu pisanego, operowania danymi liczbowymi i myślenia abstrakcyjnego (o ile nie zostały one ocenione w ramach wcześniejszych testów wstępnych) będą oceniane za pomocą następujących testów: a) rozumienie tekstu pisanego b) operowanie danymi liczbowymi c) myślenie abstrakcyjne - umiejętności specjalistyczne, oceniane na podstawie następujących elementów: d) ustrukturyzowanej rozmowy przeprowadzonej w oparciu o umiejętności w dziedzinie konkursu oraz odpowiedzi udzielone w zakładce "ocena zdolności" (fr. évaluateur de talent, ang. talent screener, niem. Talentfilter) formularza zgłoszenia - umiejętności ogólne 7 , oceniane na podstawie następujących elementów: e) studium przypadku f) zadanie do wykonania w zespole g) ustrukturyzowana rozmowa |
Studium przypadku | Zadanie do wykonania w zespole | Ustrukturyzowana rozmowa | |
Umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów | x | x | |
Komunikacja | x | x | |
Jakość i wydajność pracy | x | x | |
Nauka i rozwój osobisty | x | x | |
Ustalanie priorytetów i organizacja | x | x | |
Odporność | x | x | |
Umiejętność pracy w zespole | x | x | |
Zdolności kierownicze | x | x |
3. Języki oceny zintegrowanej | język 1 dla testów a), b) oraz c) język 2 dla części d), e), f) oraz g) |
4. Punktacja i przypisana waga | Umiejętności w zakresie rozumienia tekstu pisanego, operowania danymi liczbowymi i myślenia abstrakcyjnego a) rozumienie tekstu pisanego: od 0 do 20 pkt wymagane minimum: 10 b) operowanie danymi liczbowymi: od 0 do 10 pkt c) myślenie abstrakcyjne: od 0 do 10 pkt wymagane minimum dla testów b) i c): 10 Nieuzyskanie wymaganej liczby punktów w testach a), b) i c) powoduje wykluczenie z dalszej procedury, ale jednocześnie uzyskane w nich punkty nie zostają dodane do punktów uzyskanych w pozostałych częściach oceny zintegrowanej. Wiedza specjalistyczna (część d)) test d): od 0 do 100 pkt wymagane minimum: 50 Współczynnik ważności: 55 % całkowitej liczby punktów Umiejętności ogólne (część e), f) oraz g)) od 0 do 80 pkt za wszystkie umiejętności ogólne (10 pkt na każdą umiejętność) wymagane minimum: 3 pkt za każdą umiejętność oraz 40 pkt z 80 pkt za wszystkie 8 umiejętności ogólnych Współczynnik ważności: 45 % całkowitej liczby punktów |
VII.
WERYFIKACJA DANYCH DOSTARCZONYCH PRZEZ KANDYDATÓW
WERYFIKACJA DANYCH DOSTARCZONYCH PRZEZ KANDYDATÓW
Weryfikacja kwalifikacji kandydatów, którzy zdali testy d), e), f) oraz g) i osiągnęli najwyższy łączny wynik, odbywa się w porządku malejącym. Kandydaci muszą również uzyskać minimalną wymaganą liczbę punktów w testach kompetencyjnych a), b) i c). Weryfikacja odbywa się do momentu, gdy osiągnięta zostanie liczba kandydatów, którzy mogą zostać wpisani na listę rezerwową i którzy rzeczywiście spełniają wszystkie warunki udziału w konkursie. Po osiągnięciu wymaganej liczby dokumenty potwierdzające pozostałych kandydatów nie będą sprawdzane.
Przy ocenie kwalifikacji dokumenty kandydatów będą brane pod uwagę jedynie w celu potwierdzenia danych podanych w zakładce "ocena zdolności". Jeżeli w trakcie weryfikacji okaże się, że dane podane przez kandydata nie są potwierdzone odpowiednimi dokumentami, kandydat zostaje wykluczony z procedury konkursowej.
VIII.
LISTY REZERWOWE
LISTY REZERWOWE
1. Wpisanie kandydatów na listy rezerwowe | Komisja konkursowa umieszcza na liście rezerwowej nazwiska kandydatów: - którzy uzyskali wymaganą minimalną liczbę punktów za wszystkie części a)- g) oraz jeden z najlepszych wyników za części d), e), f) i g) (zob. liczba laureatów, część I pkt 1) 8 , - którzy, zgodnie z dokumentami potwierdzającymi, spełniają wszystkie warunki udziału w konkursie (zob. część III). |
2. Klasyfikacja | Listę tworzy się dla każdej z dziedzin i w porządku alfabetycznym. |
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK I
DZIEDZINA 1. PRAWO KONKURENCJI (AD 7)
DZIEDZINA 1. PRAWO KONKURENCJI (AD 7)
1.
Obowiązki
Obowiązki
Komisja Europejska poszukuje prawników posiadających wiedzę i umiejętności fachowe w zakresie europejskiego prawa konkurencji (przeciwdziałanie praktykom monopolistycznym, łączenie przedsiębiorstw lub pomoc państwa) oraz praktyczne doświadczenie w stosowaniu reguł i procedur konkurencji w kancelarii prawnej, organach wymiaru sprawiedliwości, jako prawnik zatrudniony w przedsiębiorstwie, w firmie zajmującej się doradztwem prawnym, w organizacji przedsiębiorców, organie krajowym lub międzynarodowym. Kandydaci powinni posiadać udokumentowaną umiejętność analizowania spraw dotyczących konkurencji z należytym uwzględnieniem aspektów ekonomicznych, dokonywania oceny prawnej w świetle reguł i procedur konkurencji oraz przygotowywania projektów aktów prawnych.
Główny zakres obowiązków: Prowadzenie analiz związanych z przepisami UE dotyczącymi polityki antymonopolowej, łączenia przedsiębiorstw i polityki w zakresie pomocy państwa oraz zadania administracyjne, doradcze i kontrolne związane z działalnością w zakresie polityki konkurencji UE.
Obowiązki urzędników odpowiedzialnych za poszczególne sprawy będą się różnić w zależności od tego, czy będą oni pracować w dziedzinie polityki antymonopolowej, łączenia przedsiębiorstw czy też pomocy państwa. Obowiązki mogą obejmować na przykład:
2.
Wykształcenie
Wykształcenie
Lub
Poziom wykształcenia odpowiadający ukończonym studiom uniwersyteckim w dziedzinie prawa trwającym co najmniej trzy lata, potwierdzony dyplomem, oraz przynajmniej roczne doświadczenie zawodowe w dziedzinie bezpośrednio związanej z zakresem obowiązków opisanym w pkt 1, zdobyte po uzyskaniu tego dyplomu.
Uwaga: co najmniej roczne doświadczenie zawodowe stanowi integralną część wykształcenia i nie może zostać doliczone do wymaganej liczby lat doświadczenia zawodowego określonej poniżej.
3.
Doświadczenie zawodowe
Doświadczenie zawodowe
Powyższe doświadczenie zawodowe będzie brane pod uwagę tylko w przypadku, gdy zostało zdobyte po uzyskaniu dyplomu uprawniającego do udziału w konkursie.
4.
Kryteria kwalifikacji
Kryteria kwalifikacji
ZAŁĄCZNIK II
DZIEDZINA 2. FINANSOWANIE PRZEDSIĘBIORSTW (AD7)
DZIEDZINA 2. FINANSOWANIE PRZEDSIĘBIORSTW (AD7)
1.
Obowiązki
Obowiązki
Główny zakres obowiązków: Prowadzenie analiz związanych z przepisami UE dotyczącymi polityki antymonopolowej, łączenia przedsiębiorstw i polityki w zakresie pomocy państwa oraz zadania administracyjne, doradcze i kontrolne związane z działalnością w zakresie polityki konkurencji UE.
Obowiązki urzędników odpowiedzialnych za poszczególne sprawy posiadających konkretną znajomość dziedzin finansowania przedsiębiorstw i analizy finansowej będą obejmowały na przykład:
2.
Wykształcenie
Wykształcenie
Lub
Poziom wykształcenia odpowiadający ukończonym studiom uniwersyteckim w dziedzinie ekonomii, finansów, rachunkowości lub zarządzania przedsiębiorstwem, trwającym co najmniej trzy lata, potwierdzony dyplomem, oraz przynajmniej roczne doświadczenie zawodowe w dziedzinie związanej z zakresem obowiązków opisanym w pkt 1, zdobyte po uzyskaniu tego dyplomu.
Uwaga: co najmniej roczne doświadczenie zawodowe stanowi integralną część wykształcenia i nie może zostać doliczone do wymaganej liczby lat doświadczenia zawodowego określonej poniżej.
3.
Doświadczenie zawodowe
Doświadczenie zawodowe
Powyższe doświadczenie zawodowe będzie brane pod uwagę tylko w przypadku, gdy zostało zdobyte po uzyskaniu dyplomu uprawniającego do udziału w konkursie.
4.
Kryteria kwalifikacji
Kryteria kwalifikacji
ZAŁĄCZNIK III
DZIEDZINA 3. EKONOMIA FINANSOWA (AD 7)
DZIEDZINA 3. EKONOMIA FINANSOWA (AD 7)
1.
Obowiązki
Obowiązki
Do głównych zadań administratorów należeć będzie:
2.
Wykształcenie
Wykształcenie
Lub
Poziom wykształcenia odpowiadający ukończonym studiom uniwersyteckim w dziedzinie ekonomii lub finansów trwającym co najmniej trzy lata, potwierdzony dyplomem, oraz przynajmniej roczne doświadczenie zawodowe w dziedzinie związanej z zakresem obowiązków opisanym w pkt 1, zdobyte po uzyskaniu tego dyplomu.
Uwaga: co najmniej roczne doświadczenie zawodowe stanowi integralną część wykształcenia i nie może zostać doliczone do wymaganej liczby lat doświadczenia zawodowego określonej poniżej.
3.
Doświadczenie zawodowe
Doświadczenie zawodowe
Powyższe doświadczenie zawodowe będzie brane pod uwagę tylko w przypadku, gdy zostało zdobyte po uzyskaniu dyplomu uprawniającego do udziału w konkursie.
4.
Kryteria kwalifikacji
Kryteria kwalifikacji
ZAŁĄCZNIK IV
DZIEDZINA 4. EKONOMIA PRZEMYSŁU (AD 7)
DZIEDZINA 4. EKONOMIA PRZEMYSŁU (AD 7)
1.
Obowiązki
Obowiązki
Główny zakres obowiązków: Prowadzenie analiz związanych z przepisami UE dotyczącymi polityki antymonopolowej, łączenia przedsiębiorstw i polityki w zakresie pomocy państwa oraz zadania administracyjne, doradcze i kontrolne związane z działalnością w zakresie polityki konkurencji UE.
Obowiązki urzędników odpowiedzialnych za poszczególne sprawy będą się różnić w zależności od tego, czy będą oni pracować w dziedzinie polityki antymonopolowej, łączenia przedsiębiorstw czy też pomocy państwa. Obowiązki mogą obejmować na przykład:
2.
Wykształcenie
Wykształcenie
Lub
Poziom wykształcenia odpowiadający ukończonym studiom uniwersyteckim w dziedzinie makroekonomii trwającym co najmniej trzy lata, potwierdzony dyplomem, oraz przynajmniej roczne doświadczenie zawodowe w dziedzinie bezpośrednio związanej z zakresem obowiązków opisanym w pkt 1, zdobyte po uzyskaniu tego dyplomu.
Uwaga: co najmniej roczne doświadczenie zawodowe stanowi integralną część wykształcenia i nie może zostać doliczone do wymaganej liczby lat doświadczenia zawodowego określonej poniżej.
3.
Doświadczenie zawodowe
Doświadczenie zawodowe
Powyższe doświadczenie zawodowe będzie brane pod uwagę tylko w przypadku, gdy zostało zdobyte po uzyskaniu dyplomu uprawniającego do udziału w konkursie.
4.
Kryteria kwalifikacji
Kryteria kwalifikacji
ZAŁĄCZNIK V
DZIEDZINA 5. MAKROEKONOMIA (AD 7)
DZIEDZINA 5. MAKROEKONOMIA (AD 7)
1.
Obowiązki
Obowiązki
Do głównych zadań administratorów należeć będzie:
2.
Wykształcenie
Wykształcenie
Lub
Poziom wykształcenia odpowiadający ukończonym studiom uniwersyteckim w dziedzinie makroekonomii trwającym co najmniej trzy lata, potwierdzony dyplomem, oraz przynajmniej roczne doświadczenie zawodowe w dziedzinie bezpośrednio związanej z zakresem obowiązków opisanym w pkt 1, zdobyte po uzyskaniu tego dyplomu.
Uwaga: Co najmniej roczne doświadczenie zawodowe stanowi integralną część wykształcenia i nie może zostać doliczone do wymaganej liczby lat doświadczenia zawodowego określonej poniżej.
3.
Doświadczenie zawodowe
Doświadczenie zawodowe
Powyższe doświadczenie zawodowe będzie brane pod uwagę tylko w przypadku, gdy zostało zdobyte po uzyskaniu dyplomu uprawniającego do udziału w konkursie.
4.
Kryteria kwalifikacji
Kryteria kwalifikacji
© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.