Konkluzje w sprawie skutecznego przywództwa w edukacji.
Dz.U.UE.C.2014.30.2
Akt nienormatywny(2014/C 30/02)
(Dz.U.UE C z dnia 1 lutego 2014 r.)
RADA UNII EUROPEJSKIEJ,
MAJĄC NA UWADZE, CO NASTĘPUJE:
ORAZ W ŚWIETLE:
Z ZAINTERESOWANIEM ODNOTOWUJE:
Komunikat Komisji pt. "Działania na rzecz otwartej edukacji" 2 , w którym wezwano państwa członkowskie, by odpowiednio wykorzystując nowe technologie i otwarte zasoby edukacyjne, promowały i rozwijały innowacyjne nauczanie i uczenie się dla wszystkich,
PODKREŚLA, ŻE:
W ZWIĄZKU Z POWYŻSZYM ZGADZA SIĘ, ŻE:
POTWIERDZA, ŻE:
Choć odpowiedzialność za organizację systemów kształcenia i szkolenia i za przekazywane treści spoczywa wyłącznie na państwach członkowskich, współpraca i wymiana sprawdzonych rozwiązań na szczeblu europejskim - za pomocą otwartej metody koordynacji - w dziedzinie przywództwa edukacyjnego, poparta skutecznym korzystaniem z programów UE, zwłaszcza z programu Erasmus+, może z pożytkiem wspierać i uzupełniać działania podejmowane na szczeblu krajowym, regionalnym i lokalnym,
ZWRACA SIĘ DO PAŃSTW CZŁONKOWSKICH, BY:
ZWRACA SIĘ DO PAŃSTW CZŁONKOWSKICH I KOMISJI, BY:
© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.