Komunikat na mocy art. 4 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Rady (EWG) nr 2408/92 - Zmiana obowiązku użyteczności publicznej w zakresie regularnych połączeń lotniczych pomiędzy Benbecula i Barra dokonana przez Zjednoczone Królestwo.

Dzienniki UE

Dz.U.UE.C.2008.218.15

Akt nienormatywny
Wersja od: 27 sierpnia 2008 r.

Komunikat Komisji na mocy art. 4 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Rady (EWG) nr 2408/92

Zmiana obowiązku użyteczności publicznej w zakresie regularnych połączeń lotniczych pomiędzy Benbecula i Barra dokonana przez Zjednoczone Królestwo

(Tekst mający znaczenie dla EOG)

(2008/C 218/06)

(Dz.U.UE C z dnia 27 sierpnia 2008 r.)

1. Zjednoczone Królestwo postanowiło wprowadzić zmianę obowiązku użyteczności publicznej w zakresie regularnych połączeń lotniczych pomiędzy Benbecula i Barra podanych w zawiadomieniu opublikowanym w Dz.U. C 53 z 4.3.1995, z późniejszymi zmianami w Dz.U. C 143 z 8.5.1998, str. 19, Dz.U. C 154 z 29.5.2001, str. 4 i Dz.U. C 310 z 13.12.2002, str. 21, oraz z późniejszymi zmianami w Dz.U. C 295 z 5.12.2003, str. 12 i Dz.U. C 285 z 17.11.2005, str. 14, na podstawie art. 4 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Rady (EWG) nr 2408/92 z dnia 23 lipca 1992 r. w sprawie dostępu przewoźników lotniczych Wspólnoty do wewnątrzwspólnotowych tras lotniczych.

2. Wprowadza się następujące zmiany dotyczące obowiązku użyteczności Publicznej w zakresie obsługi połączenia na trasie Benbecula - Barra:

Minimalna częstotliwość lotów

– jeden lot w obie strony, codziennie oprócz sobót i niedziel, pomiędzy Benbecula i Barra.

Zdolność przewozowa

– zdolność przewozowa samolotu powinna wynosić co najmniej osiem miejsc na każdej trasie.

Typ statku powietrznego

– wykorzystywane statki powietrzne powinny nadawać się do lądowania na lądowisku w Barra, które znajduje się na Traigh Mhor Beach.

Taryfy

– cena przelotu w jedną stronę nie może przekraczać 35 GBP (łącznie z opłatą lotniskową (air passenger duty) i opłatami bezpieczeństwa).

Maksymalna taryfa obowiązująca na tej trasie może zostać podwyższona raz w roku po uzyskaniu uprzedniej pisemnej zgody Comhairle nan Eilean Siar (Council in the Western Isles of Scotland, Rada zachodnich wysp Szkocji) zgodnie ze wskaźnikiem wzrostu cen detalicznych Zjednoczonego Królestwa (wszystkie pozycje) lub jego późniejszym odpowiednikiem.

Wszelkie inne zmiany wysokości taryf wymagają uprzedniej pisemnej zgody Comhairle nan Eilean Siar.

Wysokość nowych maksymalnych taryf obowiązujących na tej trasie musi zostać zgłoszona Urzędowi Lotnictwa Cywilnego i Komisji Europejskiej, która może opublikować je w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.